Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predlošci
  • Predlošci follow-up email-ova korisničke podrške

Predlošci follow-up email-ova korisničke podrške

Korisnička podrška važan je dio svakog uspješnog poslovanja, bez obzira na industriju kojoj pripada. Međutim, izvrsna korisnička podrška ne znači samo odgovaranje na pitanja korisnika ili rješavanje njihovih problema i nastavljanje dalje. Morate osigurati da korisnik ostane zadovoljan i sretan rješenjem, tako da je dosljedni follow-up ključan. Ipak, za mnoge tvrtke korisnička podrška prestaje nakon što se riješi zahtjev korisnika. Iako je follow-up prilično jednostavan zadatak, često se zanemaruje. Zapravo, prema najnovijem SuperOffice Costumer Service Benchmark Report-u:

  • 62% tvrtki ne reagira na email-ove korisničke podrške
  • 90% tvrtki ne daje do znanja niti obavještava korisnika da je email zaprimljen.
  • 97% tvrtki ne šalje korisnicima follow-up email kako bi provjerili jesu li zadovoljni odgovorom.
Bria follow-up email korisničke podrške
Follow-up email korisničke podrške od Bria-e

Moć i snaga follow-up email predložaka korisničke podrške

Korisnički follow-up email-ovi mogu imati velik utjecaj na korisničko iskustvo. To je nešto što mala poduzeća često razumiju i koriste za stvaranje prednosti, ali veće organizacije uglavnom zaboravljaju. Follow-up email-ovi koji su poslani netom nakon interakcije s korisničkom podrškom mogu:

  • Oduševiti korisnike pokazujući da Vam je stalo i posvećeni ste njihovom neprekidnom zadovoljstvu.
  • Poboljšati cjelokupno iskustvo korisničke podrške.
  • Ponovno angažirajte korisnike i potaknite daljnju komunikaciju nudeći proaktivnu podršku.
  • Promovirajte opcije samousluživanja i usmjeravajte korisnike na korisne resurse.
  • Prikažite vrijedne uvide korisnika iz njihovih povratnih informacija.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your<br /> own customer email templates, thus<br /> helping you improve customer service.<br /> Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

10 Predložaka Follow-up email-ova korisničke podrške

Bilo da se radi o ažuriranju korisnika o status njihovih zahtjeva, traženju povratnih informacija ili nuđenju proaktivne pomoći nakon rješenja, Follow-up email-ovi ne smiju biti podcjenjeni od strane Vašeg tima za korisničku podršku. Ovdje možete naći 10 follow-up email predložaka korisničke podrške koji pokrivaju razne dijelova follow-up postupka korisnika – koristite ih kao asistenta prilikom izrade vlastitih korisničkih follow-up poruka.

Follow-up email za ažuriranja o problemu

Proaktivni follow-up email

Follow-up email nakon pozitivnog korisničkog iskustva

Follow-up email nakon negativnog korisničkog iskustva

Follow-up email za poticanje samousluživanja

Follow-up email nakon što nema odgovora

Follow-up email nakon zatvaranja tiketa podrške

Follow-up email za traženje povratnih informacija

Follow-up email s pozivom za anketu

 Follow up email nakon problema na razini cijele tvrtke

Korisnički follow-up email – Često postavljana pitanja

Zašto je follow-up važan u korisničkoj podršci?

Kada odgovorite na upit korisnika, trebali biste nastaviti provjeravati status problema. S follow-up email-om možete osigurati da je problem ispravno riješen.

Što bih trebao napisati u follow-up email-u?

Follow-up email je onaj koji se šalje nekome tko Vam je postavio pitanje (ili za koga ste pružili neku uslugu) s pitanjem možete li još nešto učiniti. Ova vrsta email-a često proširuje opseg posla koji nudi Vaša tvrtka ili nudi dodatne proizvode i usluge korisniku. Follow-up email treba biti poslan korisnicima koji su izvršili kupnju ili imali neku vrstu interakcije s Vašom tvrtkom.

Kako uraditi follow-up nakon žalbe korisnika?

Možete nastaviti komunikaciju nakon žalbe korisnika tražeći povratne informacije o tome kako je problem riješen i nudeći pokušati riješiti problem ako to korisnik želi.

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Zašto je follow-up važan u korisničkoj podršci?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kada odgovorite na upit korisnika, trebali biste nastaviti provjeravati status problema. S follow-up email-om možete osigurati da je problem ispravno riješen.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Što bih trebao napisati u follow-up email-u?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Follow-up email je onaj koji se šalje nekome tko Vam je postavio pitanje (ili za koga ste pružili neku uslugu) s pitanjem možete li još nešto učiniti. Ova vrsta email-a često proširuje opseg posla koji nudi Vaša tvrtka ili nudi dodatne proizvode i usluge korisniku. Follow-up email treba biti poslan korisnicima koji su izvršili kupnju ili imali neku vrstu interakcije s Vašom tvrtkom. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako uraditi follow-up nakon žalbe korisnika?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Možete nastaviti komunikaciju nakon žalbe korisnika tražeći povratne informacije o tome kako je problem riješen i nudeći pokušati riješiti problem ako to korisnik želi.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo