Što je centar za korisničku podršku?
Centar za korisničku podršku, poznat i kao kontakt centar, poseban je dio organizacije. Centar se sastoji od osoblja predstavnika kupaca. Glavna funkcija je upravljanje svim kontaktima korisnika. Centar za korisničku podršku također je važan dio upravljanja odnosima s korisnicima.
Centar za korisničku podršku može se usporediti s pozivnim centrom. Razlika je u tome što se pozivni centar prvenstveno fokusira na telefonsku komunikaciju. Centar za korisničku podršku obrađuje sve vrste komunikacije – e-poštu, chat uživo, pozive ili faksove.
Frequently Asked Questions
Kako se definira korisnički zastupnik?
Centar za korisničku podršku je softver koji vam omogućuje učinkovito vođenje korisničke službe. Zahvaljujući njoj, tvrtka ima priliku prikupljati podatke o klijentima koje opslužuje, razvijati i poboljšavati korisničku uslugu.
Koje su osnovne značajke centra za korisničku podršku?
Osnovne značajke centra za korisničku podršku su automatska distribucija poziva izravno određenom agentu, snimanje poziva (o tome morate obavijestiti korisnike), integracija mobilne telefonije ili interaktivni glasovni odgovor. Sposobnost provođenja analitike i prikupljanja podataka je iznimno važna.
Koje su vrste korisničkih centara?
Glavna vrsta usluge koju pruža korisnička podrška je Ulazni pozivni centar, gdje se obrađuju samo pozivi korisnika. Druga vrsta je odlazni pozivni centar, koji je centar koji obavlja samo pozive od agenata do potencijalnih ili trenutnih korisnika. Treći tip je virtualni pozivni centar koji vam omogućuje obavljanje svih vrsta telefonskih poziva.
CRM softver omogućuje lak pristup podacima svakom zaposleniku, upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama te integraciju e-pošte. Najbolje prakse uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i korištenje automatizacije. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!