Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predlošci
  • Predlošci anketa o zadovoljstvu mušterija pri kupnji

Predlošci anketa o zadovoljstvu mušterija pri kupnji

Iako zvuči očito, ponekad je lako zaboraviti da su kupci kamen temeljac svakog posla. Kao takvo, izuzetno je važno ostati u kontaktu s njima – znati kako se osjećaju, što misle i što cijene u Vašim proizvodima ili uslugama. Ako to znate, dugoročno ćete poboljšati svoju ponudu i povećati lojalnost kupaca. Kao takvo, slanje  anketa o zadovoljstvu mušterija trebalo bi biti redovita marketinška aktivnost, posebno ako poslujete na tržištu ili industriji u kojoj postoji raznolika konkurencija.

Predlošci anketa o zadovoljstvu mušterija pri kupnji

U jednom ili drugom trenutku svi smo vidjeli anketu o zadovoljstvu mušterija, iako su one rjeđe nego što možda mislimo. Zašto je to? Budući da se većina anketa koje tvrtke provode nije usredotočena na korisničko iskustvo vezano uz njihove proizvode ili usluge, već na dobivanje podataka ili podataka o percepciji kupaca i imidžu marke. Srećom, ovaj se pristup postupno mijenjao, a sada je vrijeme da se i Vi uključite. Naučimo o anketama o zadovoljstvu i pogledajte kako ih možete koristiti u marketinškoj komunikaciji svoje e-trgovine.

Što je anketa o zadovoljstvu mušterija pri kupnji?

Kada je riječ o vođenju posla, istraživanje je presudno. Istraživanje ima mnogo oblika, uključujući analizu tržišta, istraživanje dobavljača, dugoročna pitanja ili fokusne grupe koje mogu pokazati kakva je Vaša ciljana publika, njihove demografske podatke, ekonomsku situaciju i interese. Međutim, kako se profili kupaca neprestano mijenjaju, istraživanje bi trebalo biti stalan proces. Redovitom obnovom vaših istraživačkih napora vaša će se tvrtka moći razvijati, razvijati i dugoročno postati još pouzdaniji partner za Vaše mušterije. Pa kako možete prikupiti najviše podataka? Anketama o zadovoljstvu!

customer-survey-metrics-to-track-satisfaction-Nicereply
Upotrijebite našu Nicereply integraciju kako biste ankete o zadovoljstvu ugradili izravno u svoje e-poruke

Ankete o zadovoljstvu skup su pitanja s ciljem prikupljanja kvantitativnih i kvalitativnih podataka koji će Vam omogućiti da definirate i izmjerite koliko su kupci zadovoljni proizvodom, uslugom ili čak postupkom kupnje. Zbog svog fokusa, ove ankete treba poslati kupcima nakon što izvrše transakciju, posjete internetsku trgovinu ili ostvare interakciju s Vašom tvrtkom.

customer-survey-rate-agents-Nicereply
Ugrađena anketa o zadovoljstvu unutar LiveAgent e-pošte

Jeste li ikada kupovali u fizičkoj trgovini ili otišli u kino, a zatim dobili anketu u kojoj ste bili pitani o svom iskustvu? To je anketa o zadovoljstvu mušterija. Iako se mogu činiti sličnima ostalim istraživanjima, postavljena pitanja ovisit će o cilju koji žele ispuniti.

Kako bismo Vam olakšali procjenu zadovoljstva Vaših kupaca, kreirali smo za Vas nekoliko predložaka anketa o zadovoljstvu mušterija nakon kupnje. Pogledajte predloške u nastavku, slobodno ih kopirajte i zalijepite, a zatim počnite mjeriti sreću svojih klijenata.

Redovi predmeta ankete o zadovoljstvu mušterija pri kupnji

  • Zahvaljujemo na kupnji [ime internetske trgovine] – recite nam što mislite
  • Ovdje smo da Vas pitamo za mišljenje
  • Voljeli bismo čuti Vaše mišljenje
  • Podijelite svoje mišljenje o [proizvodu / usluzi]
  • Vaše mišljenje za nas znači sve – javite nam što mislite o [naziv internetske trgovine]

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Predlošci ankete o zadovoljstvu mušterija pri kupnji

Predložak ankete o zadovoljstvu mušterija pri kupnji #1

Predložak ankete o zadovoljstvu mušterija pri kupnji #2

Predložak ankete o zadovoljstvu mušterija pri kupnji #3

Često postavljana pitanja

Trebam li nakon svake kupnje poslati e-poruku s anketom o zadovoljstvu mušterija pri kupnji?

Zapravo, nema jednog definitivnog odgovora na to pitanje. Istom kupcu možete poslati anketu o zadovoljstvu mušterije nakon svake kupnje. Međutim, ako Vaš poslovni model uključuje česte kupnje ili postoje segmenti klijenata koji redovito kupuju od Vas, tada nije najbolja ideja slati ankete o zadovoljstvu nakon svake narudžbe.

Zašto? Jer to može iritirati Vaše kupce. Zamislite da nekoliko puta tjedno primate potpuno istu e-poštu od jedne tvrtke. Frustriralo bi Vas, zar ne?

Koliko često trebam slati e-poruke s anketama o zadovoljstvu mušterija pri kupnji?

Ako Vaši kupci obično kupuju Vaše proizvode jednom ili dva puta mjesečno, možete poslati ankete nakon svake kupnje. Ako imate češće kupce, možete postaviti jednostavno pravilo da, na primjer, šaljete anketu o zadovoljstvu kupaca nakon svake druge, treće ili četvrte kupnje, ovisno o opsegu prodaje Vašeg poslovanja s e-trgovinom.

Drugo rješenje moglo bi biti slanje zbirnih e-poruka s anketama o zadovoljstvu kupaca nakon prodaje tjedno, mjesečno ili tromjesečno. Možete razmisliti i o uključivanju veze na anketu o zadovoljstvu mušterija pri kupnji u svaku e-poštu koja potvrđuje pošiljku proizvoda. Međutim, ovo rješenje može rezultirati niskim stopama učešća i  stopama pretvorbe.

Morate procijeniti pojedinačne slučajeve Vaše internetske trgovine i u skladu s tim prilagoditi učestalost e-poruka s anketama o zadovoljstvu mušterija pri kupnji.

Je li neobično ponuditi kupcima nešto zauzvrat za ispunjavanje ankete o zadovoljstvu kupaca?

Sasvim je uobičajeno nagraditi kupce za pomoć. Vaši kupci ne moraju trošiti vrijeme na odgovaranje na vaša pitanja – Vi ste ti koji profitirate od prikupljenih podataka. Kao takav, lijepa je gesta ponuditi svojim kupcima nešto zauzvrat. Možete im pružiti kod za popust za sljedeću kupnju, ponuditi besplatnu dostavu ili obavijestiti vjerne kupce o sezonskim popustima ranije od ostalih itd.

Postoji mnogo načina kako reći “hvala” za ispunjavanje ankete o zadovoljstvu kupaca. Riječ je o tome da kupcima pružite dodatnu vrijednost kako biste im pokazali Vašu zahvalnost.

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo