Stavite vaše klijente u središte SVEGA što radite
Razumijevanje perspektive klijenata je ključno za uspjeh i vjernost. Mašta i empatija pomažu poduzećima stvoriti klijentima usmjeren pristup.
Prijedlozi vrijednosti: Kreirajte proizvod koji će ljudi zapravo kupovati
Kreirajte proizvod s vrlo uvjerljivim prijedlogom vrijednosti kako biste povećali šanse za uspjeh i opstanak startupa. - Michael Skok.
Ne slušajte vaše klijente – umjesto toga, uradite ovo | Kristen Berman | TEDxBerlin
Bihevioralni dizajn koristi bihevioralnu ekonomiju za stvaranje proizvoda koji poboljšavaju život ljudi kroz bolje odluke i ciljeve. Proučavanje ponašanja i eksperimenti koriste se za dizajniranje učinkovitih proizvoda.
Prvo zaposlenici, zatim klijenti | Vineet Nayar | TEDxAix
Bivši CEO HCL Technologiesa, Vineet Nayar, dijeli svoj revolucionarni pristup upravljanju. Uključuje stvaranje transparentne kulture i pružanje sigurnog prostora zaposlenicima za iznošenje mišljenja. Njegove ideje su široko prihvaćene u organizacijama diljem svijeta.
Klijent nije uvijek u pravu, ali neki klijenti su bolji od ostalih | Peter Fader | TEDxPenn
Usmjerenost na klijente je ključna za dugoročni uspjeh. Tvrtke trebaju dublje razumijevanje klijenata i fokus na stvaranje pozitivnog korisničkog iskustva. Dr. Peter Fader istražuje vrijednost klijenata i naglašava važnost njihovog vrjednovanja za rast tvrtke.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma