Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predlošci
  • Predlošci pozivnog centra za prvi kontakt

Predlošci pozivnog centra za prvi kontakt

Telefonski razgovori i dalje su važan komunikacijski kanal za tvrtke i njihove klijente. Istina je da drugi komunikacijski alati, kao što su aplikacije za razmjenu poruka, chat uživo, ili chatbotovi, postaju sve popularniji, ali dobar, stari telefonski poziv i dalje je oblik komunikacije koji će mnogi klijenti odabrati da stupe u kontakt s jednim od predstavnika vaše tvrtke.

Predlošci pozivnog centra za prvi kontakt
LiveAgent se može koristiti za odlazne i dolazne pozive

Ova studija dokazala je da 69% klijenata preferira telefonsku podršku u odnosu na chat ili “druge” kanale podrške. Iako je još jedno istraživanje pokazalo da 71% ispitanika vjeruje da će chat uživo postati popularniji od e-pošte i telefona do 2021, pozivni centri su i dalje temelj korisničke službe i korisničke podrške.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan chat, ticketing i automatizaciju koja vam omogućava pružanje odlične korisničke podrške vašim korisnicima.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Stvorili smo set predložaka pozivnog centra za prvi kontakt, koji će Vam pomoći da svojim klijentima pružite najbolje moguće iskustvo putem telefona. Slobodno ih kopirajte i koristite od riječi do riječi ili ih modificirajte prema svojim potrebama i iskoristite ih u drugom formatu.

Predlošci pozivnog centra za prvi kontakt

Prvi kontakt predložak 1

Prvi kontakt predložak 2

Prvi kontakt predložak 3

Često postavljana pitanja

Moram li dati klijentu konačan odgovor na pitanje tijekom prvog kontakta?

U idealnom slučaju, Vaši bi agenti trebali pokušati odmah odgovoriti na pitanja klijenata. Međutim, u stvarnosti, agentima može biti teško riješiti svaki problem u prvom pokušaju. Imajte na umu da svaka interakcija treba imati koristi i podupirati ideju da Vaša tvrtka brine o najboljem interesu klijenata.

Postoje li određene riječi/fraze koje agenti moraju izgovoriti tijekom početnog razgovora?

Ne postoje određene riječi, ali svaki prvi razgovor trebao bi sadržavati određene elemente. Ti elementi mogu uključivati pozdrave, ime i prezime agenta, naziv tvrtke i odjel ili tim u kojem je agent. Svaki prvi razgovor također bi trebao omogućiti klijentu da se osjeća saslušanim i zbrinutim. Zato bi takvi razgovori trebali sadržavati prijateljske riječi i empatične izjave.

Ako koristite IVR (Interaktivni Glasovni Odgovor), preporučujemo da korisnicima kažete koliko će vremena trebati za povezivanje s agentom. Ako se problem o kojem se raspravljalo tijekom prvog razgovora ne može odmah riješiti, klijenta treba obavijestiti koliko će vremena trebati agentu da riješi problem. Također je poželjno obavijestiti klijenta kada će ga kontaktirati o sljedećim koracima.

Koliko dugo treba trajati poziv prvog kontakta?

Nije lako procijeniti koliko bi trebao trajati poziv prvog kontakta. No, telefonski razgovori pozivnog centra ne bi trebali trajati predugo. Agenti bi trebali pomoći klijentima da problem prijave na brz i logičan način. Tada je na agentu da obavijesti klijenta o svim dostupnim mogućnostima rezolucije i pokuša odabrati onu najučinkovitiju.

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Moram li dati klijentu konačan odgovor na njegovo pitanje tijekom prvog kontakta?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “U idealnom slučaju, Vaši bi agenti trebali pokušati odmah odgovoriti na pitanja klijenata. Međutim, u stvarnosti, agentima može biti teško riješiti svaki problem u prvom pokušaju. Imajte na umu da svaka interakcija treba imati koristi i podupirati ideju da Vaša tvrtka brine o najboljem interesu klijenata.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Postoje li fraze koje bi agenti trebali reći tijekom početnog razgovora?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ne postoje određene riječi, ali svaki prvi razgovor trebao bi sadržavati određene elemente. Ti elementi mogu uključivati pozdrave, ime i prezime agenta, naziv tvrtke i odjel ili tim u kojem je agent. Svaki prvi razgovor također bi trebao omogućiti klijentu da se osjeća saslušanim i zbrinutim. Zato bi takvi razgovori trebali sadržavati prijateljske riječi i empatične izjave.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koliko dugo treba trajati poziv prvog kontakta?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Nije lako procijeniti koliko bi trebao trajati poziv prvog kontakta. No, telefonski razgovori pozivnog centra ne bi trebali trajati predugo. ” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo