Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predlošci
  • Email predlošci za novo spominjanje brenda

Email predlošci za novo spominjanje brenda

Kada se o vašoj kompaniji priča pozitivno i spomene je ugledan vanjski izvor, kao što je izvor iz industrijskih medija ili stručnjak, to je nešto na što možete biti ponosni. Ova vrsta medijske pažnje je obično znak da vam posao cvjeta te da se vaši potezi cijene u poslovnom svijetu. Ovakav tip priznanja vam može pomoći u gradnji svijesti o brendu i pozicionirati vas kao predvodnike vašeg sektora u očima potencijalnih mušterija i pretplatnika.

Također možete koristiti spominjanja brenda kako bi izgradili povjerenje s postojećim klijentima ili korisnicima. Ali kako bi najbolje iskoristili pozitivne reference vaše kompanije, trebate reći cijelome svijetu za njih. Jedna od najboljih metoda koje možete koristiti za informiranje vaših klijenata o novom spominjanju vašeg brenda je slanje emaila koji ih obavijesti o tomu i kaže im gdje mogu naći taj sadržaj.

Također možemo imati slučaj gdje se o vašem proizvodu ili usluzi raspravlja u eksternom članku, ali povratna poveznica na vašu stranicu nedostaje, netočna je ili njen tekst nije prikladan. To smanjuje utjecaj spominjanja vašeg brenda jer ćete dobiti manje prometa nego što bi da je poveznica točna. U tom slučaju, trebalo bi ljubazno zamoliti izdavača da ažurira spominjanje vašeg brenda po vašoj sugestiji.

Email template customization
Customize email templates in LiveAgent

Različiti tipovi emailova za novo spominjanje brenda

Postoji nekoliko različitih ali ipak srodnih tipova emailova za novo spominjanje brenda. Možda ćete trebati samo jedan od njih a možda i sve, ovisno o okolnostima. Oni služe za:

  • Informiranje vaših klijenata o spominjanju vašeg brenda – raširite riječ svojim postojećim klijentima da vas je vodeći autoritet spomenuo, te tako izgradite povjerenje
  • Traženje povratne poveznice na vašu web stranicu od organizacije koja vas je spomenula – zahvalite eksternom izvoru što vas je spomenuo ali i zamolite za opciju preusmjeravanja čitatelja na vašu stranicu uz pomoć povratne poveznice
  • Prijedlog za promjenu refferal poveznice ili njenog teksta – napišite određenu stranicu na koju biste željeli da poveznica vodi ili predložite prikladnije izraze u spominjanju

Naslovi emailova za novo spominjanje brenda

  • Pogledajte [ime vanjskog izdavača] novi [članak/blog objava/drugi sadržaj] gdje smo spomenuti
  • Pročitajte više o [tema] na stranici našeg partnera
  • Možete li molim vas uključiti povratnu poveznicu za [kompanija] u [naslov]?
  • Hvala na spominjanju! Imamo poveznicu koju možete dodati…
  • Zahtjev za promjenu teksta poveznice koji spominje našu kompaniju u [naslov]
  • Možete li ažurirati ovu povratnu poveznicu na [ime kompanije]?

Email predlošci za novo spominjanje brenda

Novo spominjanje brenda email predložak 1 – informira klijenta o povezanom sadržaju

Najčešća pitanja 

Mogu li uključiti sadržaj koji spominje ime moga brenda u email?

Spominjanje vašeg brenda od strane potpuno neovisne organizacije ne daje vam pravo da koristite njihovo citiranje samo jer navodi ime vašeg poduzeća. To je zapravo dobro, jer neovisna pozitivna recenzija vašeg brenda od strane uglednog autoritativnog izvora vam samo može pomoći u gradnji kredibiliteta i povjerenja s novim i postojećim klijentima. Dakle, ne možete u mail uključiti tekst koji vas spominje, osim ako nemate dozvolu od vlasnika teksta. Međutim, dobra je ideja informirati svoje klijente o spominjanju koristeći poveznicu na lokaciju na kojoj mogu pročitati sadržaj koji spominje vaše poduzeće.

Kada eksterne web stranice ili blogovi imaju poveznice na vašu web stranicu, oni pomažu vašem prometu. Ove takozvane povratne poveznice pomažu u rastu profila vašeg brenda i prepoznavanju vašeg brenda od strane publike koja je različita od one koju trenutno imate u svojoj korisničkoj bazi. Povratne poveznice također pomažu poboljšati optimizaciju pretraživača (SEO), što može doprinijeti da se vaša web stranica pojavljuje na boljoj poziciji na rezultatima pretraživača (SERP) za upite na platformama kao što je Google.

Ako se vaš brend spominje od strane vanjskog izvora, ali nema povratnih poveznica na vašu web stranicu, onda trebate poslati email izdavaču i pitati ga može li ažurirati dio teksta s poveznicom za stranicu po vašem izboru. Imamo i email predložak koji će vam pomoći s time.

Što ako nađem neki eksterni izvor koji bi trebao ili mogao spomenuti moj brend?

Ako ste pročitali tekst koji je eksterno objavljen i mislite da je relevantan za vaš brend, možete poslati email autoru li vlasniku i pitati ga može li uključiti povratnu poveznicu na vašu web stranicu. Ako želite dobiti povratnu poveznicu od strane određene, visoko preporučene i autoritativne stranice, možete poslati email toj kompaniji u kojem nudite da ćete popraviti sve pokvarene poveznice na njihovoj stranici i predložite da oni iskoriste zamjenski URL koji spominje vaš brend.

Need to generate more traffic, and improve engagement?

Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial starting today! More sales and better customer service awaits.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mogu li uključiti sadržaj koji spominje ime moga brenda u email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ne možete u mail uključiti tekst koji vas spominje, osim ako nemate dozvolu od vlasnika teksta. Međutim, dobra je ideja informirati svoje klijente o spominjanju koristeći poveznicu na lokaciju na kojoj mogu pročitati sadržaj koji spominje vaše poduzeće.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako mogu dobiti poveznicu na svoju stranicu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ako ste pročitali tekst koji je eksterno objavljen i mislite da je relevantan za vaš brend, možete poslati email autoru li vlasniku i pitati ga može li uključiti povratnu poveznicu na vašu web stranicu. Ako želite dobiti povratnu poveznicu od strane određene, visoko preporučene i autoritativne stranice, možete poslati email toj kompaniji u kojem nudite da ćete popraviti sve pokvarene poveznice na njihovoj stranici i predložite da oni iskoriste zamjenski URL koji spominje vaš brend..” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Što ako nađem neki eksterni izvor koji bi trebao ili moga spomenuti moj brend??”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ako se vaš brend spominje od strane vanjskog izvora, ali nema povratnih poveznica na vašu web stranicu, onda trebate poslati email izdavaču i pitati ga može li ažurirati dio teksta s poveznicom za stranicu po vašem izboru.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo