SLA (Ugovor o razini usluge) je dogovor za ispunjavanje ciljeva u odgovaranju na ticketepd strane vaših agenata za podršku.
Pružanje pomoći na temelju razine usluge osigurava pružanje kvantificirane usluge. Također pruža jasniji uvid kada se pojave problemi.
Izvještaj sa zapisima
LiveAgent nudi evidenciju ispunjenih i propuštenih SLA iz određenog vremenskog raspona i odjela. Pojedinačni unosi mogu se sortirati prema podnositelju zahtjeva, IDu ticketa, SLA vremenu početka, odjelu, agentu, datumu dospijeća, zatvorenom ticketu i preostalom/dospjelom SLA. SLA zapis može se izvesti u CSV datoteku.
Learn from agent availability reports
Generate agent availability reports to get an overview of how long and when your agents were online. Try it today. No credit card required.
Otkrijte raznolike kontrolne popise na LiveAgentu za organiziranje poslovnih procesa. Bez obzira trebate li pomoć u postavljanju društvenih medija, uključivanju SaaS klijenata, pokretanju podcasta ili dubinskoj analizi klijenata, naši popisi će vam olakšati posao i povećati učinkovitost. Idealno za timove korisničke službe, marketinške stručnjake i HR regrutere. Posjetite nas i unaprijedite svoj radni tijek!