Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predlošci
  • Email predlošci za resetiranje lozinke

Email predlošci za resetiranje lozinke

U trenutnoj digitalnoj eri, svi mi imamo različite račune na različitim platformama, portalima, radnim mjestima itd. U idealnom svijetu, korisnici bi trebali koristiti različite lozinke za svaki račun kako bi izbjegli zloupotrebu i hakiranje. Međutim, mnogi korisnici imaju problem kako pristupiti računu jer su zaboravili lozinku. Neki korisnici zaborave lozinku čak i ako koriste istu za svaki račun.

Tako da, važno je da proces resetiranja bude bez napora za korisnike, kao i za vaše agente korisničke službe. To se može izvesti automatizacijom procesa. To će olakšati život vašem timu za podršku jer će se moći fokusirati na kompleksnije zadatke umjesto na resetiranje lozinki.

Najbolji i najefikasniji način za automatizaciju procesa resetiranja lozinki je učiniti to putem emaila.

Password reset email LiveAgent
Example of password reset email

Što je email za resetiranje lozinke?

Email za resetiranje lozinke je poruka poslana korisniku koji ima problema s prijavom na svoj račun na korisničkom portalu. Poruka sadrži njihove email ili prijavne informacije i poveznicu koja ih preusmjerava na sigurnu stranicu gdje mogu promijeniti svoju lozinku. Email za resetiranje lozinke može biti zatražen od strane korisnika koji ima problema s prijavom i izabere “Promijenite lozinku” ili od sustava koji detektira da je netko pokušao više puta neuspješno pristupiti svom računu.

To je obično kratki email koji informira primatelja da je netko zatražio resetiranje lozinke i opisuje što bi primatelj trebao uraditi kako bi postavio novu lozinku.

Iz sigurnosnih razloga, ovaj email bi također trebao sadržati rečenicu koja informira primatelja da ignorira email ako nije zatražio resetiranje lozinke.

Primjeri naslova emailova za resetiranje lozinke

  • [korisnički portal] resetiranje lozinke
  • Vaša poveznica za resetiranje lozinke
  • Trebate resetirati svoju lozinku?
  • Ovo je vaša nova lozinka za [korisnički portal]
  • Vaša nova lozinka je udaljena samo par klikova
  • Zaboravili ste lozinku?
  • Resetirajte svoju lozinku
  • Resetiranje lozinke
  • [ime], ovaj email će vam pomoći resetirati vašu lozinku
  • Izaberite novu lozinku za vaš [korisnički portal] račun
  • Mijenjate vašu [korisnički portal] lozinku

Ideje za predložak emaila za resetiranje lozinke

Email za resetiranje lozinke – predložak 1


Email za resetiranje lozinke – predložak 2


Email za resetiranje lozinke – predložak 3


Email za resetiranje lozinke – predložak 4


Email za resetiranje lozinke – predložak 5


Email za resetiranje lozinke – predložak 6


Email za resetiranje lozinke – predložak 7


Email za resetiranje lozinke – predložak 8

Email predlošci za resetiranje lozinke – Najčešća pitanja

Kada trebate slati email za resetiranje lozinke?

Resolution time

Trebate slati email za resetiranje lozinke odmah nakon što korisnik korisničkog portala zatraži resetiranje lozinke. Ako korisnik mora čekati predugo na email za resetiranje lozinke, mislit će da nešto nije u redu i da je ostao bez pristupa korisničkom portalu.

Email predlošci za resetiranje lozinke

Koliko dugi trebaju biti emailovi za resetiranje lozinke?

Email za resetiranje lozinke treba biti vrlo kratak i izravan. Treba biti dug tri do četiri retka. Informirajte korisnike što trebaju uraditi kako bi resetirali lozinku i nemojte dodavati nikakve nepotrebne informacije. Koristite jednostavan jezik. Ako primatelj mora poduzeti određenu akciju, treba znati što se točno očekuje od njega.

Postoje li određene informacije koje moraju biti uključene u svaki email za resetiranje lozinke?

Requester

Da, poruka za resetiranje lozinke mora uvijek tvrditi nešto kao “Ako niste zatražili resetiranje lozinke, molimo vas da ignorirate ovu poruku” ili “Ako vi niste postavili zahtjev za resetiranje lozinke, javite nam odmah odgovorom na ovaj email”. Vrlo je važno uključiti ovu informaciju jer se lažni zahtjevi za resetiranje lozinke mogu koristiti za hakiranje računa korisnika, tako da trebaju biti svjesni rizika.

Ready to put our password reset email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try automating password reset emails today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “When should you send a password reset email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “You must send a password reset email immediately after a customer portal user requests to have their password reset. If a user has to wait for a password reset email for too long, they will think that something went wrong, and they will be left without access to the customer portal.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How long should password reset emails be?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “A password reset email should be very short and straight to the point. It should only be three to four lines long.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What should be included in every password reset email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Password reset message should always state something like: If you did not request a new password, please ignore this message, or If it wasn’t you who prompted this password reset request, let us know immediately by replying to this email.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo