Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predlošci
  • Email predlošci za korisnički portal

Email predlošci za korisnički portal

Svaki put kada klijent pošalje tiket o korištenju vašeg proizvoda ili usluge, vaše osoblje mora odgovoriti na njega i gubiti dragocjeno vrijeme koje je moglo potrošiti na ostale zadatke. Međutim, to ne mora biti tako. Zašto?

Nisu svi upiti o proizvodima toliko kompleksni da zahtijevaju pažnju agenta korisničke službe. Velik broj problema može biti riješen od strane postojećih korisnika ako organizacija ima funkcionalan korisnički portal.

Korisnički portal je samoposlužna platforma koja omogućava klijentima dijeljenje informacija, traženje rješenja za vlastite probleme u svako doba te samostalno postavljanje upita. On nudi klijentima pristup web stranici na kojoj mogu otvarati i kreirati teme, ažurirati kontakt informacije, konzultirati se s bazom znanja, preuzimati resurse, pregledati prijašnje objave ili dijeliti znanje s ostalim korisnicima.

Međutim, jednom kada izgradite ovaj portal, morate ga i promovirati među vašim klijentima, provesti ih kroz proces kreiranja računa korisničkog portala i na kraju, ohrabriti klijente da postanu aktivni korisnici.

Slanje pomno sastavljene email komunikacije je najefikasniji način za:

  • Informiranje klijenata o dostupnosti vašeg korisničkog portala
  • Promociju korisničkog portala
  • Navođenje klijenata kroz proces kreiranja računa za korisnički portal

Korištenje email predložaka za korisnički portal će vam pomoći da kontaktirate svoje klijente i uvjerite ih da se pridruže korisničkom portalu koji ste kreirali baš za njih. Ovaj članak je prikupio primjere različitih vrsta poruka za svaki stupanj efikasne komunikacije korisničke službe, te dodatno, moćne primjere naslova za emailove korisničke službe.

Što je email predložak?

Email predložak je email u HTML formatu koji možete koristiti za kreiranje vlastitih poruka, zamjenjujući predloženi sadržaj s vlastitim. SendPulse nudi više od 130 besplatnih predložaka, spremnih za korištenje.

Email predložak vam omogućuje kreiranje email kampanja zamjenom slika, teksta, fontova i drugim elemenata. Galerija email predložaka unutar SendPulsea je podijeljena u tematske sekcije, tako da možete pronaći predložak koji vam najviše odgovara.

Prednosti korištenja email predloška

Štedi vrijeme i trud

Umjesto kreiranja email predloška iz ničega, možete lako postaviti vlastite slike, promijeniti tekst i izabrati novi bitan sadržaj za vaše pretplatnike. Ne morate gubiti vrijeme dizajnirajući i razmišljajući koji format je najbolji.

Email predlošci za korisnički portal
Save our customer portal templates inside your canned messages to save time

Nema potrebe za provjeravanjem formatiranja

Svaki put kada kreirate novi email predložak iz ničega, morate napraviti provjeru grešaka. Uvijek postoji rizik od izostavljanja važnih dijelova ili grešaka u formatiranju. Korištenje predloška osigurava da vaš email izgleda isto kao i njegov pregled.

Naslovi emailova za korisnički portal

Emailovi verifikacije

  • Potvrdite vašu email adresu
  • Molimo potvrdite vaš email za [kompanija]
  • Potvrdite vašu email adresu za [naziv korisničkog portala]
  • Dobrodošli na [korisnički portal], molimo potvrdite vašu email adresu
  • [ime], molimo verificirajte vaš račun
  • [kompanija] – verifikacija računa
  • [kompanija] – verifikacija emaila
  • [email adresa] – završite svoju registraciju na [kompanijin/korisnički portal]!
  • Aktivirajte svoj [kompanija] račun
  • Email verifikacije
  • Vaš kod za verifikaciju
  • Vaš [korisnički portal] sigurnosni kod je: [kod ]
  • Provjerite kod potvrde za [kompanija]
  • Molimo potvrdite vašu email adresu

Emailovi dobrodošlice

  • Sretni smo što vas vidimo!
  • Hvala na prijavi 🙂
  • Dobro došli u [korisnički portal] zajednicu
  • Dobro došli u [korisnički portal] obitelj
  • Dobrodošli, ukrcajte se
  • Hvala što ste nam se pridružili!
  • Dobrodošli u klub!
  • Registrirani ste. Evo što slijedi…
  • Dobrodošli u svoj [korisnički portal] račun
  • Čekamo vas na [korisnički portal]
  • Hvala što ste izabrali [korisnički portal]

Emailovi potvrde

  • Potvrđeno: vaš račun je kreiran!
  • Potvrdili smo – dobrodošli
  • Vaš račun je spreman i radi!
  • Woohoo! Događa se!
  • Vaš [naziv korisničkog portala] račun je spreman
  • Možete početi koristiti vaš [korisnički portal] račun odmah
  • Možete pristupiti svom [korisnički portal] računu odmah
  • Račun za [ime] je aktiviran
  • Hvala na registraciji, pristupite svom računu
  • Vaša registracija je gotova
  • Email potvrde računa

Emailovi za resetiranje lozinke

  • [korisnički portal] resetiranje lozinke
  • Vaša poveznica za resetiranje lozinke
  • Trebate pomoć pri resetiranju lozinke?
  • Ovo je vaša nova lozinka za [korisnički portal]
  • Vaša nova lozinka je udaljena samo par klikova
  • Zaboravili ste lozinku?
  • Resetirajte svoju lozinku
  • Resetiranje lozinke
  • [ime], ovaj email će vam pomoći resetirati vašu lozinku
  • Izaberite novu lozinku za vaš [korisnički portal] račun
  • Promjena vaše [korisnički portal] lozinke

Emailovi za povratne informacije

  • Voljeli bi saznati vaše mišljenje o [korisnički portal]
  • Što mislite o [korisnički portal]
  • Trebamo razgovarati o [korisnički portal], [ime]…
  • Napravite presjek svog iskustva s [korisnički portal]
  • Podijelite povratne informacije o [korisnički portal]
  • Podijelite svoje misli o [korisnički portal]
  • Želimo znati vaše mišljenje
  • Hvala što ste aktivni korisnik [korisnički portal]
  • Koje je vaše iskustvo s [korisnički portal]?
  • Želimo poboljšati [korisnički portal]. Trebamo vašu pomoć!
  • Kako možemo poboljšati [korisnički portal]?

Emailovi pozivnice

  • Želite iskoristiti [proizvod/usluga] što je više moguće? Pridružite se [korisnički portal]
  • Pridružite se [korisnički portal] odmah. Nećete zažaliti.
  • [korisnički portal] čeka na vas
  • Jeste li znali da imamo [korisnički portal] dostupan za sve naše klijente?
  • Vrijeme je da se pridružite [korisnički portal]
  • Nije da se hvalimo, ali korisnici vole naš [korisnički portal]
  • Evo zašto se trebate pridružiti [korisnički portal]
  • Pozivamo vas da se pridružite našem portalu!
  • Dodali smo nove module na [korisnički portal]. Pridružite nam se i provjerite ih.
  • Saznajte sve značajke i mogućnosti koje [proizvod/usluga] nudi
  • Napravljen je za vas da rastete i učite nove stvari o [proizvod/usluga]
  • Što ćete saznati…

Ideje za email predloške za korisnički portal

Korisnički portal – Predlošci za verifikacijski email

Kratki verifikacijski email  – predložak 1


Kratki verifikacijski email  – predložak 2


Kratki verifikacijski email  – predložak 3


Predložak za verifikacijski email koji naglašava vrijednost


Predložak za verifikacijski email s poveznicom za potvrdu


Korisnički portal – Predlošci za email dobrodošlice

Jednostavni predložak za email dobrodošlice


Predložak za email dobrodošlice s pozivom na akciju


Informativni predložak za email dobrodošlice


Korisnički portal – Predlošci za email potvrde

Predložak za kratki email potvrde


Predložak za email potvrde kao zahvalu za završetak registracije


“Radujemo se…” predložak za email potvrde


Predložak za email potvrde s poveznicama na resurse


Korisnički portal – Email predlošci za resetiranje lozinke

Email za resetiranje lozinke – predložak 1


Email za resetiranje lozinke – predložak 2


Email za resetiranje lozinke – predložak 3


Email za resetiranje lozinke – predložak 4


Korisnički portal – Predlošci za email za povratne informacije

Email za povratne informacije – predložak 1


Email za povratne informacije – predložak 2


Email za povratne informacije – predložak 3


Email za povratne informacije – predložak 4


Korisnički portal – Predlošci za email pozivnice

Email pozivnica – predložak 1


Email pozivnica – predložak 2

Email pozivnica – predložak 3

Email predlošci za korisnički portal – Najčešća pitanja

Kako mogu mjeriti uspjeh svoje email komunikacije?

Resolved ticket

Najkorisnije metrike za mjerenje stope uspjeha email komunikacije su stopa dostave, stopa otvaranja, stopa klikanja i stopa odbijanja.

  • Stopa dostave je postotak emailova koji nisu odbijeni u odnosu na postotak poslanih emailova.
  • Stopa otvaranja je postotak pretplatnika koji su otvorili vaš email s novostima u odnosu na broj dostavljenih emailova.
  • Stopa klikanja je postotak ljudi koji su kliknuli na poveznice u odnosu na broj dostavljenih emailova.
  • Stopa odbijanja je postotak email adresa na vašem popisu za dostavu novosti koje nisu primile vašu poruku jer su je njihovi mail poslužitelji ili klijenti vratili, u odnosu na ukupni broj email adresa na vašem popisu.

Obično, dobri rezultati su:

  • 95% ili više za stopu dostave
  • 30%+ za stopu otvaranja
  • Preko 10% za stopu klikanja
  • Manje od 2% za stopu odbijanja

Međutim, ove stope i mjerenja mogu varirati od industrije do industrije. Najvažniji elementi koji utječu na ove rezultate su kvaliteta podataka kampanje i vrijednost sadržaja.

Trebam li pisati obični tekstualni email ili poslati HTML email?

Email predlošci za korisnički portal

Obični tekstualni email sadrži tekst bez ikakvog formatiranja. On također omogućuje prilaganje jednostavnih vizualnih elemenata ili GIF-ova u primjerak emaila. HTML email može sadržavati slike, fontove u boji i ostale opcije formatiranja teksta. Pravi email format ovisi o vašoj strategiji email marketinga, brendiranju i stilu.

Ako šaljete kratke emailove kao što su verifikacijski email ili email za resetiranje lozinke, možete se držati obične tekstualne verzije. Međutim, emailovi koji su usmjereni da izazovu akciju primatelja, kao što je email pozivnica ili email za povratne informacije, mogu učiniti poruku privlačnijom ako se ona pošalje u HTML formatu.

Resolution time

Zapravo ovisi o vrsti emaila koji šaljete. Najbolje bi bilo poslati verifikacijski email odmah nakon akcije korisnika, tako da mogu nastaviti s procesom koji je zahtijevao verifikaciju. Na primjer, kada korisnik kreira račun koristeći svoju email adresu, trebao bi primiti verifikacijski email odmah, tako da može potvrditi svoj email i prijeći na idući korak.

Isto vrijedi i za emailove dobrodošlice i emailove potvrde, koji trebaju biti poslani odmah nakon što korisnik kreira račun na korisničkom portalu i uspješno ga potvrdi, tako da može nastaviti svoj proces prijave i pristupiti portalu što je prije moguće.

Email za resetiranje lozinke nije nimalo različit. Morate poslati email za resetiranje lozinke odmah nakon što korisnik portala pošalje zahtjev ili vas zamoli za pomoć s postavljanjem nove lozinke. Ako korisnik mora čekati više od par sekundi na email za resetiranje lozinke, može odustati i ostati bez pristupa korisničkom portalu.

Kada je u pitanju email za povratne informacije, on baš ovisi o načinu na koji vaši klijenti koriste korisnički portal. Međutim, nemojte čekati predugo prije nego što ih zamolite za mišljenje. Slanje ovog emaila i do deset dana nakon što je klijent počeo koristiti korisnički portal je dobra ideja.

Ista pravila vrijede i kad šaljete email pozivnicu. Idealno bi bilo poslati email par dana (ili tjedana, ovisno od kompleksnosti vašeg proizvoda/usluge) nakon što je klijent počeo koristiti vaš proizvod/uslugu. Prvo ih provedite kroz proces uključivanja, dajte im vremena da upoznaju proizvod i upiju sve podatke. Tek onda ih informirajte o mogućnosti pridruživanja korisničkom portalu.

Ready to create your customer portal?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “How can I measure the success of my email communication?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The most useful metrics for monitoring a newsletter’s success rate are the delivery rates, open rates, click-through rates, and bounce rates.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Should your firm write a plain text email or send an email in HTML?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “If you are sending out a short email like a verification email or a password reset email, you can stick to a plain text version. However, emails that are aimed to encourage a recipient to take some action, like an invitation email or feedback email, might make the message more appealing by being sent in an HTML format.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “When should I send a customer portal related email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “It depends on the type of email you send. For example, when a user creates an account using their email address, they should receive a verification email right away.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo