• Predlošci
  • Predlošci e-pošte napuštenih košarica

Predlošci e-pošte napuštenih košarica

Napuštena košarica oduvijek je bila jedan od najvećih izazova s kojima su se morali suočiti internetski trgovci. Zapravo, Statista je otkrio da je globalna stopa napuštanja košarica u 2019. bila 69,57%. Ovako visoka stopa napuštanja košarica jednaka je velikom potencijalnom gubitku prihoda za mnoge tvrtke.

Iako je nemoguće u potpunosti eliminirati napuštanje košarice, možete ga smanjiti nizom ključnih taktika i strategija, poput olakšavanja procesa plaćanja, pružanja proaktivne podrške za chat uživo na stranici za odjavu i slanja poruka o napuštenim košaricama koji se trude dovršiti postupak odjave.

Zašto slati e-poštu napuštenih košarica?

Predlošci e-pošte napuštenih košarica
Spremite naše predloške e-pošte i primijenite ih jednim klikom izravno na LiveAgent nadzornoj ploči

Napuštene e-pošte s košaricama jedna su od najučinkovitijih e-poruka koje generiraju prihod i koje trgovci mogu poslati svojim potencijalnim klijentima. Prema Moosend-u, otvara se 45% svih poruka e-pošte o napuštanju košarice, klika se 21% svih poruka e-pošte o napuštanju košarice, a 50% tih klikova dovodi do oporavljene kupnje. To znači da možete vratiti gotovo 11% kupaca jednostavnim podsjećanjem na njihova napuštena kolica.

5 najboljih strategija koje možete koristiti u napuštenim e-porukama košarice

  1. Upadljiva tema: 64% ljudi odlučuje hoće li otvoriti e-poruku isključivo na temelju teme. Pobrinite se da stvorite ubojite teme jer bi vam to mogla biti jedina prilika da privučete pozornost svojih kupaca u preplavljenu pristiglu poštu.
  1. Personalizacija: Prilagođene e-poruke uvijek imaju bolje stope otvaranja i klikova. E -poruke napuštenih košarica mogu se personalizirati tako da se kupcu obrate imenom i navedu stavke koje su ostavili u košarici.
  1. Vrijeme i učestalost: Razmislite o izgradnji niza od tri e-pošte za ponovni angažman s napuštenim kupcima i postavite prvu e-poštu za slanje unutar prvog sata od napuštanja košarice. Studija koju je provela tvrtka Barilliance pokazala je da slanje prve e-pošte u idealno vrijeme može rezultirati stopom konverzije od 20,3%.
  1. CTA s niskim zalaganjem: Dajte jasan poziv na akciju, izbjegavajući riječi s velikim trvenjem poput “kupi” i “plati”. Umjesto toga, preporučuje se korištenje alternativa manje obveze, kao što su “Vrati se u košaricu”, “Pogledaj moju košaricu”, “Pogledajte još jednom” itd.  
  1. Društveni dokaz: S 91% ljudi koji redovito ili povremeno čitaju internetske recenzije, dokazano je da društvena provjera utječe na odluke o kupnji na mreži. Pomoću recenzija i svjedočanstava izgradite povjerenje i vjerodostojnost i razuvjerite neuvjerene.
Primjer napuštene košarice - Sephora
E-mail za napuštanje košarice za kupnju od tvrtke Sephora

Ideje za liniju napuštenih e-poruka o napuštenim košaricama

  • Za vas smo spremili artikle u vašu košaricu.
  • Ostavili ste neke stvari u košarici za kupnju [Naziv tvrtke].
  • Artikli u vašoj košarici vas čekaju.
  • [Ime], vaša košarica uskoro ističe.
  • 3…2…1 Vrijeme ističe. Uzmite svoj [naziv proizvoda] sada!
  • Ostalo je samo nekoliko [naziv proizvoda], [Ime]. Uzmi svoje.
  • Hej, skoro je rasprodano.
  • Nabavite [naziv proizvoda] dok je još dostupan.
  • Hoćeš li uspjeti? Vaša košarica uskoro ističe.
  • Košarica istječu za 10…9…8…
  • Izgubit ćete košaricu…
  • Možda nećemo moći zadržati vašu košaricu, posljednji poziv!
  • [Dana] ostalo: spremite košaricu za kupnju upravo sada.
  • Skoro tamo…
  • Jeste li zaboravili na mene, [Ime]? 😱
  • [Ime], vaša se košarica pita kamo ste otišli.❤️
  • Vaša košarica nas je NATJERALA da nam pošaljete ovaj podsjetnik. 🙂
  • Pripada li ova košarica vama, [Ime]?
  • [Ime], ne dopustite da vam [naziv proizvoda] pobjegne.
  • [Ime], čuli smo da vas zanima [naziv proizvoda].
  • [Ime], trebamo li za vas zadržati [naziv proizvoda]?
  • Hej, [Ime], gdje si otišao?
  • Došli ste tako daleko, [Ime], ne odustajte!
  • Vratite se i uštedite. Unutra popust!
  • X% popusta na košaricu? Da molim!
  • [Ime], besplatna dostava za artikle iz vaše košarice!
  • Dovršite kupnju i ostvarite X% popusta.
  • Skinite X% s kolica prije nego što nestane.
  • Bi li X% popusta na košaricu zaključilo posao?

10 Primjera predložaka e-pošte s napuštenom košaricom za kupnju

Izrada e-poruka o napuštanju košarica koje privlače pozornost i koje se pretvaraju može biti izazov. Evo 10 osnovnih primjera predložaka e-pošte s napuštenom košaricom za kupnju koje možete koristiti u marketinškim kampanjama putem e-pošte kako biste poboljšali stopu napuštanja košarice i osvojili potencijalne kupce i kupce koji su napustili svoje košarice.

Predložak e-pošte “Sretni ste što možete pomoći”


Hi [Name],

I noticed that you added some [Brand] items to your cart but have yet to check out.

I just wanted to make sure all your questions are answered, and that you’re not having any problems with the checkout process.

I’m committed to doing everything I can to help you out. If you’re having trouble placing your order online or have any questions, simply reply to this email. Otherwise, you can finish your check out here:

RETURN TO BASKET
I look forward to hearing from you.
[YOUR SIGNATURE]

Predložak e-pošte “Besplatna dostava”


[Name], your favorites can be shipped to you for FREE!

Did you know that you’re eligible for free shipping?

Not everyone gets this offer. Lucky you! Simply use this code [code number] at checkout and get your package delivered free of charge.

[cart details]

FINISH CHECKING OUT

Trouble checking out? We’re here to help! For any questions, just email us at [email address] or call us at [phone number] Monday through Friday 8 am – 6 pm EST.

Predložak e-pošte “Ponuda s popustom”


Hey [Name],

We noticed that you left some great stuff in your cart. To make it worth your while, here’s a 10% discount off of your entire purchase if you complete your order in the next 24 hours.

Just enter this code [coupon code] at checkout! But hurry as this code will expire shortly …

TAKE ME BACK TO MY CART

Here’s a reminder of what you added to your cart:

[cart details]

Issues? Just call us at [phone number] or drop us an email at [email address].
[YOUR SIGNATURE]

Predložak e-pošte “Konačno odbrojavanje”


[Name],

Did you leave something behind?

Oh yes, you did. A bunch of your favorites from your wishlist are still waiting in your cart.

Now is your chance to complete the order — the clock is ticking and we can’t hold them for you any longer. The demand is simply too high.

[countdown timer]

[cart details]

RESTORE MY CART

Don’t miss this opportunity.

Predložak e-pošte “Uzmi ovu ponudu”


Hi [Name],

What happened? You almost ordered:

[cart details]

We’ve got a special deal for you! Use discount code [code number] when you checkout and save 10% on your order. The deal is available to you for the next 48 hours. Click this link to head back to your cart and grab your discount:

BACK TO [NAME’S] CART

P.S. If the discount coupon doesn’t work, simply notify us by responding to this email. We will resolve it.

Predložak e-pošte “Pogledajte ovo”


Hi [Name],

It’s been a while since you left your shopping bag. Come back and show it some love. A simple click will do, and it’s all yours.

[cart details]

GET MY BAG

Here are some recommendations. Just for you.

[personalized product recommendations]

Having trouble checking out? Email us at [email address] or give us a call at [phone number].

Predložak e-pošte “Pogledajte što ljudi govore”


Hey [Name],

Your shopping cart is about to expire. Still thinking about purchasing these items?

[Cart details]

RETURN TO CHECKOUT

If you still can’t decide, check out some reviews from recent purchasers:

[Review 1]
[Review 2]
[Review 3]
[More reviews]

Questions? Concerns? Please don’t hesitate to contact us!

Predložak e-pošte “Spremili smo vaše stavke”


Hey [Name],

Heads up! To make your life easier we’ve saved the items that you recently put in your cart. Hurry back before they sell out! (Side note: shipping and returns are always free, so there’s no harm in just going for it.)

Here’s what you picked:

[cart details]

VIEW MY CART

If you’re on the fence or have any questions, call us at [phone number] or email us at [email address] – we’re around 24 hours, 7 days a week.

P.S. Take a peek at WHAT’S NEW THIS WEEK at [www.companywebsite.com]

Predložak e-pošte ‘Veliki izbor’


Hey [Name],

This is [Name] from [Company]. How’s it going?

I saw you left some products in your cart but didn’t put the order through. Did you need any assistance?

By the way, I really like [item/ items a customer picked], great choice!

If you need anything – let me know, I’m happy to help. Just shoot me an email. You can return to your cart by clicking the button below:

RETURN TO MY CART

I hope this helps.
[YOUR SIGNATURE]

 Predložak e-pošte “Natrag u košaricu”


Hey [Name],

Looks like you left some [items] in your shopping cart on our site. Please, allow me to transport you back to your shopping cart. Free of charge.

Feel free to click literally any link in this email. They all go back to your shopping cart.

TELEPORT TO YOUR CART

If you have any questions or need a hand, just reply to this email and a customer service Ninja will help you out.

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Predlošci e-pošte napuštenih košarica – često postavljana pitanja

Isplati li se smanjiti stopu napuštanja košarice?

Mapiranje putovanja

Na ovo pitanje postoji samo jedan odgovor, a odgovor je, da! Prema podacima o napuštanju košarica, robne marke e-trgovine gube 18 milijardi dolara godišnjeg prihoda od prodaje jer potencijalni kupci napuštaju trgovine bez dovršetka narudžbi (izvor). Osim što ćete smanjiti stopu napuštanja košarice, trebali biste se usredotočiti i na stvaranje i provedbu temeljite strategije napuštanja košarice.

Koja je prosječna stopa napuštanja kolica?

Predlošci e-pošte napuštenih košarica

To bi moglo biti iznenađenje, ali prosječna stopa napuštanja kolica u svim industrijama je gotovo 70%. Svaki 7 od 10 potencijalnih klijenata ne dovrši proces kupnje (izvor). To ne znači da je u redu dosegnuti tu mjeru, ali možete biti sigurni da je to normalan izazov s kojim se mora suočiti svako poduzeće u e-trgovini.

Koliko poruka e-pošte „vrati se u košaricu“ trebam poslati?

Prosljeđivanje e-pošte sa strelicom koja pokazuje u pravom smjeru

Pošaljite jednu e-poruku koja podsjeća potencijalnog klijenta na artikle u košarici, ali nemojte biti previše napadni ili neželjeni. Uostalom, ne želite da se neki vrijedni kontakti otkažu iz vaše marketinške komunikacije samo zato što ste previše uporni.

Free 14-day trial with no credit card input?

That's right! Save our abandoned cart email templates and start sending them out directly from LiveAgent. Find out just how easy it is today!

Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo