Cijena je ključni faktor kod kupovine proizvoda i usluga te su pitanja o cijeni česta na društvenim medijima. Ignoriranje takvih poruka može dovesti do odljeva kupaca. Korištenje predložaka za odgovaranje na ta pitanja može uštedjeti vrijeme i pomoći u bržem rješavanju problema.
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Poduzeća koja su aktivna na društvenim medijima primaju različita pitanja putem izravnih poruka. Iako je cilj odgovoriti na sve poruke, neke poruke su važnije od drugih jer izravno utječu na prodaju. Ako se te poruke ignoriraju, mogu dovesti do odljeva.
Jedna od vrsti tih poruka su pitanja o cijenama. Zašto? Jer za većinu mušterija, cijena je odlučujući faktor pri kupovini proizvoda.
Kada traže proizvod ili uslugu, kupci analiziraju različite karakteristike poput kvalitete proizvoda, brenda, porijekla i cijene. Neki od tih faktora imaju veći utjecaj pri donošenju odluke o kupnji.
Na primjer, neke potrošače više brine kvaliteta proizvoda, dok druge zanima financijska ušteda. Ako vam klijent pošalje poruku u kojoj se raspituje o cijeni određenog artikla, budite sigurni da će ta informacija utjecati na njegovu odluku o kupnji.
Ovisno od navika svakog potencijalnog kupca, vrijednost proizvoda će predstavljati faktor interesa koji može prevagnuti za ili protiv kupnje.
Kako bi vam pomogli u boljem razumijevanju ovog faktora, naglasit ćemo glavne elemente utjecaja:
Vjerojatno znate koliko su vaši klijenti osjetljivi na cijene. Međutim, kako smo već spomenuli, ako se klijent raspituje o cijeni određenog proizvoda ili usluge, trebate odgovoriti na pitanje što je prije moguće. Pripremili smo par predložaka koji će vam pomoći u tome.
Thank you for messaging us. We are happy that you are interested in our [product/service].
Its current price is [price].
You can find more information about the [product/service] on our website. Just click this link [link], and it will redirect you to a dedicated landing page with the [product/service] description, price, and shipping information.
Happy shopping!
Best,
the [company] social media team
P.S. If you are interested in an installment plan, please follow this link [link]
My name is [rep’s name], and I’m happy to answer all your questions.
First, I want to inform you that the [product/service] you are interested in costs [price]. Here’s a dedicated [product/service] page [link], where you can learn more about it and place an order.
What’s more, we have a special offer for online buyers – if you purchase [product/service] by the end of [today/weekend/week], you will get a 20% discount off your next purchase with us.
Just follow this link [link].
If you are interested in other products from the same category or want to compare prices, we can create a bespoke offer for you. Just let me know by answering this message.
Best,
[rep’s name] from the [company] customer service team
Thank you for your interest in [product/service].
You are lucky, because [yesterday/two days ago/last week] marked the start of our annual discount season, and the [product/service] is now available at a lower price of [price].
Follow this link to learn more about it and place your order.
Best,
[rep’s name]
Thanks for reaching out, [name].
It’s great that you are asking about the price of [product/service] because our seasonal sale starts [tomorrow/in two weeks/early next week].
Now [product/service] costs [price], but it’s likely that its price will drop considerably as we’re planning to offer a range of 30-70% discounts.
If you are willing to wait just a few days, you may save a few bucks. If not, you can obviously place your order today, and we’ll be happy to deliver it within the next [two/three/four] working days.
Enjoy shopping!
Best,
[rep’s name] from the [company] customer service team
Preporučujemo vam da izravno odgovorite na pitanje korisnika. Njima je to prikladnije i to je ono što su i očekivali, zato su vas i kontaktirali. Također trebate dodati poveznicu za proizvod ili uslugu koji su ih zanimali, kako bi skratili potencijalni proces kupnje.
Ako će cijena proizvoda ili usluge o kojoj se korisnik raspituje uskoro biti niža, možete mu preporučiti da pričeka još malo i kupi po povoljnijoj cijeni. Međutim, uvijek bi trebali provjeriti s nadzornikom je li vam dopušteno dijeliti takvu vrstu informacija s potencijalnim kupcima.
Konvertiranje cijena na temelju valute koju kupac koristi je uistinu rijetka praksa kada je u pitanju komunikacija putem izravnih poruka. Možete pomoći kupcu pri pronalasku informacija za izračun cijene u njegovoj preferiranoj valuti ili gdje naći odnos valuta, ali nije preporučljivo poslati mu fiksnu cijenu konvertiranu u njegovu valutu, jer se vrijednost valuta neprestano mijenja.
Ready to try our social media reply templates?
Start using them today along with our social media customer service software. Our free trial is valid for 14-days and requires no credit card input. Try it today!
Što je vrijednost za klijenta?
Utvrdilo se da je samo 17% marketinških stručnjaka svjesno važnosti vrijednosti za klijenta. Kako bi se povećala prodaja, poduzeća bi trebala jasno definirati, komunicirati i istaknuti svoje prednosti u odnosu na konkurenciju. Postavljanje odgovarajuće cijene također može pomoći u stvaranju vrijednosti za klijenta.
Softver za upravljanje komunikacijom s kupcima
Pristup koji koristi prave riječi, aktivno slušanje i rješavanje problema može poboljšati korisničku uslugu i povećati vjerojatnost preporuke tvrtke. Empatija je važan izraz u korisničkoj službi. Omnisend, Deem, Marketo i Campaign Monitor pružaju podršku putem različitih kanala. (Note: The provided text does not meet the minimum requirement of 120 characters for a summary. Please provide more text to work with.)
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma