Predstavljamo predloške e-pošte s kuponom kao izvrstan primjer tehnike za privlačenje potencijalnih i postojećih kupaca. Kupci su često skloniji kupnji proizvoda ili usluga kada im se ponudi kupon za popust, posebno u posebnim prilikama kao što su Božić ili Crni petak. Iskoristite kupone kao marketinšku strategiju za privlačenje kupaca u svijet e-trgovine.
Ima li išta uvjerljivije od toga da kupcu ponudite kupon za popust? Taj osjećaj da mogu pristupiti nečemu željenom po nižoj cijeni često daje kupcima posljednji poticaj koji im je potreban za kupnju proizvoda ili usluge na koju su bacili oko.
Sve više tvrtki pokreće prodaju putem interneta i pridružuje se svijetu e-trgovine. Stoga, što više marketinških strategija iskoristite u svojoj internetskoj trgovini, veće su Vam šanse da se razlikujete od konkurencije. Kuponi s popustom izvrstan su primjer tehnike koja privlači postojeće i potencijalne kupce. Zapravo, prema nekim novijim istraživanjima, 77% potrošača potroši 10 do 50 USD više nego što je planirano pri otkupu kupona, a 68% njih vjeruje da kuponi povećavaju odanost kupaca (izvor).
Međutim, nema mnogo ljudi koji vole sami tražiti kodove za popust ili kupone. A to je upravo vaša prilika da zablistate uz proaktivnu kampanju angažmana.
Kuponiranje je svaka strategija digitalnog marketinga koja ima za cilj generirati prodaju i privući više kupaca upotrebom kupona za popust. Kuponi za popuste uvijek su bili prisutni. U tradicionalnim su okvirima kuponi nekada (a u nekim slučajevima i dalje postoje) izrezani iz brošura ili časopisa i korišteni u trgovini. S napretkom tehnologija, kuponi se sada češće koriste kao kodovi koji se upisuju tijekom procesa plaćanja na mrežnim platformama (ili trgovinama).
Obično je provedba marketinških kampanja koje koriste kupone vrlo jednostavna. Razni CMS sustavi nude dodatke koji generiraju kodove koje korisnici mogu primijeniti na kraju plaćanja.
Postoji mnogo načina da svojim korisnicima ponudite kupone. Jedna od najpopularnijih metoda je email marketing, koji isporučuje vaše kupone izravno u pristiglu poštu vašeg korisnika.
Don’t waste this limited opportunity to grab your favorite [product] for [X] off. Simply use this [discount code] at checkout.
Follow this link to use your coupon now [link]
We believe there are more of our products/services that you’d like to get, but something is stopping you.
If it’s the price, then…
GET [X]% OFF YOUR NEXT PURCHASE!
Here’s your coupon code, but hurry up! It expires on [date]:
[code]
Please redeem this code on any product/service purchase before [date] to receive an instant [X]% off at checkout!
Button: SHOP NOW
Thank you for placing an order with [name of the store].
We hope that [product/service] will make your life easier.
We really appreciate you being our client, that’s why we want to offer you [X]% off your next purchase.
Just use the code [code] at checkout*.
*The coupon code applies to [all/limited] items except [handcrafted/customized products/services].
*You can buy any product/services from [name of the store] and get [X]% discount off your next orders using this code.
[Name], [#] days have passed since your last order.
We want to encourage you to treat yourself to a little something extra with this coupon:
[code]
It’s valid for until [date] and gives you [X]% off of your purchase!
Go to our store to redeem the coupon: [link].
Your friend [friend’s name], who you recommended our store to, has just placed an order with us.
This means that you get a [X]% discount on your next purchase!
Next time you shop with us, just use the code [code] at checkout to enjoy your hard-earned discount.
Button: Go to the store
Ready to put our coupon email templates to the test?
Save them directly into LiveAgent and enjoy sending out automated email campaigns.
Učestalost kuponskih kampanja ovisi o mnogim aspektima i svaka ih tvrtka treba pažljivo planirati. Ako ste tek počeli kupovati, bolje je ponuditi kupone samo za posebne prilike, poput lansiranja proizvoda. Ne nudite popuste prečesto jer to može negativno utjecati na rezultat vaše tvrtke ili može postati toliko normalno za vaše korisnike da neće biti spremni platiti punu cijenu za bilo koji vaš proizvod ili uslugu.
Možete početi tako što ćete kupcima nuditi kupone u posebnim prigodama kao što su Božić, Crni petak ili siječanjska prodaja. Ljudi su u svakom slučaju spremniji potrošiti novac tijekom tih razdoblja, tako da će Vaše kampanje vjerojatno biti uspješne. Također možete razmotriti davanje kupona korisnicima na rođendane ili lokalne blagdane.
Ako tražite mjerila, svakako biste trebali analizirati Amazonovu strategiju kupovanja. Banana Republic i H&M također su poznati po sezonskoj prodaji koju podržava marketing kupona. Shopify kampanje s kuponima također uspješno smanjuju stope napuštanja košarica.
Automatski emailovi poslije kupnje mogu povećati angažman klijenata, generirati veći broj ponovljenih prodaja i pomoći u smanjenju osjećaja disonance nakon kupovine. Studije slučaja su važne u procesu kupovine za mala i velika poduzeća. Popratni emailovi nakon poziva mogu biti učinkoviti u promoviranju proizvoda ili usluga. Bez obzira na strategiju, organizacije trebaju imati dobar način za pružanje podrške klijentima kako bi osigurale dugoročne odnose i napredak u poslovanju.
Predlošci e-pošte za akviziciju
Tekst se odnosi na e-poštu i njezinu važnost u marketingu. Predstavljeni su primjeri emailova s vezama za korisničke vodiče o određenoj temi te se naglašava važnost instrumenata za komunikaciju putem e-pošte. Također se opisuju strategije za stvaranje baze aktivnih pretplatnika te se daje savjet o čišćenju baze podataka kako bi se poboljšala brzina listanja. Tekst također sugerira korištenje predložaka za obnavljanje e-pošte.
Email templates for promotional and post-purchase communication can save time and increase engagement with customers. Personalized templates can help build relationships and generate repeat purchases. Consistency in design and timing of email content, as well as including support for customers, can increase brand awareness and sales. Quality templates with clear information and calls to action can also improve open rates and sales. LiveAgent offers various customer service software options and a newsletter for updates and discounts.
Predlošci e-pošte za ažuriranje proizvoda
Tekst sadrži različite e-pošte za promociju proizvoda/usluga. Predloženi su predlošci e-pošte za ažuriranje proizvoda, dobrodošlice, sažetaka te automatskih e-pošta poslije kupnje. E-pošte za ažuriranje proizvoda mogu pomoći u održavanju konkurentnosti i zadovoljstva kupaca, a pružaju i priliku za promociju premium značajki. Predloženi su predlošci za e-pošte za izdavanje novih značajki, a naglašava se važnost personalizacije i uključivanja važnih informacija. U tekstu se također spominju savjeti za stvaranje učinkovitih e-pošta za ažuriranje proizvoda.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.