Što je prosječno vrijeme obrade?
Prosječno vrijeme obrade je prosječno vrijeme koje predstavnik korisničke službe provede na svim aktivnostima. To uključuje trajanje poziva, čekanje, chat i rješavanje problema klijenata. To vrijeme mora biti što je moguće kraće. Vrijeme je novac, tako da je nužno pratiti ovo vrijeme. Ono pokazuje koliko vremena je potrebno za rješavanje problema i koja pitanja oduzimaju agentima najviše vremena. Možete pratiti prosječnu brzinu odgovora, razinu usluge i više. Pomaže poboljšati korisničku uslugu.
Are you delivering the best possible customer experience?
It costs 5 times more to acquire a customer than to retain an existing one. Use LiveAgent to drive brand loyalty with every customer interaction. With LiveAgent, it’s easy.
Expert’s note
Prosječno vrijeme obrade (AHT) je prosječno vrijeme koje predstavnik korisničke službe provede na svim aktivnostima. Kraće vrijeme obrade poboljšava produktivnost, smanjuje troškove i povećava zadovoljstvo korisnika.
Izvještaji o korisničkoj podršci
Počnite poboljšavati svoje proizvode i usluge redovitim pregledom izvještaja o korisničkoj podršci. Isprobajte naše izvještaje s našim besplatnim probnim razdobljem.
Prosječno vrijeme poziva i prosječno vrijeme rješavanja poziva (AHT) su ključne metrike za procjenu učinkovitosti agenata u pozivnom centru. AHT uključuje vrijeme razgovora, čekanja i radnje poslije poziva, dok prosječno vrijeme poziva uzima u obzir samo vrijeme razgovora i čekanja. Praćenje vremena poziva pomaže u identifikaciji problema i planiranju obuke agenata.
LiveAgent nudi širok raspon softvera za korisničku podršku, uključujući VoIP telefonske sustave, samoposlužni softver i softver za pozivne centre. Rezolucija na vrijeme je važna za zadovoljstvo klijenata. Izvješća LiveAgent-a omogućuju provjeru rezolucije na vrijeme. Kreirajte račun besplatno i saznajte više.