Ready to switch to LiveAgent

U New Yorku smo!

Nađimo se u New Yorku na kavi da razgovaramo o tome kako LiveAgent može poboljšati vaše poslovanje pomoću softvera za bolju korisničku podršku i help desk.

Želite saznati više o LiveAgent-u? Ne sviđa vam se gledanje videozapisa? Sastanimo se!

• Demonstracija uživo
• Sastanak u uredu
• Zakazani konferencijski poziv

Pogodnosti za vaše poduzeće u SAD-u

Svako poduzeće zaslužuje bolju korisničku podršku

Osobno postavljanje vašeg računa

Dodijeljeni upravitelj ključnog računa

Regionalna podrška i briga o korisnicima

Bolja produktivnost tvrtke

Prebacivanje na LiveAgent obično je veliki korak naprijed za većinu tvrtki. U stanju su udvostručiti broj riješenih upita klijenata, a također mogu postupno smanjiti vrijeme rada. To je dobitna situacija za obje strane. Pridružite im se i oslonite se na nagrađivani help desk softver.

Increase productivity
Good customer satisfaction score

Veće zadovoljstvo korisnika

Implementiranjem chata uživo i usluga u stvarnom vremenu, tvrtke mogu povećati zadovoljstvo svojih korisnika za 29%. LiveAgent im također pomaže poboljšati stope konverzije i pružiti prilike za unakrsnu prodaju i povećanje prodaje.

Uživo razgovarajmo o prilikama

Zanima li vas kako naš help desk softver može poboljšati vašu korisničku uslugu i pozitivno utjecati na vaš brand i tvrtku? Upoznajmo se i uživo razgovarajmo o beskrajnim mogućnostima naše suradnje.

get inspired

Naši globalni uredi

Bratislava castle

Bratislava

Kiyv

Kijev

New York

New York

Najbolji help desk softver

LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2019. Budite bliže svojim korisnicima i pomozite im brže uz LiveAgent.

Naziv Paketa

Tiket

Za mala poduzeća i poduzetnike

$15 /mj
Isprobajte ga
Naziv Paketa

Tiket+chat

Najbolje rješenje za mala i srednja poduzeća i velike kompanije

$29 /mj
Isprobajte ga
Related Articles to Ured u New Yorku
Integracija live chata u Actinic trgovinu može poboljšati korisničku podršku, zadovoljstvo kupaca i vjernost. Posjetitelji mogu postavljati pitanja i dobivati pomoć u stvarnom vremenu. Besplatni video vodič nudi korake za integraciju.

Kako dodati live chat u Actinic trgovinu

Integracija live chata u Actinic trgovinu može poboljšati korisničku podršku, zadovoljstvo kupaca i vjernost. Posjetitelji mogu postavljati pitanja i dobivati pomoć u stvarnom vremenu. Besplatni video vodič nudi korake za integraciju.

Odlična korisnička usluga počinje s boljim help desk softverom. Pogledajte prednosti LiveAgent-a i započnite s njime za 5 minuta.

Pružite odličnuuslugu korisnicima.

LiveAgent nudi kompletno rješenje za korisničku podršku, uključujući help desk, live chat, pozivni centar, bazu znanja i podršku putem društvenih medija. Pružaju besplatnu probu i integraciju s različitim alatima.

Kreirajte kontakt obrasce u LiveAgent-u za bržu i jednostavniju komunikaciju s posjetiteljima web stranice. Videovodič pruža upute o postavljanju i prilagođavanju obrazaca. Isprobajte besplatno.

Kako kreirati kontakt obrasce u LiveAgent-u

Kreirajte kontakt obrasce u LiveAgent-u za bržu i jednostavniju komunikaciju s posjetiteljima web stranice. Videovodič pruža upute o postavljanju i prilagođavanju obrazaca. Isprobajte besplatno.

LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.

LiveAgent Webinar 3: Live chat i pozivnice za chat

LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.

LiveAgent je ultimativni helpdesk softver koji pruža sveobuhvatno rješenje za upravljanje korisničkom podrškom. Pomaže poduzećima uskladiti komunikaciju putem svih kanala i poboljšati zadovoljstvo klijenata.

LiveAgent helpdesk softver i live chat

LiveAgent je ultimativni helpdesk softver koji pruža sveobuhvatno rješenje za upravljanje korisničkom podrškom. Pomaže poduzećima uskladiti komunikaciju putem svih kanala i poboljšati zadovoljstvo klijenata.

LiveAgent iOS aplikacija omogućava chat podršku u pokretu za agente i klijente. Agenti mogu istovremeno rješavati više chatova, povećavajući produktivnost i brzinu rješavanja problema. Klijenti dobivaju brzu i personaliziranu podršku, poboljšavajući njihovo zadovoljstvo.

Kako imati chat u pokretu s LiveAgent iOS aplikacijom

LiveAgent iOS aplikacija omogućava chat podršku u pokretu za agente i klijente. Agenti mogu istovremeno rješavati više chatova, povećavajući produktivnost i brzinu rješavanja problema. Klijenti dobivaju brzu i personaliziranu podršku, poboljšavajući njihovo zadovoljstvo.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x