U trenutnoj digitalnoj eri, svi mi imamo različite račune na različitim platformama, portalima, radnim mjestima itd. U idealnom svijetu, korisnici bi trebali koristiti različite lozinke za svaki račun kako bi izbjegli zloupotrebu i hakiranje. Međutim, mnogi korisnici imaju problem kako pristupiti računu jer su zaboravili lozinku. Neki korisnici zaborave lozinku čak i ako koriste istu za svaki račun.
Tako da, važno je da proces resetiranja bude bez napora za korisnike, kao i za vaše agente korisničke službe. To se može izvesti automatizacijom procesa. To će olakšati život vašem timu za podršku jer će se moći fokusirati na kompleksnije zadatke umjesto na resetiranje lozinki.
Najbolji i najefikasniji način za automatizaciju procesa resetiranja lozinki je učiniti to putem emaila.
Email za resetiranje lozinke je poruka poslana korisniku koji ima problema s prijavom na svojačun na korisničkom portalu. Poruka sadrži njihove email ili prijavne informacije i poveznicu koja ih preusmjerava na sigurnu stranicu gdje mogu promijeniti svoju lozinku. Email za resetiranje lozinke može biti zatražen od strane korisnika koji ima problema s prijavom i izabere “Promijenite lozinku” ili od sustava koji detektira da je netko pokušao više puta neuspješno pristupiti svom računu.
To je obično kratki email koji informira primatelja da je netko zatražio resetiranje lozinke i opisuje što bi primatelj trebao uraditi kako bi postavio novu lozinku.
Iz sigurnosnih razloga, ovaj email bi također trebao sadržati rečenicu koja informira primatelja da ignorira email ako nije zatražio resetiranje lozinke.
Resetting your password is easy.
Just press the button below and follow the instructions. We’ll have you up and running in no time.
[buton]
If you did not make this request then please ignore this email.
Use your secret code!
[code]
Click on the button below and enter the secret code above.
[button]
If you did not forget your password, you can ignore this email.
There was a request to change your password!
If you did not make this request then please ignore this email.
Otherwise, please click this link to change your password: [link]
Reset my password [link]
If you did not forget your password, please disregard this email.
Hello [name],
Somebody requested a new password for the [customer portal] account associated with [email].
No changes have been made to your account yet.
You can reset your password by clicking the link below:
If you did not request a new password, please let us know immediately by replying to this email.
Yours,
The [company] team
You recently requested to reset the password for your [customer portal] account. Click the button below to proceed.
[button]
If you did not request a password reset, please ignore this email or reply to let us know. This password reset link is only valid for the next 30 minutes.
Thanks, the [customer portal] team
If you did not request a password change, please feel free to ignore this message.
If you have any comments or questions don’t hesitate to reach us at [email to customer portal support team]
Please feel free to respond to this email. It was sent from a monitored email address, and we would love to hear from you.
Someone requested a new password for your [customer portal] account.
[button]
If you didn’t make this request, then you can ignore this email 🙂
Ready to put our password reset email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try automating password reset emails today with our free 30-day trial. No credit card required.
25 najboljih softvera za upravljanje incidentima
AlertOps, ServiceNow, Spiceworks, Rundeck, and NinjaRMM are top IMS solutions offering ticketing, prioritization, and incident management. They provide unique features, AI integration, and cost-effective pricing to meet specific business needs. Their flexibility and automation streamline processes, making them ideal for businesses of all sizes.
LiveAgent nudi alate za komunikaciju i personalizirani sadržaj te podršku za integracije, korisna za e-trgovinu. Pruža poboljšanu podršku korisnicima MSP-a, omogućuje različite kanale komunikacije i bilješke za agente. Također, pruža savjete za pružanje kvalitetne korisničke usluge putem društvenih medija i analizu najboljih brendova. Posjeduje i funkcionalnosti poput VoIP telefonskih sustava, samoposlužnog softvera i softvera za upravljanje emailovima.
Dobro došli u naš affiliate progam!
LiveAgent nudi chat, ticketing i automatizaciju za pružanje odlične korisničke podrške. Dostupan je na 45 jezika i nudi affiliate program s bonusom od 5 dolara i ponavljajućim provizijama.
Posebno čvorište uz softver za korisnički portal
Korisnički portal omogućava agente da pruže učinkovitu pomoć klijentima. Također smanjuje troškove podrške i olakšava pristup informacijama za kupce.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team