Tko je agent bez ograničenja?
Agent bez ograničenja je pozicija agenta, koja agentima pruža potpuni pristup svim tiketima. Oni mogu upravljati svime bez ikakvih ograničenja, budući da nisu ograničeni na određenu skupinu ili organizaciju. U LiveAgentu ta se pozicija vodi pod nazivom administratora. Administrator može upravljati svime i konfigurirati sustav.
Frequently Asked Questions
Kako definirati agenta bez ograničenja?
Agent bez ograničenja je agent koji ima pristup svim tiketima dostupnim u softveru za korisničku podršku. To znači da agenti mogu pristupiti svim tiketima. Bilo koje određene skupine tiketa mogu biti skrivene.
Koja dopuštenja ima agent bez ograničenja?
Agent bez ograničenja ima pristup svim tiketima, odnosno nema ograničenja. Takvi su agenti osobito korisni prilikom izrade okidača.
Možete li postaviti agenta bez ograničenja u LiveAgent?
Agent bez ograničenja dostupan je u LiveAgentu. Ova se pozicija nalazi pod imenom administratora. Administrator može, među ostalim, upravljati svim tiketima, kao i konfigurirati sustav. Nema ograničenja limitiranih samo na određenu skupinu tiketa.
Automatska distribucija tiketa
Automatski rotirajte telefonske dužnosti i postavite vrijeme za pauzu vašim agentima, ako je potrebno. Saznajte više o LiveAgent-ovoj automatskoj distribuciji tiketa.
Kontrolni popis za obuku agenata korisničke službe
LiveAgent's CRM software and help desk tools are being used to train and assess the performance of new customer service agents. It is important for new agents to work independently during their first regular shift to demonstrate their knowledge and skill. After the probationary period, managers should evaluate the agent's performance to provide feedback and identify areas for improvement. Soft skills, such as active listening and empathy, are important for building long-term relationships with customers. Proper training for customer service employees is key to providing excellent support and maintaining customer loyalty.
LiveAgent is a communication tool for customers, with features such as automatic ticket assignment and emotional engagement for agents. It offers a free 14-day trial and options for customer support, data transfer, and status updates. Other features include integrations with VoIP partners and affiliate programs. The company has won awards and certificates, and offers resources such as a blog, dictionary, and webinars. Sales contacts and a newsletter are also available. Quality Unit owns all rights to LiveAgent.