Osjećate se preplavljeni upitima kupaca? Softver za korisnički portal od LiveAgent-a je tu kako bi vam pomogao smanjiti priljev tiketa i održati najbolju kvalitetu korisničke usluge. Počnite koristiti LiveAgent i smanjite troškove komunikacije s kupcima stvaranjem cjelovitog korisničkog portala koji vam može pomoći u rješavanju većine problema putem članaka, foruma, često postavljanih pitanja i još mnogo toga. Isprobajte ga besplatno već danas!
LiveAgent nije samo sveobuhvatan softver za korisnički portal, već i potpuno opremljen help desk softver sa svakom bitnom značajkom koju trebate. Iskoristite naše višestruke baze znanja, forume, sekcije s često postavljanim pitanjima, uređivač članaka i ostale značajke za stvaranje zadivljujućeg portala. Zajedno s višekanalnim tiketiranjem i integracijama možete nabaviti cjelovito help desk rješenje po poštenoj cijeni.
Korisnički portal za podršku omogućuje kupcima da sami pronađu pomoć, pristupe prošlim tiketima, bazi znanja i forumu te da pošalju povratne informacije. Resursi za samouslugu kao što su članci iz baze znanja i teme na forumu mogu osloboditi vaše agente kako bi se fokusirali na hitnija pitanja. Iskoristite naš softver za korisnički portal kako biste dijelili objave i bilješke te poboljšajte produktivnost svojih agenata u trenu.
LiveAgent-ov portal za klijente sadrži bazu znanja, forum i povratne informacije korisnika te se može stvoriti i implementirati u kratkom roku.
Postavite portal za klijente i njegove vizualne elemente u samo nekoliko klikova. Stvorite baze znanja i pokrenite forum kako bi si vaši korisnici mogli sami pomoći, razgovarati o novim funkcionalnostima i predlagati ideje za poboljšanje.
Pogledajte kako vam korisnički portal od LiveAgent-a može pomoći uštedjeti vrijeme i dugoročno smanjiti troškove help deska.
Opsežan korisnički portal koji sadrži sve što vaši kupci i agenti trebaju – članke iz baze znanja, objave na forumu i značajke povratnih informacija. Upotrijebite sve što vam je na raspolaganju za pružanje najbolje podrške. Pročitajte više o korisničkom portalu.
Baza znanja vaš je najnužniji alat za pružanje korisničke podrške. Možete je ispuniti člancima i kategorijama, odgovoriti na česta pitanja u nekoliko rečenica i još mnogo toga. Pročitajte više o bazi znanja.
Forum omogućuje vašim korisnicima da pomažu jedni drugima odgovaranjem na pitanja, dok im se vaši agenti mogu priključiti ili uzeti pauzu. Možete ga koristiti i za stvaranje tiketa za opsežnija pitanja. Pročitajte više o forumu.
Pružite svojim korisnicima mogućnost da vam pošalju povratne informacije i prijedloge. Stvorite i postavite gumb za povratne informacije na svoju web stranicu i omogućite kupcima da kažu što misle. Dobivene informacije upotrijebite za poboljšanje usluge. Pročitajte više o gumbu za povratne informacije.
Vrijeme je novac i upravo je zato LiveAgent jedno od softverskih rješenja s najlakšim postupkom implementacije. Pogledajte našu demonstraciju i saznajte kako možete stvoriti korisnički portal u samo nekoliko minuta. Mi ćemo vas voditi kroz cijeli proces.
Očita prednost korisničkog portala leži u pružanju učinkovite samousluge za vaše korisnike. Međutim, namjenski korisnički portal od LiveAgent-a također vam omogućuje da stvorite internu bazu znanja za vaše agente. Poboljšat će interakciju između timova, a komunikaciju na radnom mjestu učiniti lakšom i učinkovitijom zahvaljujući jednostavnom praćenju problema.
Nećemo vam nametati ograničenja kada je riječ o personalizaciji vašeg korisničkog portala. Dodajte svoj logotip i uskladite svoj brand kad god to želite zahvaljujući našim opcijama prilagodbe. Integracije možete dodati jednostavnim ubacivanjem koda ili ostaviti svoj korisnički portal kakav jest. Izbor je na vama, a LiveAgent vam neće stajati na putu.
Neka se pitanja jednostavno moraju riješiti pravilnom komunikacijom, stoga možete upotrijebiti obrazac za podnošenje tiketa. Kad god kupci upotrijebe kontakt obrasce, naše interne CRM značajke spremit će dostavljene podatke, a zahvaljujući tiketiranju sve upite možete obrađivati izravno u pretincu za poruke. Unaprijedite svoj korisnički portal s učinkovitim obrascem za tikete i olakšajte si rješavanje problema.
Softver za korisnički portal od LiveAgent-a integrira se s različitim komunikacijskim kanalima i nudi gotovo 200 značajki.
“Pristupite svakom kupcu vodeći se idejom da mu želite pomoći riješiti problem ili postići cilj, a ne prodati proizvod ili uslugu.” – Brian Tracy
Andrej Saxon
Voditelj prodaje
Landing PPC Archive - LiveAgent
LiveAgent – Višekanalna help desk platforma s chatom uživo, ticketingom i integracijama. Poboljšajte korisničku podršku već danas!"
Pružite odličnukorisničku uslugu
Poboljšajte korisničku podršku uz LiveAgent! Višekanalni softver s 130+ značajki, 24/7 podrška, bez troškova postavljanja. Isprobajte besplatno!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.