Značajka internih poziva vam omogućava da zamijenite interno čavrljanje s puno prikladnijim načinom komunikacije s kolegama, glasovnim čavrljanjem. Značajka, koja je izravno ugrađena u LiveAgent s ostatkom pozivnog centra, omogućava vam da brzo riješite sve problema koje možete imati ili da dobijete odgovor u jako kratkom vremenu. Uspostavljanje internog poziva je vrlo jednostavan zadatak.
Jednostavno kliknite na gumb s plusom u gornjem kutu i odaberite “New internal call” s popisa mogućnosti.

Ovo će otvorit novi dio LiveAgent-a u kojem možete odabrati osobu s kojom želite razgovarati. Klik na gumb za poziv će otvoriti novi zahtjev za podršku s vlastitim ID oznakom i sučelje slično ostatku LiveAgent-a.
Slično kao i kod internog čavrljanja, možete umetnuti bilješku koja sadrži ID oznaku zahtjeva za podršku (na koju se može kliknuti i koja će vas usmjeriti na taj zahtjev za podršku).
Ako trebate pomoć s konkretnim zahtjevom za podršku ili korisničkim zahtjevom, možete pokrenuti interni poziv izravno iz sučelja tog zahtjeva za podršku. Klikom na tri točkice prikazat će se dostupne mogućnosti, i interni je poziv dio njih. Proces uspostavljanja poziva je isti kao i prethodni način. Odaberite kolegu kojeg želite i pritisnite gumb za poziv.
Feeling stuck? Hit up a colleague
LiveAgent enables you to call your online colleagues for free, without the need for any third-party software. Try it today. No credit card required.
Pozivni centar za dolazne pozive
Profesionalni softver za dolazne pozivne centre omogućava tvrtkama učinkovito upravljanje dolaznim pozivima i pružanje personalizirane podrške korisnicima. Napredne značajke poput IVR-a i inteligentnog usmjeravanja poziva poboljšavaju korisničko iskustvo i smanjuju operativne troškove.
Softver za dolazne pozive call centra
Softver pozivnog centra ima stotine značajki koje mogu transformirati tijek korisničke službe i poboljšati zadovoljstvo kupaca, povećati prodaju te povećati produktivnost agenata. Kako bi unaprijedili call centar za dolazne pozive, potrebno je pružiti odgovarajući trening agentima, dati im prave alate za rad te motivirati ih nagradama i poticanjem novih ideja. Call centar za dolazne pozive znači da poduzeće prima pozive od već postojećih kupaca, a radi s njima kao služba za korisnike ili tehnička podrška.
Vodeći softphone softver za poslovne B2B & B2C kontakte
LiveAgent je najbolje ocijenjen softver za podršku za male i srednje tvrtke. Pruža višejezičnu podršku i jednostavan je za upotrebu putem cloud tehnologije.