Što je prosječno vrijeme obrade?
Prosječno vrijeme obrade je prosječno vrijeme koje predstavnik korisničke službe provede na svim aktivnostima. To uključuje trajanje poziva, čekanje, chat i rješavanje problema klijenata. To vrijeme mora biti što je moguće kraće. Vrijeme je novac, tako da je nužno pratiti ovo vrijeme. Ono pokazuje koliko vremena je potrebno za rješavanje problema i koja pitanja oduzimaju agentima najviše vremena. Možete pratiti prosječnu brzinu odgovora, razinu usluge i više. Pomaže poboljšati korisničku uslugu.

Are you delivering the best possible customer experience?
It costs 5 times more to acquire a customer than to retain an existing one. Use LiveAgent to drive brand loyalty with every customer interaction. With LiveAgent, it’s easy.
Expert note
Prosječno vrijeme obrade (AHT) je prosječno vrijeme koje predstavnik korisničke službe provede na svim aktivnostima. Kraće vrijeme obrade poboljšava produktivnost, smanjuje troškove i povećava zadovoljstvo korisnika.

Brzi inženjerski tečaj – brzo kreiranje jedinstvenog sadržaja moćnih prijelomnih vijesti
Videos - Brzi Inzenjerski Tecaj Brzo Kreiranje Jedinstvenog Sadrzaja Mocnih Prijelomnih Vijesti