Primjeri prodajne prezentacije

Prodajne prezentacije znaju biti nezgodne za izbalansirati. Želite ostaviti dobar dojam na potencijalne klijente, ali ne želite biti previše napadni ili agresivni.

U ovome članku ćemo proći kroz sve dobre prakse za pisanje učinkovitih prodajnih prezentacija i dati vam predloške koji vam mogu koristiti kao vodič za kreiranje vlastitih.

Dakle, bilo da ste novi u svijetu prodaje ili tražite načine poboljšanja vaših trenutnih ideja za prodajne prezentacije, nastavite čitati i dobit ćete par korisnih savjeta.

Važnost prodajne prezentacije

Prodajna prezentacija je jedna od najučinkovitijih metoda dosega potencijalnih klijenata i promocije vlastitih proizvoda ili usluga. Kada se uradi kako treba, snažna prezentacija može biti moćan alat koji vam pomaže u sklapanju dogovora i poboljšanju poslovanja.

Dobro napisana i odrađena prodajna prezentacija će vam pomoći da se istaknete među konkurencijom, prikažete svoju ponudu u najboljem svjetlu, izgradite povjerenje i kredibilitet s potencijalnim klijentima te ih uvjerite da poduzmu akciju.

Kako nasloviti prodajnu prezentaciju

Ako razmišljate o prodajnoj prezentaciji, na umu vam je sastanak licem u lice u fizičkoj poslovnici ili telefonski poziv. Međutim, proširite to na emailove, poruke putem društvenih medija ili čak videa/webinare.

Naslov će ovisiti od formata koji koristite i vrste prezentacije. Na primjer, ako šaljete email prodajnu prezentaciju, naslov emaila je vaš naslov i može uključivati izraz kojim privlačite vaše potencijalne klijente.

S druge strane, prodajna prezentacija uživo će imati naslov samo kako bi vama bilo lakše.

Primjer predloška prodajne prezentacije

Naslov treba biti jasan i koncizan tako da vaši potencijalni klijenti znaju o čemu je prezentacija. Također treba uhvatiti njihovu pažnju kako bi uvjerio primatelja ili korisnika da otvori (ako je primjenjivo) i pročita/pogleda/posluša vašu prezentaciju.

Neki od korisnih savjeta uključuju:

  • Početak naslova korištenjem riječi “prezentacija” tako da primatelj odmah zna što očekivati
  • Korištenje imena osobe kako bi personalizirali prezentaciju
  • Dodavanje aktualne statistike u vaš naslov, koja počinje s brojem ili postotkom
  • Spominjanje popularne teme

Primjeri naslova prodajne prezentacije

  • [X] od 10 naših klijenata je riješilo [Bolna točka] koristeći [Proizvod/Usluga]
  • [Ime primatelja], imamo [X] načina za riješiti [Bolna točka]
  • Doživite [X]% poboljšanje zahvaljujući [Proizvod/Usluga]
  • Prezentacija: Prilika za ulaganje u [Naziv kompanije]
  • Kako vam [Naziv kompanije] može pomoći u postizanju [Cilj]
  • Muči li vas [Bolna točka]?

Kako napisati prodajnu prezentaciju

Cilj prodajne prezentacije je zaokupiti pažnju potencijalnog klijenta i ohrabriti ih da saznaju više o vašoj ponudi. Odlična prodajna prezentacija treba potaknuti znatiželju potencijalnog klijenta i prenijeti mu čistu vrijednost, tako da je manje riječi ponekad više, a brz prelazak na stvar je najvažniji faktor.

Potrebna je vježba i vještina kako bi naučili kreirati prezentaciju koja će rezonirati s vašom ciljanom publikom i uvjeriti ih da poduzmu akciju.

Postoji nekoliko koraka koje trebate slijediti kako bi pisanje savršene prodajne prezentacije bilo lako, neovisno od tipa:

  • Upoznajte vaše ciljno tržište – Istraživanje će pomoći u izgradnji temelja vrijednosti za vašu prezentaciju, povećavajući šansu da vaši potencijalni klijenti odgovore. Razumijte kome prezentirate, što oni ili njihova kompanija rade (npr. jeste li upoznati s njihovim počecima) i koji su njihovi ciljevi.

  • Fokusirajte se na potrebe potencijalnih klijenata – razgovor isključivo o vašem proizvodu je najbrži način da slušatelji izgube zanimanje. Vaša prezentacija bi trebala biti o klijentu, tako da razmislite o vrijednosti koju im vaš proizvod donosi. Na primjer, smanjenje troškova, povećana učinkovitost i/ili eliminacija manualnih zadataka bolje zvuče od popisa značajki.

  • Izaberite pravi kanal – razmislite koji je najbolji način da dostavite prodajnu prezentaciju za potencijalnog klijenta, kao i za sektor u kojem operiraju. Telefonski poziv bi bio najbolji način za doprijeti do nekoga u tradicionalnoj industriji, dok poruka putem društvenih medija brže stiže do primatelja koji je u inovativnom startupu. Međutim, ako ne dobijete odgovor na jednom kanalu, trebate iskušati još metoda prije odustajanja.

  • Personalizirajte vašu prezentaciju – iako je dobra ideja početi od predloška, prezentacija treba varirati u ovisnosti od toga kako i kome ćete je predstaviti. Koristite drugačiji ton za email prezentaciju nego što ga koristite za društvene medije.

  • Informirajte potencijalnog klijenta o idućim koracima – uvijek završite s pozivom na akciju koji im daje do znanja što trebaju uraditi.

Što uključiti u prodajnu prezentaciju

Postoji nekoliko elemenata koje trebate uključiti u uspješnu prezentaciju:

  • Uvod – tko ste vi i zašto prezentirate

  • Mamac – rečenica koja će zgrabiti pažnju potencijalnog klijenta (ako je već niste koristili u naslovu npr. emaila)

  • Kontekst – kratka, ali očaravajuća ponuda vrijednosti zbog koje kontaktirate vašeg potencijalnog klijenta

  • Opis proizvoda ili usluge – što je to i kako može pomoći klijentu u postizanju njegovih ciljeva

  • Podaci, studije slučajeva, priče o uspjehu, tržišna istraživanja, recenzije klijenata – dokaz zašto bi potencijalni klijent trebao nastaviti angažman s vama

  • Vaša ponuda – što prodajete i zašto je to dobra ponuda

  • Poziv na akciju – što želite da potencijalni klijent uradi

Primjeri i predlošci dobrih prodajnih prezentacija

Predlošci za cold email:

[X]% naših klijenata je riješilo [Bolna točka] koristeći [Proizvod/Usluga]

Hi [Recipient’s Name],

I’m [Your name] from [Company Name]. I’m reaching out because we offer a [product/service] that I think could be a great fit for you.

Our [Product/Service Name] is a [Description], and it can help you thanks to its [List of Benefits]. This can be of great help with solving [Pain Point], as many of our existing customers have experienced.

If you’re interested in learning more, I’d be happy to send over some additional information or arrange a time to give you a demo.

However, I wanted to let you know that I can currently offer it to you at the special price of $[X per month/year/for a one-off purchase], as long as you buy before [Date].

Thank you for your time, and I’d be happy to answer any questions you may have.

Best wishes,
[Your name]

[Ime primatelja], imamo [X] načina za riješiti [Bolna točka]

Hello [Recipient’s Name],

If you’re like most of our customers, you’re probably looking for ways to [Pain Point]. Luckily, we have some great solutions that can help you.

Here are [X] ways to solve [Pain Point]:

• [Solution 1] – [Description]
• [Solution 2] – [Features]
• [Solution 3] – [Benefits] …

Please take a look at our website [URL] where you can find further information.

Kind regards,
[Your Name]

P.S. If you have any questions, feel free to email me at [Email Address] and I’d be more than happy to answer any doubts you may have.

Email prezentacija u dvije rečenice:

Doživite [X]% poboljšanje zahvaljujući [Proizvod/Usluga]

Hey,

[Company Name] can offer [Benefits] for you.

Get back to me and I’d love to tell you more.

Best,
[Your Name]

Predložak za poslovnu prezentaciju:

Prezentacija: Prilika za ulaganje u [Naziv kompanije]

Dear Investor,

I am excited to share my latest startup with you. Our mission is [Mission]. We are currently seeking $[X] in funding to help us scale our operations. In return for your investment, you will receive [Y]% equity in the company.

We have a strong team of [Industry] experts who are dedicated to [Mission]. We have recently had success with [Accomplishments].

We believe that now is the perfect time to invest in our company. With your help, we can make a positive impact on the world.

Thank you for your time and consideration. If you would like to discuss this opportunity further, please don’t hesitate to contact me at [Email Address] and I’d be happy to chat with you.

Sincerely,
[Your Name]

Primjeri brze prezentacije:

Kako vam [Naziv kompanije] može pomoći u postizanju [Cilj]

Hello [Recipient’s Name],

Are you looking for a way to [Goal]? If so, then I have the perfect solution for you.

My name is [Your Name] and I am a [Position] at [Company Name]. We are a [Company Type] that specializes in [Speciality]. What makes us different from other companies in our industry is [Unique Selling Point].

We have a team of highly skilled and experienced professionals who are passionate about helping our clients achieve their goals. To date, we have helped [X] clients achieve [Achievements].

If you would be interested in talking further about a potential collaboration, we arrange a meeting at a time of your convenience.

Speak soon,
[Your Name]

Predlošci prezentacije za društvene medije:

Muči li vas [Bolna točka]?

Hi [Recipient’s Name],

I’m [Your name] from [Company Name]. I was browsing on [Twitter/LinkedIn/etc.] and came across your profile.

After reading your bio, I thought you might be interested in our [Product/Service]. It is a great solution for [Pain Point] thanks to its [Benefits].

Please let me know if you would like to learn more about it, and we could arrange a time to chat.

Thanks for your time and have a great day,
[Your Name]

Primjer telefonske prezentacije:

Cold call skripta za [Proizvod/Usluga]

Hi, [First Name]!

Thanks so much for answering, my name is [Your Name] and I am a [Position] at [Company Name]. The reason for my call today is that we offer a [Product/Service] that I think would be perfect for you and your team.

I understand how busy you are, so I’ll just give you a quick overview of what we offer. Our [Product/Service] helps our customers overcome a common problem that they face, which is [Pain Point].

This is because it is [Description], with functionalities such as [Features].

I’d be more than happy to send over additional details via email to arrange a time for a demonstration if you’re interested.

Many thanks again for your time,
[Your Name]

Dobre prakse za prodajnu prezentaciju

Oblikujte je po specifičnim potrebama vašeg klijenta.

  • Budite jednostavni – nemojte nastojati nabiti što više informacija u vašu prezentaciju. Držite se osnova i objasnite ih razumljivo.

  • Budite uvjerljivi – koristite jake argumente i uvjerljiv jezik kako bi iznijeli svoj slučaj.

  • Pripremite se da odgovorite na pitanja – vaš potencijalni klijent će vjerojatno pitati više detalja o tome što nudite. Budite spremni odgovoriti na sva pitanja koja će vjerojatno postaviti tako da možete nastaviti voditi razgovor.

  • Razmotrite svoj ton glasa i govor tijela – način na koji prezentirate je jednako važan kao i ono što govorite. Budite prijateljski i pozitivni, prezentirajte otvoreno i samopouzdano.

  • Vježba, vježba, vježba – što više vježbate, to će vaša prezentacija biti bolja.

Streamline your sales across every important channel

Get the LiveAgent multi-channel ticketing system to organize, streamline and deliver your sales communication in no time. Start your free trial today.

Sažetak

Prodajne prezentacije su jedan od najvažnijih alata u arsenalu prodavača. One mogu stvoriti ili razoriti prodaju, tako da se moraju odraditi ispravno.

Ako slijedite savjete i dobre prakse te krojite pravi predložak prodajne prezentacije za datu situaciju koja rješava sve individualne potrebe vaših potencijalnih kupaca, možete biti sigurni da ćete idući put imati uspješnu prezentaciju.

Frequently asked questions

Zašto prodajna prezentacija može biti neuspješna?

Prva pogreška može biti korištenje intimnijeg pozdrava kao što je “Kakav je bio vaš vikend?”, što može odmah odbiti potencijalnog klijenta ako se prije nije susretao s vama. Još jedna od grešaka je korištenje izraza “ja” previše puta, jer je vrijeme koje provedete govoreći os sebi, a ne o vašoj ponudi, bačeno vrijeme.

 

Kako mogu procijeniti je li potencijalni klijent spreman na kupovinu?

Neki od faktora koji će utjecati na spremnost klijenta na kupnju uključuju njihovu potrebu ili želju za proizvodom ili uslugom, dostupnost njihovih sredstava za kupnju, hitnost situacije (npr. vremenski ograničena ponuda) i njihovi osjećaji prema kompaniji od koje kupuju te vama koji prezentirate ponudu.

 

Koja je prava razina personalizacije za prodajnu ponudu?

Ako je vaša poruka previše generička, možda neće biti uspješna prezentacija za prodaju. Dakle, ako je možete poslati bilo kojem potencijalnom kupcu, onda skoro sigurno nije krojena za onoga kojemu je upravo šaljete. Nasuprot tome, prekomplicirana objašnjenja značajki ili mogućnosti proizvoda tijekom faze predstavljanja mogu također odbiti potencijalne klijente koji nisu još spremni da raspravljaju o detaljima vašeg rješenja. .

 

Što treba izbjegavati tijekom prodajne prezentacije?

Najvažnija stvar koju trebate izbjegavati je obećavanje stvari koje ne možete ispuniti. To će smanjiti utjecaj vaše prodajne prezentacije jer će vaši potencijalni klijenti na kraju biti razočarani vašom ponudom ako se odluče na proces kupnje. Bolje je od početka biti realan o vašim proizvodima/uslugama i pustiti da njihove dobre strane (kao i loše, zbog iskrenosti) govore same za sebe.

 

Kako mogu izvesti prodajnu prezentaciju na najučinkovitiji način?

Prezentacija je ključna za zadržavanje pažnje vaše publike i zadržavanje njihovog angažmana. Govorite klijentima priče koje su povezane s vašim proizvodom ili uslugom. Uzmite u obzir vaš govor tijela i ton glasa jer se želite predstaviti kao samopouzdana i entuzijastična osoba, ne kao arogantna ili naporna. Nastojte izgraditi blisku vezu s vašom publikom i učiniti da se osjećaju ugodno prije zaključivanja samog dogovora.

 

Koji je najbolji način zaključivanja prodajne prezentacije?

Zahvalite vašoj publici na njihovom vremenu i slušanju vaše prodajne prezentacije, dajte im do znanja da ćete im se ubrzo javiti, ponovite glavne točke vaše prezentacije (tj. podsjetite ih na prednosti korištenja vašeg proizvoda ili usluge) i pitajte ih otvorena pitanja. Završite s pitanjem potencijalnog klijenta želi li se obvezati, a to može biti i prijava na pretplatu ili dogovor za idući sastanak, ne nužno kupnja istog trena.

 

Koje je najbolje vrijeme za prodajnu prezentaciju?

Obično, nakon što ste već ustanovili odnos povjerenja i upoznali potrebe osobe kojoj prezentirate. Važno je izgraditi kredibilitet i prisnost prije prezentiranja, ako je moguće, tako da će slušatelj biti otvoreniji za vašu poruku. Razmotrite je li potencijalni klijent već upoznat s time što nudite i zanima li ga uopće opcija kupnje.

 

Što ako ne znam ništa o potencijalnom klijentu prije nego mu prezentiram ponudu?

To može biti slučaj kada je u pitanju brza prezentacija kojui prezentirate nekome koga sretnete npr. na konferenciji prije nego mu se javite putem emaila. Brza prezentacija je vrlo kratka prodajna prezentacija prezentirana u vremenu potrebnom dizalu da dođe od kata do kata, što znači da vaša prezentacija mora biti koncizna i dovoljno angažirajuća da zadrži pažnju slušatelja u to kratko vrijeme.

 

Koji tip prodajne prezentacije je najučinkovitiji?

Neke prezentacije su agresivnije, dok su druge suptilnije. Neke se fokusiraju na značajke proizvoda dok druge traže prednosti za bazu korisnika. U svakom slučaju, najučinkovitiji tip prezentacije je onaj koji učinkovito komunicira s klijentima, rezonira s njima i krojen je da im pomogne razumjeti kako proizvod može ispuniti njihove određene potrebe

 

Kako mogu izgraditi povjerenje s potencijalnim klijentom?

Kada se fokusirate na potrebe klijenta, umjesto na značajke vašeg proizvoda ili usluge, pokazujete da razumijete njihove probleme i zanima vas da im pomognete riješiti ih umjesto stavljanja vaših interesa (tj. prodaje) na prvo mjesto. To kreira osjećaj povjerenja i bliskosti, što povećava šansu da će biti voljni slušati što vi imate za reći i na kraju kupiti od vas.

 

Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo