FAQ stranice su važne za pružanje samoposluge klijentima i uštedu vremena zaposlenika. Česti upiti uključuju informacije o plaćanju, dostavi, vraćanju i sigurnosti podataka. LiveAgent nudi besplatne predloške za podršku korisnicima, a optimizacija FAQ stranice može povećati zadovoljstvo klijenata.
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Današnji potrošači se okrenu samoposlužnim opcijama kada trebaju riješiti neki manji problem ili naći informacije o proizvodu/usluzi. Baš zbog toga, sveobuhvatna FAQ stranica je nešto što svako poduzeće mora imati. FAQ stranice zapravo pomažu i klijentima i zaposlenicima. One rješavaju klijente nepotrebnog napora kontaktiranja korisničke podrške i spašavaju zaposlenike od gubljenja vremena odgovarajući na najčešća pitanja.
Kreirajte popis najčešćih pitanja. Možete dobiti uvide u pitanja od vašeg tima korisničke službe kako bi identificirali ponavljajuća pitanja i probleme zbog kojih vam se klijenti stalno obraćaju.
Organizirajte i kategorizirajte najčešća pitanja. Odredite zajedničke teme unutar popisa pitanja i logički ih grupirajte tako da vaši korisnici mogu lako preletjeti stranicu i naći ono što traže.
Neka odgovori budu kratki i jasni. Ovisno od kompleksnosti pitanja,možete koristiti od 1-2 rečenice pa sve do to 2-4 kratka paragrafa da odgovorite na pitanje. Stavite poveznicu na relevantne resurse unutar vaše baze znanja za detaljnije informacije.
Održavajte FAQ stranicu i ažurirajte sadržaj. Redovno revidirajte najčečća pitanja kako vaša kompanija ili proizvod raste i mijenja se, kako bi osigurali da sadržaj ostaje relevantan i aktualan.
Ovisno o vrsti vašeg poduzeća, sektoru industrije i specifičnim potrebama ciljane publike, vaš FAQ predložak može uključivati različite odjeljke koji pokrivaju mnoštvo tema. Oni mogu uključivati općenite informacije, korištenje proizvoda ili usluge, detalje o cijeni i prijevozu, povratu proizvoda i povratu novca i više. Imamo par primjera najčešćih pitanja koja možete koristiti za kreiranje vlastite FAQ stranice.
Možete kreirati FAQ koristeći LiveAgent-ovu opširnu bazu znanja iz svog LiveAgent računa.
Kreiranje FAQ stranice je odličan način poboljšanja svoje baze znanja i pružanja odgovora na najčešća pitanja klijentima. FAQ daje vašim klijentima pristup informacijama koje traže uz pomoć brze pretrage, umjesto da moraju slati email. Nadalje, FAQ stranice su jedan od najefikasnijih alata za kreiranje svijesti o proizvodu i generiranja prometa.
FAQ stranica na vašoj web stranici vam omogućava pružanje odgovora na najčešća pitanja koja ljudi imaju o vašem poduzeću ili proizvodima.
Ready to build your knowledge base?
LiveAgent allows you to build multiple knowledge bases with FAQs, forums, and even suggestion boxes. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.<br>
Razgovara se o važnosti vještina u službi za korisnike, kao i o kultiviranju zagovornika branda i programima vjernosti kupaca. Također, ističe se značaj prikupljanja recenzija i povratnih informacija od korisnika. Postavlja se pitanje komunikacije s korisnicima putem računala ili telefona, kao i uloge i edukacija korisničke službe.
Tražite alternativu za LiveHelpNow?
LiveAgent je najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020, s klijentima kao što su Huawei, BMW i Yamaha. Isprobajte ga besplatno!
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma