Tražite alternativu za LeadDesk?

Tražite drugačije rješenje za svoj help desk? LiveAgent je izvrstan softver koji obiluje alatima i značajkama pomoću kojih možete pružiti bolju korisničku podršku.

LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020. Budite bliži svojim kupcima i brže im pomozite uz LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 razloga zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

Pozivni centar za podršku

Pored svih ostalih značajki, LiveAgent također podržava integraciju pozivnog centra. Brzo se i jednostavno postavlja!

Obiluje značajkama

Više od 175 značajki kako bi vaš rad bio lakši i ugodniji.

Povoljne cijene

LiveAgent sadrži cijeli paket po razumnoj cijeni. Odaberite jedan od naša tri plaćena plana ili se odlučite za zasebne značajke kako biste prilagodili svoj help desk.

social notifications - illustration

Moćna alternativa za LeadDesk

Dajte svojim korisnicima više od obične telefonske podrške. Uz LiveAgent, možete pružiti podršku putem e-pošte, chata uživo, baze znanja, pozivnog centra ili društvenih mreža poput Instagrama ili Twittera.

Omogućite svojim korisnicima raznolikost opcija i praktičnost kad je riječ o komunikaciji.

Najbrži chat uživo

Chat uživo neophodan je alat kad se radi o pružanju korisničke podrške. S lakoćom pretvorite posjetitelje svoje web stranice u kupce koji plaćaju putem widgeta za chat uživo na vašoj web stranici.

LiveAgent ima najbrži widget za chat uživo na tržištu, s brzinom prikazivanja chata od 2,5 sekunde. Odgovorite brzinom munje i ne dopustite da vaši kupci čekaju.

Watch the website loading time
Book demo with LiveAgent -illustration

Pozivni centar za podršku

Prebacivanje na LiveAgent ne znači da morate odustati od pružanja podrške putem telefona. Pozivni centar jednostavno se uspostavlja i taj postupak doslovno traje nekoliko minuta. Možete pozivati ​​putem preglednika, telefona ili bilo koje druge opreme po vašem izboru.

LiveAgent brine o svemu za vas, tako da nema potrebe za pružateljima usluga treće strane.

Provjerite zašto se tvrtke prebacuju na LiveAgent

Savings illustration

Dobijte više za manje

Ne morate platiti više da biste dobili više. LiveAgent nudi tri plaćena plana koji obiluju najboljim alatima i značajkama za pružanje korisničke podrške.

Ako želite, uvijek možete kupiti zasebne značajke i ubaciti nešto novo u svoj plan bez da to skupo preplatite. Kliknite ispod i saznajte više.

Usporedite nas s drugim help desk softverom

Zanima vas kako stojimo u usporedbi s drugim popularnim help desk rješenjima? Provjerite našu stranicu s usporedbama i pogledajte što imamo za ponuditi.

    Related Articles to Alternativa za LeadDesk
    Monday je multifunkcionalni softver stvoren da Vam pomogne u organizaciji posla. Integrirajte Monday u LiveAgent i stvorite učinkovit tijek rada zaposlenika.

    Monday

    Monday je višenamjensko rješenje za poslovanja koje omogućuje upravljanje projektima, odnosima s korisnicima, oglasnim kampanjama i praćenju bug-ova. Integracija s LiveAgent-om olakšava praćenje novosti i ažuriranja. Prednost je učinkovitost bez prebacivanja između sučelja.

    LiveAgent je isplativiji u usporedbi s drugim help desk rješenjima i ima više od 175 help desk značajki i preko 40 integracija. Pogledajte više.

    Tražite alternativu za LiveHelpNow?

    Prebacite se na LiveAgent, najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020. Isprobajte besplatno, kreditna kartica nije potrebna.

    LiveAgent ima više od 175 funkcionalnosti, preko 40 integracija i sučelje koje će vam pomoći unaprijediti workflow. Pogledajte jedan od naših plaćenih planova pretplate ili odaberite funkcionalnosti.

    Tražite alternativu za Drift?

    LiveAgent je najbolje ocijenjen softver za podršku korisnicima MSP-a. Pružite vrhunsko rješenje i budite bliži svojim kupcima.

    Predlošci obavijesti omogućuju vam pripremu predložaka koje kasnije možete koristiti. Na ovaj način vi i članovi vašeg tima štedite puno vremena.

    Predlošci obavijesti

    Predlošci obavijesti olakšavaju rad timu za korisničku podršku, omogućuju automatiziranje rada i uštedu vremena. LiveAgent nudi prilagodljive predloške obavijesti za tvrtke.

    LiveAgent odgovara potrebama industrije zabave nudeći live chat funkcionalnosti u svrhu pružanja brze pomoći online.

    Softver korisničke službe za industriju zabave

    LiveAgent nudi softver za korisničku službu i druge usluge, uključujući alate za poboljšanje korisničke usluge i prilagodljive predloške obavijesti. Također pružaju višekanalne mogućnosti komunikacije i integracije s drugim uslugama. LiveAgent također omogućuje praćenje izvedbe agenata i privlačenje novih klijenata kroz nezaboravno iskustvo korisničke podrške. Besplatno kreiranje računa omogućeno je uz mogućnost prilagodbe live chat widgeta i korisničkog portala.

    Svaki tiket ima svoj status. Riješeno, otvoreno, novo itd. Kada postoji određeni tiket koji zahtijeva posebnu brigu, status se može prilagoditi.

    Prilagođeni status

    Prilagođeni status u LiveAgentu omogućuje tvrtkama kreiranje vlastitih faza rješavanja tiketa koje se uklapaju u njihove procese korisničke podrške. LiveAgent softver nudi brojne funkcionalnosti i podršku. Isprobajte besplatno!

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

    Start Free Trial x