Što je tiket usmjerenje?
Tiket usmjerenje je izraz koji se koristi kada tvrtka koristi Korisnički Portal ili Bazu Znanja kako bi korisnicima pružila odgovore, čak i ako su agenti izvan mreže. Baza znanja savršen je način za smanjenje opterećenja broja tiketa – na najčešća pitanja možete dobiti odgovor u odjeljku s često postavljenim pitanjima ili u bilo kojoj drugoj kategoriji koju tvrtka stvori.
Baza znanja potpuno je prilagodljiva potrebama tvrtke.
Saznajte više o tome kako Vaša tvrtka može imati koristi od korištenja Korisničkih Portala i Baze Znanja.

Frequently asked questions
Koja je definicija tiket usmjerenja?
Tiket usmjerenje znači da se kao rezultat upotrebe korisničkog portala ili baze znanja, smanjen broj tiketa šalje agentima korisničke službe. Tiket usmjerenje omjer ili ocjena samoposluživanja ukupan je broj korisničkih samoposlužnih interakcija podijeljen s ukupnim brojem korisnika koji su poslali tiket za podršku. Što više to bolje.
Kako možete izvesti tiket usmjerenje?
Koje su prednosti tiket usmjerenja?
Što je veći omjer tiket usmjerenja, to bolje. To znači da baza znanja ili korisnički portal ima dovoljno prikupljenih podataka i klijent može sam riješiti problem, bez potrebe da kontaktira podršku.
Expert note
Tiket usmjerenje je ključni alat za optimizaciju radnih procesa po pitanju podrške korisnicima. Automatsko usmjeravanje tiketa smanjuje vrijeme potrebno za rješavanje problema i poboljšava zadovoljstvo korisnika.

Zašto vam je potreban tiketni sustav?
Korištenje tiketnih sustava u korisničkoj podršci može poboljšati učinkovitost agenata, pratiti mjerni podaci usluga i KPI-ovi te povećati zadovoljstvo korisnika. Osim toga, sustav za prodaju tiketa omogućuje personaliziranu interakciju s korisnicima. LiveAgent nudi besplatni probni period i nudi mnoge druge značajke tiketnih sustava.
LiveAgent-ov tiketing sustav omogućuje automatsko generiranje novih tiketa za podršku kada se vaši klijenti obrate vašoj kompaniji putem različitih kanala. Pomoću gamifikacijskih znački, nivoa i nagrada, vaši agenti će biti motivirani raditi bolje, brže i točnije. LiveAgent-ov sustav podrške poboljšava efikasnost agenta, a istovremeno povećava zadovoljstvo korisnika. LiveAgent-ov tiketing sustav može se integrirati s email računima, profilima društvenih medija i telefonskim brojevima. LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavan za upotrebu.
Obavijesti e-pošte su vrsta e-pošte koja se šalje kao odgovor na određene korisničke radnje ili događaje, poput dobrodošlice, podsjetnika na događaje, upozorenja o sigurnosti, aktivnosti i poništavanja lozinke. LiveAgent omogućuje postavljanje obavijesti e-pošte za agente koji su izvan mreže, primjerice informaciju da im je dodijeljen tiket ili da je korisnik odgovorio u dodijeljenom tiketu. Svaki agent može postaviti svoje željene obavijesti e-pošte na svom profilu.