Pritužbe

Što su pritužbe?

Pritužba je poruka ili obavijest u kojoj kupci izražavaju svoje nezadovoljstvo. To se događa kada očekivanja kupaca nisu ispunjena ili imaju neki problem s proizvodom ili uslugom.

Rješenje za ove kupce je naknada, poklon ili povratna informacija. Pritužbe nisu dobre za tvrtku, ali s druge strane, pomažu predstavnicima kupaca i menadžerima u pružanju bolje usluge.

Kad kupac objavi pritužbu na zidu vaše Facebook stranice, sve se to prati u LiveAgentu i na nju možete odgovoriti u trenu.

LiveAgent's complaints rebukes

Frequently asked questions

Što su pritužbe?

Pritužbe korisnika su razilaženje u onome što kupci očekuju i onome što dobiju u smislu proizvoda ili usluge. Može se reći da se tu radi o neispunjavanju obećanja koje je brand dao kupcu. Pritužbe se mogu prvenstveno odnositi na kvalitetu proizvoda.

Kako kupci mogu podnijeti pritužbe?

Kako bi se žalili, kupci se trebaju obratiti službi za korisnike. Ovisno o tome koji kanal ili kanale brand odabere, ovu rutu treba odabrati kao način podnošenja žalbe. Obično ćete morati unijeti broj svoje narudžbe.

Jesu li pritužbe kupaca dobra stvar?

Na prvi pogled pritužbe kupaca nisu dobre, ali se ipak iz njih može izvući dodana vrijednost. Zahvaljujući pritužbama, otkrivamo što nam ne ide, što kupci očekuju i koja obećanja brand nije ispunio. Osim toga, kada se prigovori pravilno riješe, korisnici vide da ih se ozbiljno shvaća. Njihovo mišljenje se računa.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo