Predlošci za email potvrde su važni za komunikaciju s vašim korisnicima i klijentima nakon registracije za proizvod/uslugu. Personalizirani emailovi su ključni za izgradnju veza s klijentima i povećanje njihove lojalnosti. Ne šaljite automatizirane poruke, već uložite trud u stvaranje privlačnih emailova koji će ohrabriti klijente da nastave koristiti vaš proizvod.
Emailovi potvrde su jedan od prvih oblika službene komunikacije koje će vaši korisnici ili klijenti primiti nakon što se registriraju za vaš proizvod ili uslugu. Email potvrde bi trebao biti privlačan i ohrabriti klijenta da nastavi koristiti vaš proizvod.
Sastavljanje savršenog emaila potvrde zahtijeva vrijeme i trud. Prva greška koju možete napraviti je slanje predefinirane, potpuno automatizirane poruke o potvrdi.
Važno je graditi veze s klijentima kroz personalizirane emailove tako da se osjećaju kao da su u dobrim rukama. Kada stvorite vezu s korisnikom, on će se više unijeti u vaše poslovanje i biti mu vjerniji.
Poruka o potvrdi je važan dio vaše komunikacijske strategije, no što je ona zapravo?
Email potvrde je kratki, informativni email kojemu je okidač određena akcija klijenta. Usmjeren je na uvjeravanje korisnika da je ispunio sve potrebne korake u procesu (plaćanje, narudžba, prijava).
Što se tiče korisničkih portala, email potvrde bi trebao naznačivati da je korisnički račun uspješno kreiran i da se platforma može početi koristiti za razmjenu znanja.
Thank you for joining [customer portal].
We’d like to confirm that your account was created successfully. To access [customer portal] click the link below.
[Link/Button]
If you experience any issues logging into your account, reach out to us at [email address].
Best,
The [customer portal] team
Thank you for completing your registration with [customer portal].
This email serves as a confirmation that your account is activated and that you are officially a part of the [customer portal] family.
Enjoy!
Regards,
The [company] team
Thank you for creating your [customer portal] account.
We look forward to reading your posts and hope you will enjoy the space that we created for our customers.
The [customer portal] team
We’re happy that another incredible person joined our [product/service] community.
Let’s start with the basics!
To get you started, try out these three simple tasks that will help you understand our platform:
Task 1 [login]
Task 2 [create an entry]
Task 3 [use a basic feature]
Remember to check out our tutorials [link] and sign up for your first 10 introductory lessons so you can get the most out of [customer portal].
Thank you for joining, let’s make great things happen together!
Sincerely,
The [company] team
To get you started, please click on the button below to log in to your account for the first time.
If you didn’t submit your email address to join our subscriber list, please ignore this message.
Regards,
The [company] support team
Ready to put our confirmation email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated helpdesk software for small to medium-sized businesses. Try building your own customer portal today with our free 30-day trial. No credit card required.
Email predlošci za povratne informacije
Tekst govori o važnosti e-mail marketinga u dobivanju potencijalnih klijenata. Navode se primjeri email predložaka za sakupljanje povratnih informacija, kao i predlošci za email prodaje i odgovore na korisničke upite. Povratne informacije su važne za poboljšanje poslovanja i povećanje prodaje. Potrebno je odgovarati na online recenzije kako bi se održalo zadovoljstvo korisnika. E-mail ostaje najmoćniji alat za marketing i prodaju.
Tekst govori o važnosti slanja personaliziranih popratnih emailova nakon izostanka odgovora, te predlaže korištenje predložaka za automatske odgovore. Također se fokusira na predloške e-mailova za olakšavanje komunikacije s klijentima te važnosti pravilne segmentacije publike. Posljednji dio teksta govori o registraciji na LiveAgent i izradi upravljačke ploče, koja će biti poslana na email nakon instalacije računa.
The article discusses the importance of involving customers in the early stages of their user journey and how customer support within an application can improve customer experience. It also highlights the benefits of using customer service templates and surveys to gather feedback from customers. The use of canned messages and templates for customer support can improve efficiency, consistency, and productivity while maintaining the brand's tone. The article provides ten examples of customer support templates for common issues and inquiries.
Automatski emailovi poslije kupnje mogu povećati angažman klijenata, generirati veći broj ponovljenih prodaja i pomoći u smanjenju osjećaja disonance nakon kupovine. Studije slučaja su važne u procesu kupovine za mala i velika poduzeća. Popratni emailovi nakon poziva mogu biti učinkoviti u promoviranju proizvoda ili usluga. Bez obzira na strategiju, organizacije trebaju imati dobar način za pružanje podrške klijentima kako bi osigurale dugoročne odnose i napredak u poslovanju.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team