Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Poslovna pravila

Što su poslovna pravila?

Izbjegnite nezadovoljstvo vaših predstavnika korisničke službe uzrokovano obavljanjem stvarno dosadnog posla. Postavite poslovna pravila unutar vaše korisničke podrške. Pravila vam pomažu praviti predodređene akcije unutar softvera. Postavite uvjete i kada se oni ispune, akcija će se izvršiti. Poslovna pravila se često koriste za transfer tiketa, promjenu prioriteta tiketa, slanje odgovora, promjenu SLA razine, dodavanje i micanje oznaka te još mnoge druge stvari. Ona štede vrijeme i donose hrpu prednosti. Ona pomažu agentima da ostanu koncentrirani.

Saznajte više o pravilima u LiveAgent-u.

Poslovna pravila
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Što su poslovna pravila?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Poslovna pravila sadrže detaljne instrukcije o izvršavanju svakodnevnih zadataka. Možete kreirati pravila i unutar LiveAgent panela. Zahvaljujući tome, imat ćete mogućnost automatizacije više aktivnosti. Poslovna pravila se obično koriste za slanje tiketa, uklanjanje ili dodavanje oznaka te promjenu SLA razina.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako kreirati poslovna pravila?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kako bi kreirali poslovna pravila u svom panelu, idite na ‘Konfiguracija’. Onda izaberite ‘Automatizacija’ i ‘Vremenska pravila’. Zahvaljujući pravilima, možete definirati koja vrsta tiketa ide u koje odjele, koje oznake se uparuju s njima i kada sustav treba označiti tikete kao spam.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Zašto su poslovna pravila važna?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Poslovna pravila su važna jer još više podržavaju automatizaciju poslovanja, tako da agenti ne moraju obavljati nepotrebni posao i mogu biti efikasniji. Poslovna pravila također daju smjernice kako bi se posao trebao obavljati.” } }] }

FAQ

Što su poslovna pravila?

Poslovna pravila sadrže detaljne instrukcije o izvršavanju svakodnevnih zadataka. Možete kreirati pravila i unutar LiveAgent panela. Zahvaljujući tome, imat ćete mogućnost automatizacije više aktivnosti. Poslovna pravila se obično koriste za slanje tiketa, uklanjanje ili dodavanje oznaka te promjenu SLA razina.

Kako kreirati poslovna pravila?

Kako bi kreirali poslovna pravila u svom panelu, idite na ‘Konfiguracija’. Onda izaberite ‘Automatizacija’ i ‘Vremenska pravila’. Zahvaljujući pravilima, možete definirati koja vrsta tiketa ide u koje odjele, koje oznake se uparuju s njima i kada sustav treba označiti tikete kao spam.

Zašto su poslovna pravila važna?

Poslovna pravila su važna jer još više podržavaju automatizaciju poslovanja, tako da agenti ne moraju obavljati nepotrebni posao i mogu biti efikasniji. Poslovna pravila također daju smjernice kako bi se posao trebao obavljati.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo