Što je CRON posao?
Cron poslovi pomažu vam u planiranju i izvođenju određenih zadataka na vašem poslužitelju. Cron poslovi koriste se za automatiziranje zadataka koji se povremeno izvode u pozadini, npr. u web aplikacijama kao što je LiveAgent. Cron je vremenski zasnovan zadatak ili organizator poslova u operativnim sustavima temeljenim na Unixu (Mac OS, Linux, FreeOSBD itd.). Ti zakazani poslovi ili zadaci nazivaju se Cron poslovi. Postoje različite okolnosti u kojima bi internetskoj aplikaciji mogao biti potreban određeni zadatak za uobičajeno izvršavanje. Na primjer, skupno slanje e-pošte ili dohvaćanje podataka.
Sintaksa
Evo jednostavnog cron posla:
*/5 * * * * /usr/bin/php /www/virtual/username/cron.php > /dev/null 2>&1
Frequently Asked Questions
Što su CRON poslovi?
Cron Job je naredba koja se koristi za planiranje poslova koji će se izvršavati u budućnosti. Najčešće se koristi za zakazivanje periodičnih zadataka, poput obavijesti svakog ponedjeljka u 12.00.
Za što se CRON poslovi koriste?
Cron poslovi mogu se koristiti ako imate web mjesto na kojem računi imaju datume isteka. Cron se tada može programirati za automatsko deaktiviranje ili brisanje podataka računa. Druga funkcija može biti masovno slanje dnevnih e-poruka. Također možete upotrijebiti Cron Jobs za provjeru sadržaja vaše web stranice. Cron Jobs tada vam omogućuje da pronađete neispravne veze.
Možete li postaviti CRON poslove u LiveAgentu?
Cron poslovi mogu se postaviti u LiveAgent-u. Da biste to učinili, otvorite radnu površinu Cron Tasks i kliknite gumb "Cron Task". Zatim postavite interval izvođenja crona i kopirajte URL posla Cron Job. U polje "URL za povezivanje" unesite: http://www.example.com/scripts/jobs.php Zatim odaberite učestalost cron poslova. Nakon što kliknete "Create Cron Job" sve je postavljeno.
CRM softver omogućuje lak pristup podacima svakom zaposleniku, upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama te integraciju e-pošte. Najbolje prakse uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i korištenje automatizacije. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.
Kada bi zaposlenici pozivnog centra bili iskreni
Imajte na umu važnost empatije i komunikacije u korisničkoj službi. Izbjegavajte manipulaciju i gradite odnose s klijentima kako biste postigli uspjeh. Keisha Brewer naglašava važnost strateške komunikacije za postizanje uspjeha u osobnom i profesionalnom životu.
Kako dodati live chat u Open Cart store
Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.
Ne slušajte vaše klijente – umjesto toga, uradite ovo | Kristen Berman | TEDxBerlin
Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.