Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predlošci
  • Predlošci e-pošte napuštenih košarica

Predlošci e-pošte napuštenih košarica

Napuštena košarica oduvijek je bila jedan od najvećih izazova s kojima su se morali suočiti internetski trgovci. Zapravo, Statista je otkrio da je globalna stopa napuštanja košarica u 2019. bila 69,57%. Ovako visoka stopa napuštanja košarica jednaka je velikom potencijalnom gubitku prihoda za mnoge tvrtke.

Iako je nemoguće u potpunosti eliminirati napuštanje košarice, možete ga smanjiti nizom ključnih taktika i strategija, poput olakšavanja procesa plaćanja, pružanja proaktivne podrške za chat uživo na stranici za odjavu i slanja poruka o napuštenim košaricama koji se trude dovršiti postupak odjave.

Zašto slati e-poštu napuštenih košarica?

Predlošci e-pošte napuštenih košarica
Spremite naše predloške e-pošte i primijenite ih jednim klikom izravno na LiveAgent nadzornoj ploči

Napuštene e-pošte s košaricama jedna su od najučinkovitijih e-poruka koje generiraju prihod i koje trgovci mogu poslati svojim potencijalnim klijentima. Prema Moosend-u, otvara se 45% svih poruka e-pošte o napuštanju košarice, klika se 21% svih poruka e-pošte o napuštanju košarice, a 50% tih klikova dovodi do oporavljene kupnje. To znači da možete vratiti gotovo 11% kupaca jednostavnim podsjećanjem na njihova napuštena kolica.

5 najboljih strategija koje možete koristiti u napuštenim e-porukama košarice

  1. Upadljiva tema: 64% ljudi odlučuje hoće li otvoriti e-poruku isključivo na temelju teme. Pobrinite se da stvorite ubojite teme jer bi vam to mogla biti jedina prilika da privučete pozornost svojih kupaca u preplavljenu pristiglu poštu.
  1. Personalizacija: Prilagođene e-poruke uvijek imaju bolje stope otvaranja i klikova. E -poruke napuštenih košarica mogu se personalizirati tako da se kupcu obrate imenom i navedu stavke koje su ostavili u košarici.
  1. Vrijeme i učestalost: Razmislite o izgradnji niza od tri e-pošte za ponovni angažman s napuštenim kupcima i postavite prvu e-poštu za slanje unutar prvog sata od napuštanja košarice. Studija koju je provela tvrtka Barilliance pokazala je da slanje prve e-pošte u idealno vrijeme može rezultirati stopom konverzije od 20,3%.
  1. CTA s niskim zalaganjem: Dajte jasan poziv na akciju, izbjegavajući riječi s velikim trvenjem poput “kupi” i “plati”. Umjesto toga, preporučuje se korištenje alternativa manje obveze, kao što su “Vrati se u košaricu”, “Pogledaj moju košaricu”, “Pogledajte još jednom” itd.  
  1. Društveni dokaz: S 91% ljudi koji redovito ili povremeno čitaju internetske recenzije, dokazano je da društvena provjera utječe na odluke o kupnji na mreži. Pomoću recenzija i svjedočanstava izgradite povjerenje i vjerodostojnost i razuvjerite neuvjerene.
Primjer napuštene košarice - Sephora
E-mail za napuštanje košarice za kupnju od tvrtke Sephora

Ideje za liniju napuštenih e-poruka o napuštenim košaricama

  • Za vas smo spremili artikle u vašu košaricu.
  • Ostavili ste neke stvari u košarici za kupnju [Naziv tvrtke].
  • Artikli u vašoj košarici vas čekaju.
  • [Ime], vaša košarica uskoro ističe.
  • 3…2…1 Vrijeme ističe. Uzmite svoj [naziv proizvoda] sada!
  • Ostalo je samo nekoliko [naziv proizvoda], [Ime]. Uzmi svoje.
  • Hej, skoro je rasprodano.
  • Nabavite [naziv proizvoda] dok je još dostupan.
  • Hoćeš li uspjeti? Vaša košarica uskoro ističe.
  • Košarica istječu za 10…9…8…
  • Izgubit ćete košaricu…
  • Možda nećemo moći zadržati vašu košaricu, posljednji poziv!
  • [Dana] ostalo: spremite košaricu za kupnju upravo sada.
  • Skoro tamo…
  • Jeste li zaboravili na mene, [Ime]? 😱
  • [Ime], vaša se košarica pita kamo ste otišli.❤️
  • Vaša košarica nas je NATJERALA da nam pošaljete ovaj podsjetnik. 🙂
  • Pripada li ova košarica vama, [Ime]?
  • [Ime], ne dopustite da vam [naziv proizvoda] pobjegne.
  • [Ime], čuli smo da vas zanima [naziv proizvoda].
  • [Ime], trebamo li za vas zadržati [naziv proizvoda]?
  • Hej, [Ime], gdje si otišao?
  • Došli ste tako daleko, [Ime], ne odustajte!
  • Vratite se i uštedite. Unutra popust!
  • X% popusta na košaricu? Da molim!
  • [Ime], besplatna dostava za artikle iz vaše košarice!
  • Dovršite kupnju i ostvarite X% popusta.
  • Skinite X% s kolica prije nego što nestane.
  • Bi li X% popusta na košaricu zaključilo posao?

10 Primjera predložaka e-pošte s napuštenom košaricom za kupnju

Izrada e-poruka o napuštanju košarica koje privlače pozornost i koje se pretvaraju može biti izazov. Evo 10 osnovnih primjera predložaka e-pošte s napuštenom košaricom za kupnju koje možete koristiti u marketinškim kampanjama putem e-pošte kako biste poboljšali stopu napuštanja košarice i osvojili potencijalne kupce i kupce koji su napustili svoje košarice.

Predložak e-pošte “Sretni ste što možete pomoći”

Predložak e-pošte “Besplatna dostava”

Predložak e-pošte “Ponuda s popustom”

Predložak e-pošte “Konačno odbrojavanje”

Predložak e-pošte “Uzmi ovu ponudu”

Predložak e-pošte “Pogledajte ovo”

Predložak e-pošte “Pogledajte što ljudi govore”

Predložak e-pošte “Spremili smo vaše stavke”

Predložak e-pošte ‘Veliki izbor’

 Predložak e-pošte “Natrag u košaricu”

Predlošci e-pošte napuštenih košarica – često postavljana pitanja

Isplati li se smanjiti stopu napuštanja košarice?

Mapiranje putovanja

Na ovo pitanje postoji samo jedan odgovor, a odgovor je, da! Prema podacima o napuštanju košarica, robne marke e-trgovine gube 18 milijardi dolara godišnjeg prihoda od prodaje jer potencijalni kupci napuštaju trgovine bez dovršetka narudžbi (izvor). Osim što ćete smanjiti stopu napuštanja košarice, trebali biste se usredotočiti i na stvaranje i provedbu temeljite strategije napuštanja košarice.

Koja je prosječna stopa napuštanja kolica?

Predlošci e-pošte napuštenih košarica

To bi moglo biti iznenađenje, ali prosječna stopa napuštanja kolica u svim industrijama je gotovo 70%. Svaki 7 od 10 potencijalnih klijenata ne dovrši proces kupnje (izvor). To ne znači da je u redu dosegnuti tu mjeru, ali možete biti sigurni da je to normalan izazov s kojim se mora suočiti svako poduzeće u e-trgovini.

Koliko poruka e-pošte „vrati se u košaricu“ trebam poslati?

Prosljeđivanje e-pošte sa strelicom koja pokazuje u pravom smjeru

Pošaljite jednu e-poruku koja podsjeća potencijalnog klijenta na artikle u košarici, ali nemojte biti previše napadni ili neželjeni. Uostalom, ne želite da se neki vrijedni kontakti otkažu iz vaše marketinške komunikacije samo zato što ste previše uporni.

Free 14-day trial with no credit card input?

That's right! Save our abandoned cart email templates and start sending them out directly from LiveAgent. Find out just how easy it is today!

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Isplati li se smanjiti postotak napuštanja košarice?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Na ovo pitanje postoji samo jedan odgovor, a odgovor je- da! Prema podacima o napuštanju košarice, robne marke e-trgovine gube 18 milijardi dolara godišnjeg prihoda od prodaje jer potencijalni kupci napuštaju trgovine bez dovršetka narudžbi.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kolika je prosječna stopa napuštanja košarice?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “To bi moglo biti iznenađenje, ali prosječna stopa napuštanja košarica u svim industrijama je gotovo 70%.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koliko e -poruka o napuštenim košaricama trebam poslati? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pošaljite jednu e-poštu koja podsjeća potencijalnog kupca na robu u svojoj košarici, ali nemojte biti previše naporni ili neželjeni. Uostalom, ne želite da se vrijedni kontakti odjavljuju od Vaše marketinške komunikacije jednostavno zato što ste previše uporni.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo