Odlazni pozivi

Što su odlazni pozivi?

Odlazni poziv je vrsta telefonske interakcije koju inicira agent pozivnog centra. Ove pozivi prema klijentima obično upućuju članovi prodajnog tima ili predstavnici korisničke službe.

Prodajni timovi iniciraju cold calling prema novim potencijalnim klijentima koji nemaju prethodnih poveznica s kompanijom. Ovi odlazni prodajni pozivi su vrlo korisni kada je u pitanju generiranje novih klijenata i širenje kontakt liste poduzeća.

Strategije za uspješnije odlazne pozive

U nastavku možete naći nekoliko strategija koje će vam pomoći da podignete odlazne pozive na višu razinu.

Uvijek budite u skladu sa zakonom

Različita mjesta imaju različite pravne zahtjeve za rad kontakt centra. Pobrinite se da temeljito razumijete zakone i regulacije koji su na snazi na vašoj lokaciji.

Ako nemate odvjetnika u poduzeću, možete unajmiti kompaniju da pregleda sve zakone koji se primjenjuju na vas. Budite posebno oprezni kada je u pitanju rukovanje s informacijama o klijentima i njihova pohrana. Curenje podataka može uništiti vaš ugled, kao i vaše cijelo poduzeće.

Implementirajte softver za upravljanje pozivnim centrom za odlazne pozive

Nemojte podcijeniti važnost pouzdanog softvera za pozivni centar koji ima odlične mogućnosti za odlazne pozive.

Helpdesk softver kao što je LiveAgent omogućuje postavljanje pozivnog centra za odlazne pozive kao dijela vaših ključnih poslovnih operacija. Ne samo da daje način da vaši agenti kontaktiraju potencijalne klijente, nego vam i omogućuje da kasnije proučavate interakcije s klijentima i dalje poboljšate svoje KPI.

Nadalje, možete zapisati sve važne podatke o klijentima u integrirani CRM, tako da vaši agenti mogu pružati odlično korisničko iskustvo svaki put.

LiveAgent softver za pozivni centar

Trenirajte vaše zaposlenike

Nitko ne želi dobiti poziv od osobe koja je nervozna, iritirana ili općenito teška za razgovor. Pobrinite se da su članovi vašeg tima kontakt centra dobro obučeni i spremni za razgovor s klijentima, neovisno o situaciji.

Postoji više načina za obuku vašeg osoblja. Koji ćete izabrati ovisi od veličine vašeg kontakt centra, koliko agenata imate i vrste klijenata s kojima obično razgovaraju.

Ovo su neki od načina na koje možete obučiti vaše osoblje pozivnog centra:

  • postavite redovne trening sesije – Mogu ih voditi vanjski profesionalci ili iskusniji zaposlenici u vašoj kompaniji.

  • držite seminare – Neka vaši agenti budu svjesni novih praksi i nadolazećih tehnologija.

  • analizirajte snimke poziva – Helpdesk softver kao što je LiveAgent vam omogućuje proučavanje snimki prethodnih poziva klijenata. Možete ih koristiti za poduku vaših zaposlenika o dobrim i lošim praksama korisničke službe.

Značajka za povijest poziva unutar LiveAgent pozivnog centra
  • koristite skripte za pozive – One se trebaju pažljivo razvijati. Ne želite da vaši agenti korisničke službe ili prodajni predstavnici zvuče kruto i neprirodno.

Trenirajte vaše zaposlenike - App - Uploads - 2021 - 10 - Research 13 84percent.svg

Analizirajte i poboljšajte svoje KPI

Trebate neprestano pratiti i ažurirati svoje KPI i ciljeve koje postavljate za svoje poslovanje. Neki od KPI na koje trebate obratiti pažnju su:

Izvještaj o učinku softveru za korisničku podršku - LiveAgent

Ovi KPI će vam omogućiti mjerenje stopa uspjeha vašeg centra za odlazne pozive. Oni će vam također pružiti podatke koje možete koristiti za prilagodbu svojih poslovnih operacija. Na primjer, možete shvatiti zašto vaš pozivni centar nema koristi od automatskih pozivača ili prediktivnih pozivača, ali su značajke poput IVR i automatskog ponovnog pozivanja korisne. Dakle, možete bolje alocirati svoj proračun i držati stvari pod kontrolom.

Make outbound calls with LiveAgent

LiveAgent is a fully-featured call center software with both inbound and outbound capabilities. Get started with our free trial and set up your digital call center today!

Frequently asked questions

Što su odlazni pozivi i koje vrste postoje?

Odlazni pozivi su one telefonske interakcije koje agenti centra za odlazne pozive iniciraju prema klijentima. Vrste odlaznih poziva uključuju telemarketing i cold calling, prikupljanje sredstava, pozive korisničke službe, marketinško istraživanje, marketinške pozive, ankete korisnika, popratne pozive poslije prodaje i slično.

Znači li odlazni poziv da ste vi zvali?

Da. Kod odlaznog poziva, pozivatelj inicira kontakt s primateljem.

Kako rješavati odlazne pozive putem LiveAgent-a?

LiveAgent helpdesk softver vam omogućuje postavljanje vlastitog pozivnog centra za odlazne pozive. Ako vas zanima pružanje izvrsne korisničke usluge vašim klijentima možete biti izravni i upoznati se s LiveAgent-om prijavom na 14-dnevnu besplatnu probu ili možete zakazati demo poziv s članom prodajnog tima.

Kako učiniti odlazne pozive efikasnima?

To možete učiniti tako da osigurate da vaši agenti centra za odlazne pozive imaju izvrsnu komunikaciju s klijentima - da su uljudni, poštuju vrijeme klijenta i čine da se klijent osjeća cijenjenim. Nadalje, uvijek zakažite i popratne pozive u slučaju da klijent ima više pitanja, nije siguran o nečemu i slično. To vam omogućuje gradnju snažnih i dugotrajnih veza s klijentima.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

    ×
    Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

    Dostupni smo na više datuma

    Dogovorite demo