Pružite odličnukorisničku uslugu.
LiveAgent nudi kompletno rješenje za korisničku podršku, uključujući help desk, live chat, pozivni centar, bazu znanja i podršku putem društvenih medija. Pružaju besplatnu probu i integraciju s različitim alatima.
Hodajte ruku pod ruku sa svojim korisnicima
LiveAgent je visoko ocijenjen alat za komunikaciju s klijentima koji je ubrzao komunikaciju, povećao zadovoljstvo korisnika i prodaju. Također omogućuje stvaranje baza znanja, podršku za zajednicu i automatizaciju interakcija s korisnicima. Saznajte više o njegovoj funkcionalnosti i kako može pomoći vašem poslovanju.
LiveAgent nudi pojednostavljeno tiketiranje za produktivniju komunikaciju s kupcima, kao i izravan kontakt s njima putem softvera za chat uživo ili proaktivnih pozivnica. Više baza znanja olakšava organizaciju znanja, a webinar o osnovama upravljačke ploče LiveAgent-a pruža uvid u najvažnije značajke i postavke.
Softver korisničke službe za HR industriju
LiveAgent je cloud-based help desk softver koji poboljšava korisničku podršku putem internih poziva, analitike i integracija CRM-a. Pruža 14-dnevno besplatno isprobavanje.
LiveAgent offers a software solution for customer service, with features including VoIP and a self-service portal. The company provides support and integration options, as well as a free trial. Other offerings include a blog, webinars, and a partner program. Sales contacts are available, along with a newsletter for updates and discounts. Quality Unit LLC holds all rights to LiveAgent, with privacy and security policies in place.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.