Što su pritužbe?
Pritužba je poruka ili obavijest u kojoj kupci izražavaju svoje nezadovoljstvo. To se događa kada očekivanja kupaca nisu ispunjena ili imaju neki problem s proizvodom ili uslugom.
Rješenje za ove kupce je naknada, poklon ili povratna informacija. Pritužbe nisu dobre za tvrtku, ali s druge strane, pomažu predstavnicima kupaca i menadžerima u pružanju bolje usluge.
Kad kupac objavi pritužbu na zidu vaše Facebook stranice, sve se to prati u LiveAgentu i na nju možete odgovoriti u trenu.
Frequently Asked Questions
Što su pritužbe?
Pritužbe korisnika su razilaženje u onome što kupci očekuju i onome što dobiju u smislu proizvoda ili usluge. Može se reći da se tu radi o neispunjavanju obećanja koje je brand dao kupcu. Pritužbe se mogu prvenstveno odnositi na kvalitetu proizvoda.
Kako kupci mogu podnijeti pritužbe?
Kako bi se žalili, kupci se trebaju obratiti službi za korisnike. Ovisno o tome koji kanal ili kanale brand odabere, ovu rutu treba odabrati kao način podnošenja žalbe. Obično ćete morati unijeti broj svoje narudžbe.
Jesu li pritužbe kupaca dobra stvar?
Na prvi pogled pritužbe kupaca nisu dobre, ali se ipak iz njih može izvući dodana vrijednost. Zahvaljujući pritužbama, otkrivamo što nam ne ide, što kupci očekuju i koja obećanja brand nije ispunio. Osim toga, kada se prigovori pravilno riješe, korisnici vide da ih se ozbiljno shvaća. Njihovo mišljenje se računa.
Expert’s note
Pritužbe su prilika za poboljšanje poslovanja. Važno ih je pažljivo pratiti i brzo rješavati kako bi se očuvao ugled i zadovoljstvo kupaca.
Kako pretvoriti nezadovoljne kupce u zagovornike branda
Želite li naučiti kako nesretne kupce pretvoriti u svoje zagovornike? Nastavite čitati i pronađite savjete o tome kako se promijeniti kako biste preokrenuli stvari u svoju korist.
LiveAgent omogućuje jednostavno kopiranje i lijepljenje slika u korisničke tikete, poboljšavajući komunikaciju s klijentima. Također omogućuje kategorizaciju i prioritetizaciju tiketa, pružajući korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke. Također, olakšava slanje privitaka kao što su slike, videozapisi i dokumentacija, poboljšavajući tijek rada i komunikaciju.
Pružanje izuzetne korisničke usluge ključno je za vjernost klijenata i uspješno poslovanje. Empatija, aktivno slušanje i personalizacija su ključni faktori. Uvidi u potrebe klijenata su važni, kao i korisničko oduševljenje koje premašuje očekivanja. Jezik korisničke službe treba smiriti frustrirane klijente, a ispravno postavljeno pitanje je ključno za pružanje izvrsne korisničke usluge.