agreement illustration

Želite se udružiti?

To su odlične vijesti! Stupite u kontakt izravno s našim potpredsjednikom za prodaju i razgovarajte o mogućim opcijama partnerstva u kojima biste željeli sudjelovati. Upotrijebite donji gumb za kontakt da biste ga izravno kontaktirali i započeli novo putovanje.

Još nas ne poznajete?

Upoznajte snagu višekanalnog help desk softvera i uvidite kakav učinak on ima na mnoge tvrtke širom svijeta u nekoliko područja poslovanja i industrija. Približite LiveAgent svom lokalnom tržištu i pogodujte od međusobnog partnerstva.

introduce web metrics - illustration
agreement illustration

Specifične potrebe?

Za naše klijente radimo RFP-ove za redovite potrebe. Razumijemo da neke tvrtke imaju specifična interna pravila i rado ćemo odgovoriti na svako vaše pitanje. Za više detalja nas slobodno kontaktirajte.

Related Articles to Želite se udružiti?
Email još uvijek ostaje jedan od glavnih kanala korisničke službe za velik broj potrošača. Pogledajte naše besplatne predloške za korisničku službu.

Predlošci za korisničku službu

Tekst govori o važnosti popratnih emailova za komunikaciju s klijentima i korisnicima te preporučuje različite predloške za informativne, prodajne i popratne emailove. Spominje se Dijeljeni poštanski pretinac i program LiveAgent koji olakšava pregled, slanje i oblikovanje emailova. Naglašava se važnost jasnog i pozitivnog toniranja emailova te korištenja privitaka i poziva na akciju. Također se navode funkcionalnosti, integracije te alternative softvera za korisničku službu, VoIP telefonske sustave, samoposlužni softver i sustav za upravljanje pritužbama. Sales kontakte možete naći na kraju teksta.

Email još uvijek ostaje jedan od glavnih kanala korisničke službe za velik broj potrošača. Pogledajte naše besplatne predloške za korisničku službu.

Predlošci za korisničku službu

Kompanije trebaju ozbiljno razmotriti važnost popratnih emailova u komunikaciji s klijentima i korisnicima. Korištenje predloženih predložaka može pomoći timovima korisničke službe da pruže brze i profesionalne odgovore u velikom broju emailova. Važno je koristiti jasan i pozitivan ton, te se preporučuje korištenje privitaka i poziva na akciju. Osim toga, istraživanje je pokazalo da mnoge kompanije ne odgovaraju na emailove korisničke službe. Stoga, izgradnja vlastite knjižnice email predložaka i obuka agenata za njihovo korištenje može pomoći u pružanju dosljedne usluge.

Koristite naše besplatne predloške e-pošte za akviziciju kupaca u svim prigodama! Poboljšajte angažman kupaca, stopu upjeha početne adrese e-pošte i još mnogo toga!

Predlošci e-pošte za akviziciju

Tekst se odnosi na e-poštu i njezinu važnost u marketingu. Predstavljeni su primjeri emailova s vezama za korisničke vodiče o određenoj temi te se naglašava važnost instrumenata za komunikaciju putem e-pošte. Također se opisuju strategije za stvaranje baze aktivnih pretplatnika te se daje savjet o čišćenju baze podataka kako bi se poboljšala brzina listanja. Tekst također sugerira korištenje predložaka za obnavljanje e-pošte.

Određuje maksimalnu duljinu reda čekanja i otklanja frustraciju korisnika. Maksimalna duljina čekanja sakriva gumb za čavrljanje s vaše stranice dok se red čekanja ne smanji.

Maksimalna duljina reda čekanja

Izuzetna korisnička usluga je ključna za vjernost klijenata i pozitivni marketing. Važno je pratiti vrijeme rezolucije i odabrati kanal podrške. Edukacija zaposlenika i uvidi u korisnike su također važni. LiveAgent nudi značajke za poboljšanje korisničkog iskustva, kao što su maksimalna duljina reda čekanja i unaprijed pripremljeni odgovori.

Poboljšajte stope konverzije prilagodbom aspekata vaše strategije korisničke podrške, kao što je implementacija live chata i pružanje podrške u realnom vremenu.

Povećajte stopu konverzije uz LiveAgent.

Stopa konverzije je postotak posjetitelja web stranice koji ostvare određeni cilj u odnosu na ukupan broj posjetitelja. Visoka stopa konverzije ukazuje na uspješnost marketinških strategija i lakoću dostupnosti proizvoda na stranici. Stopa konverzije varira ovisno o industriji i poslovnom modelu, a tradicionalno se smatra da je dobra stopa konverzije između 2% i 5%. Resurs za istraživanje o stopama konverzije je Google AdWords Industry Benchmarks.

Saznajte što je stopa rješavanja u prvom kontaktu. Dobijte dubinsko razumijevanje koncepta korisničke podrške uz jednostavna objašnjenja profesionalaca.

Stopa rješavanja u prvom kontaktu

Kvalitetna korisnička usluga je ključ za uspjeh. L.A.S.T. pristup pomaže u poboljšanju zadovoljstva i vjernosti klijenata. Dizajniranje klijento-centričnog poslovnog modela stvara vjernost i potiče inovacije. Vještine komunikacije i govor tijela su važni faktori za uspjeh. Bihevioralni dizajn pruža alate za poboljšanje proizvoda. Ključno je postaviti korisničku uslugu kao prioriteta.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x