Saznajte kako provesti ankete o zadovoljstvu kupaca, zašto je to važno za poslovanje i kako koristiti podatke za poboljšanje usluge i povećanje lojalnosti kupaca.
Iako zvuči očito, ponekad je lako zaboraviti da su kupci kamen temeljac svakog posla. Kao takvo, izuzetno je važno ostati u kontaktu s njima – znati kako se osjećaju, što misle i što cijene u Vašim proizvodima ili uslugama. Ako to znate, dugoročno ćete poboljšati svoju ponudu i povećati lojalnost kupaca. Kao takvo, slanje anketa o zadovoljstvu mušterija trebalo bi biti redovita marketinška aktivnost, posebno ako poslujete na tržištu ili industriji u kojoj postoji raznolika konkurencija.
U jednom ili drugom trenutku svi smo vidjeli anketu o zadovoljstvu mušterija, iako su one rjeđe nego što možda mislimo. Zašto je to? Budući da se većina anketa koje tvrtke provode nije usredotočena na korisničko iskustvo vezano uz njihove proizvode ili usluge, već na dobivanje podataka ili podataka o percepciji kupaca i imidžu marke. Srećom, ovaj se pristup postupno mijenjao, a sada je vrijeme da se i Vi uključite. Naučimo o anketama o zadovoljstvu i pogledajte kako ih možete koristiti u marketinškoj komunikaciji svoje e-trgovine.
Kada je riječ o vođenju posla, istraživanje je presudno. Istraživanje ima mnogo oblika, uključujući analizu tržišta, istraživanje dobavljača, dugoročna pitanja ili fokusne grupe koje mogu pokazati kakva je Vaša ciljana publika, njihove demografske podatke, ekonomsku situaciju i interese. Međutim, kako se profili kupaca neprestano mijenjaju, istraživanje bi trebalo biti stalan proces. Redovitom obnovom vaših istraživačkih napora vaša će se tvrtka moći razvijati, razvijati i dugoročno postati još pouzdaniji partner za Vaše mušterije. Pa kako možete prikupiti najviše podataka? Anketama o zadovoljstvu!
Ankete o zadovoljstvu skup su pitanja s ciljem prikupljanja kvantitativnih i kvalitativnih podataka koji će Vam omogućiti da definirate i izmjerite koliko su kupci zadovoljni proizvodom, uslugom ili čak postupkom kupnje. Zbog svog fokusa, ove ankete treba poslati kupcima nakon što izvrše transakciju, posjete internetsku trgovinu ili ostvare interakciju s Vašom tvrtkom.
Jeste li ikada kupovali u fizičkoj trgovini ili otišli u kino, a zatim dobili anketu u kojoj ste bili pitani o svom iskustvu? To je anketa o zadovoljstvu mušterija. Iako se mogu činiti sličnima ostalim istraživanjima, postavljena pitanja ovisit će o cilju koji žele ispuniti.
Kako bismo Vam olakšali procjenu zadovoljstva Vaših kupaca, kreirali smo za Vas nekoliko predložaka anketa o zadovoljstvu mušterija nakon kupnje. Pogledajte predloške u nastavku, slobodno ih kopirajte i zalijepite, a zatim počnite mjeriti sreću svojih klijenata.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?
We’re reaching out because [recently/on purchase date] you placed an order at [online store’s name], and we’d like to know whether [product/service] met your expectations.
To share your opinion with us, please fill out the survey linked below.
[Button: Fill out the survey]
We hope you are satisfied with your purchase, and we’d really appreciate your feedback.
Thank you!
The [online store’s name] Team
Not so long ago, you ordered [product/service at online store’s name], and we’d like to know your thoughts about it.
That’s why we’d like to ask you to answer a few quick questions. You can do so by filling out this form [link to the form] or simply answering the following questions by responding to this email.
Question 1
Question 2
Question 3…
After you have completed the survey, we’ll send you a discount code for your next purchase as a thank you for helping us improve our [products/services].
Can’t wait to hear back from you!
Best,
The customer Satisfaction Team at [company]
How do you like the [product/service] you bought [recently/on purchase date] at [online store’s name]?
Please share your opinion by clicking on the most relevant emojis below:
😕 not good
😐 sufficient
🙂 good
😀 excellent
Would you like to add anything else? If yes, please answer this email and share your thoughts, or fill out this form: [link to the form].
We value your feedback!
[online store’s name]
Zapravo, nema jednog definitivnog odgovora na to pitanje. Istom kupcu možete poslati anketu o zadovoljstvu mušterije nakon svake kupnje. Međutim, ako Vaš poslovni model uključuje česte kupnje ili postoje segmenti klijenata koji redovito kupuju od Vas, tada nije najbolja ideja slati ankete o zadovoljstvu nakon svake narudžbe.
Zašto? Jer to može iritirati Vaše kupce. Zamislite da nekoliko puta tjedno primate potpuno istu e-poštu od jedne tvrtke. Frustriralo bi Vas, zar ne?
Ako Vaši kupci obično kupuju Vaše proizvode jednom ili dva puta mjesečno, možete poslati ankete nakon svake kupnje. Ako imate češće kupce, možete postaviti jednostavno pravilo da, na primjer, šaljete anketu o zadovoljstvu kupaca nakon svake druge, treće ili četvrte kupnje, ovisno o opsegu prodaje Vašeg poslovanja s e-trgovinom.
Drugo rješenje moglo bi biti slanje zbirnih e-poruka s anketama o zadovoljstvu kupaca nakon prodaje tjedno, mjesečno ili tromjesečno. Možete razmisliti i o uključivanju veze na anketu o zadovoljstvu mušterija pri kupnji u svaku e-poštu koja potvrđuje pošiljku proizvoda. Međutim, ovo rješenje može rezultirati niskim stopama učešća i stopama pretvorbe.
Morate procijeniti pojedinačne slučajeve Vaše internetske trgovine i u skladu s tim prilagoditi učestalost e-poruka s anketama o zadovoljstvu mušterija pri kupnji.
Sasvim je uobičajeno nagraditi kupce za pomoć. Vaši kupci ne moraju trošiti vrijeme na odgovaranje na vaša pitanja – Vi ste ti koji profitirate od prikupljenih podataka. Kao takav, lijepa je gesta ponuditi svojim kupcima nešto zauzvrat. Možete im pružiti kod za popust za sljedeću kupnju, ponuditi besplatnu dostavu ili obavijestiti vjerne kupce o sezonskim popustima ranije od ostalih itd.
Postoji mnogo načina kako reći “hvala” za ispunjavanje ankete o zadovoljstvu kupaca. Riječ je o tome da kupcima pružite dodatnu vrijednost kako biste im pokazali Vašu zahvalnost.
Ocjena korisničkog zadovoljstva
Korisnička ocjena zadovoljstva je važna za uslugu. LiveAgent nudi različite kanale za kontakt s korisnicima te omogućuje prikupljanje povratnih informacija radi poboljšanja usluge i vjernosti klijenata.
Predlošci za odgovor na pozitivnu recenziju na društvenim medijima
Klijenti žele osobnije iskustvo od brenda što povećava njihovu privrženost. Mišljenja klijenata mogu biti korisna u razvoju budućih strategija. Odgovaranje na pozitivne recenzije na društvenim medijima je važno, ali nije potrebno odgovoriti svakom. Važno je biti zahvalan i otvoren te je moguće zatražiti dopuštenje za korištenje njihovih iskustava.
Predlošci e-pošte za odgovor korisnika
Praćenje i odgovaranje na povratne informacije korisnika ključno je za poslovanje. Vrste povratnih informacija uključuju tražene i neželjene, a pozitivne povratne informacije mogu povećati preporuke i lojalnost kupaca. Postoje predlošci za podršku kupcima, e-poštu, e-trgovinu i povratne informacije. Ploča za povratne informacije može biti korisna i učinkovita za prikupljanje korisnih povratnih informacija. Odgovaranje na javne recenzije također je važno, jer većina kupaca čita online recenzije prije posjeta web stranici.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team