Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Značajke | Livegent
Isprobajte najbolje alternativu za korisničku podršku besplatno. Kreditna kartica nije potrebna.
|
Kustomer
|
---|---|---|
Ticketing
Sadrži alat za upravljanje koji obrađuje i katalogizira zahtjeve za korisničku podršku.
|
LiveAgent nudi tiketing..
|
Kustomer ne nudi tiketing.
|
Live Chat
Widget za chat u stvarnom vremenu koji možete postaviti na bilo koju web stranicu.
|
LiveAgent nudi live chat.
|
Kustomer nudi live chat.
|
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za upućivanje i primanje poziva pomoću automatske distribucije poziva.
|
LiveAgent nudi pozivni centar.
|
Kustomer ne nudi pozivni centar.
|
Samoposluživanje
Značajka koja vam omogućuje da izgradite korisnički portal za koji vaši klijenti mogu ponovno prikupljati pristup svojim prošlim tiketima i sadržaju baze znanja.
|
LiveAgent nudi samoposlužni portal.
|
Kustomer nudi samoposlužni portal.
|
Facebook
Facebook integracija koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i spominjanja iz softvera za pomoć putem društvenih medija.
|
LiveAgent nudi Facebook integraciju.
|
Kustomer nudi Facebook integraciju.
|
Twitter
Twitter integracija koja prikuplja sva spominjanja i komentare te ih pretvara u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da na tvitove odgovaraju izravno iz softvera.
|
LiveAgent nudi Twitter integraciju.
|
Kustomer nudi Twitter integraciju.
|
Instagram
Integracija Instagrama koja dohvaća sve komentare i spominjanja te ih pretvara u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i spominjanja iz softvera za pomoć putem društvenih medija.
|
LiveAgent nudi Instagram integraciju.
|
Kustomer nudi Instagram integraciju.
|
Viber
Viber integracija koja dohvaća sve poruke i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovaraju i emitiraju Viber poruke izravno iz softvera za pomoć putem društvenih medija.
|
LiveAgent nudi Viber integraciju.
|
Kustomer ne nudi Viber integraciju.
|
WhatsApp
WhatsApp integracije s helpdeskovima omogućuju korisnicima da odgovaraju na sve WhatsApp poruke unutar višekanalnog tiketing sustava i tretiraju ih kao i ostale tikete korisničke podrške.
|
LiveAgent nudi WhatsApp integraciju.
|
Kustomer nudi WhatsApp integraciju.
|
Baza znanja
Spremište znanja koje sadrži bitne informacije, uključujući vodiče za rješavanje problema, česta pitanja i članke s uputama.
|
LiveAgent nudi bazu znanja.
|
Kustomer nudi bazu znanja.
|
Forum za korisnike
Mrežna ploča za raspravu za vaše klijente koja se nalazi izravno u vašoj bazi znanja.
|
LiveAgent nudi korisnički forum.
|
Kustomer ne nudi korisnički forum.
|
Automatizacija i pravila
Tijekovi rada koje možete automatizirati kako biste uklonili zadatke koji se ponavljaju.
|
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila.
|
Kustomer nudi automatizaciju i pravila.
|
API
Skup funkcija koje omogućuju rad različitih aplikacija zajedno.
|
LiveAgent nudi API funkcije.
|
Kustomer nudi API funkcije.
|
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja dopušta dolaznim pozivateljima da navigiraju telefonskim sustavom prije razgovora sa stvarnim operaterom.
|
LiveAgent nudi IVR.
|
Kustomer ne nudi IVR.
|
Video pozivi
Poziv koji sadrži video zapis, sličan Skype, Zoom ili Facetime pozivima.
|
LiveAgent nudi video pozive.
|
Kustomer ne nudi video pozive.
|
Neograničena povijest
Tiketi ne ističu niti se brišu - možete ih pogledati u bilo kojem trenutku.
|
LiveAgent nudi neograničenu povijest.
|
Kustomer nudi neograničenu povijest.
|
Neograničen broj web stranica
Softver možete koristiti na neograničenom broju web stranica.
|
LiveAgent nudi neograničen broj web stranica.
|
Kustomer nudi neograničen broj web stranica.
|
Neograničen broj chat gumba
Možete postaviti neograničen broj chat gumba na vašu web stranicu
|
LiveAgent nudi neograničen broj chat gumba.
|
Kustomer nudi neograničen broj chat gumba.
|
Neograničeno tiketa/emailova
Možete zaprimiti neograničen broj ticketa i/ili emailova.
|
LiveAgent nudi neograničen broj ticketa i emailova.
|
Kustomer nudi neograničen broj tiketa i emailova.
|
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki upućeni ili primljeni poziv i reproducirajte snimku u bilo kojem trenutku.
|
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
|
Kustomer ne nudi neograničeno snimanje poziva.
|
Neograničena 24/7 podrška
Korisnička podrška dostupna je 24 sata dnevno bez ograničenja broja upita koje možete poslati.
|
LiveAgent nudi neograničenu 24/7 podršku.
|
Kustomer ne nudi neograničenu 24/7 podršku.
|
Mi činimo sve da pružimo najbolje moguće korisničko iskustvo kako bi vam pomogli da vrhunski obavljate svoj posao. Dobijte pristup našem odličnom tiketing sustavu koji može rješavati sve važne korisničke kanale. Podržan je različitim značajkama i integracijama. Također nudimo 24/7 korisničku podršku za sve.
Svu komunikaciju s klijentima sa svih kanala
Kontakti, grupe kontakta i profili agenata.
Oznake kako bi stvari bile organizirane
Stvorite zadovoljstvo klijenata i povećajte produktivnost agenata s pravim alatima koji vas podržavaju. Dodajte bazu znanja i Viber u vaš tiketing sustav i pokrivajte najkorištenije komunikacijske kanale.
Svaki od njih je podržan značajkama za produktivnost koje čine vaš posao lakšim. Dalje, LiveAgent može biti integriran s preko 140 aplikacija. Kreirajte ujedinjene tijekove rada i sačuvajte se od prebacivanja iz jedne aplikacije u drugu.
Mi razumijemo da je dostupnost klijentima važan aspekt odlične korisničke podrške. Zato su naši timovi za podršku dostupni 24/7 da vam pomognu ili vam pruže važne informacije u vezi naših proizvoda. Kontaktirajte nas bilo kad koristeći email, live chat ili nas nazovite. Učinit ćemo sve u našoj moći da riješimo bilo koji problem i pomognemo vam sa svime što trebate.
Roman Bosch
Partly
Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.
Viviane Carter
CSI Products
Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.
Christian Lange
Lucky-Bike
Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.
Jens Malmqvist
Projure
Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.
Catana Alexandru
Websignal
Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!
Sissy Böttcher
Study Portals
Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...
Peter Koning
TypoAssassin
Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom
Aranzazu F
Factorchic
Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...
Martin Drugaj
Atomer
Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.
Ivan Golubović
AVMarket
To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.
Rustem Gimaev
Centar jezika Antalya Consulting
Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.
Alexandra Danišová
Nay
MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.
David Chandler
Volterman
Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.
LiveAgent kombinira odličan live chat, tiketing i automatizaciju koja nam dopušta da pružimo odličnu podršku našim klijentima.
Peter Komornik, CEO
Pridružite se LiveAgent-u danas i raspravimo zajedno o vašoj prilagođenoj migraciji. Započnite naš besplatni 30-dnevni probni period danas ili izaberite jedan od naših pristupačnih cjenovnih planova. Prikladni su za poslove standardnih veličina i obećajemo da vam neće upropastiti budžet.
Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!
LiveAgent Webinar 3: Live chat i pozivnice za chat
LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.
Kako postaviti nagrade i značke u LiveAgent-u
LiveAgent nudi nagrade i značke za podršku korisnicima. Ova značajka povećava brzinu rješavanja problema i zadržava klijente.
Kako postaviti i kreirati kontakte u LiveAgent-u
Stvaranje i pohrana kontakata u LiveAgent-u ključno je za poboljšanje usluge i učinkovitiji kontakt s klijentima. Pogledajte video vodič za korake.
Portal za podršku Prebacivanje podataka Status sustava Zapis izmjena Zahtjev za prijedlog. Nagrade, certifikati i recenzije korisnika. Blog, rječnik, akademija, predlošci, webinari i kalkulator troškova. Softver za korisničku službu, VoIP telefonski sustavi, samoposlužni softver, softver pozivnog centra, sustav za upravljanje pritužbama, softver za korisnički portal i upravljanje emailovima. Sales contacts. Sva prava pridržana. Uvjeti korištenja, politika sigurnosti i privatnosti. Izrađujemo vaš LiveAgent. Isprobajte sve komunikacijske kanale. Naša web stranica koristi kolačiće. Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte pogodnosti LiveAgent-a.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma