Što je prosječno vrijeme obrade?
Prosječno vrijeme obrade je prosječno vrijeme koje predstavnik korisničke službe provede na svim aktivnostima. To uključuje trajanje poziva, čekanje, chat i rješavanje problema klijenata. To vrijeme mora biti što je moguće kraće. Vrijeme je novac, tako da je nužno pratiti ovo vrijeme. Ono pokazuje koliko vremena je potrebno za rješavanje problema i koja pitanja oduzimaju agentima najviše vremena. Možete pratiti prosječnu brzinu odgovora, razinu usluge i više. Pomaže poboljšati korisničku uslugu.
Are you delivering the best possible customer experience?
It costs 5 times more to acquire a customer than to retain an existing one. Use LiveAgent to drive brand loyalty with every customer interaction. With LiveAgent, it’s easy.
FAQ
Što AHT znači?
AHT, ili prosječno vrijeme obrade, je jedan od najčešće mjerenih indikatora u pozivnim centrima. AHT označava prosječno trajanje interakcije s klijentima. Poziv se mjeri od početka poziva od strane klijenta, kroz cijelo trajanje poziva do kraja poziva.
Koje je dobro prosječno vrijeme obrade?
Dobro prosječno vrijeme obrade treba biti i dobre kvalitete i brzo. Call Center magazin je izračunao svjetski AHT standard. On iznosi 6 minuta i tri sekunde. Naravno, to sve ovisi o vrsti industrije na koju se odnosi korisnička služba.”
Kako provjeriti AHT unutar LiveAgent-a?
Možete provjeriti AHT unutar LiveAgent-a u vremenskom izvješću. Ondje možete provjeriti trajanje usluge, individualne tikete i prosječno vrijeme obrade svih tiketa.