Predlošci za korisničku službu
Tekst govori o važnosti popratnih emailova za komunikaciju s klijentima i korisnicima te preporučuje različite predloške za informativne, prodajne i popratne emailove. Spominje se Dijeljeni poštanski pretinac i program LiveAgent koji olakšava pregled, slanje i oblikovanje emailova. Naglašava se važnost jasnog i pozitivnog toniranja emailova te korištenja privitaka i poziva na akciju. Također se navode funkcionalnosti, integracije te alternative softvera za korisničku službu, VoIP telefonske sustave, samoposlužni softver i sustav za upravljanje pritužbama. Sales kontakte možete naći na kraju teksta.
Predlošci za korisničku službu
Kompanije trebaju ozbiljno razmotriti važnost popratnih emailova u komunikaciji s klijentima i korisnicima. Korištenje predloženih predložaka može pomoći timovima korisničke službe da pruže brze i profesionalne odgovore u velikom broju emailova. Važno je koristiti jasan i pozitivan ton, te se preporučuje korištenje privitaka i poziva na akciju. Osim toga, istraživanje je pokazalo da mnoge kompanije ne odgovaraju na emailove korisničke službe. Stoga, izgradnja vlastite knjižnice email predložaka i obuka agenata za njihovo korištenje može pomoći u pružanju dosljedne usluge.
Predlošci e-pošte za akviziciju
Tekst se odnosi na e-poštu i njezinu važnost u marketingu. Predstavljeni su primjeri emailova s vezama za korisničke vodiče o određenoj temi te se naglašava važnost instrumenata za komunikaciju putem e-pošte. Također se opisuju strategije za stvaranje baze aktivnih pretplatnika te se daje savjet o čišćenju baze podataka kako bi se poboljšala brzina listanja. Tekst također sugerira korištenje predložaka za obnavljanje e-pošte.
Maksimalna duljina reda čekanja
Izuzetna korisnička usluga je ključna za vjernost klijenata i pozitivni marketing. Važno je pratiti vrijeme rezolucije i odabrati kanal podrške. Edukacija zaposlenika i uvidi u korisnike su također važni. LiveAgent nudi značajke za poboljšanje korisničkog iskustva, kao što su maksimalna duljina reda čekanja i unaprijed pripremljeni odgovori.
Povećajte stopu konverzije uz LiveAgent.
Stopa konverzije je postotak posjetitelja web stranice koji ostvare određeni cilj u odnosu na ukupan broj posjetitelja. Visoka stopa konverzije ukazuje na uspješnost marketinških strategija i lakoću dostupnosti proizvoda na stranici. Stopa konverzije varira ovisno o industriji i poslovnom modelu, a tradicionalno se smatra da je dobra stopa konverzije između 2% i 5%. Resurs za istraživanje o stopama konverzije je Google AdWords Industry Benchmarks.
Stopa rješavanja u prvom kontaktu
Kvalitetna korisnička usluga je ključ za uspjeh. L.A.S.T. pristup pomaže u poboljšanju zadovoljstva i vjernosti klijenata. Dizajniranje klijento-centričnog poslovnog modela stvara vjernost i potiče inovacije. Vještine komunikacije i govor tijela su važni faktori za uspjeh. Bihevioralni dizajn pruža alate za poboljšanje proizvoda. Ključno je postaviti korisničku uslugu kao prioriteta.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.