Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Email predlošci za studije slučaja

Sudeći po podacima istraživanja koje je proveo Publicis Sapient, 87% odluka o kupnji započinje s online pretragom (izvor). To ne iznenađuje – kada netko razmišlja o kupovini proizvoda ili usluge koje nisu prije koristili, uobičajena je praksa da traže mišljenje od drugih. 88% potrošača vjeruje online ocjenama isto koliko i preporukama od prijatelja i obitelji (izvor).

Kupci žele biti sigurni da će njihova investicija opravdati očekivanja i biti pravi proizvod za njihove potrebe, a ne razočaranje. Vaš posao je da pružite klijentima dovoljno pouzdanih i korisnih informacija kako bi im konačna odluka o kupovini bila lakša.

Odličan način za uvjeriti potencijalne klijente da vaša kompanija može riješiti njihove probleme je pokazivanje stvarnih slučajeva. Emailovi studije slučaja rade baš to i budu društveni dokaz koji pokazuje kako vaši klijenti koriste vaše proizvode ili usluge i koje rezultate dobiju. To može biti povećanje prodaje, povećanje produktivnosti ili poboljšana korisnička služba, na primjer.

Email predlošci za studije slučaja

Kako se definira studija slučaja?

U marketingu, studija slučaja je analiza kampanje, projekta ili slučaja korištenja. Studija slučaja treba pokazati jasne rezultate, odrediti jesu li uspješni ili ne, identificirati faktore koji su doveli do tog cilja i predložiti rješenja ili akcije za ubuduće.

Cilj marketinške studije slučaja je dokazati potencijalnim klijentima da im možete pomoći s određenim problemom. To je komad sadržaja koji priča priču o tomu kako je vaša kompanija pomogla prijašnjem ili trenutnom klijentu da prevlada određeni problem.

Studije korištenja su važan element marketinškog lijevka i najbolje se koriste blizu njegovog dna. Ovaj sadržaj obično čitaju potencijalni kupci koji su vrlo blizu odluke o kupnji. Zato trebate učiniti sve da predstavite svoje studije slučaja široj publici.

Naslovi za email o studiji slučaja  

  • Studija slučaja o tome kako [proizvod/usluga] pomaže u vezi s [problem]
  • Pogledajte što smo postigli zajedno s [ime postojećeg klijenta]
  • Zašto nam trebate dati još jednu šansu: studija slučaja
  • Sjećate li se isprobavanja [proizvod/usluga]?
  • Voljeli bi napisati studiju slučaja o tome što smo zajedno postigli!
  • Podijelimo priču o onom slučaju kada ste koristili [proizvod/usluga]

Email predlošci za studiju slučaja

Studija slučaja email predložak 1 – rezultati korištenja proizvoda ili usluge

Studija slučaja email predložak 2 – ponovno isprobajte proizvod ili uslugu

Studija slučaja email predložak 3 – zahtjev za sudjelovanjem

Najčešća pitanja 

Kako bih trebao podijeliti studiju slučaja?

Postoji par metoda koje su efikasne. Svaka od njih može biti ubačena u, priložena ili povezana sa emailom za studiju slučaja:

  • Kreirajte PDF-ove – ovi samostalni dokumenti su laki za priložiti uz email ili podijeliti za kampanje putem poveznica za preuzimanje. PDF-ovi mogu pomoći predstavnicima prodaje u demonstracijama ili rješavanju prigovora, te pomoći potencijalnim klijentima u usporedbi različitih rješenja za njihov problem.
  • Stavite ih na svoju web stranicu – stranica posvećena za “uspješne priče” ili “naš prethodni uspjeh” bi trebala biti laka za pronaći (ako ne i na početnoj stranici) i stalno dijeljena (na primjer, poveznicama u emailu), imati jasnu strukturu, od ciljeva preko procesa do rezultata, te biti sastavljena da angažira korisnike.
  • Pišite blog objave – podijelite rezultat vaše studije slučaja sa širom publikom pišući na način koji je usmjeren na njih i njihove potrebe te koji objašnjava kako je specifični izazov svladan u prošlosti, bez stavljanja fokusa na vašu kompaniju.
  • Pravite videa – iskoristite povećanu ljudsku konzumaciju video sadržaja da iskomunicirate svoj prijedlog vrijednosti na moćan i angažirajući način.

Zašto koristiti studiju slučaja?

Studije slučaja su jedan od najboljih načina za pružanje društvenog dokaza da će vaše poduzeće moći pomoći potencijalnim klijentima u rješavanju njihovih problema. Studije slučajeva također mogu pružiti dokaze da vaša kompanija nudi visokokvalitetne i pouzdane produkte ili usluge, jer prijašnji rezultati jasno pokazuju kako su korišteni od drugih klijenata za postizanje njihovih ciljeva ili svladavanje prepreka. Stoga nije iznenađenje što su studije slučaja jedne od glavnih elemenata strategije sadržaja za velik broj oglašavača.

Koji je najbolji način za napisati studiju slučaja?

Obično u trećoj osobi, znači iz perspektive neovisnog novinara. Studije slučaja se više kao novinske vijesti nego značajke, tako da trebaju sadržavati činjenice i brojčane izraze. Najprikladnije su za srednje, pristupne faze prodajnog lijevka, kada su mogući klijenti već upoznati s vašim proizvodima ili uslugama. Ipak, za razliku od većine ostalog sadržaja koji se koristi u ovoj fazi putovanja kupca, studije slučaja pokazuju ono najbolje što vaš brend ima za ponuditi pokazivanjem onoga što je već postignuto. Doduše, nemojte se previše hvaliti ili prodavati – fokusirajte se na to kako vi možete riješiti potencijalne probleme i opisivanje kakav je osjećaj surađivati s vašim poduzećem, podupirući svoje tvrdnje citiranjem stvarnih komentara od prijašnjih klijenata.

Test out our robust help desk features with a free trial.

Free for 14-days, no credit card required. Take advantage of our all-inclusive features including a virtual call center, native live chat, and ticketing capabilities.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kako bih trebao podijeliti studiju slučaja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Postoji par metoda za podijeliti studiju slučaja, kao što je putem PDF-a da bi se lakše priložila u email, blog objavama, videima ili ih jednostavno postavite na svoju web stranicu. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Zašto koristiti studiju slučaja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Studije slučajeva mogu pružiti dokaze da vaša kompanija nudi visokokvalitetne i pouzdane produkte ili usluge.Nadalje, one su jedan od najboljih načina za pružanje društvenog dokaza da će vaše poduzeće moći pomoći potencijalnim klijentima u rješavanju njihovih problema.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koji je najbolji način za napisati studiju slučaja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Najbolji način za napisati studiju slučaja je u trećoj osobi. Dakle, iz perspektive neovisnog novinara. Studije slučaja se više kao novinske vijesti nego značajke, tako da trebaju sadržavati činjenice i brojčane izraze. ” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo