Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
U trenutnoj digitalnoj eri, svi mi imamo različite račune na različitim platformama, portalima, radnim mjestima itd. U idealnom svijetu, korisnici bi trebali koristiti različite lozinke za svaki račun kako bi izbjegli zloupotrebu i hakiranje. Međutim, mnogi korisnici imaju problem kako pristupiti računu jer su zaboravili lozinku. Neki korisnici zaborave lozinku čak i ako koriste istu za svaki račun.
Tako da, važno je da proces resetiranja bude bez napora za korisnike, kao i za vaše agente korisničke službe. To se može izvesti automatizacijom procesa. To će olakšati život vašem timu za podršku jer će se moći fokusirati na kompleksnije zadatke umjesto na resetiranje lozinki.
Najbolji i najefikasniji način za automatizaciju procesa resetiranja lozinki je učiniti to putem emaila.
Email za resetiranje lozinke je poruka poslana korisniku koji ima problema s prijavom na svoj račun na korisničkom portalu. Poruka sadrži njihove email ili prijavne informacije i poveznicu koja ih preusmjerava na sigurnu stranicu gdje mogu promijeniti svoju lozinku. Email za resetiranje lozinke može biti zatražen od strane korisnika koji ima problema s prijavom i izabere “Promijenite lozinku” ili od sustava koji detektira da je netko pokušao više puta neuspješno pristupiti svom računu.
To je obično kratki email koji informira primatelja da je netko zatražio resetiranje lozinke i opisuje što bi primatelj trebao uraditi kako bi postavio novu lozinku.
Iz sigurnosnih razloga, ovaj email bi također trebao sadržati rečenicu koja informira primatelja da ignorira email ako nije zatražio resetiranje lozinke.
Resetting your password is easy.
Just press the button below and follow the instructions. We’ll have you up and running in no time.
[buton]
If you did not make this request then please ignore this email.
Use your secret code!
[code]
Click on the button below and enter the secret code above.
[button]
If you did not forget your password, you can ignore this email.
There was a request to change your password!
If you did not make this request then please ignore this email.
Otherwise, please click this link to change your password: [link]
Reset my password [link]
If you did not forget your password, please disregard this email.
Hello [name],
Somebody requested a new password for the [customer portal] account associated with [email].
No changes have been made to your account yet.
You can reset your password by clicking the link below:
If you did not request a new password, please let us know immediately by replying to this email.
Yours,
The [company] team
You recently requested to reset the password for your [customer portal] account. Click the button below to proceed.
[button]
If you did not request a password reset, please ignore this email or reply to let us know. This password reset link is only valid for the next 30 minutes.
Thanks, the [customer portal] team
If you did not request a password change, please feel free to ignore this message.
If you have any comments or questions don’t hesitate to reach us at [email to customer portal support team]
Please feel free to respond to this email. It was sent from a monitored email address, and we would love to hear from you.
Someone requested a new password for your [customer portal] account.
[button]
If you didn’t make this request, then you can ignore this email 🙂
Trebate slati email za resetiranje lozinke odmah nakon što korisnik korisničkog portala zatraži resetiranje lozinke. Ako korisnik mora čekati predugo na email za resetiranje lozinke, mislit će da nešto nije u redu i da je ostao bez pristupa korisničkom portalu.
Email za resetiranje lozinke treba biti vrlo kratak i izravan. Treba biti dug tri do četiri retka. Informirajte korisnike što trebaju uraditi kako bi resetirali lozinku i nemojte dodavati nikakve nepotrebne informacije. Koristite jednostavan jezik. Ako primatelj mora poduzeti određenu akciju, treba znati što se točno očekuje od njega.
Da, poruka za resetiranje lozinke mora uvijek tvrditi nešto kao “Ako niste zatražili resetiranje lozinke, molimo vas da ignorirate ovu poruku” ili “Ako vi niste postavili zahtjev za resetiranje lozinke, javite nam odmah odgovorom na ovaj email”. Vrlo je važno uključiti ovu informaciju jer se lažni zahtjevi za resetiranje lozinke mogu koristiti za hakiranje računa korisnika, tako da trebaju biti svjesni rizika.
Ready to put our password reset email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try automating password reset emails today with our free 14-day trial. No credit card required.
Kako kreirati email predloške u LiveAgent-u
Predlošci za emailove su korisni za unapređenje sukladnosti sadržaja i upravljanje vremenom. Također pomažu u izgradnji dosljedne slike branda.
LiveAgent softver za upravljanje emailovima – recenzija
Razmišljate li o LiveAgent-u kao svom softveru za upravljanje emailovima? Pogledajte našu recenziju i vidite kako se pokazao tijekom našeg općeg testiranja.
LiveAgent softver za upravljanje emailovima – recenzija
LiveAgent je softver koji nudi različite funkcionalnosti za upravljanje emailovima i tiketima. Pruža korisne značajke, brz i responzivan je. Postoje različiti planovi za različite potrebe korisnika.
Act-On je sofisticirana platforma za automatizaciju marketinga koja pruža personalizirane programe angažmana s kupcima i podršku 24 sata dnevno. Može se koristiti za email marketing, praćenje posjetitelja web stranice i upravljanje potencijalnim klijentima. Također nudi razne kanale podrške, uključujući email, telefon, live chat i podršku putem društvenih medija.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma