Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Predlošci za email potvrde

Emailovi potvrde su jedan od prvih oblika službene komunikacije koje će vaši korisnici ili klijenti primiti nakon što se registriraju za vaš proizvod ili uslugu. Email potvrde bi trebao biti privlačan i ohrabriti klijenta da nastavi koristiti vaš proizvod.

Sastavljanje savršenog emaila potvrde zahtijeva vrijeme i trud. Prva greška koju možete napraviti je slanje predefinirane, potpuno automatizirane poruke o potvrdi.

Važno je graditi veze s klijentima kroz personalizirane emailove tako da se osjećaju kao da su u dobrim rukama. Kada stvorite vezu s korisnikom, on će se više unijeti u vaše poslovanje i biti mu vjerniji.

Što je email potvrde? Zašto je važan?

Poruka o potvrdi je važan dio vaše komunikacijske strategije, no što je ona zapravo?

Email potvrde je kratki, informativni email kojemu je okidač određena akcija klijenta. Usmjeren je na uvjeravanje korisnika da je ispunio sve potrebne korake u procesu (plaćanje, narudžba, prijava).

Što se tiče korisničkih portala, email potvrde bi trebao naznačivati da je korisnički račun uspješno kreiran i da se platforma može početi koristiti za razmjenu znanja.

Predlošci za email potvrde
Create multiple customer portals with LiveAgent

Primjeri naslova emailova potvrde

  • Potvrda: vaš račun je uspješno kreiran
  • Dobrodošli, ukrcajte se
  • Vaš račun je spreman i radi!
  • Vaš [naziv korisničkog portala] račun je spreman
  • Možete početi koristiti svoj [korisnički portal] račun
  • Pristupite svom računu na [korisnički portal]
  • Račun za [ime] je aktiviran
  • Hvala što ste se registrirali, pristupite svom računu
  • Vaša registracija je gotova
  • Email za potvrdu računa

Ideje za predložak emaila potvrde

Predložak za kratki email potvrde


Predložak za email zahvale za završenu registraciju


“Radujemo se…” predložak za email potvrde



“Ako niste priložili svoj email” predložak za email potvrde

Predložak za email potvrde – Najčešća pitanja

Je li slanje emaila potvrde nužno za svaki proces kreiranja računa?

Predlošci za email potvrde

Da, trebate poslati email potvrde svaki put kada novi korisnik uspješno kreira i verificira svoj račun. Bez takve poruke vaši klijenti će misliti da je nešto pošlo po zlu i da njihov račun nije kreiran.

Kada trebam slati email potvrde?

Resolution time

Najbolje je poslati email potvrde odmah nakon što korisnik uspješno verificira račun na korisničkom portalu. Na primjer, korisnik kreira račun koristeći svoju email adresu, primi verifikacijsku poruku i onda verificira podatke klikom na poveznicu ili unošenjem verifikacijskog koda. U ovom scenariju, korisnici trebaju primiti email potvrde odmah nakon verifikacije tako da dobiju informacije da je sve prošlo u redu.

Treba li email potvrde uključivati CTA?

Help app

Najbolje je uključiti CTA na kraju emaila potvrde kako bi osigurali da klijenti počnu koristiti vaš korisnički portal.

Ovaj CTA treba usmjeriti korisnika na korisnički portal bez zahtjeva za ponovnu prijavu.

Ready to put our confirmation email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated helpdesk software for small to medium-sized businesses. Try building your own customer portal today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Is sending a confirmation email necessary for each account creation process?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Yes, you should send a confirmation email every time a new user successfully creates and verifies their account. Without such a message your customer may think that something went wrong and that their account was not created.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “When should I send a confirmation email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “It’s best to send confirmation emails right after a user successfully verifies a customer portal account.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Should a confirmation email include a CTA?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “It’s best to include a CTA at the bottom of a confirmation email to ensure that customers start using your customer portal. The CTA should direct the user to the customer portal without prompting them to log in again.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo