Što je forum zajednice?
Forum zajednice mjesto je na kojem se vaši klijenti i agenti sastaju i pomažu jedni drugima u rješavanju problema. Svaki upis na forumu pretvara se u tiket. Forum štedi vrijeme vašim predstavnicima kupaca. Kupci također mogu jednostavno pomoći jedni drugima odgovarajući na pitanja. Forumi su puni savjeta i trikova, ideja, riješenih problema i pitanja i još mnogo toga. Potrebno je da se svaki kupac prijavi kako bi mogao odgovoriti ili nešto pitati.
Izgradite zajednicu s korisnicima u LiveAgentu i stvorite vlastiti forum.

Frequently Asked Questions
- Što je forum zajednice?- Forum zajednice mjesto je susreta na internetu. Glavna funkcija takvog foruma je mogućnost rasprave s drugima, razmjene znanja i diskutiranje o raznim zanimljivim temama. U korisničkoj službi to je oblik samoposlužne podrške gdje korisnici mogu dobiti pomoć bez kontaktiranja tima za korisničku podršku. 
- Pruža li LiveAgent forum zajednice?- LiveAgent pruža funkcionalnost foruma zajednice. Ako želite kreirati mjesto puno savjeta, natuknica i ideja za rješavanje problema, vrijedi uložiti vrijeme u izradu takvog mjesta. Kupac koji se želi pridružiti takvom forumu, samo se prijavi i postavi pitanje koje ga muči. 
- Koje su osnovne značajke foruma zajednice?- Forum zajednice trebao bi biti otvoren za korisnike koji traže odgovore na svoja pitanja. Trebao bi sadržavati savjete, trikove i primjere riješenih problema. Jedna od glavnih značajki je mogućnost odgovora kupcima koji su neovisni i ne trebaju podršku tima za korisničku podršku. 
Ako ste zainteresirani za saznanje više o softverima koji mogu pomoći u izgradnji online zajednice, svakako pročitajte članak 20 najboljih softvera za forume za stvaranje online zajednice u 2024. godini. Ovaj članak će vam pomoći da odaberete pravi forum softver za vaš posao i povećate angažman kupaca.
Za bolji uvid u funkcionalnosti i prednosti korištenja live chata, posjetite stranicu Otkrijte najbrži live chat na tržištu. Ovdje možete naučiti kako live chat može poboljšati korisničku podršku i smanjiti operativne troškove.
Ako vas zanima kako agenti upravljaju svojim zadacima, pročitajte više na stranici Agentovo sučelje. Ovaj članak objašnjava što sve možete raditi unutar agentovog sučelja i koje vrste izvještaja možete kreirati.
Za sve koji žele unaprijediti korisničku podršku, članak Want to improve your customer service? može biti od velike pomoći. Ovdje ćete pronaći savjete i strategije za poboljšanje zadovoljstva korisnika kroz bolju uslugu.
Uvidi u korisnike su ključni za poboljšanje korisničkog iskustva i izgradnju lojalnosti. Saznajte kako analiza podataka o klijentima može unaprijediti vaše poslovanje i marketinške strategije. Isprobajte LiveAgent besplatno i otkrijte puni potencijal korisničkih uvida za vođenje uspješnog poslovanja.
 
																																														



 
			