Arhiviranje

Što je arhiviranje?

To je odličan alat koji pomaže u čišćenju memorije i optimiziranju softvera korisničke podrške. Arhiviranje je prenošenje podataka i informacija u repozitorije koje se rijetko koriste. Moguće je arhivirati riješene ili zatvorene tikete i emailove nakon određenog vremena. Arhiviranje se odvija automatski. Također pomaže u odvajanju aktivnih i arhiviranih zahtjeva. U LiveAgent-u također možete i arhivirati svu komunikaciju s društvenih medija, kao na primjer Facebook i Twitter komunikaciju, u tiketima.

FAQ

Što znači arhiviranje?

Arhiviranje je čin premještanja podataka na drugu lokaciju za dugoročno spremanje. U LiveAgent-u je moguće arhivirati riješene ili zatvorene tikete i emailove nakon određenog vremena.

Što se može arhivirati?

U LiveAgent-u možete arhivirati riješene ili zatvorene tikete i emailove nakon određenog vremena. Dodatno možete i arhivirati svu komunikaciju na društvenim medijima (npr. na Facebooku i Twitteru) putem izvještaja.

Nudi li LiveAgent značajku za arhiviranje?

LiveAgent ima opciju za arhiviranje. Zahvaljujući tome, memorija se redovno čisti i softver za tehničku podršku je optimiziran. Arhiviranje unutar LiveAgent-a je automatizirano. Također imate opciju odvajanja aktivnih i arhiviranih zahtjeva.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo