Predlošci za email potvrde

Emailovi potvrde su jedan od prvih oblika službene komunikacije koje će vaši korisnici ili klijenti primiti nakon što se registriraju za vaš proizvod ili uslugu. Email potvrde bi trebao biti privlačan i ohrabriti klijenta da nastavi koristiti vaš proizvod.

Sastavljanje savršenog emaila potvrde zahtijeva vrijeme i trud. Prva greška koju možete napraviti je slanje predefinirane, potpuno automatizirane poruke o potvrdi.

Važno je graditi veze s klijentima kroz personalizirane emailove tako da se osjećaju kao da su u dobrim rukama. Kada stvorite vezu s korisnikom, on će se više unijeti u vaše poslovanje i biti mu vjerniji.

Što je email potvrde? Zašto je važan?

Poruka o potvrdi je važan dio vaše komunikacijske strategije, no što je ona zapravo?

Email potvrde je kratki, informativni email kojemu je okidač određena akcija klijenta. Usmjeren je na uvjeravanje korisnika da je ispunio sve potrebne korake u procesu (plaćanje, narudžba, prijava).

Što se tiče korisničkih portala, email potvrde bi trebao naznačivati da je korisnički račun uspješno kreiran i da se platforma može početi koristiti za razmjenu znanja.

Što je email potvrde? Zašto je važan? - App - Uploads - 2020 - 09 - Customer Portal Example.png
Create multiple customer portals with LiveAgent

Primjeri naslova emailova potvrde

  • Potvrda: vaš račun je uspješno kreiran
  • Dobrodošli, ukrcajte se
  • Vaš račun je spreman i radi!
  • Vaš [naziv korisničkog portala] račun je spreman
  • Možete početi koristiti svoj [korisnički portal] račun
  • Pristupite svom računu na [korisnički portal]
  • Račun za [ime] je aktiviran
  • Hvala što ste se registrirali, pristupite svom računu
  • Vaša registracija je gotova
  • Email za potvrdu računa

Ideje za predložak emaila potvrde

Predložak za kratki email potvrde


Hello [name],

Thank you for joining [customer portal].

We’d like to confirm that your account was created successfully. To access [customer portal] click the link below.

[Link/Button]

If you experience any issues logging into your account, reach out to us at [email address].

Best,
The [customer portal] team


Predložak za email zahvale za završenu registraciju


Dear [name]

Thank you for completing your registration with [customer portal].

This email serves as a confirmation that your account is activated and that you are officially a part of the [customer portal] family.
Enjoy!

Regards,
The [company] team


“Radujemo se…” predložak za email potvrde


Hello [name],

Thank you for creating your [customer portal] account.

We look forward to reading your posts and hope you will enjoy the space that we created for our customers.

The [customer portal] team


Predložak za email potvrde s poveznicama na resurse


Hello [name],

We’re happy that another incredible person joined our [product/service] community.

Let’s start with the basics!

To get you started, try out these three simple tasks that will help you understand our platform:

Task 1 [login]
Task 2 [create an entry]
Task 3 [use a basic feature]

Remember to check out our tutorials [link] and sign up for your first 10 introductory lessons so you can get the most out of [customer portal].

Thank you for joining, let’s make great things happen together!

Sincerely,
The [company] team


“Ako niste priložili svoj email” predložak za email potvrde


Hi there!
Thank you for signing up for our [customer portal]

To get you started, please click on the button below to log in to your account for the first time.

If you didn’t submit your email address to join our subscriber list, please ignore this message.

Regards,
The [company] support team

Predložak za email potvrde – Najčešća pitanja

Je li slanje emaila potvrde nužno za svaki proces kreiranja računa?

Je li slanje emaila potvrde nužno za svaki proces kreiranja računa?

Da, trebate poslati email potvrde svaki put kada novi korisnik uspješno kreira i verificira svoj račun. Bez takve poruke vaši klijenti će misliti da je nešto pošlo po zlu i da njihov račun nije kreiran.

Kada trebam slati email potvrde?

Resolution time

Najbolje je poslati email potvrde odmah nakon što korisnik uspješno verificira račun na korisničkom portalu. Na primjer, korisnik kreira račun koristeći svoju email adresu, primi verifikacijsku poruku i onda verificira podatke klikom na poveznicu ili unošenjem verifikacijskog koda. U ovom scenariju, korisnici trebaju primiti email potvrde odmah nakon verifikacije tako da dobiju informacije da je sve prošlo u redu.

Treba li email potvrde uključivati CTA?

Help app

Najbolje je uključiti CTA na kraju emaila potvrde kako bi osigurali da klijenti počnu koristiti vaš korisnički portal.

Ovaj CTA treba usmjeriti korisnika na korisnički portal bez zahtjeva za ponovnu prijavu.

Ready to put our confirmation email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated helpdesk software for small to medium-sized businesses. Try building your own customer portal today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Is sending a confirmation email necessary for each account creation process?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Yes, you should send a confirmation email every time a new user successfully creates and verifies their account. Without such a message your customer may think that something went wrong and that their account was not created.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “When should I send a confirmation email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “It’s best to send confirmation emails right after a user successfully verifies a customer portal account.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Should a confirmation email include a CTA?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “It’s best to include a CTA at the bottom of a confirmation email to ensure that customers start using your customer portal. The CTA should direct the user to the customer portal without prompting them to log in again.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo