Tražite alternativu za LeadDesk?

Tražite drugačije rješenje za svoj help desk? LiveAgent je izvrstan softver koji obiluje alatima i značajkama pomoću kojih možete pružiti bolju korisničku podršku.

LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020. Budite bliži svojim kupcima i brže im pomozite uz LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

3 razloga zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

Pozivni centar za podršku

Pored svih ostalih značajki, LiveAgent također podržava integraciju pozivnog centra. Brzo se i jednostavno postavlja!

Obiluje značajkama

Više od 175 značajki kako bi vaš rad bio lakši i ugodniji.

Povoljne cijene

LiveAgent sadrži cijeli paket po razumnoj cijeni. Odaberite jedan od naša tri plaćena plana ili se odlučite za zasebne značajke kako biste prilagodili svoj help desk.

social notifications - illustration

Moćna alternativa za LeadDesk

Dajte svojim korisnicima više od obične telefonske podrške. Uz LiveAgent, možete pružiti podršku putem e-pošte, chata uživo, baze znanja, pozivnog centra ili društvenih mreža poput Instagrama ili Twittera.

Omogućite svojim korisnicima raznolikost opcija i praktičnost kad je riječ o komunikaciji.

Najbrži chat uživo

Chat uživo neophodan je alat kad se radi o pružanju korisničke podrške. S lakoćom pretvorite posjetitelje svoje web stranice u kupce koji plaćaju putem widgeta za chat uživo na vašoj web stranici.

LiveAgent ima najbrži widget za chat uživo na tržištu, s brzinom prikazivanja chata od 2,5 sekunde. Odgovorite brzinom munje i ne dopustite da vaši kupci čekaju.

Watch the website loading time
Book demo with LiveAgent -illustration

Pozivni centar za podršku

Prebacivanje na LiveAgent ne znači da morate odustati od pružanja podrške putem telefona. Pozivni centar jednostavno se uspostavlja i taj postupak doslovno traje nekoliko minuta. Možete pozivati ​​putem preglednika, telefona ili bilo koje druge opreme po vašem izboru.

LiveAgent brine o svemu za vas, tako da nema potrebe za pružateljima usluga treće strane.

Provjerite zašto se tvrtke prebacuju na LiveAgent

  • “Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert

  • Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik

  • “Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron

  • “Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam

  • “Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad

  • “Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga

  • “Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal

  • “I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison

Savings illustration

Dobijte više za manje

Ne morate platiti više da biste dobili više. LiveAgent nudi tri plaćena plana koji obiluju najboljim alatima i značajkama za pružanje korisničke podrške.

Ako želite, uvijek možete kupiti zasebne značajke i ubaciti nešto novo u svoj plan bez da to skupo preplatite. Kliknite ispod i saznajte više.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Alternativa za LeadDesk

Answer Delivery Status Indicator

The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.

Kako kontaktirati Email on Acid-ovu korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške putem društvenih medija i samoposlužne podrške.

Email on Acid help desk kontakti

Email on Acid je platforma koju koriste email marketari, razvojni programeri i organizacije kako bi optimizirali svoje emailove. Možete ih kontaktirati putem emaila, live chata ili telefonskih poziva. Također imaju bazu znanja i podršku na društvenim medijima.

Kako kontaktirati Egencia korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške putem društvenih medija i samoposlužne podrške.

Egencia help desk kontakti

Egencia nudi podršku korisnicima putem help desk, ticketing softvera, live chata i društvenih medija. Također imaju bazu znanja i SLA sporazume. Dostupni su putem e-maila, live chata i društvenih mreža.

Započnite Zendesk migraciju podataka klikom na jednostavni slider za aktivaciju. Svi Vaši tiketi i agenti bit će sigurno prebačeni u LiveAgent.

Migracija sa Zendesk-a?

LiveAgent je najbolje ocjenjeni softver za pomoć poduzećima. Pridružite se tvrtkama poput Huawei, BMW, Yamaha i Sveučilišta Oxford.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Tražite li alternativu za Rocket.Chat?

LiveAgent je rješenje za podršku korisnicima koje generira prihod, poboljšava zadovoljstvo kupaca i povećava vrijednost klijenata. Pruža pozitivno iskustvo i 24/7 podršku.

Prijenos poziva vodi brigu o vašim pozivima. Praćeni prijenos čeka završetak poziva sve dok nije bilo odgovoren, odbačen ili jednostavno nije odgovoren od strane drugog agenta.

Prijenos poziva

Praćeni prijenosi poziva omogućuju prebacivanje poziva s jednog agenta na drugog bez potrebe čekanja, poboljšavajući korisničko iskustvo.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo