• Predlošci
  • Email predlošci za must-read emailove

Email predlošci za must-read emailove

Ponekad imate vijest ili objavu koja je toliko važna da je morate označiti kao informaciju koju svi moraju pročitati . To može biti ažuriranje o vašoj kompaniji, trenutnoj situaciji ili izjava o jednom od vaših proizvoda ili usluga.

Pošto smatrate tu informaciju veoma važnom, jedan od najboljih načina da je podijelite je slanjem must-read emailova. Možete ih poslati vaše cijelom email popisu ili ciljati određene segmente (nadamo se da je vaša baza korisnika segmentirana!).

Email je efikasna metoda širenja informacija o vijestima koje se moraju pročitati, jer je email još uvijek popularna metoda komunikacije. Većina ljudi koristi email svakodnevno i drži ulaznu poštu otvorenom, tako da će vidjeti poruku nedugo nakon što je pošaljete. Nadalje, možete provjeriti stopu otvaranja emaila da vidite koliko primatelja je zapravo pročitalo tu važnu informaciju koju ste htjeli podijelite s njima.

S ovim saznanjima, bit ćete svjesni koliko su efikasni vaši must-read emailovi. Na primjer, ako je stopa otvaranja niska, onda trebate povećati utjecaj svojih poruka pisanjem naslova koji se bolje ističu u pretrpanim ulaznim poštama.

Email predlošci za must-read emailove
Must-read email template from Google

Što je točno must-read email?

Bilo koji email koji sadrži ili vas vodi u objavu koju smatrate bitnom se smatra must-read emailom. Za razliku od ostalih emailova kao što su novosti, must-read emailovi nemaju fiksni raspored. Oni se šalju samo kada je to potrebno.

Ako je izjava koju pravite kratka, moguće je uključiti je u sadržaj emaila. No, ako je ažuriranje duže ili mu je format neprikladan za čitanje izravno iz ulazne pošte primatelja, možda ga je bolje poslati kao prilog poruci. Također možete poslati i must-read email koji kratko objašnjava materiju i uključuje poveznicu za drugu online lokaciju gdje se može pristupiti punom must-read tekstu.

Email template customization
Customize email templates in LiveAgent

Must-read email naslovi

  • Sadrži važno ažuriranje za [Naziv kompanije]
  • Must-read: izjava o [Problem]
  • Molimo pronađite važno ažuriranje od [Naziv kompanije] u prilogu
  • Novosti o [Problem] usporedno s ovom porukom
  • Posjetite našu [web stranicu/blog/ostale izvore] za važnu objavu
  • Izjava [Naziv kompanije] u vezi s [Problem]: slijedite poveznicu koja je unutra

Must-read email predlošci

Must-read email predložak 1 – objava je u sadržaju poruke


Dear [name],

As one of our valued subscribers, we thought that you would like to be informed about the most recent developments at [company].

We consider the following important [new/updates/changes] to be essential information for all of our existing clients:

Announcement 1
Announcement 2
Announcement 3

Thanks for reading, and don’t hesitate to get in touch if you have any questions regarding this announcement or any other issues.

King regards,
The [company] team

Must-read email predložak 2 – izjava je priložena


Hello [name],

Have you heard the important news about [issue]?

We have made a full statement in the document that is attached to this email.

Your understanding at this time is much appreciated, and your business is valued as always.

I’d be happy to provide more information if required, just let me know by replying to this email.

Best wishes,
[Name], [position] at [company]

Must-read email predložak 3 – poveznica na vanjski izvor


Hi [name],

We have some important [news/updates/changes] that we thought you would like to be informed about.

The complete announcement can be found on our [website/blog/other sources] here [link].

Here are some of the key pieces of information that you will find in our announcement.

Statement 1
Statement 2
Statement 3…

Please feel free to ask any questions that you might have regarding this matter, or anything else.

Best,
[Name] from [company]

Najčešća pitanja 

Koliko često mogu slati must-read emailove?

Možete slati must-read emailove kad god imate važno ažuriranje za koje smatrate da ga svi vaši klijenti trebaju vidjeti. Kako bi osigurali da novost dopre do što je više moguće ljudi i nadgledali stopu otvaranja (i imali saznanje jesu li primatelji pročitali objavu ili ne), ove poruke bi trebale biti poslane odvojeno od drugog sadržaja.

Dakle, nemaju standardni raspored slanja kao što većina običnih emailova ima. Umjesto toga, vi trebate odlučiti kada je must-read email potreban. Ako vidite da ih šaljete previše, onda nešto nije u redu s vašom klasifikacijom bitnih vijesti.

Gdje must-read izjava može biti locirana?

Najbolje mjesto za podijeliti važnu izjavu je obično u sadržaju emaila. To omogućava primateljima da pročitaju ažuriranje na brz i lak način a ne da moraju klikati na poveznice ili gumbe i biti preusmjereni drugdje.

Međutim, objava može jednostavno biti preduga da bude uključena u tekst emaila ili želite pružiti dodatne informacije na lokaciji gdje mogu biti stalno dostupne umjesto da se izgube u ulaznoj pošti. U bilo kojem slučaju, bila bi dobra ideja da pošaljete poruku s priloženim dokumentom ili poveznicom na must-read novosti objavljene na vašoj web stranici, blogu ili platformama društvenih medija.

Mogu li slati interne must-read emailove?

Fokus je na must-read novostima kao vrsti sadržaja za vaše klijente. Međutim, naravno da postoje i novosti vezane za poslovanje koje trebaju biti samo interno dijeljene. Neki od ovih email predložaka su primjenjivi na interna ažuriranja kao i na eksterna. Međutim, neke objave su prikladne samo za email kopiju ili lokalnu unutarnju mrežu jer sadrže povjerljive informacije koje ne biste trebali objavljivati na svojoj web stranici gdje su javno dostupne.

Discover all that LiveAgent has to offer.

Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial today. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Koliko često mogu slati must-read emailove?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Možete slati must-read emailove kad god imate važno ažuriranje za koje smatrate da ga svi vaši klijenti trebaju vidjeti. Međutim, trebate odlučiti kada je must-read email potreban. Ako vidite da ih šaljete previše, onda nešto nije u redu s vašom klasifikacijom bitnih vijesti.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Gdje must-read izjava može biti locirana?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Najbolje mjesto za podijeliti važnu izjavu je obično u sadržaju emaila. Međutim, ako je objava preduga, odlična ideja je da pošaljete poruku s priloženim dokumentom ili poveznicom.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Mogu li slati interne must-read emailove?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Da, ali prije slanja emaila, odredite sadrži li objava ikakve povjerljive informacije, tako da možete izabrati prikladan kanal za širenje poruke. Kao rezultat toga, izbjeći ćete potencijalno kobne pogreške.” } }] } Da, ali prije slanja emaila, odredite sadrži li objava ikakve povjerljive informacije, tako da možete izabrati prikladan kanal za širenje poruke. Kao rezultat toga, izbjeći ćete potencijalno kobne pogreške.
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo