Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Predlošci e-pošte s kuponom

Ima li išta uvjerljivije od toga da kupcu ponudite kupon za popust? Taj osjećaj da mogu pristupiti nečemu željenom po nižoj cijeni često daje kupcima posljednji poticaj koji im je potreban za kupnju proizvoda ili usluge na koju su bacili oko.

Sve više tvrtki pokreće prodaju putem interneta i pridružuje se svijetu e-trgovine. Stoga, što više marketinških strategija iskoristite u svojoj internetskoj trgovini, veće su Vam šanse da se razlikujete od konkurencije. Kuponi s popustom izvrstan su primjer tehnike koja privlači postojeće i potencijalne kupce. Zapravo, prema nekim novijim istraživanjima, 77% potrošača potroši 10 do 50 USD više nego što je planirano pri otkupu kupona, a 68% njih vjeruje da kuponi povećavaju odanost kupaca (izvor).

Što je kuponiranje?

Kuponiranje je svaka strategija digitalnog marketinga koja ima za cilj generirati prodaju i privući više kupaca upotrebom kupona za popust. Kuponi za popuste uvijek su bili prisutni. U tradicionalnim su okvirima kuponi nekada (a u nekim slučajevima i dalje postoje) izrezani iz brošura ili časopisa i korišteni u trgovini. S napretkom tehnologija, kuponi se sada češće koriste kao kodovi koji se upisuju tijekom procesa plaćanja na mrežnim platformama (ili trgovinama).

Obično je provedba marketinških kampanja koje koriste kupone vrlo jednostavna. Razni CMS sustavi nude dodatke koji generiraju kodove koje korisnici mogu primijeniti na kraju plaćanja.

Prilagodba predloška e-pošte
Prilagodite predloške e-pošte

Prednosti korištenja kupona u vašoj marketinškoj strategiji

  • Kuponi su jednostavni za upotrebu i brzi za implementaciju. Jednostavno morate stvoriti kod (pr. BOŽIĆ), povezati ga s određenim popustom u vašem sustavu e-trgovine i podijeliti kupon sa svojim korisnicima.
  • Kampanje kupona pružaju Vam stvarne i korisne uvide. Razinu uspješnosti kampanje i izvedbu kanala na kojima ste promovirali kod možete mjeriti provjerom koliko je korisnika iskoristilo odgovarajući kupon.
  • Kuponi Vam pomažu u izgradnji odanosti korisnika. Kao što je gore spomenuto, korisnici vjeruju da kuponi povećavaju odanost. Kako biste najbolje iskoristili ovo, možete postaviti kampanje e-pošte za ponavljajuće korisnike i nagraditi ih nudeći ekskluzivne kupone za popust.
  • Oporavak napuštenih košarica. Kupone za popust možete ponuditi putem kampanja za remarketing ili putem e-pošte koje ciljaju kupce koji su napustili svoju košaricu. To ih može potaknuti da dovrše svoju narudžbu.
  • Možete koristiti kupone za promociju novog proizvoda.

Postoji mnogo načina da svojim korisnicima ponudite kupone. Jedna od najpopularnijih metoda je email marketing, koji isporučuje vaše kupone izravno u pristiglu poštu vašeg korisnika.

Teme e-pošte s kuponom

  • Uštedite [X]% pri sljedećoj kupnji…
  • Imamo nešto posebno za Vas!
  • Vrijeme kupona je stiglo!
  • Malo “hvala” za zadnju kupovinu
  • Za sljedeću narudžbu možete platiti [X]% manje
  • Dugo se nismo vidjeli. Ponovno posjetite našu trgovinu i ostvarite [X]% popusta
  • Hvala Vam što ste naš kupac. Imamo nešto za Vas
  • Skinite [X]% popusta
  • Uštedite do [X]% pomoću ovog koda
  • [kod] – upotrijebite ovaj kod pri plaćanju da biste platili manje za svoj omiljeni [proizvod/uslugu]

Predlošci e-pošte s kuponom

Predložak e-pošte s kuponom 1 

Predložak e-pošte s kuponom 2

Predložak e-pošte s kuponom 3

Predložak e-pošte s kuponom 4

Predložak e-pošte s kuponom 5

Predlošci e-pošte s kuponima – često postavljana pitanja

Koliko često trebam nuditi kupone?

Vrijeme rješavanja

Učestalost kuponskih kampanja ovisi o mnogim aspektima i svaka ih tvrtka treba pažljivo planirati. Ako ste tek počeli kupovati, bolje je ponuditi kupone samo za posebne prilike, poput lansiranja proizvoda. Ne nudite popuste prečesto jer to može negativno utjecati na rezultat vaše tvrtke ili može postati toliko normalno za vaše korisnike da neće biti spremni platiti punu cijenu za bilo koji vaš proizvod ili uslugu.

U kojim je prilikama kupcima najbolje ponuditi kupone?

Otvoren poklon s popustom u njemu

Možete početi tako što ćete kupcima nuditi kupone u posebnim prigodama kao što su Božić, Crni petak ili siječanjska prodaja. Ljudi su u svakom slučaju spremniji potrošiti novac tijekom tih razdoblja, tako da će Vaše kampanje vjerojatno biti uspješne. Također možete razmotriti davanje kupona korisnicima na rođendane ili lokalne blagdane.

Koje su tvrtke dobre u marketingu kupona?

Ocjena zadovoljstva korisnika

Ako tražite mjerila, svakako biste trebali analizirati Amazonovu strategiju kupovanja. Banana Republic i H&M također su poznati po sezonskoj prodaji koju podržava marketing kupona. Shopify kampanje s kuponima također uspješno smanjuju stope napuštanja košarica.

Ready to put our coupon email templates to the test?

Save them directly into LiveAgent and enjoy sending out automated email campaigns.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Koliko često trebam nuditi kupone?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Učestalost kuponskih kampanja ovisi o mnogim aspektima i svaka ih tvrtka treba pažljivo planirati. Ako ste tek počeli s kuponiranjem, bolje je ponuditi kupone samo za posebne prilike, poput lansiranja proizvoda. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “U kojim je prilikama kupcima najbolje ponuditi kupone?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Možete početi tako što ćete kupcima nuditi kupone u posebnim prigodama kao što su Božić, Crni petak ili siječanjska prodaja. Ljudi su u svakom slučaju spremniji potrošiti novac tijekom tih razdoblja, tako da će Vaše kampanje vjerojatno biti uspješne.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koje su tvrtke dobre u marketingu kupona?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ako tražite mjerila, svakako biste trebali analizirati Amazonovu strategiju kupovanja. Banana Republic i H&M također su poznati po sezonskoj prodaji koju podržava marketing kupona. ” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo