Što je masovni uvoz?
Masovni uvoz dodaje više korisnika u sustav na brži i lakši način. Koristite ga za dodavanje novih korisnika ili ažuriranje postojećih korisnika ili organizacija. Pripremite vrijednosti odvojene zarezom – CSV dokument koji uključuje sve potrebne podatke korisnika ili organizacija.
Frequently Asked Questions
Što znači masovni uvoz?
Masovni uvoz je brža metoda uvoza podataka. Obično se koristi za veće količine podataka koje zahtijevaju razrađene metode transfera.
Koja je uloga masovnog uvoza?
Masovni uvoz vam omogućava dodavanje više korisnika odjednom. To vas spašava od dodavanja korisnika jednog po jednog. Osim osnovnih podataka klijenata (telefon, email), možete i uvesti detaljnije podatke koji su vam dostupni.
Kako provesti masovni uvoz u LiveAgent-u?
Kako bi izveli masovni uvoz u LiveAgent-u, trebate pripremiti CSV dokument u kojem su vrijednosti odvojene zarezima. To uključuje sve potrebne podatke korisnika ili organizacija. Ovaj alat olakšava i ubrzava dodavanje više korisnika u sustav.
LiveAgent nudi softver za korisničku podršku, upravljanje emailovima, podršku, integracije i dodatke za migraciju podataka. Također pruža podršku, blog, rječnik i webinare. Pruža se i podrška putem različitih kanala kao što su chat, pozivi, video pozivi, kontakt obrasci, forumi, Twitter, Gmail, Facebook, Viber, Whatsapp i Slack. LiveAgent je isplativo rješenje za malena i srednja poduzeća te nudi mogućnost prebacivanja podataka iz prethodnog softvera za podršku. Također, pruža podršku za blokiranje spamera. Kolačići se koriste na web stranici, a dostupan je i jedan na jedan poziv kako bi se otkrile pogodnosti LiveAgent-a za poduzeća.
Recite zbogom sporom i neadekvatnom softveru
Migrirate s Kustomera? LiveAgent vam može pomoći riješiti sve od emaila do društvenih medija i baze znanja. Migrirajte besplatno danas.
Predlošci obrazaca help desk zahtjeva
Obrasci zahtjeva za Help desk trebaju biti kratki i sadržavati samo najvažnije polja poput podataka o kupcu i polje za opisivanje zahtjeva. Jezik u obrascu mora biti jednostavan, bez tehničkog žargona ili složenih rečenica. Odgovor na zahtjev kupca treba biti što brži moguć, a vrijeme odgovora se može razlikovati ovisno o raznim uvjetima poput broja agenata u timu i količine zahtjeva. Agenti za korisničku službu trebaju težiti odgovoriti na zahtjeve kupaca odmah.
Migrirajte svoje podatke u LiveAgent
LiveAgent je preferirani softver za korisničku podršku, omogućavajući 24/7 pristupačnu podršku, naprednu automatizaciju i integraciju s mnogim jezicima. Pruža značajne uštede i povrat ulaganja, te se ističe kao najbolji izbor za male i srednje tvrtke.