Ready to switch to LiveAgent

U New Yorku smo!

Nađimo se u New Yorku na kavi da razgovaramo o tome kako LiveAgent može poboljšati vaše poslovanje pomoću softvera za bolju korisničku podršku i help desk.

Želite saznati više o LiveAgent-u? Ne sviđa vam se gledanje videozapisa? Sastanimo se!

• Demonstracija uživo
• Sastanak u uredu
• Zakazani konferencijski poziv

Pogodnosti za vaše poduzeće u SAD-u

Svako poduzeće zaslužuje bolju korisničku podršku

Osobno postavljanje vašeg računa

Dodijeljeni upravitelj ključnog računa

Regionalna podrška i briga o korisnicima

Bolja produktivnost tvrtke

Prebacivanje na LiveAgent obično je veliki korak naprijed za većinu tvrtki. U stanju su udvostručiti broj riješenih upita klijenata, a također mogu postupno smanjiti vrijeme rada. To je dobitna situacija za obje strane. Pridružite im se i oslonite se na nagrađivani help desk softver.

Increase productivity
Good customer satisfaction score

Veće zadovoljstvo korisnika

Implementiranjem chata uživo i usluga u stvarnom vremenu, tvrtke mogu povećati zadovoljstvo svojih korisnika za 29%. LiveAgent im također pomaže poboljšati stope konverzije i pružiti prilike za unakrsnu prodaju i povećanje prodaje.

Uživo razgovarajmo o prilikama

Zanima li vas kako naš help desk softver može poboljšati vašu korisničku uslugu i pozitivno utjecati na vaš brand i tvrtku? Upoznajmo se i uživo razgovarajmo o beskrajnim mogućnostima naše suradnje.

get inspired

Naši globalni uredi

Bratislava

Kiyv

Kijev

New York

New York

Najbolji help desk softver

LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2019. Budite bliže svojim korisnicima i pomozite im brže uz LiveAgent.

Naziv Paketa

Tiket

Za mala poduzeća i poduzetnike

$15 /mj
Naziv Paketa

Tiket+chat

Najbolje rješenje za mala i srednja poduzeća i velike kompanije

$29 /mj

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna
Related Articles to Ured u New Yorku
Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

Ispravan izgovor i dobar rječnik su ključni za pružanje izvrsne korisničke usluge i stvaranje pozitivnog dojma o tvrtki i zaposlenicima.

JEZIK POZIVNIH CENTARA Sve riječi koje trebate ☎️

Ispravan izgovor i dobar rječnik su ključni za pružanje izvrsne korisničke usluge i stvaranje pozitivnog dojma o tvrtki i zaposlenicima.

Softver kontaktnog centra može poboljšati i pojednostaviti dolaznu i odlaznu komunikaciju. Pročitajte naš pregled 25 najboljih kontakt centara.

Najbolji softver za kontakt centar

VICIdial, MiCloud Connect, Twilio, 3CX, and Front are contact center solutions with various features and pricing options. CloudTalk is a software designed for small and medium-sized businesses.

Ako želite integrirati vaš LiveAgent i Maxtel.dk, možete to učiniti odmah. Možete saznati kako u ovom brzom vodiču.

Maxtel.dk

MCN Telecom Govinu improves customer communication and provides personalized email support using LiveAgent. It offers comprehensive customer support options and emphasizes the importance of good customer relationships.

Razmišljate li o Zendesku za vašu korisničku podršku putem pozivnog centra? Pogledajte našu recenziju i saznajte kako je prošao u našem općem testu.

Zendesk softver za pozivni centar – recenzija

Poduzeće LiveAgent nudi podršku portalom, softver za korisničku službu, VoIP telefonske sustave i druge alate za upravljanje komunikacijom. Dostupni su različiti kanali kao što su chat, pozivi, video pozivi, obrazac za kontakt i društvene mreže. Tešeni su i online tečaji i predlošci za bolju korisničku podršku.

Mučite se s izborom najboljeg softvera za praćenje? Pogledajte naše istraživanje u kojem smo usporedili 25 najboljih softverskih rješenja za praćenje problema.

Najbolji softver za praćenje problema

Commence je korisnički CRM koji pruža podršku malim i srednjim poduzećima. Pruža analitiku, laku komunikaciju i integraciju s drugim alatima, ali je dostupan samo na engleskom jeziku.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo