Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Predlošci za blagdanske emailove

Blagdanska sezona kupovine je značajna za eCommerce kao i za fizičku maloprodaju. Prema podacima Statiste, 5 dana od Dana yahvalnosti do Cyber Monday-a, poznatiji kao Cyber 5, je donijelo otprilike 28.5 milijardi dolara vrijedne prodaje tijekom praznika 2019. Za većinu malih i srednjih trgovaca, blagdanska sezona čini 20 do 30% njihove ukupne godišnje prodaje. No blagdanska sezona nije samo za B2C. Uz pravu email marketinšku strategiju, B2B poduzeća je također mogu iskoristiti, privući potencijalne kupce, povećati angažman klijenata i povećati prodaju.

Hawaiian Airlines Black Friday
Hawaiian Airlines Black Friday email campaign

Zašto je blagdanski email marketing bitan

  • 81% potrošača očekuje da će biti otpuhano balgdanskim promocijama. (Deloitte)
  • 70% ljudi saznaje o blagdanskim promocijama koristeći email. (Ipsos)
  • Email je odgovoran za 20% svih online blagdanskih posjeta web stranici. (Campaign Monitor)
  • Trećina kupaca tvrdi da su sve njihove kupnje za blagdanski vikend bile motivirane promocijama. (NRF) 
  • Potrošači koji kupuju proizvode putem emaila su 138% skloniji potrošnji nego oni koji ne primaju email ponude. (Convince and Convert).
Holiday email template example from RayBan
RayBan Valentine’s Day email campaign

Naslovi blagdanskih emailova

  • Upravo se događa…Sretna prodaja!
  • Darovi u zadnji čas, odobreni od Djeda Božićnjaka.
  • Vaša lista želja će porasti
  • Dočekajte Novu godinu s boljim i većim ponudama
  • Akcija za Valentinovo | I ne samo bombonijere
  • 50% jeftiniji godišnji plan danas. Jer vas volimo
  • ♥ Vaš poklon za Valentinovo je unutra
  • Bolje nego ruže: 30% popust!
  • 20% popust! Sretan vam Dan žena!
  • Slavimo žene uz 30% popusta – završava večeras! 
  • BUDUĆNOST JE U ŽENAMA. Popusti do 50%
  • Uživajte u 25% popusta za svakog malog zeku — jer je Uskrs! 
  • Nema bolje uskrsne ponude od ove!
  • Fantastična uskrsna rasprodaja počinje danas!
  • Sretna Noć vještica. Jezivo dobre ponude
  • Bez trikova. Častimo vas sa…
  • Mrak ušteda za Noć vještica – još samo tri dana
  • Zadnja šansa. Odbrojavanje je započelo za rasprodaju na Dan zahvalnosti
  • Ne morate nam zahvaljivati za ovako ekskluzivnu ponudu
  • Ekskluzivno zavirite u Black Friday ponudu. Uštedite i do 50%
  • Na noge lagane…Popusti za Black Friday su tu
  • Rana Black Friday rasprodaja! Bez parkiranja. Bez redova. Bez muke.
  • Sad ili nikad!
  • Što se prodaje? Bilo što i sve.
  • Končno! Cyber Monday – IDEMO!
  • Ekskluzivni Cyber Monday super popusti unutra 👀
  • Kupujte lokalno ove Subote malih poduzeća
  • Izliječite svoj Black Friday mamurluk kupujući lokalno

10 email predložaka za blagdanske marketinške email kampanje

Kada su blagdani u pitanju, email marketing je jedan od najefikasnijih načina za aktivirati vaše potencijalne klijente i bazu trenutnih klijenata kako bi privukli više posla i povećali prihod. Bilo da ste u B2C ili B2B sektoru, ovi email predlošci vam mogu pomoći kreirati vlastite blagdanske email marketinške kampanje – od Black Fridaya i Cyber Mondaya kroz božićne praznike, Novu godinu i sve između.

Email predložak za božićne praznike

Email predložak za Novu godinu

Email predložak za Valentinovo

Email predložak za Dan žena

Email predložak za uskrsne blagdane

Email predložak za Noć vještica

Email predložak za Dan zahvalnosti

Email predložak za Black Friday 

Email predložak za Subotu malih poduzeća

Email predložak za Cyber Monday

Najčešća pitanja

Što blagdanski email klijentima treba sadržavati?

Blagdanski email klijentima treba sadržavati informacije o planovima kompanije za blagdane, poveznicu za pregledavanje i kupnju darova sa stranice i poziv na akciju.

Zašto trebamo slati blagdanske emailove klijentima?

Šaljite blagdanske emailove klijentima da ih podsjetite na svoje poduzeće. Nadalje, uvjerite se da relevantno ciljate klijente i uključite i poveznicu na vašu blagdansku stranicu ili rasprodaju ako je imate.

Koja je idealna dužina blagdanskog emaila?

Kada su blagdanski emailovi kraći, lakše ih je pročitati i manja je šansa da budu izbrisani. Idealna duljina je između 50 i 75 znakova.

Free 14-day trial. No credit card required.

Discover all that LiveAgent has to offer, including customizable email templates!

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Što blagdanski email klijentima treba sadržavati?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Blagdanski email klijentima treba sadržavati informacije o planovima kompanije za blagdane, poveznicu za pregledavanje i kupnju darova sa stranice i poziv na akciju.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Zašto trebamo slati blagdanske emailove klijentima?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Šaljite blagdanske emailove klijentima da ih podsjetite na svoje poduzeće. Nadalje, uvjerite se da relevantno ciljate klijente i uključite i poveznicu na vašu blagdansku stranicu ili rasprodaju ako je imate.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koja je idealna dužina blagdanskog emaila?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kada su blagdanski emailovi kraći, lakše ih je pročitati i manja je šansa da budu izbrisani. Idealna duljina je između 50 i 75 znakova.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo