• Predlošci
  • Predložak za planiranje prije poziva

Predložak za planiranje prije poziva

Osjećate se nespremni za vaš sastanak s klijentima? Ako je tako, niste sami.

Velik broj vlasnika poduzeća ne uzme dovoljno vremena da se pravilno pripremi za svoje sastanke, što može dovesti do dosta izgubljenog vremena i energije.

Danas ćemo raspravljati o tome kako najbolje isplanirati sastanke s vašim mogućim klijentima tako da možete izvući maksimum iz svakog sastanka.

Važnost planiranja prije poziva

Kada uzmete dovoljno vremena da se pravilno pripremite za vaše sastanke, moći ćete učiniti svaki od njih maksimalno produktivnim i učinkovitim. Planiranje prije poziva vam omogućuje da gradite bolje veze s vašim klijentima jer ćete imati bolje razumijevanje njihovih potreba.

Koristeći planiranje prije poziva možete identificirati bilo kakve eventualne prigovore koje vaši klijenti mogu imati i riješiti ih prije sastanka. Iako planiranje prije poziva može oduzeti malo dodatnog vremena, dugoročno ćete uštedjeti vrijeme eliminiranjem neproduktivnih sastanaka.

Kako nasloviti email za planiranje prije razgovora

Za proces planiranja prije poziva je važno imati jasan i koncizan sustav bilješki. Jedan od načina za to je naslovljavanje vaših bilješki koristeći datum i vrijeme sastanka, kao i ime klijenta. To će vam pomoći da pratite vaše bilješke za sastanke i pripremite se za svaki sastanak.

Značajka za bilješke unutar LiveAgent-a
Značajka za bilješke unutar LiveAgent-a

Vjerojatno ćete morati filtrirati dosta predložaka povezanih s različitim klijentima ili projektima, tako da vam naslovljavanje vaših bilješki korištenjem datuma može pomoći da brzo prepoznate koje su povezane s kojim sastankom.

Pošto ih šaljete vašem timu, kolegama, prodajnom timu ili čak sami sebi, bilo bi korisno da naslov sadržava naziv sastanka, tako da ih svi mogu lako naći poslije.

Primjeri naslova emailova za planiranje prije sastanka

  • Sastanak s potencijalnim klijentom – [Ime klijenta] [Datum poziva]
  • Planiranje prije sastanka – [Datum poziva] [Ime klijenta]
  • [Ime klijenta] [Datum poziva] | Planiranje prije poziva
  • Planiranje prije poziva [Ime klijenta] [Datum poziva]
  • Potencijalni sastanak s [Ime klijenta] [Datum poziva]
  • Faza planiranja [Ime klijenta] [Datum poziva]
  • Plan akcije [Ime klijenta] [Datum poziva]
  • [Ime klijenta] [Datum poziva] – Rasprava prije sastanka

Kako napisati predložak za planiranje prije poziva

Planiranje prije poziva ne mora biti komplicirano. Zapravo, to može biti jednostavno poput kreiranja popisa ključnih pitanja koja možete postaviti vašim klijentima. Time možete osigurati da je svaki sastanak fokusiran i produktivan.

Započnite sa svrhom poziva. Što se nadate postići i kako to uraditi? To će vam omogućiti da prepoznate glavne ciljeve poziva i fokusirate svako pitanje na postizanje tih ciljeva.

Kreirajte agendu. O kojim temama želite raspravljati tijekom poziva i zašto? To će vam pomoći da držite sastanak u željenim okvirima i spriječiti vas da odlutate u druge teme.

Primjeri bilješki za planiranje prije poziva

Pripremite informacije o pozadini klijenta. To može uključivati sve od povijesti njihove kompanije do njihovih trenutnih projekata. Također trebate navesti pitanja koja vaši potencijalni klijenti mogu imati. Posjedovanjem tih informacija ćete moći bolje shvatiti njihove potrebe i kako im pomoći.

Napravite popis pitanja koja želite postaviti klijentu, što može biti bilo što od objašnjenja njihovih potreba do razumijevanja njihovog proračuna. To će doprinijeti tome da sastanak bude fokusiran i produktivan.

Na kraju, postavite presjek ciljeva sastanka. Što se nadate postići na kraju poziva? To će vam omogućiti da mjerite uspjeh sastanka, kao i identificirate iduće korake u procesu.

Što uključiti u predložak za planiranje prije poziva

  • svrha poziva
  • agenda
  • informacije o pozadini klijenta
  • pitanja za klijenta
  • presjek ciljeva sastanka
  • idući koraci u procesu

Predlošci i primjeri planiranja prije poziva

Sastanak s potencijalnim klijentom – [Ime klijenta] [Datum poziva]

[Client’s Name]

[Date of Call]

The objective of the call: to discuss the possibility of working together on [Project Name].

Agenda:

• introductions
• discuss project scope
• questions and answers

Background information on the client:

[Client’s company] is a [company size] company that specializes in [industry]. They are currently working on a [project type] project called [Project Name].

Questions for the client:

• What is your budget for this project?
• What is the timeline for this project?
• What are your objectives for this project?

Summary goals for the meeting:

By the end of the meeting, we will have a clear understanding of the project scope and objectives. We will also have an understanding of the client’s budget and timeline.

Next steps in the process:

• send a proposal to the client
• schedule a follow-up meeting to discuss the proposal

Planiranje prije sastanka – [Datum poziva] [Ime klijenta]

[Date of Call]

[Client’s Name]

The objective of the call: new arrangements for [project]

Agenda:

• introductions
• current situation
• questions and answers

Background information on the client:

[Company name] has been our client for [time period]. They are currently working on a [project type] project and would like to change the [project details].

Questions for the client:

• How should we proceed with the changes?
• Which team members should be involved in the project?
• What is the timeline for the project?

Summary goals for the meeting:

By the end of the meeting, we will have a clear understanding of how to proceed with the changes and which team members should be involved. We will also have an understanding of the timeline for the project.

[Ime klijenta] [Datum poziva] | Planiranje prije poziva

[Client’s Name]

[Date of Call]

The objective of the call: to get the client to sign up for our [product/service]

Agenda:

• introductions
• presentation of [product/service]
• questions and answers

Background information on the client:

[Client’s company] provides [industry] services to [target market]. They are currently in the process of expanding their business and are looking for new [product/service] providers.

Questions for the client:

• Which features are you looking for in a [product/service]?
• What is your budget for this [product/service]?
• When do you need this [product/service] by?

Summary goals for the meeting:

By the end of the meeting, we will have a clear understanding of the client’s needs and requirements. We will also have an understanding of their budget and timeline.

Next steps in the process:

• send a proposal to the client
• schedule a follow-up meeting for onboarding

[Ime klijenta] [Datum poziva] – Rasprava prije sastanka

[Client’s Name]

[Date of Call]

The objective of the call: discuss possible solutions for [existing project]

Agenda:

• introductions
• current situation
• questions and answers

Background information on the client:

[Client’s company] delivers [industry] services to [target market]. They are currently working on a project called [Project Name] and are facing some challenges. They were a client of ours previously, and we successfully completed a project called [Past Project Name].

Questions for the client:

• What are the challenges you are facing with the current project?
• Do you have a budget for the new project?
• Which team members are working on this project?

Summary goals for the meeting:

By the end of the meeting, we should get a clear understanding of the challenges the client is facing in sending a proposal. We will also know about the client’s budget and timeline.

Next steps in the process:

• sorting out the renewal of the collaboration
• gathering more information about the project during the debrief

Planiranje prije poziva [Ime klijenta] [Datum poziva]

[Client’s Name]

[Date of Call]

The objective of the call: to provide a proposal for [Project Name]

Agenda:

• introductions
• presentation of proposal
• questions and answers

Background information on the client:

[Client’s company] is a leader in the [industry] industry. They have been our client for [X] months/years, and are thinking of upgrading their [product/service].

Questions for the client:

• What are your thoughts on the proposal?
• Do you have any questions about the proposal?
• When would you like to start the project?

Summary goals for the meeting:

By the end of the meeting, we should have a few more details established about the project. We will know when they would like to start and have an idea about their thoughts on the proposal.

Next steps in the process:

• send a contract to the client
• schedule a meeting for signing the contract

Potencijalni sastanak s [Ime klijenta] [Datum poziva]

[Client’s Name]

[Date of Call]

The objective of the call: to sign the contract for [Project Name]

Agenda:

• introductions
• review of the contract
• questions and answers

Background information on the client:

[Client’s company] is a leader in the sector of [industry]. They have been our client for [time period], and we have completed a few projects together during that time. The most recent one was called [Project Name].

Questions for the client:

• Do you have any questions about the contract?
• When would you like to start the project?

Summary goals for the meeting:

By the end of the meeting, we will have a signed contract for the project. We should also know when they would like to start the project.

Next steps in the process:

• send a welcome pack to the client
• schedule a kickoff meeting with the client’s team
• send an email to the team with background information

Faza planiranja [Ime klijenta] [Datum poziva]

[Client’s Name]

[Date of Call]

The objective of the call: to kick off [Project Name]

Agenda:

• introductions
• review of project goals
• questions and answers

Background information on the client:

[Client’s company] is a leader in their industry, with a focus on [target market]. They have been our client for a few years, and we have completed several different projects together.

Questions for the client:

• How could we improve our collaboration?
• Do you have any questions about the project goals?

Summary goals for the meeting:

By the end of the meeting, we should have a clear understanding of the client’s expectations. We will also know what their thoughts are on how we can improve our collaboration.

Next steps in the process:

• send a thank you email to the client
• schedule regular check-in calls with the client’s team
• begin work on the project deliverables

Predložak za planiranje prije poziva – Dobre prakse

Kada je u pitanju planiranje prije poziva, postoji nekoliko ključnih stvari koje uvijek trebate uraditi prije poziva s potencijalnim klijentom. To uključuje:

  • Pregled web stranice klijenta – može vam dati dosta informacija o njihovom poduzeću, njihovom ciljanom tržištu i slično. To je nešto što morate uraditi kada je u pitanju planiranje prije poziva.

  • Potvrda njihovih profila na društvenim medijima – govori vam dosta o njihovom tonu glasa, vrsti sadržaja koju dijele i slično.

  • Pregled ponude – razjasnite što nudite i što klijent traži.

  • Provjera unutar vašeg tima – provjerite je li itko drugi razgovarao s klijentom u zadnje vrijeme i imaju li ikakve uvide u stvarne prodajne razgovore.

  • Razumijevanje vremena i proračuna vašeg klijenta – za oblikovanje razgovora, smišljanje realistične ponude i postavljanje očekivanja.

  • Pripremanje pitanja za klijenta – kako bi najbolje iskoristili poziv, navedite par stvari koje prvo želite upitati.

  • Prikupljanje pozadinskih informacija o njihovoj kompaniji – za izgradnju prisnije veze i pokazivanje da vas zanima njihovo poslovanje.

  • Učenje o njihovoj industriji i ciljanom tržištu – što više znate, to ste im vrjedniji i možete imati više utjecaja na njihovu odluku o kupnji.

  • Pisanje popisa pitanja koja klijent može postaviti – prodajni agenti trebaju biti spremni na sve, jer klijent može imati nekih briga u vezi vaše ponude.

  • Traženje preporuka – to je odličan način za rast vaše kompanije i dobivanje više klijenata, ali služi i kao društveni dokaz za vaše poduzeće.

  • Razvoj prodajnog plana akcije za sastanak prije samog poziva – trebate na umu imati jasne i čvrste ciljeve za razgovor, kao i znati što želite postići.

  • Kreiranje popratnog plana – nakon poziva bi vam trebalo biti jasno što iduće uraditi. To može biti slanje ponude, zakazivanje idućeg sastanka ili jednostavno ostajanje u kontaktu.

  • Slanje zahvalnice nakon razgovora – pokažite zahvalnost vašim potencijalnim klijentima na njihovom vremenu i pošaljite im sažetak rasprave. Ako imate dodatnih informacija koje im mogu biti korisne, priložite i njih.

Sažetak

Planiranje prije poziva je ključni dio prodajnog procesa koji vam može pomoći da dobijete najviše od sastanka s vašim mogućim klijentom. Kada si date dovoljno vremena za istraživanje vaših potencijalnih klijenata, razumijevanje njihovih potreba i razvijanje solidnog plana sastanka, povećat ćete vlastite šanse za odrađivanje uspješne prodaje.

Jumpstart your phone sales with LiveAgent!

Start your free 14-day trial and improve your sales pitches with our ticketing and cloud-call center features.

Frequently asked questions

Kako funkcionira planiranje prije poziva?

Cilj je pripremiti se za prodajni sastanak s potencijalnim klijentom. To uključuje istraživanje klijenta, njihovih potreba i industrije unutar koje rade. Planiranje prije poziva također uključuje razvijanje cijele strategije prodajnih poziva s relevantnim pitanjima i ostalim aktivnostima koje podržavaju prodajne napore, sve u cilju učinkovitih prodajnih poziva i sveukupnih poslovnih aktivnosti.

 

Zašto je planiranje prije poziva ključno za poslovanje?

Bit ćete bolje pripremljeni za prodaju vaših proizvoda ili usluga. To je zato što tijekom vašeg prodajnog razgovora imate bolje razumijevanje potreba klijenata i kako im pomoći u rješavanju istih. Dodatno, planiranje prije poziva vam omogućava da uspostavite bližu vezu s potencijalnim klijentom te izgradite povjerenje.

 

Kako započeti planiranje prije poziva?

Prije uskakanja u poziv s potencijalnim klijentom, svaki prodajni profesionalac kreira prodajni plan koji uključuje vrstu pitanja koja će postaviti te kako najbolje započeti razgovor. Pobrinite se da provjerite svoju ponudu i imate jasno razumijevanje proračuna klijenta, kao i njegovog vremena. Na kraju, stvorite neodoljivu prodajnu prezentaciju.

 

Što planiranje prije poziva čini uspješnim?

Postoji nekoliko ključnih komponenti: pobrinite se da prodajni predstavnici jasno iznose svrhu sastanka i ono što se nadaju postići. Istražite unaprijed kako bi bili spremni na sve što može iskrsnuti u procesu kupovine i javite se klijentu nakon sastanka kako bi im zahvalili na njihovom vremenu. Pošaljite im sve dodatne informacije koje bi im mogle koristiti i pitajte ključna pitanja koja nisu bila spomenuta tijekom prodajnog poziva.

 

Trebate li dodavati privitke na predloške za planiranje prije poziva?

Možete, ali nije potrebno. Ako imate bilo kakve dodatne informacije koje bi bile korisne za sastanak ili cjelokupnu prodajnu strategiju, slobodno ih uključite u vaš predložak. Međutim, privici nisu nužni i mogu se po potrebu slati odvojeno.

Trebaju li predlošci za planiranje prije poziva biti dugi?

Ne, predlošci za planiranje prije poziva mogu biti dugi ili kratki onoliko koliko vi želite. Najvažnije je da uključuju sve potrebne informacije za pripremu za uspješan sastanak. Kraće je ponekad bolje jer može biti lakše za probaviti sve informacije unutar vašeg prodajnog kruga.

Koje su neke od najčešćih grešaka u planiranju prije poziva?

Jedna od najčešćih je ta da prodavači ne obavljaju dovoljno istraživanja o klijentu. To može dovesti do toga da dođu na sastanak nespremni i nemaju jasno razumijevanje potreba klijenta. Još jedna od grešaka je nedostatak solidnog plana akcije nakon sastanka, što može rezultirati gubitkom prilika. Pripremite neka opširna pitanja koja možete koristiti za vaše popratne radnje kako bi razriješili bilo kakve sumnje ili česte prigovore.

 

Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo