Kako dodati live chat u Actinic trgovinu
Integracija live chata u Actinic trgovinu može poboljšati korisničku podršku, zadovoljstvo kupaca i vjernost. Posjetitelji mogu postavljati pitanja i dobivati pomoć u stvarnom vremenu. Besplatni video vodič nudi korake za integraciju.
Pružite odličnuuslugu korisnicima.
LiveAgent nudi kompletno rješenje za korisničku podršku, uključujući help desk, live chat, pozivni centar, bazu znanja i podršku putem društvenih medija. Pružaju besplatnu probu i integraciju s različitim alatima.
Kako kreirati kontakt obrasce u LiveAgent-u
Kreirajte kontakt obrasce u LiveAgent-u za bržu i jednostavniju komunikaciju s posjetiteljima web stranice. Videovodič pruža upute o postavljanju i prilagođavanju obrazaca. Isprobajte besplatno.
LiveAgent Webinar 3: Live chat i pozivnice za chat
LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.
LiveAgent helpdesk softver i live chat
LiveAgent je ultimativni helpdesk softver koji pruža sveobuhvatno rješenje za upravljanje korisničkom podrškom. Pomaže poduzećima uskladiti komunikaciju putem svih kanala i poboljšati zadovoljstvo klijenata.
Kako imati chat u pokretu s LiveAgent iOS aplikacijom
LiveAgent iOS aplikacija omogućava chat podršku u pokretu za agente i klijente. Agenti mogu istovremeno rješavati više chatova, povećavajući produktivnost i brzinu rješavanja problema. Klijenti dobivaju brzu i personaliziranu podršku, poboljšavajući njihovo zadovoljstvo.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.