Predlošci e-pošte s kuponom

Ima li išta uvjerljivije od toga da kupcu ponudite kupon za popust? Taj osjećaj da mogu pristupiti nečemu željenom po nižoj cijeni često daje kupcima posljednji poticaj koji im je potreban za kupnju proizvoda ili usluge na koju su bacili oko.

Sve više tvrtki pokreće prodaju putem interneta i pridružuje se svijetu e-trgovine. Stoga, što više marketinških strategija iskoristite u svojoj internetskoj trgovini, veće su Vam šanse da se razlikujete od konkurencije. Kuponi s popustom izvrstan su primjer tehnike koja privlači postojeće i potencijalne kupce. Zapravo, prema nekim novijim istraživanjima, 77% potrošača potroši 10 do 50 USD više nego što je planirano pri otkupu kupona, a 68% njih vjeruje da kuponi povećavaju odanost kupaca (izvor).

Što je kuponiranje?

Couponing is understood as any digital marketing strategy that aims to generate sales and attract more customers through the use of discount coupons. Discount coupons have always been around. In traditional settings, coupons used to be (and in some cases still are) cut out of brochures or magazines and used in-store. With the advance of technologies, coupons are now more commonly used as codes that are typed in during the checkout process on online platforms (or stores).

Obično je provedba marketinških kampanja koje koriste kupone vrlo jednostavna. Razni CMS sustavi nude dodatke koji generiraju kodove koje korisnici mogu primijeniti na kraju plaćanja.

Prilagodba predloška e-pošte
Prilagodite predloške e-pošte

Prednosti korištenja kupona u vašoj marketinškoj strategiji

  • Kuponi su jednostavni za upotrebu i brzi za implementaciju. Jednostavno morate stvoriti kod (pr. BOŽIĆ), povezati ga s određenim popustom u vašem sustavu e-trgovine i podijeliti kupon sa svojim korisnicima.
  • Kampanje kupona pružaju Vam stvarne i korisne uvide. Razinu uspješnosti kampanje i izvedbu kanala na kojima ste promovirali kod možete mjeriti provjerom koliko je korisnika iskoristilo odgovarajući kupon.
  • Kuponi Vam pomažu u izgradnji odanosti korisnika. Kao što je gore spomenuto, korisnici vjeruju da kuponi povećavaju odanost. Kako biste najbolje iskoristili ovo, možete postaviti kampanje e-pošte za ponavljajuće korisnike i nagraditi ih nudeći ekskluzivne kupone za popust.
  • Recovery of abandoned carts. You can offer discount coupons through remarketing or email campaigns that target users that have abandoned their cart. This can encourage them to finalize their order.
  • Možete koristiti kupone za promociju novog proizvoda.

There are many ways you can offer coupons to your customers. One of the most popular methods is through email marketing, which delivers your coupons straight to your customer’s inbox. 

Teme e-pošte s kuponom

  • Uštedite [X]% pri sljedećoj kupnji…
  • Imamo nešto posebno za Vas!
  • Vrijeme kupona je stiglo!
  • Malo “hvala” za zadnju kupovinu
  • Za sljedeću narudžbu možete platiti [X]% manje
  • Dugo se nismo vidjeli. Ponovno posjetite našu trgovinu i ostvarite [X]% popusta
  • Hvala Vam što ste naš kupac. Imamo nešto za Vas
  • Skinite [X]% popusta
  • Uštedite do [X]% pomoću ovog koda
  • [kod] – upotrijebite ovaj kod pri plaćanju da biste platili manje za svoj omiljeni [proizvod/uslugu]

Predlošci e-pošte s kuponom

Predložak e-pošte s kuponom 1 


Hello [name],

Don’t waste this limited opportunity to grab your favorite [product] for [X] off. Simply use this [discount code] at checkout.

Follow this link to use your coupon now [link]

Predložak e-pošte s kuponom 2


[Name], thank you for being our client…

We believe there are more of our products/services that you’d like to get, but something is stopping you.

If it’s the price, then…

GET [X]% OFF YOUR NEXT PURCHASE!

Here’s your coupon code, but hurry up! It expires on [date]:

[code]

Please redeem this code on any product/service purchase before [date] to receive an instant [X]% off at checkout!

Button: SHOP NOW

Predložak e-pošte s kuponom 3


Dear [name],

Thank you for placing an order with [name of the store].

We hope that [product/service] will make your life easier.

We really appreciate you being our client, that’s why we want to offer you [X]% off your next purchase.

Just use the code [code] at checkout*.

*The coupon code applies to [all/limited] items except [handcrafted/customized products/services].
*You can buy any product/services from [name of the store] and get [X]% discount off your next orders using this code.

Predložak e-pošte s kuponom 4


Save [X]% off of your next order.

[Name], [#] days have passed since your last order.

We want to encourage you to treat yourself to a little something extra with this coupon:

[code]

It’s valid for until [date] and gives you [X]% off of your purchase!

Go to our store to redeem the coupon: [link].

Predložak e-pošte s kuponom 5


Hello [name],

Your friend [friend’s name], who you recommended our store to, has just placed an order with us.

This means that you get a [X]% discount on your next purchase!

Next time you shop with us, just use the code [code] at checkout to enjoy your hard-earned discount.

Button: Go to the store

Predlošci e-pošte s kuponima – često postavljana pitanja

Koliko često trebam nuditi kupone?

Vrijeme rješavanja

Učestalost kuponskih kampanja ovisi o mnogim aspektima i svaka ih tvrtka treba pažljivo planirati. Ako ste tek počeli kupovati, bolje je ponuditi kupone samo za posebne prilike, poput lansiranja proizvoda. Ne nudite popuste prečesto jer to može negativno utjecati na rezultat vaše tvrtke ili može postati toliko normalno za vaše korisnike da neće biti spremni platiti punu cijenu za bilo koji vaš proizvod ili uslugu.

U kojim je prilikama kupcima najbolje ponuditi kupone?

Otvoren poklon s popustom u njemu

Možete početi tako što ćete kupcima nuditi kupone u posebnim prigodama kao što su Božić, Crni petak ili siječanjska prodaja. Ljudi su u svakom slučaju spremniji potrošiti novac tijekom tih razdoblja, tako da će Vaše kampanje vjerojatno biti uspješne. Također možete razmotriti davanje kupona korisnicima na rođendane ili lokalne blagdane.

Koje su tvrtke dobre u marketingu kupona?

Ocjena zadovoljstva korisnika

Ako tražite mjerila, svakako biste trebali analizirati Amazonovu strategiju kupovanja. Banana Republic i H&M također su poznati po sezonskoj prodaji koju podržava marketing kupona. Shopify kampanje s kuponima također uspješno smanjuju stope napuštanja košarica.

Ready to put our coupon email templates to the test?

Save them directly into LiveAgent and enjoy sending out automated email campaigns.

Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo