Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Predlošci za FAQ stranicu

Današnji potrošači se okrenu samoposlužnim opcijama kada trebaju riješiti neki manji problem ili naći informacije o proizvodu/usluzi. Baš zbog toga, sveobuhvatna FAQ stranica je nešto što svako poduzeće mora imati. FAQ stranice zapravo pomažu i klijentima i zaposlenicima. One rješavaju klijente nepotrebnog napora kontaktiranja korisničke podrške i spašavaju zaposlenike od gubljenja vremena odgovarajući na najčešća pitanja.

Zašto vaše poduzeće treba FAQ stranicu?

  • Baze znanna koje uključuju FAQ su najčešća samoposlužna opcija dostupna danas. (Forrester)
  • 90% svjetskih potrošača očekuje da brendovi i organizacije imaju u ponudi online portal za samoposlugu, dok ih je 74% već koristilo takav portal u prošlosti. (Microsoft
  • 98% potrošača je već isprobalo samoposlužno rješenje, uključujući traženje kroz FAQ kompanije, centar za pomoć ili druge online resurse. (Dimensional Research)
  • 39% milenijalaca prvo provjeri FAQ kompanije kada imaju problem, pokazujući jasne sklonosti za samostalnim traženjem odgovora. (Salesforce)
  • 59% potrošača i 71% poslovnih kupaca kažu da dostupnost samoposlužne usluge utječe na njihovu vjernost. (Salesforce)
Predlošci za FAQ stranicu
Knowledge base example

Kako kreirati efikasnu FAQ stranicu u 4 koraka

Predlošci za FAQ stranicu

Kreirajte popis najčešćih pitanja. Možete dobiti uvide u pitanja od vašeg tima korisničke službe kako bi identificirali ponavljajuća pitanja i probleme zbog kojih vam se klijenti stalno obraćaju.

Permissions

Organizirajte i kategorizirajte najčešća pitanja. Odredite zajedničke teme unutar popisa pitanja i logički ih grupirajte tako da vaši korisnici mogu lako preletjeti stranicu i naći ono što traže.

Resolution time

Neka odgovori budu kratki i jasni. Ovisno od kompleksnosti pitanja, možete koristiti od 1-2 rečenice pa sve do to 2-4 kratka paragrafa da odgovorite na pitanje. Stavite poveznicu na relevantne resurse unutar vaše baze znanja za detaljnije informacije.

Customer service reviews

Održavajte FAQ stranicu i ažurirajte sadržaj. Redovno revidirajte najčečća pitanja kako vaša kompanija ili proizvod raste i mijenja se, kako bi osigurali da sadržaj ostaje relevantan i aktualan.

FAQ predlošci: Obični primjeri najčešćih pitanja

Ovisno o vrsti vašeg poduzeća, sektoru industrije i specifičnim potrebama ciljane publike, vaš FAQ predložak može uključivati različite odjeljke koji pokrivaju mnoštvo tema. Oni mogu uključivati općenite informacije, korištenje proizvoda ili usluge, detalje o cijeni i prijevozu, povratu proizvoda i povratu novca i više. Imamo par primjera najčešćih pitanja koja možete koristiti za kreiranje vlastite FAQ stranice.

Općenita pitanja

Narudžbe

Moj račun

Plaćanje

Obračun

Prijevoz

Povrat proizvoda/novca

Sigurnost

Najčešća pitanja

Kako kreirati FAQ?

Možete kreirati FAQ koristeći LiveAgent-ovu opširnu bazu znanja iz svog LiveAgent računa.

Imaju li FAQ stranice efekta?

Kreiranje FAQ stranice je odličan način poboljšanja svoje baze znanja i pružanja odgovora na najčešća pitanja klijentima. FAQ daje vašim klijentima pristup informacijama koje traže uz pomoć brze pretrage, umjesto da moraju slati email. Nadalje, FAQ stranice su jedan od najefikasnijih alata za kreiranje svijesti o proizvodu i generiranja prometa.

Zašto mi treba FAQ stranica?

FAQ stranica na vašoj web stranici vam omogućava pružanje odgovora na najčešća pitanja koja ljudi imaju o vašem poduzeću ili proizvodima.

Ready to build your knowledge base?

LiveAgent allows you to build multiple knowledge bases with FAQs, forums, and even suggestion boxes. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.<br />

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “How do I create FAQs?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “You can create an FAQ section by using LiveAgent’s extensive knowledge base from within your LiveAgent account.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Do FAQ pages work?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Creating an FAQ is a great way to improve your knowledge base and provide customers with the answers to common questions. FAQs give your customers access to information they are looking for with a quick search rather than having to send an email. Moreover, FAQ pages are one of the most effective tools to create product awareness and generate traffic.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Why should I have an FAQ page?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Having an FAQ page on your website lets you provide answers to the most common questions people have about your business or product.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo