Tražite li jednostavnije i učinkovitije rješenje za svoj help desk? LiveAgent vas pokriva. Pružite podršku putem svih važnih komunikacijskih kanala pouzdanim softverskim rješenjem. Imamo sve – e-poštu, chat uživo, društvene mreže, podršku putem pozivnog centra i bazu znanja.
Nastavite čitati i saznajte zašto biste trebali odabrati LiveAgent kao svoje help desk rješenje.
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
LiveAgent povećava korisničko zadovoljstvo i poboljšava stope konverzije.
Smanjite vrijeme rada svojih agenata i riješite više upita korisnika zahvaljujući našem univerzalnom ulaznom pretincu.
S više od 175 + značajki kako bi pružanje podrške bilo mačji kašalj.
Podignite svoju korisničku podršku na višu razinu. LiveAgent nudi vam najbolje alate i značajke koji vam pomažu pružiti sjajnu korisničku podršku. Pouzdan sustav tiketiranja sortira svu vašu komunikaciju, bilo da se radi o e-pošti, chatu uživo ili čak društvenim mrežama poput Instagrama i Facebooka.
LiveAgent ima više od 175 značajki i preko 40 integracija koje vam pomažu olakšati proces rada.
Widget za chat uživo jedan je od najboljih načina da svojim kupcima omogućite da se povežu s vama. Sve se vrti oko trenutne komunikacije i zato bi ona trebala biti što brža.
LiveAgent ima najbrži widget za chat uživo na tržištu, s brzinom prikazivanja chata od 2,5 sekunde. Pružite podršku brzinom munje.
Izvanredna korisnička podrška ne mora narušiti vaš budžet. LiveAgent ima tri odlična plaćena plana koji vam omogućuju najbolje alate i značajke za pružanje korisničke podrške. Odaberite onaj koji vam najviše odgovara.
U slučaju da želite nešto dodatno, uvijek možete kupiti zasebne značajke. Pogledajte naše cjenovne planove i saznajte više.
“Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert
Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik
“Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron
“Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam
“Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad
“Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga
“Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal
“I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison
LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020. Budite bliži svojim kupcima i brže im pomozite s LiveAgent-om.
Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!
Zanima vas kako stojimo u usporedbi s drugim popularnim rješenjima? Provjerite našu stranicu s usporedbama i otkrijte što sve nudimo.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma