Ready to switch to LiveAgent

U New Yorku smo!

Nađimo se u New Yorku na kavi da razgovaramo o tome kako LiveAgent može poboljšati vaše poslovanje pomoću softvera za bolju korisničku podršku i help desk.

Želite saznati više o LiveAgent-u? Ne sviđa vam se gledanje videozapisa? Sastanimo se!

• Demonstracija uživo
• Sastanak u uredu
• Zakazani konferencijski poziv

Pogodnosti za vaše poduzeće u SAD-u

Svako poduzeće zaslužuje bolju korisničku podršku

Osobno postavljanje vašeg računa

Dodijeljeni upravitelj ključnog računa

Regionalna podrška i briga o korisnicima

Bolja produktivnost tvrtke

Prebacivanje na LiveAgent obično je veliki korak naprijed za većinu tvrtki. U stanju su udvostručiti broj riješenih upita klijenata, a također mogu postupno smanjiti vrijeme rada. To je dobitna situacija za obje strane. Pridružite im se i oslonite se na nagrađivani help desk softver.

Increase productivity
Good customer satisfaction score

Veće zadovoljstvo korisnika

Implementiranjem chata uživo i usluga u stvarnom vremenu, tvrtke mogu povećati zadovoljstvo svojih korisnika za 29%. LiveAgent im također pomaže poboljšati stope konverzije i pružiti prilike za unakrsnu prodaju i povećanje prodaje.

Uživo razgovarajmo o prilikama

Zanima li vas kako naš help desk softver može poboljšati vašu korisničku uslugu i pozitivno utjecati na vaš brand i tvrtku? Upoznajmo se i uživo razgovarajmo o beskrajnim mogućnostima naše suradnje.

get inspired

Naši globalni uredi

Bratislava castle

Bratislava

Kiyv

Kijev

New York

New York

Najbolji help desk softver

LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2019. Budite bliže svojim korisnicima i pomozite im brže uz LiveAgent.

Naziv Paketa

Tiket

Za mala poduzeća i poduzetnike

$15 /mj
Isprobajte ga
Naziv Paketa

Tiket+chat

Najbolje rješenje za mala i srednja poduzeća i velike kompanije

$29 /mj
Isprobajte ga
Related Articles to Ured u New Yorku
Odlična korisnička usluga počinje s boljim help desk softverom. Pogledajte prednosti LiveAgent-a i započnite s upotrebom za 5 minuta.

Pružite odličnukorisničku uslugu.

LiveAgent nudi kompletno rješenje za korisničku podršku, uključujući help desk, live chat, pozivni centar, bazu znanja i podršku putem društvenih medija. Pružaju besplatnu probu i integraciju s različitim alatima.

Počnite koristiti softver za interakciju s korisnicima već danas. Budite u toku sa svim zahtjevima korisnika i poboljšajte korisničko iskustvo na svim kanalima.

Hodajte ruku pod ruku sa svojim korisnicima

LiveAgent je visoko ocijenjen alat za komunikaciju s klijentima koji je ubrzao komunikaciju, povećao zadovoljstvo korisnika i prodaju. Također omogućuje stvaranje baza znanja, podršku za zajednicu i automatizaciju interakcija s korisnicima. Saznajte više o njegovoj funkcionalnosti i kako može pomoći vašem poslovanju.

LiveAgent webinar za korisničku službu fokusira se na višekanalno help desk rješenje. Uključeni su chat uživo, softver za tiketiranje, chat uživo, ugrađeni pozivni centar i još mnogo toga. Besplatna proba usluge LiveAgent dostupna je na ograničeno vrijeme.

Učite s LiveAgent webinarima

LiveAgent nudi pojednostavljeno tiketiranje za produktivniju komunikaciju s kupcima, kao i izravan kontakt s njima putem softvera za chat uživo ili proaktivnih pozivnica. Više baza znanja olakšava organizaciju znanja, a webinar o osnovama upravljačke ploče LiveAgent-a pruža uvid u najvažnije značajke i postavke.

LiveAgent besplatni probni period pomaže vam da budete bliži s vašim kandidatima. Razvrstajte svoju komunikaciju po prioritetima i nikad nećete izgubiti nijednu informaciju o kandidatima.

Softver korisničke službe za HR industriju

LiveAgent je cloud-based help desk softver koji poboljšava korisničku podršku putem internih poziva, analitike i integracija CRM-a. Pruža 14-dnevno besplatno isprobavanje.

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

LiveAgent akademija

Soft vještine su ključne za uspješnu službu za korisnike. Važno je razviti programe vjernosti kupaca i prikupljati povratne informacije radi poboljšanja usluge. Komunikacija s kupcima i pravilno rješavanje pritužbi igraju ključnu ulogu u održavanju kvalitetne korisničke podrške.

Želite li saznati više o LiveAgent-u? Zatražite besplatan demo kako bi saznali više o LiveAgent-u i kako vam može pomoći da uspijete.

Zatraži demo

LiveAgent offers a software solution for customer service, with features including VoIP and a self-service portal. The company provides support and integration options, as well as a free trial. Other offerings include a blog, webinars, and a partner program. Sales contacts are available, along with a newsletter for updates and discounts. Quality Unit LLC holds all rights to LiveAgent, with privacy and security policies in place.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x