Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predlošci
  • Email predlošci za eksterno objavljene članke

Email predlošci za eksterno objavljene članke

Pisanje odličnog članka za eksternu web stranicu zahtjeva vremena i truda. Štoviše, završetak pisanja je tek početak. Onda dolazi provjera i eventualno slanje skice uredniku za sadržaj na odobrenje. Tek onda slijedi najveći izazov: eksterna objava članka.

Što je još važnije, nakon svega toga još morate ohrabriti ljude da čitaju ono što ste napisali. Jedan od najboljih načina za to je slanje emaila o eksterno objavljenom članku s poveznicom za objavu. Savjetujemo vam da uključite i primamljiv pretpregled sadržaja unutar takvog emaila, jer će vam pomoći prikupiti zanimanje publike za puni sadržaj.

Email template customization
Customize email templates in LiveAgent

Kontaktiranje potencijalnih izdavača vašeg novog članka

Ako vam kompanija ili pojedinac pristupi s idejom pisanja članka koji će biti objavljen na njihovoj web stranici, blogu ili dnevniku i slično, već ste korak bliže cilju. To je zato što će izdavač onda vjerojatno sam promovirati članak. Naravno, uvijek je dobra ideja podijeliti članak s ljudima u vašoj email bazi podataka. To može maksimizirati otkrivanje članka dopiranjem do potencijalno drukčije publike.

Međutim, možda ste odlučili napisati članak samo zato što ste imali nevjerojatnu ideju koja je morala biti zapisana na papir (ili ovih dana, vjerojatno laptop) odmah. U tom slučaju, još uvijek trebate naći pojedinca ili kompaniju koji će objaviti vaš članak.

Neki primjeri email predložaka za novi članak su navedeni ispod, za ohrabrivanje primatelja da pročitaju puni tekst putem poveznice kao i za kontaktiranje potencijalnih izdavača kada još nemate nijednog.

Naslovi emailova za eksterno objavljene članke 

  • Pročitajte moj novi članak, [Naslov],objavljen od strane našeg partnera
  • Želite li znati više o [Tema]? Pobrinuli smo se za to
  • Pogledajte naš novi članak na [Naziv eksternog izdavača]
  • Evo gdje možete saznati sve što trebate o [Tema]
  • Hoćete li objaviti naš članak, [Potencijalni izdavač]?
  • Imamo odličnu ideju za članak o [Tema] za koji znamo da će vam se svidjeti!

Email predlošci za eksterno objavljene članke

Eksterno objavljeni članak – email predložak 1

Eksterno objavljeni članak – email predložak 2 – naglasak na izdavaču

Eksterno objavljeni članak – email predložak 3 – nabacivanje ideje

Najčešća pitanja 

Mogu li uključiti cijeli eksterno objavljeni članak u kopiju emaila?

Pošto će članak biti objavljen na web stranici ili u novinama koje nisu vlasništvo vaše kompanije, možda nemate prava ili dozvole za dijeljenje cijele kopije članka, čak i ako ste vi ili vaši zaposlenici autori. U ovom slučaju, trebate imati dozvolu od izdavača kako bi mogli podijeliti puni tekst. Međutim, čak i ako dobijete ovu dozvolu, možda nije najpametnije distribuirati cijeli članak putem emaila. To je zato što je glavna svrha emaila poboljšati promet stranice izdavača, kao i vlastite, putem povratnih poveznica.

Kako još mogu podijeliti novi članak?

Email o eksterno objavljenom članku je najizravniji način za obavještavanje vaše publike o sadržaju koji ste napisali, ali koji nije dostupan na vašoj web stranici gdje korisnici uobičajeno traže materijale. Međutim, postoji nekoliko neizravnih načina za proširiti vijesti kroz druge vrste sadržaja kao što su objave društvenih medija, vaša web stranica i novosti.

Trebam li navesti poveznicu na vlastitu web stranicu u eksternom članku?

Pošto je vaš članak objavljen negdje drugo osim na vašim stanicama, apsolutno biste trebali uključiti povratne poveznice na vašu web stranicu. To će pomoći privući promet na vašu web stranicu, izgraditi svijest o brendu i poboljšati vašu optimizaciju pretraživača (SEO).

Start improving customer engagement and drive more traffic!

Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial today. Discover all that LiveAgent has to offer, including customizable email templates.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mogu li uključiti cijeli eksterno objavljeni članak u kopiju emaila?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Trebate imati dozvolu od izdavača kako bi mogli podijeliti puni tekst. Međutim, čak i ako dobijete ovu dozvolu, možda nije najpametnije distribuirati cijeli članak putem emaila. To je zato što je glavna svrha emaila poboljšati promet stranice izdavača, kao i vlastite, putem povratnih poveznica. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako još mogu podijeliti novi članak?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Postoji nekoliko neizravnih načina za proširiti vijesti kroz druge vrste sadržaja kao što su objave društvenih medija, vaša web stranica i novosti.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Trebam li navesti poveznicu na vlastitu web stranicu u eksternom članku?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Apsolutno biste trebali uključiti povratne poveznice na vašu web stranicu. To će pomoći privući promet na vašu web stranicu, izgraditi svijest o brendu i poboljšati vašu optimizaciju pretraživača.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo