Što je API?
API se također naziva i sučeljem za programiranje aplikacija. To je kombinacija različitih protokola, alata i kodova. API se koristi za kreiranje aplikacijskih softvera i komunikaciju između različitih segmenata softvera. On definira kako te komponente trebaju surađivati. Funkcija API-ja je da omogući aplikacijama međusobnu komunikaciju. On donosi developerima osnovne komande za obavljanje običnih operacija.
Pogledajte LiveAgent-ove potpune API reference.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Što API znači?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: ” API, ili sučelje za programiranje aplikacija, je set pravila koja točno opisuju kako programi međusobno komuniciraju. Prvo i osnovno, to je specifikacija naputaka kako interakcija između softverskih komponenti treba izgledati. API implementacija je set rutina, protokola i IT rješenja koja čine računalne aplikacije.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Dijeli li LiveAgent svoj API?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent pruža sve informacije o vlastitom API-ju.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koje radnje su dostupne kroz LiveAgent API?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent API dostupne radnje uključuju: .Preuzmi popis kompanija .Izbriši konverzacije .Kreiraj nove konverzacije .Registriraj nove klijente .Preuzmi popis odjela .Ukloni unose baze znanja .Izvješća odjela” } }] }FAQ
Što API znači?
API, ili sučelje za programiranje aplikacija, je set pravila koja točno opisuju kako programi međusobno komuniciraju. Prvo i osnovno, to je specifikacija naputaka kako interakcija između softverskih komponenti treba izgledati. API implementacija je set rutina, protokola i IT rješenja koja čine računalne aplikacije.
Dijeli li LiveAgent svoj API?
LiveAgent pruža sve informacije o vlastitom API-ju.
Koje radnje su dostupne kroz LiveAgent API?
LiveAgent API dostupne radnje uključuju: .Preuzmi popis kompanija .Izbriši konverzacije .Kreiraj nove konverzacije .Registriraj nove klijente .Preuzmi popis odjela .Ukloni unose baze znanja .Izvješća odjela
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!