Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predlošci
  • Pitanja društvenih medija o predlošcima odgovora na proizvode/usluge

Pitanja društvenih medija o predlošcima odgovora na proizvode/usluge

Možete li se zamisliti bez Googlea ili bez povezivanja s prijateljima i obitelji putem Interneta? Vjerojatno ne.

Dominacija Interneta i njegov utjecaj na naše živote je ogroman, posebno zbog internetskog marketinga. Trenutno je više od 4,57 milijardi ljudi širom svijeta povezano s ‘virtualnim’ svijetom

Jedan od glavnih razloga zašto ljudi vole internet je taj što im omogućuje da brzo prikupe informacije. Na primjer, prije kupnje od Vas, Vaši korisnici koriste Internet kako bi saznali više o vašoj tvrtki, proizvodima i uslugama. Ako ih nešto zaista zanima, mogu vam se čak obratiti i postaviti pitanje.

Vaša odgovornost kao posao je da uvijek učinite sve što možete kako biste brzo i točno odgovorili na njih. Prije nego što Vam pomognemo odgovoriti na sve vrste pitanja kupaca, pogledajmo zašto su društvene mreže takav moćan alat.

Prednosti komunikacije na društvenim mrežama 

Tvrtke i pojedinci mogu postići mnogo velikih stvari korištenjem društvenih medija na organiziran i strukturiran način. Evo nekoliko glavnih prednosti koje društvene mreže imaju:

  • Društveni mediji pomažu povećati promet na Vašoj web stranici jer Vam omogućuju objavljivanje sadržaja koji vodi do nje. Također možete podijeliti iste podatke koje objavite na svojoj web stranici na društvenim mrežama kako biste dobili glas o važnim informacijama.
  • Društveni mediji povećavaju svijest o robnoj marki. Gotovo sve društvene mreže nude funkcije koje tvrtkama pomažu u izgradnji robnih zajednica i grupa koje mogu dati veću izloženost.
  • Društvene mreže stvaraju nove veze. Društveni mediji nam pomažu da stupimo u kontakt s novim ljudima koji mogu postati budući kupci, dobavljači ili partneri itd.
  • Društvene mreže potiču izravnu komunikaciju s korisnicima. Osim što vam pomažu u pružanju bolje usluge, društvene mreže znatno olakšavaju povezivanje s korisnicima i rješavanje njihovih potreba.
  • Društveni mediji pomažu povećati prodaju. Mala i srednja poduzeća mogu koristiti alate različitih društvenih mreža za stvaranje dodatnog prodajnog mjesta.
  • Društvene mreže su alat koji olakšava društveno slušanje/praćenje.

Ideje za predloške

Pitanja o značajkama proizvoda

Pitanja o ekološkoj prihvatljivosti proizvoda

Pitanja o dostupnosti usluge

Pitanja društvenih medija o proizvodima ili uslugama – Često postavljana pitanja

Trebam li odgovoriti na svako pitanje o proizvodu/usluzi?

Mjehurići u web chat sobi

Općenito, niti jedno pitanje poslano izravno u Vašu pristiglu poštu ili postavljeno u komentarima na društvenim mrežama ne smije ostati bez odgovora. Ako ne odgovorite na ove vrste poruka, Vaši će se klijenti osjećati zanemareno. Osim toga, nikad ne znate kakve pozitivne rezultate može donijeti jednostavno priznanje. Možda velika prodaja, klijent za promjenu igara ili nova poslovna prilika.

Ako nekoliko korisnika ponovi određeno pitanje, mogu li im poslati isti odgovor?

Pitanja društvenih medija o predlošcima odgovora na proizvode/usluge

Ako primijetite da se određeno pitanje ili skupina pitanja postavljaju češće od drugih, trebate stvoriti popis često postavljanih pitanja i podijeliti vezu sa svojim klijentima koji su se raspitivali o temi. Najbolje je da pokušate malo prilagoditi svoju komunikaciju, na primjer pozdravom pošiljatelja, korištenjem njegovog imena, a zatim lijepljenjem odgovora nakon ove jednostavne prilagodbe. Međutim, ako Vaša pristigla pošta na društvenim mrežama prima tisuće pitanja mjesečno, možda bi bilo učinkovitije jednostavno poslati korisnicima poveznicu do odgovarajućih odgovora.

Pitanja društvenih medija o predlošcima odgovora na proizvode/usluge
Pripremljene poruke u LiveAgentu

Koliko brzo trebam odgovoriti na pitanje o proizvodima ili uslugama?

Vrijeme razrješenja

Preporučljivo je odgovoriti na sva pitanja kupaca što je brže moguće. Čak i ako se ne radi o pritužbi ili pitanju koje je kritično za sposobnost korisnika da koristi Vaš proizvod ili uslugu, Vaš društveni medij ili tim za korisničku podršku trebali bi nastojati odgovoriti na pitanja u roku od nekoliko minuta od primitka. Ne zaboravite da živimo u svijetu neposrednosti, u kojem su kupci zahtjevni i očekuju trenutne odgovore.

Ready to use our social media templates for questions about products and services?

Register for a free LiveAgent trial. It’s completely free, no credit card required. All you have to do is save our templates as canned messages, and you’re free to start responding to social media queries with one click!

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Trebam li odgovoriti na svako pitanje o proizvodu/usluzi?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Općenito, niti jedno pitanje poslano izravno u vašu pristiglu poštu ili postavljeno u komentarima na društvenim mrežama ne smije ostati bez odgovora. Ako ne odgovorite na ove vrste poruka, vaši će se klijenti osjećati zanemareno.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ako nekoliko korisnika ponovi određeno pitanje, mogu li im poslati isti odgovor?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: ” Najbolje je da pokušate malo prilagoditi svoju komunikaciju, na primjer pozdravom pošiljatelja, korištenjem njegovog imena, a zatim lijepljenjem odgovora nakon ove jednostavne prilagodbe. Međutim, ako Vaša pristigla pošta na društvenim mrežama prima tisuće pitanja mjesečno, možda bi bilo učinkovitije jednostavno poslati korisnicima poveznicu do odgovarajućih odgovora.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koliko brzo trebam odgovoriti na pitanje o proizvodima ili uslugama?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Preporučljivo je odgovoriti na sva pitanja kupaca što je brže moguće. Čak i ako se ne radi o pritužbi ili kritičnom upitu o sposobnosti korisnika da koristi Vaš proizvod ili uslugu, Vaš tim za korisničku podršku trebao bi nastojati odgovoriti na pitanja u roku od nekoliko minuta od primitka. ” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo