Što su poslovna pravila?
Izbjegnite nezadovoljstvo vaših predstavnika korisničke službe uzrokovano obavljanjem stvarno dosadnog posla. Postavite poslovna pravila unutar vaše korisničke podrške. Pravila vam pomažu praviti predodređene akcije unutar softvera. Postavite uvjete i kada se oni ispune, akcija će se izvršiti. Poslovna pravila se često koriste za transfer tiketa, promjenu prioriteta tiketa, slanje odgovora, promjenu SLA razine, dodavanje i micanje oznaka te još mnoge druge stvari. Ona štede vrijeme i donose hrpu prednosti. Ona pomažu agentima da ostanu koncentrirani.
Saznajte više o pravilima u LiveAgent-u.

FAQ
Što su poslovna pravila?
Poslovna pravila sadrže detaljne instrukcije o izvršavanju svakodnevnih zadataka. Možete kreirati pravila i unutar LiveAgent panela. Zahvaljujući tome, imat ćete mogućnost automatizacije više aktivnosti. Poslovna pravila se obično koriste za slanje tiketa, uklanjanje ili dodavanje oznaka te promjenu SLA razina.
Kako kreirati poslovna pravila?
Kako bi kreirali poslovna pravila u svom panelu, idite na ‘Konfiguracija’. Onda izaberite ‘Automatizacija’ i ‘Vremenska pravila’. Zahvaljujući pravilima, možete definirati koja vrsta tiketa ide u koje odjele, koje oznake se uparuju s njima i kada sustav treba označiti tikete kao spam.
Zašto su poslovna pravila važna?
Poslovna pravila su važna jer još više podržavaju automatizaciju poslovanja, tako da agenti ne moraju obavljati nepotrebni posao i mogu biti efikasniji. Poslovna pravila također daju smjernice kako bi se posao trebao obavljati.
Expert note
Poslovna pravila su važna za organizaciju korisničke podrške. Automatizacija procesa, postavljanje uvjeta i edukacija zaposlenika smanjuju vrijeme i poboljšavaju uslugu.

Pozivni centar za dolazne pozive
Za poboljšanje usluge u pozivnom centru, važno je imati plan i ciljeve te pravilno obučene zaposlenike s pristupom znanju kroz bazu podataka. Analiza govora može pomoći prepoznati trendove interakcije s klijentima te nadzor kvalitete prati izvedbu pozivnog centra. LiveAgent ima ugrađeni pozivni centar za sprječavanje izgaranja agenata te se preporučuje strategija diferencijacije kroz izvrsnu korisničku uslugu. Također se spominju funkcionalnosti LiveAgent-a te kontakti za prodaju i podršku.
Softver korisničke službe za maloprodaju
Tvrtka LiveAgent za maloprodaju nudi rješenje za izgradnju bliskog odnosa s kupcima i pružanje besprijekornog iskustva putem kombinacije e-trgovine i fizičke radnje. LiveAgent omogućuje stvaranje izvora znanja i pružanje pomoći kroz live chat i osobnu pomoć, pomažući u povećanju dotoka novca kroz odličnu korisničku uslugu.
LiveAgent je besplatni softver za upravljanje kupcima koji nudi mnoge alternativne mogućnosti poput Hesk, Verloop, Olark i LeadDesk. Ovaj softver također se ističe kao alternativa za osTicket i LiveAgent Demo nudi mnoge plaćene funkcionalnosti i integracije. Poduzeće također nudi podršku, prijenos podataka i status sustava za svoje korisnike, te je nagrađivano i certificirano za svoju kvalitetu i zauzima se za učenje kroz blog, rječnik, akademiju i webinare. LiveAgent također nudi softver za korisničku podršku, VoIP telefonske sustave, samoposlužni softver, softver za pozivni centar te sustav za upravljanje pritužbama i emailovima. Za više informacija, mogu se koristiti kontakti za prodaju i prijaviti se na njihov newsletter.
Kontrolni popis za vještine u korisničkoj službi
Clear communication skills are essential for customer service agents to be productive and satisfied with their results. Effective communication shows confidence and capability, which can impact customer loyalty. Agents can communicate clearly by using a professional tone, concise language, and avoiding slang. Strong writing skills are also important for clear and accurate communication with customers through written messages. Agents can improve their writing skills through training, assessments, grammar and spelling courses, and editing services. Using a positive tone is crucial for creating a positive experience for customers, and it shows a friendlier and more helpful attitude. Agents can make a conscious effort to avoid a negative tone in conversations with customers and use phrases like "I apologize for the inconvenience" instead of "Sorry."