Jeste li se ikada pitali kako riješiti tiket u kojem se klijent žali na više problema za koji trebaju različiti agenti/odjeli? S Podijeli tiket značajkom, možete riješiti više problema brže i efikasnije nego ikad prije.
Kako to radi?
Kada primite Tiket u kojem klijent treba rješenje dva ili više problema, kliknete na gumb Podijeli. Ova radnja kreira kopiju originalnog tiketa s novim referentnim brojem koju možete koristiti kao normalni, važeći tiket sa svim standardnim značajkama. Pogledajmo shemu načina rada:
Primjer
Vaš klijent David se pita kako postaviti i konfigurirati svoju zadanu email adresu za email komunikaciju s kupcima, te također postoji li mogućnost prilagodbe chat gumba od strane naših dizajnera. Možemo jasno vidjeti da je ovo slučaj za dva različita odjela i vaš agent za korisničku podršku će iskoristiti Podijeli tiket značajku da podijeli i dodijeli tiket drugim prikladnijim agentima/odjelima.
Gumb Podijeli će jednostavno kopirati tiket s novim referentnim brojem i agent ga može dodijeliti odgovarajućem Odjelu.
Komunikacija u Tiketu A, u vezi s postavljanjem i konfiguriranjem email adrese, će se nastaviti u originalnom tiketu. Komunikacija u vezi dizajnerskih mogućnosti će biti rješavana u Tiketu B, s novim referentnim brojem i dodijeljenim agentom
Solve problems more efficiently
Split tickets that contain multiple requests into two to ensure faster problem resolution. Try it today. No credit card required.
Izvori baze znanja
DEMO ZNAČAJKI ZA IVR I POVRATNE POZIVE
IVR i značajka za povratni poziv pomažu poduzećima optimizirati korisničku podršku automatskim odgovorima na pozive i smanjenjem čekanja.
Kako kreirati email predloške u LiveAgent-u
Predlošci za emailove su korisni za unapređenje sukladnosti sadržaja i upravljanje vremenom. Također pomažu u izgradnji dosljedne slike branda.
LiveAgent priča o uspjehu: Sli.do
LiveAgent je softver za korisničku službu koji osigurava besplatne račune i povjerenje korisnika. Dostupne su različite funkcionalnosti i integracije.