Predlošci za must-read emailove su odličan način da podijelite važna ažuriranja i novosti s vašim klijentima. Ovi emailovi pružaju efikasnu metodu širenja informacija i osiguravaju da se važne vijesti ne izgube u ulaznoj pošti. Možete ih prilagoditi za ciljanje određenih segmenata baze korisnika i osigurati da se poruka dostavi do što je više moguće ljudi.
Ponekad imate vijest ili objavu koja je toliko važna da je morate označiti kao informaciju koju svi moraju pročitati . To može biti ažuriranje o vašoj kompaniji, trenutnoj situaciji ili izjava o jednom od vaših proizvoda ili usluga.
Pošto smatrate tu informaciju veoma važnom, jedan od najboljih načina da je podijelite je slanjem must-read emailova. Možete ih poslati vaše cijelom email popisu ili ciljati određene segmente (nadamo se da je vaša baza korisnika segmentirana!).
Email je efikasna metoda širenja informacija o vijestima koje se moraju pročitati, jer je email još uvijek popularna metoda komunikacije. Većina ljudi koristi email svakodnevno i drži ulaznu poštu otvorenom, tako da će vidjeti poruku nedugo nakon što je pošaljete. Nadalje, možete provjeriti stopu otvaranja emaila da vidite koliko primatelja je zapravo pročitalo tu važnu informaciju koju ste htjeli podijelite s njima.
S ovim saznanjima, bit ćete svjesni koliko su efikasni vaši must-read emailovi. Na primjer, ako je stopa otvaranja niska, onda trebate povećati utjecaj svojih poruka pisanjem naslova koji se bolje ističu u pretrpanim ulaznim poštama.
Bilo koji email koji sadrži ili vas vodi u objavu koju smatrate bitnom se smatra must-read emailom. Za razliku od ostalih emailova kao što su novosti, must-read emailovi nemaju fiksni raspored. Oni se šalju samo kada je to potrebno.
Ako je izjava koju pravite kratka, moguće je uključiti je u sadržaj emaila. No, ako je ažuriranje duže ili mu je format neprikladan za čitanje izravno iz ulazne pošte primatelja, možda ga je bolje poslati kao prilog poruci. Također možete poslati i must-read email koji kratko objašnjava materiju i uključuje poveznicu za drugu online lokaciju gdje se može pristupiti punom must-read tekstu.
As one of our valued subscribers, we thought that you would like to be informed about the most recent developments at [company].
We consider the following important [new/updates/changes] to be essential information for all of our existing clients:
Announcement 1
Announcement 2
Announcement 3
Thanks for reading, and don’t hesitate to get in touch if you have any questions regarding this announcement or any other issues.
King regards,
The [company] team
Have you heard the important news about [issue]?
We have made a full statement in the document that is attached to this email.
Your understanding at this time is much appreciated, and your business is valued as always.
I’d be happy to provide more information if required, just let me know by replying to this email.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
We have some important [news/updates/changes] that we thought you would like to be informed about.
The complete announcement can be found on our [website/blog/other sources] here [link].
Here are some of the key pieces of information that you will find in our announcement.
Statement 1
Statement 2
Statement 3…
Please feel free to ask any questions that you might have regarding this matter, or anything else.
Best,
[Name] from [company]
Možete slati must-read emailove kad god imate važno ažuriranje za koje smatrate da ga svi vaši klijenti trebaju vidjeti. Kako bi osigurali da novost dopre do što je više moguće ljudi i nadgledali stopu otvaranja (i imali saznanje jesu li primatelji pročitali objavu ili ne), ove poruke bi trebale biti poslane odvojeno od drugog sadržaja.
Dakle, nemaju standardni raspored slanja kao što većina običnih emailova ima. Umjesto toga, vi trebate odlučiti kada je must-read email potreban. Ako vidite da ih šaljete previše, onda nešto nije u redu s vašom klasifikacijom bitnih vijesti.
Najbolje mjesto za podijeliti važnu izjavu je obično u sadržaju emaila. To omogućava primateljima da pročitaju ažuriranje na brz i lak način a ne da moraju klikati na poveznice ili gumbe i biti preusmjereni drugdje.
Međutim, objava može jednostavno biti preduga da bude uključena u tekst emaila ili želite pružiti dodatne informacije na lokaciji gdje mogu biti stalno dostupne umjesto da se izgube u ulaznoj pošti. U bilo kojem slučaju, bila bi dobra ideja da pošaljete poruku s priloženim dokumentom ili poveznicom na must-read novosti objavljene na vašoj web stranici, blogu ili platformama društvenih medija.
Fokus je na must-read novostima kao vrsti sadržaja za vaše klijente. Međutim, naravno da postoje i novosti vezane za poslovanje koje trebaju biti samo interno dijeljene. Neki od ovih email predložaka su primjenjivi na interna ažuriranja kao i na eksterna. Međutim, neke objave su prikladne samo za email kopiju ili lokalnu unutarnju mrežu jer sadrže povjerljive informacije koje ne biste trebali objavljivati na svojoj web stranici gdje su javno dostupne.
Discover all that LiveAgent has to offer.
Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial today. No credit card required.
Email predlošci za zaključani sadržaj
The article discusses how to create email templates to improve marketing strategies and increase sales. It emphasizes the importance of gated or premium content, which is accessed by providing contact details. The purpose of gated content is to generate potential customers. Email templates for gated content are also provided. The article concludes by suggesting that a balance between free and gated content is important for a successful marketing strategy.
Email predlošci za uključivanje klijenata
Tekst govori o važnosti uključivanja klijenata u strategije digitalnog marketinga putem e-maila te se nudi nekoliko predložaka e-mailova za uključivanje. Navode se primjeri kako koristiti e-mailove za novo spominjanje brenda, sakupljanje povratnih informacija te zaključani sadržaj kao oblik dolazne marketinške aktivnosti. Telefonska podrška je i dalje popularna, a ton koji koristi agent ima utjecaj na emocije klijenata. Navodi se kako studije slučaja mogu pomoći u dokazivanju kredibiliteta posla i pokazati kako je vaš proizvod ili usluga riješila probleme klijenta, te se predlažu predlošci e-mailova za zahtjev za studiju slučaja. Softver za korisničku podršku može pomoći u poboljšanju tržišnog imidža tvrtke, a integracija s NiceReply-om omogućuje prikupljanje povratnih informacija putem e-pošte.
Predlošci za popratne emailove
Slanje popratnog e-maila je dobar način za nastavak poslovne konverzacije. Personalizirajte poruku, držite se kratko, budite uljudni i poštujte vrijeme primatelja. Spomenite prethodnu konverzaciju kako biste osvježili sjećanje primatelja i istaknuli svoj interes za daljnjem kontaktu. Najbolje vrijeme za slanje e-maila je sredinom tjedna. Ako ne dobijete odgovor, pošaljite drugi e-mail nakon tjedan ili dva. Ne čekajte predugo prije novog kontakta, ali nemojte ni prebrzo reagirati. Predlošci e-maila za zahvalu i isprike mogu pomoći u gradnji vjernosti klijenata.
Predlošci za marketinški email
Postoje istraživanja koja pokazuju da je email marketing najučinkovitiji alat za prodaju i da većina ljudi preferira primati promotivni materijal putem emaila. Činjenice pokazuju da stopa konverzije za email marketing je veća nego za društvene medije, izravne poruke i ostale kanale. Predlošci emailova za prodaju su dostupni za prilagodbu industriji. E-mail bonton je važan za održavanje ugleda branda, a email bonton službe za korisnike pomažu u stvaranju i njegovaju dugotrajnih odnosa s klijentima. Automatski emailovi poslije kupnje zadržavaju angažman klijenata i generiraju više ponovljenih prodaja, te organizacije trebaju osigurati dobar način podrške kupcima kako bi smanjile osjećaj disonance nakon kupnje.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team