• Predlošci
  • Email predlošci za korisnički portal

Email predlošci za korisnički portal

Svaki put kada klijent pošalje tiket o korištenju vašeg proizvoda ili usluge, vaše osoblje mora odgovoriti na njega i gubiti dragocjeno vrijeme koje je moglo potrošiti na ostale zadatke. Međutim, to ne mora biti tako. Zašto?

Nisu svi upiti o proizvodima toliko kompleksni da zahtijevaju pažnju agenta korisničke službe. Velik broj problema može biti riješen od strane postojećih korisnika ako organizacija ima funkcionalan korisnički portal.

Korisnički portal je samoposlužna platforma koja omogućava klijentima dijeljenje informacija, traženje rješenja za vlastite probleme u svako doba te samostalno postavljanje upita. On nudi klijentima pristup web stranici na kojoj mogu otvarati i kreirati teme, ažurirati kontakt informacije, konzultirati se s bazom znanja, preuzimati resurse, pregledati prijašnje objave ili dijeliti znanje s ostalim korisnicima.

Međutim, jednom kada izgradite ovaj portal, morate ga i promovirati među vašim klijentima, provesti ih kroz proces kreiranja računa korisničkog portala i na kraju, ohrabriti klijente da postanu aktivni korisnici.

Slanje pomno sastavljene email komunikacije je najefikasniji način za:

  • Informiranje klijenata o dostupnosti vašeg korisničkog portala
  • Promociju korisničkog portala
  • Navođenje klijenata kroz proces kreiranja računa za korisnički portal

Korištenje email predložaka za korisnički portal će vam pomoći da kontaktirate svoje klijente i uvjerite ih da se pridruže korisničkom portalu koji ste kreirali baš za njih. Ovaj članak je prikupio primjere različitih vrsta poruka za svaki stupanj efikasne komunikacije korisničke službe, te dodatno, moćne primjere naslova za emailove korisničke službe.

Što je email predložak?

Email predložak je email u HTML formatu koji možete koristiti za kreiranje vlastitih poruka, zamjenjujući predloženi sadržaj s vlastitim. SendPulse nudi više od 130 besplatnih predložaka, spremnih za korištenje.

Email predložak vam omogućuje kreiranje email kampanja zamjenom slika, teksta, fontova i drugim elemenata. Galerija email predložaka unutar SendPulsea je podijeljena u tematske sekcije, tako da možete pronaći predložak koji vam najviše odgovara.

Prednosti korištenja email predloška

Štedi vrijeme i trud

Umjesto kreiranja email predloška iz ničega, možete lako postaviti vlastite slike, promijeniti tekst i izabrati novi bitan sadržaj za vaše pretplatnike. Ne morate gubiti vrijeme dizajnirajući i razmišljajući koji format je najbolji.

Email predlošci za korisnički portal
Save our customer portal templates inside your canned messages to save time

Nema potrebe za provjeravanjem formatiranja

Svaki put kada kreirate novi email predložak iz ničega, morate napraviti provjeru grešaka. Uvijek postoji rizik od izostavljanja važnih dijelova ili grešaka u formatiranju. Korištenje predloška osigurava da vaš email izgleda isto kao i njegov pregled.

Naslovi emailova za korisnički portal

Emailovi verifikacije

  • Potvrdite vašu email adresu
  • Molimo potvrdite vaš email za [kompanija]
  • Potvrdite vašu email adresu za [naziv korisničkog portala]
  • Dobrodošli na [korisnički portal], molimo potvrdite vašu email adresu
  • [ime], molimo verificirajte vaš račun
  • [kompanija] – verifikacija računa
  • [kompanija] – verifikacija emaila
  • [email adresa] – završite svoju registraciju na [kompanijin/korisnički portal]!
  • Aktivirajte svoj [kompanija] račun
  • Email verifikacije
  • Vaš kod za verifikaciju
  • Vaš [korisnički portal] sigurnosni kod je: [kod ]
  • Provjerite kod potvrde za [kompanija]
  • Molimo potvrdite vašu email adresu

Emailovi dobrodošlice

  • Sretni smo što vas vidimo!
  • Hvala na prijavi 🙂
  • Dobro došli u [korisnički portal] zajednicu
  • Dobro došli u [korisnički portal] obitelj
  • Dobrodošli, ukrcajte se
  • Hvala što ste nam se pridružili!
  • Dobrodošli u klub!
  • Registrirani ste. Evo što slijedi…
  • Dobrodošli u svoj [korisnički portal] račun
  • Čekamo vas na [korisnički portal]
  • Hvala što ste izabrali [korisnički portal]

Emailovi potvrde

  • Potvrđeno: vaš račun je kreiran!
  • Potvrdili smo – dobrodošli
  • Vaš račun je spreman i radi!
  • Woohoo! Događa se!
  • Vaš [naziv korisničkog portala] račun je spreman
  • Možete početi koristiti vaš [korisnički portal] račun odmah
  • Možete pristupiti svom [korisnički portal] računu odmah
  • Račun za [ime] je aktiviran
  • Hvala na registraciji, pristupite svom računu
  • Vaša registracija je gotova
  • Email potvrde računa

Emailovi za resetiranje lozinke

  • [korisnički portal] resetiranje lozinke
  • Vaša poveznica za resetiranje lozinke
  • Trebate pomoć pri resetiranju lozinke?
  • Ovo je vaša nova lozinka za [korisnički portal]
  • Vaša nova lozinka je udaljena samo par klikova
  • Zaboravili ste lozinku?
  • Resetirajte svoju lozinku
  • Resetiranje lozinke
  • [ime], ovaj email će vam pomoći resetirati vašu lozinku
  • Izaberite novu lozinku za vaš [korisnički portal] račun
  • Promjena vaše [korisnički portal] lozinke

Emailovi za povratne informacije

  • Voljeli bi saznati vaše mišljenje o [korisnički portal]
  • Što mislite o [korisnički portal]
  • Trebamo razgovarati o [korisnički portal], [ime]…
  • Napravite presjek svog iskustva s [korisnički portal]
  • Podijelite povratne informacije o [korisnički portal]
  • Podijelite svoje misli o [korisnički portal]
  • Želimo znati vaše mišljenje
  • Hvala što ste aktivni korisnik [korisnički portal]
  • Koje je vaše iskustvo s [korisnički portal]?
  • Želimo poboljšati [korisnički portal]. Trebamo vašu pomoć!
  • Kako možemo poboljšati [korisnički portal]?

Emailovi pozivnice

  • Želite iskoristiti [proizvod/usluga] što je više moguće? Pridružite se [korisnički portal]
  • Pridružite se [korisnički portal] odmah. Nećete zažaliti.
  • [korisnički portal] čeka na vas
  • Jeste li znali da imamo [korisnički portal] dostupan za sve naše klijente?
  • Vrijeme je da se pridružite [korisnički portal]
  • Nije da se hvalimo, ali korisnici vole naš [korisnički portal]
  • Evo zašto se trebate pridružiti [korisnički portal]
  • Pozivamo vas da se pridružite našem portalu!
  • Dodali smo nove module na [korisnički portal]. Pridružite nam se i provjerite ih.
  • Saznajte sve značajke i mogućnosti koje [proizvod/usluga] nudi
  • Napravljen je za vas da rastete i učite nove stvari o [proizvod/usluga]
  • Što ćete saznati…

Ideje za email predloške za korisnički portal

Korisnički portal – Predlošci za verifikacijski email

Kratki verifikacijski email  – predložak 1


Hello [name],

You’ve registered for [company name] customer portal. Before you can use your account, you need to verify that this is your email address by clicking the following link: [link]

Kind Regards, [company]


Kratki verifikacijski email  – predložak 2


Hi [name],

We just need to verify your email address before you can access your customer portal account.

Verify your email address here [verification link]

Thanks! – The [company] team


Kratki verifikacijski email  – predložak 3


Hey [name],

You’re almost ready to start enjoying our customer portal.

Simply click the big [color] button below to verify your email address.

[button]

Best, [company]


Predložak za verifikacijski email koji naglašava vrijednost


Hello [name/email address]

Are you ready to get access to all the useful info that we’ve prepared for you?

Complete your registration by clicking on the button below!

[button]

This link will verify your email address, and then you’ll officially be a part of our customer portal community.

See you there!

Best regards, the [company] team


Predložak za verifikacijski email s poveznicom za potvrdu


Hi [name],

Thanks for registering for our customer portal!

We need a little more information to complete your registration, including a confirmation of your email address.

Click below to confirm your email address:

[link]

If you have problems, please paste the above URL into your web browser.

Thanks, the [company] team


Korisnički portal – Predlošci za email dobrodošlice

Jednostavni predložak za email dobrodošlice


Hello [name],

Thank you for joining our customer portal community!

We are [one sentence that describes your organization best]. We’re happy that you will get [the value a recipient will get by learning more about your product/service].

We believe that our customer portal will make your life easier. We hope you enjoy it!

If you need anything from us, remember that we’re at your disposal.

Best,
The [company] team


Predložak za email dobrodošlice s pozivom na akciju


Hi there [name]!

I’m absolutely thrilled that you’ve decided to give our customer portal a try. If you need to contact the team or me, feel free to do so at any time.

The best way to start using our customer portal is to [the next step users should take].

So if you haven’t done that already, get started now!

[CTA]

Have a great day,
The [company] Team


Informativni predložak za email dobrodošlice


Hi [name],

Welcome to [company] customer portal. Our platform is powered by [unique characteristics of your customer portal, e.g. knowledge from our top-notch experts in customer service] to help you with [user pain point].

Here’s a quick look at what to expect:

• [Link to customer portal article/manual 1]
• [Link to customer portal article/manual 2]
• [Link to customer portal article/manual 3]

We share the latest news about our [product/service], tips and tricks for customers, our experiments, and battle-tested solutions.

Zero spam, just our best content.

Best,
The [company] team


Korisnički portal – Predlošci za email potvrde

Predložak za kratki email potvrde


Hello [name],

Thank you for joining our customer portal.

We’d like to confirm that your account was created successfully, and you can now start accessing it.

If you have any issues with logging into your account, reach out to us at [email address].

Best,
The [customer portal] team


Predložak za email potvrde kao zahvalu za završetak registracije


Dear [name],

Thank you for completing your customer portal registration.

This email is t to confirm that your account is active and that you are now officially part of the [customer portal] family.
Enjoy!

Regards,
The [company] team


“Radujemo se…” predložak za email potvrde


Hello [name],

Thank you for creating a [customer portal] account. We look forward to reading your first posts.

See you around!

The [customer portal] team


Predložak za email potvrde s poveznicama na resurse


Hello [name],

We’re happy that another incredible person (you) joined our community.

To get started, try out these three simple tasks that will help you understand our platform:

Task 1 [for example, login]
Task 2 [for example, create an entry]
Task 3 [for example, use a basic feature]

Remember to check out our tutorials [link] and sign up for your first 10 lessons on how to use the [customer portal] platform.

Thank you for joining, let’s make great things happen together!

Sincerely,
The [company] team


Korisnički portal – Email predlošci za resetiranje lozinke

Email za resetiranje lozinke – predložak 1


It seems like you forgot your [customer portal] password. If this is true, click the link below to reset your password.

Reset my password [link]

If you did not forget your password, you can safely ignore this email.

Best,
The [company] team


Email za resetiranje lozinke – predložak 2


Hello [name],

Somebody requested a new password for the [customer portal] account associated with [email].

No changes have been made to your account yet.

You can reset your password by clicking the link below.

If you did not request a new password, please let us know immediately by replying to this email.

Yours,
The [company] team


Email za resetiranje lozinke – predložak 3


Hi [name],

You recently requested to reset the password for your [customer portal] account. Click the button below to proceed.

[button]

If you did not request a password reset, please ignore this email or reply to let us know. This password reset is only valid for the next 30 minutes.

Thanks, the [customer portal] team


Email za resetiranje lozinke – predložak 4


Please use the following link to reset your password: [link]

If you did not request a password change, please feel free to ignore this message.

If you have any comments or questions, then don’t hesitate to reach us at [email to customer portal support team]

Please feel free to respond to this email. It was sent from a monitored email address, and we would love to hear from you.

Yours,
The [company] team


Korisnički portal – Predlošci za email za povratne informacije

Email za povratne informacije – predložak 1


Hi [name],

[X] days ago, you created an account at [customer portal], and you’ve been an active user ever since.

We’d love to get your feedback on the platform! Give us a rating by clicking on the stars below:

[*****]

Kind regards,
The [customer portal] team


Email za povratne informacije – predložak 2


Hi [name],

Thanks for using [customer portal].

Please tell us about your experience by completing this 30-second survey. Your feedback helps us create a better experience for yourself and other [customer portal] users.

Let us know how it goes!

– The [customer portal] team


Email za povratne informacije – predložak 3


Dear [name],

Your feedback means a lot to us. We constantly strive to provide a flawless experience for our customers, and your input helps us do so.

With that in mind, we would really appreciate it if you could take a minute to share your feedback on the portal.

We hope to see you soon at [customer portal]

Best regards, [customer portal team member’s name]


Email za povratne informacije – predložak 4


Hi [username],

Help us shape the [customer portal] experience by taking this survey.

Your feedback is very important to us and will help us make the portal better, so we hope you will take a few minutes to answer our questions.

[CTA]

We appreciate your time and feedback!
The [customer portal] team


Korisnički portal – Predlošci za email pozivnice

Email pozivnica – predložak 1


Hi [customer name]!

We’ve given you access to our portal so that you can manage your journey with us and get to know all the possibilities offered by [product/service].

If you want to create an account, please click on the following link: [link]

Enjoy!

Best,
The [customer portal] team


Email pozivnica – predložak 2


Hi there!

How much time are you spending [dealing with a customer pain point]? I bet it’s too much!

[product/service] is an intuitive [purpose of your product/service] tool that will help you drive meaningful results on [issue your product/service helps with], and give you more time to focus on other areas of your [sector] strategy, such as [one of the activities].

We’re so happy that you’re taking [company] for a spin, and we’d love it if you create a customer portal account to join our user community!

We’ll walk you through the platform and share our best tips and tricks first.

Then you can start learning more about [product/service] and, when you feel like it, contribute to the community and share your own knowledge.

Register Now

Best,
The [customer portal] team

Email pozivnica – predložak 3


Hey!

It’s time to focus on other things! We created [customer portal] so that you can get to know [product/service] and spend less time dealing with [pain point].

Join our portal to learn:

[benefit 1]
[benefit 2]
[benefit 3]

Here’s what some other [users of your customer portal] are saying:

[Testimonial 1]
[Testimonial 2]

[Register now]

Best,
The [customer portal] team

Email predlošci za korisnički portal – Najčešća pitanja

Kako mogu mjeriti uspjeh svoje email komunikacije?

Resolved ticket

Najkorisnije metrike za mjerenje stope uspjeha email komunikacije su stopa dostave, stopa otvaranja, stopa klikanja i stopa odbijanja.

  • Stopa dostave je postotak emailova koji nisu odbijeni u odnosu na postotak poslanih emailova.
  • Stopa otvaranja je postotak pretplatnika koji su otvorili vaš email s novostima u odnosu na broj dostavljenih emailova.
  • Stopa klikanja je postotak ljudi koji su kliknuli na poveznice u odnosu na broj dostavljenih emailova.
  • Stopa odbijanja je postotak email adresa na vašem popisu za dostavu novosti koje nisu primile vašu poruku jer su je njihovi mail poslužitelji ili klijenti vratili, u odnosu na ukupni broj email adresa na vašem popisu.

Obično, dobri rezultati su:

  • 95% ili više za stopu dostave
  • 30%+ za stopu otvaranja
  • Preko 10% za stopu klikanja
  • Manje od 2% za stopu odbijanja

Međutim, ove stope i mjerenja mogu varirati od industrije do industrije. Najvažniji elementi koji utječu na ove rezultate su kvaliteta podataka kampanje i vrijednost sadržaja.

Trebam li pisati obični tekstualni email ili poslati HTML email?

Email predlošci za korisnički portal

Obični tekstualni email sadrži tekst bez ikakvog formatiranja. On također omogućuje prilaganje jednostavnih vizualnih elemenata ili GIF-ova u primjerak emaila. HTML email može sadržavati slike, fontove u boji i ostale opcije formatiranja teksta. Pravi email format ovisi o vašoj strategiji email marketinga, brendiranju i stilu.

Ako šaljete kratke emailove kao što su verifikacijski email ili email za resetiranje lozinke, možete se držati obične tekstualne verzije. Međutim, emailovi koji su usmjereni da izazovu akciju primatelja, kao što je email pozivnica ili email za povratne informacije, mogu učiniti poruku privlačnijom ako se ona pošalje u HTML formatu.

Kada trebam slati email vezan za korisnički portal?

Resolution time

Zapravo ovisi o vrsti emaila koji šaljete. Najbolje bi bilo poslati verifikacijski email odmah nakon akcije korisnika, tako da mogu nastaviti s procesom koji je zahtijevao verifikaciju. Na primjer, kada korisnik kreira račun koristeći svoju email adresu, trebao bi primiti verifikacijski email odmah, tako da može potvrditi svoj email i prijeći na idući korak.

Isto vrijedi i za emailove dobrodošlice i emailove potvrde, koji trebaju biti poslani odmah nakon što korisnik kreira račun na korisničkom portalu i uspješno ga potvrdi, tako da može nastaviti svoj proces prijave i pristupiti portalu što je prije moguće.

Email za resetiranje lozinke nije nimalo različit. Morate poslati email za resetiranje lozinke odmah nakon što korisnik portala pošalje zahtjev ili vas zamoli za pomoć s postavljanjem nove lozinke. Ako korisnik mora čekati više od par sekundi na email za resetiranje lozinke, može odustati i ostati bez pristupa korisničkom portalu.

Kada je u pitanju email za povratne informacije, on baš ovisi o načinu na koji vaši klijenti koriste korisnički portal. Međutim, nemojte čekati predugo prije nego što ih zamolite za mišljenje. Slanje ovog emaila i do deset dana nakon što je klijent počeo koristiti korisnički portal je dobra ideja.

Ista pravila vrijede i kad šaljete email pozivnicu. Idealno bi bilo poslati email par dana (ili tjedana, ovisno od kompleksnosti vašeg proizvoda/usluge) nakon što je klijent počeo koristiti vaš proizvod/uslugu. Prvo ih provedite kroz proces uključivanja, dajte im vremena da upoznaju proizvod i upiju sve podatke. Tek onda ih informirajte o mogućnosti pridruživanja korisničkom portalu.

Ready to create your customer portal?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “How can I measure the success of my email communication?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The most useful metrics for monitoring a newsletter’s success rate are the delivery rates, open rates, click-through rates, and bounce rates.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Should your firm write a plain text email or send an email in HTML?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “If you are sending out a short email like a verification email or a password reset email, you can stick to a plain text version. However, emails that are aimed to encourage a recipient to take some action, like an invitation email or feedback email, might make the message more appealing by being sent in an HTML format.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “When should I send a customer portal related email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “It depends on the type of email you send. For example, when a user creates an account using their email address, they should receive a verification email right away.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo