Pitanja o cijeni proizvoda/usluge

Poduzeća koja su aktivna na društvenim medijima primaju različita pitanja putem izravnih poruka. Iako je cilj odgovoriti na sve poruke, neke poruke su važnije od drugih jer izravno utječu na prodaju. Ako se te poruke ignoriraju, mogu dovesti do odljeva.

Jedna od vrsti tih poruka su pitanja o cijenama. Zašto? Jer za većinu mušterija, cijena je odlučujući faktor pri kupovini proizvoda.

Kada traže proizvod ili uslugu, kupci analiziraju različite karakteristike poput kvalitete proizvoda, brenda, porijekla i cijene. Neki od tih faktora imaju veći utjecaj pri donošenju odluke o kupnji.

Na primjer, neke potrošače više brine kvaliteta proizvoda, dok druge zanima financijska ušteda. Ako vam klijent pošalje poruku u kojoj se raspituje o cijeni određenog artikla, budite sigurni da će ta informacija utjecati na njegovu odluku o kupnji.

Pitanja o cijeni proizvoda/usluge
Reply to Facebook comments, direct messages, Instagram mentions and comments, or Tweets directly from LiveAgent.

Koju razinu utjecaja ima cijena na proces kupnje?

Ovisno od navika svakog potencijalnog kupca, vrijednost proizvoda će predstavljati faktor interesa koji može prevagnuti za ili protiv kupnje.

Kako bi vam pomogli u boljem razumijevanju ovog faktora, naglasit ćemo glavne elemente utjecaja:

  1. Neki klijenti misle da su cijena i kvaliteta proizvoda međusobno povezani
  2. Za druge je cijena važnija. Uvijek će postojati klijenti koji će tražiti prilike za uštedu kako bi razvukli svoj proračun.
  3. Postoje i trgovine koje nude proizvode po visokim cijenama, što definira segment klijenata koje poslužuju, predstavljajući one koji jednostavno mogu priuštiti skuplje proizvode ili usluge.
  4. Prestiž brenda ima dosta veze s kvalitetom artikala. Međutim, cijena ima veliku moć uvjeravanja na proces kupnje jer dosta ljudi misli da su samo najskuplji proizvodi uistinu izvrsni. S druge strane, brendovi koji su nepoznati ili nude niskotarifnu robu su smatrani nekvalitetnima.

Vjerojatno znate koliko su vaši klijenti osjetljivi na cijene. Međutim, kako smo već spomenuli, ako se klijent raspituje o cijeni određenog proizvoda ili usluge, trebate odgovoriti na pitanje što je prije moguće. Pripremili smo par predložaka koji će vam pomoći u tome.

Predlošci za odgovor na pitanje o cijeni putem društvenih medija

Odgovor na pitanje o cijeni putem društvenih medija –  predložak broj 1


Hello [name],

Thank you for messaging us. We are happy that you are interested in our [product/service].

Its current price is [price].

You can find more information about the [product/service] on our website. Just click this link [link], and it will redirect you to a dedicated landing page with the [product/service] description, price, and shipping information.

Happy shopping!

Best,
the [company] social media team

P.S. If you are interested in an installment plan, please follow this link [link]

Odgovor na pitanje o cijeni putem društvenih medija –  predložak broj 2


Hi [name]!

My name is [rep’s name], and I’m happy to answer all your questions.

First, I want to inform you that the [product/service] you are interested in costs [price]. Here’s a dedicated [product/service] page [link], where you can learn more about it and place an order.

What’s more, we have a special offer for online buyers – if you purchase [product/service] by the end of [today/weekend/week], you will get a 20% discount off your next purchase with us.

Just follow this link [link].

If you are interested in other products from the same category or want to compare prices, we can create a bespoke offer for you. Just let me know by answering this message.

Best,
[rep’s name] from the [company] customer service team

Odgovor na pitanje o cijeni putem društvenih medija –  predložak broj 3


Hi [name],

Thank you for your interest in [product/service].

You are lucky, because [yesterday/two days ago/last week] marked the start of our annual discount season, and the [product/service] is now available at a lower price of [price].

Follow this link to learn more about it and place your order.

Best,
[rep’s name]

Odgovor na pitanje o cijeni putem društvenih medija –  predložak broj 4


Hey there!

Thanks for reaching out, [name].

It’s great that you are asking about the price of [product/service] because our seasonal sale starts [tomorrow/in two weeks/early next week].

Now [product/service] costs [price], but it’s likely that its price will drop considerably as we’re planning to offer a range of 30-70% discounts.

If you are willing to wait just a few days, you may save a few bucks. If not, you can obviously place your order today, and we’ll be happy to deliver it within the next [two/three/four] working days.

Enjoy shopping!

Best,
[rep’s name] from the [company] customer service team

Pitanja o cijenama putem društvenih medija – Najčešća pitanja

Trebam li odgovoriti na pitanje o cijeni ili jednostavno poslati poveznicu na proizvod/uslugu ili cjenovnik?

Preporučujemo vam da izravno odgovorite na pitanje korisnika. Njima je to prikladnije i to je ono što su i očekivali, zato su vas i kontaktirali. Također trebate dodati poveznicu za proizvod ili uslugu koji su ih zanimali, kako bi skratili potencijalni proces kupnje.

Trebam li obavijestiti korisnika o nadolazećem popustu?

Ako će cijena proizvoda ili usluge o kojoj se korisnik raspituje uskoro biti niža, možete mu preporučiti da pričeka još malo i kupi po povoljnijoj cijeni. Međutim, uvijek bi trebali provjeriti s nadzornikom je li vam dopušteno dijeliti takvu vrstu informacija s potencijalnim kupcima.

Ako potencijalni kupac koristi različitu valutu, trebam li konvertirati cijenu u njegovu lokalnu valutu?

Konvertiranje cijena na temelju valute koju kupac koristi je uistinu rijetka praksa kada je u pitanju komunikacija putem izravnih poruka. Možete pomoći kupcu pri pronalasku informacija za izračun cijene u njegovoj preferiranoj valuti ili gdje naći odnos valuta, ali nije preporučljivo poslati mu fiksnu cijenu konvertiranu u njegovu valutu, jer se vrijednost valuta neprestano mijenja.

Ready to try our social media reply templates?

Start using them today along with our social media customer service software. Our free trial is valid for 14-days and requires no credit card input. Try it today!

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Should I answer questions about prices or send a link to a pricing page?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “We would recommend answering a user’s question directly. It’s more convenient for them, and this is what they expect before messaging you.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Should I inform a user about an incoming discount?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “If the price of a product/service a user is asking about will be lowered soon, you can recommend them to wait a little longer and buy it at a discounted price. However, you should always check with your supervisor if you are allowed to share this kind of information with potential buyers.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “If a potential customer uses a different currency, should I convert the price to their local currency?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “It’s a really rare practice to convert prices based on a user’s currency while communicating via direct messages. You can help the user to find information on how to calculate the equivalent price in their currency or where to find an exchange rate but it’s not advisable to share a fixed price converted into their currency since the exchange rate will change constantly.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo