Tiket usmjerenje

Što je tiket usmjerenje?

Tiket usmjerenje je izraz koji se koristi kada tvrtka koristi Korisnički Portal ili Bazu Znanja kako bi korisnicima pružila odgovore, čak i ako su agenti izvan mreže. Baza znanja savršen je način za smanjenje opterećenja broja tiketa – na najčešća pitanja možete dobiti odgovor u odjeljku s često postavljenim pitanjima ili u bilo kojoj drugoj kategoriji koju tvrtka stvori.

Baza znanja potpuno je prilagodljiva potrebama tvrtke.

Saznajte više o tome kako Vaša tvrtka može imati koristi od korištenja Korisničkih Portala i Baze Znanja.

Frequently asked questions

Koja je definicija tiket usmjerenja?

Tiket usmjerenje znači da se kao rezultat upotrebe korisničkog portala ili baze znanja, smanjen broj tiketa šalje agentima korisničke službe. Tiket usmjerenje omjer ili ocjena samoposluživanja ukupan je broj korisničkih samoposlužnih interakcija podijeljen s ukupnim brojem korisnika koji su poslali tiket za podršku. Što više to bolje.

 

Kako možete izvesti tiket usmjerenje?

Za tiket usmjerenje, tvrtka mora održavati korisnički portal ili bazu znanja. Klijenti tada dobivaju odgovore čak i ako su agenti izvan mreže. To je sjajan način za smanjenje dolaznih poziva, osobito ako su povezani s često ponavljajućim problemima i pitanjima.

 

Koje su prednosti tiket usmjerenja?

Što je veći omjer tiket usmjerenja, to bolje. To znači da baza znanja ili korisnički portal ima dovoljno prikupljenih podataka i klijent može sam riješiti problem, bez potrebe da kontaktira podršku. 

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno
[urlslab-related-resources]

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo