Izvještaj o performansama je izvještaj je o radu organizacije, grupe ili pojedinca. Izvješća o performansama rutinski se izrađuju kako bi se utvrdila područja poboljšanja unutar organizacije ili poduzeća.
Zašto biste trebali kreirati rutinske izvještaje o performansama?
Izvještaji o performansama mogu vam pomoći odrediti točna područja vašeg poslovanja koja trebaju poboljšanje. Pronalaženje “zaostalih” područja koja se mogu optimizirati uvijek je sjajno jer pruža priliku za:
- Poboljšajte performanse vaših agenata
- Pruža dodatni trening onima kojima je potreban
- Poboljšajte zadovoljstvo korisnika, iskustvo korisnika i prodaju.
- Re-alocirajte resurse
- Poboljšajte kanale podrške
- Pronađite povoljnije načine rješavanja problema

Uz to, analitički pregled može prikazati i područja vašeg poslovanja koja napreduju. Ovo je važno jer:
- Nećete morati preispitati cijelu strategiju poslovanja podrške
- Moći ćete nagraditi najbolje djelatnike
- Djelatnici s lošijim performansama moći će učiti od najboljih
Što LiveAgent-ova funkcionalnost izvješćivanja o performansama radi?
Izvještaji o performansama prikazuju izvedbu vaših agenata za podršku. Svako izvješće o performansama sadrži ukupan broj otvorenih chatova, razriješenih ticketa, poziva i još mnogo toga (vidi dolje). Izvještaji o performansama mogu se prikazati u obliku grafikona i segmentirati po danu, tjednu, mjesecu, godini ili čak prilagođenom datumu.
Otkrijte tko je najproduktivniji, tko više voli odgovarati na e-mailove nego na live chat i tko konstantno ostvaruje dosljedne rezultate.
Opcije prikaza izvještaja o performansama
Možete filtrirati vaše izvještaje o performansama po:
- Vrijeme
- Odjel
- Agent
- Oznaka

Svi izvještaji o performansama mogu se modificirati kako bi prikazivali dodatne podatke kao što su:
- Datum
- Odgovori
- Novi odgovor prosječno vrijeme
- Otvoreni odgovor prosječno vrijeme
- Pozivi
- Odlazni pozivi
- Propušteni pozivi
- Minute poziva
- Chat poruke
- Chatovi
- Propušteni chatovi
- Odgovoreni chatovi prosječno vrijeme
- Chat prosječno vrijeme
- Nije ocijenjeno
- Nije ocijenjeno %
- Pozitivne ocjene
- Pozitivne ocjene %
- Negativne ocjene
- Negativne ocjene %
- Dolazne poruke
- Dolazni pozivi
- Završeni pozivi
- Dolazni chatovi
- Završeni chatovi
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Odabir kako su podaci prikazani u izvještaju o performansama
LiveAgent može predstaviti sve gore navedene podatke u više formata, uključujući grafikone područja, linijske grafikone, trakaste grafikone i tortne grafikone. Štoviše, svi se podaci mogu izvesti u CSV datoteke, što olakšava dijeljenje s drugima.
Kako pronaći izvještaje o performansama u LiveAgent-u?
Izvještaji o performansama vidljivi su samo administratorima. Ako imate ulogu administratora možete ih pronaći klikom na Izvještaje(ikona kruga) u lijevom izborniku (desno između poziva i kupaca) i odabirom s popisa izvještaja.
Imajte na umu kako svi agenti mogu vidjeti svoje osobne statistike/izvještaje o performansama nakon prijave na LiveAgent.
Korištenje izvještaja o performansama s API-em
Koristite LiveAgent REST API kako bi dohvaćali vrijednosti u izvještajima o performansama.

Izvori baze znanja
Kako biste saznali više o različitim vrstama izvještaja dostupnih na našoj analitičkoj nadzornoj ploči, pogledajte naše članke iz baze znanja:
Spremni ste otkriti više o vašem poduzeću?
Započnite poboljšavati izvedbu podrške, prodaju i zadovoljstvo kupaca već danas s našim besplatnim 14-dnevnim probnim razdobljem. Nije potrebna kreditna kartica.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Recenzije softvera za tiketing
LiveAgent nudi mogućnost dogovora za poziv kako bi se otkrile pogodnosti njihovog softvera. Dostupni su na više datuma.
Email on Acid help desk kontakti
Email on Acid je platforma koju koriste email marketari, razvojni programeri i organizacije kako bi optimizirali svoje emailove. Možete ih kontaktirati putem emaila, live chata ili telefonskih poziva. Također imaju bazu znanja i podršku na društvenim medijima.