What are Canned messages?
Canned messages are predefined responses to common questions. These can effectively eliminate repeating and rephrasing answers to the customer queries that keep repeating themselves. In LiveAgent you can define an unlimited number of canned messages and make them available to all support staff in general or on a per department basis. All of the messages could be linked with specific keyword(s), so finding the right one is a breeze. Agents are able to define their own canned messages as well to personalize their respective workflows and needs.
Ako ste zainteresirani za to kako pripremljene poruke mogu poboljšati vašu korisničku podršku, svakako istražite razlike između pripremljenih poruka i prethodno definiranih odgovora. Ova razlika može biti ključna za učinkovitije odgovaranje na upite korisnika.
Također, saznajte više o odgovaranju na pitanja vezana za proizvod/uslugu, što može dodatno unaprijediti vašu uslugu. Predlošci za odgovore na pitanja mogu vam pomoći da brzo i točno odgovorite na najčešće korisničke upite.
Na kraju, pogledajte što su prethodno definirani odgovori i kako ih koristiti za poboljšanje vaše komunikacije s klijentima. Ovi odgovori vam omogućuju brzo reagiranje na često postavljana pitanja i situacije.
Otkrijte raznolike kontrolne popise na LiveAgentu za organiziranje poslovnih procesa. Bez obzira trebate li pomoć u postavljanju društvenih medija, uključivanju SaaS klijenata, pokretanju podcasta ili dubinskoj analizi klijenata, naši popisi će vam olakšati posao i povećati učinkovitost. Idealno za timove korisničke službe, marketinške stručnjake i HR regrutere. Posjetite nas i unaprijedite svoj radni tijek!
Pružite odličnukorisničku uslugu
Poboljšajte korisničku podršku uz LiveAgent! Višekanalni softver s 130+ značajki, 24/7 podrška, bez troškova postavljanja. Isprobajte besplatno!
Landing PPC Archive - LiveAgent
LiveAgent – Višekanalna help desk platforma s chatom uživo, ticketingom i integracijama. Poboljšajte korisničku podršku već danas!"