Otkrijte kako koristiti studije slučaja kao moćan marketinški alat za pružanje društvenog dokaza vaših proizvoda i usluga. Pronađite predloške e-mailova za studije slučaja koje ćete moći koristi u marketinškom lijevku kako bi privukli potencijalne klijente i povećali vjerojatnost kupnje.
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Sudeći po podacima istraživanja koje je proveo Publicis Sapient, 87% odluka o kupnji započinje s online pretragom (izvor). To ne iznenađuje – kada netko razmišlja o kupovini proizvoda ili usluge koje nisu prije koristili, uobičajena je praksa da traže mišljenje od drugih. 88% potrošača vjeruje online ocjenama isto koliko i preporukama od prijatelja i obitelji (izvor).
Kupci žele biti sigurni da će njihova investicija opravdati očekivanja i biti pravi proizvod za njihove potrebe, a ne razočaranje. Vaš posao je da pružite klijentima dovoljno pouzdanih i korisnih informacija kako bi im konačna odluka o kupovini bila lakša.
Odličan način za uvjeriti potencijalne klijente da vaša kompanija može riješiti njihove probleme je pokazivanje stvarnih slučajeva. Emailovi studije slučaja rade baš to i budu društveni dokaz koji pokazuje kako vaši klijenti koriste vaše proizvode ili usluge i koje rezultate dobiju. To može biti povećanje prodaje, povećanje produktivnosti ili poboljšana korisnička služba, na primjer.
U marketingu, studija slučaja je analiza kampanje, projekta ili slučaja korištenja. Studija slučaja treba pokazati jasne rezultate, odrediti jesu li uspješni ili ne, identificirati faktore koji su doveli do tog cilja i predložiti rješenja ili akcije za ubuduće.
Cilj marketinške studije slučaja je dokazati potencijalnim klijentima da im možete pomoći s određenim problemom. To je komad sadržaja koji priča priču o tomu kako je vaša kompanija pomogla prijašnjem ili trenutnom klijentu da prevlada određeni problem.
Studije korištenja su važan element marketinškog lijevka i najbolje se koriste blizu njegovog dna. Ovaj sadržaj obično čitaju potencijalni kupci koji su vrlo blizu odluke o kupnji. Zato trebate učiniti sve da predstavite svoje studije slučaja široj publici.
As someone who is interested in [topic], we thought you might find [product/service] useful for solving [pain point].
To show you how successful this has proven for our existing clients, we’ve put together a case study about our cooperation with [name of existing client].
In the report, which you can find attached to this email, we show:
When and where you should use [product/service]
How you should use [product/service]
What results you can expect to achieve by using [product/service]
Hopefully, you find this case study interesting. Don’t hesitate to get in touch if you have any more questions.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
[Case study PDF attachment]
You recently tried out [product/service], the solution for [pain point] brought to you by [company].
Many users are actually so overwhelmed by the potential of [product/service] that they have difficulty imagining how it would fit into their workflow.
That’s why we teamed up with our customer [name of existing client] to show you how they implemented [product/service] in their business to boost [metric] by [X]%.
We hope that this report, which you can read by clicking on the button below, will help you overcome any doubts you might have about our product.
[Read the case study]
If you have any queries I’m happy to help.
Best,
[Name]
I’m sure you’re as happy as we are about the success of our recent cooperation on [project] together.
According to our analysis, our [product/service] helped you to:
Achievement 1
Achievement 2
Achievement 3
That’s why, with your consent, we’d like to share a case study of our work together on the “[case studies/success stories/our previous work”] page of our website [link].
Please let me know if you agree, or if you need any further information.
Best wishes,
[Name] from [company]
Test out our robust help desk features with a free trial.
Free for 14-days, no credit card required. Take advantage of our all-inclusive features including a virtual call center, native live chat, and ticketing capabilities.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Email on Acid help desk kontakti
Email on Acid je platforma koju koriste email marketari, razvojni programeri i organizacije kako bi optimizirali svoje emailove. Možete ih kontaktirati putem emaila, live chata ili telefonskih poziva. Također imaju bazu znanja i podršku na društvenim medijima.
Recenzije softvera za tiketing
LiveAgent nudi mogućnost dogovora za poziv kako bi se otkrile pogodnosti njihovog softvera. Dostupni su na više datuma.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma