Predlošci emailova za promociju eksterno objavljenih članaka i privlačenje čitatelja putem emaila u Hrvatskom jeziku
Pisanje odličnog članka za eksternu web stranicu zahtjeva vremena i truda. Štoviše, završetak pisanja je tek početak. Onda dolazi provjera i eventualno slanje skice uredniku za sadržaj na odobrenje. Tek onda slijedi najveći izazov: eksterna objava članka.
Što je još važnije, nakon svega toga još morate ohrabriti ljude da čitaju ono što ste napisali. Jedan od najboljih načina za to je slanje emaila o eksterno objavljenom članku s poveznicom za objavu. Savjetujemo vam da uključite i primamljiv pretpregled sadržaja unutar takvog emaila, jer će vam pomoći prikupiti zanimanje publike za puni sadržaj.
Ako vam kompanija ili pojedinac pristupi s idejom pisanja članka koji će biti objavljen na njihovoj web stranici, blogu ili dnevniku i slično, već ste korak bliže cilju. To je zato što će izdavač onda vjerojatno sam promovirati članak. Naravno, uvijek je dobra ideja podijeliti članak s ljudima u vašoj email bazi podataka. To može maksimizirati otkrivanje članka dopiranjem do potencijalno drukčije publike.
Međutim, možda ste odlučili napisati članak samo zato što ste imali nevjerojatnu ideju koja je morala biti zapisana na papir (ili ovih dana, vjerojatno laptop) odmah. U tom slučaju, još uvijek trebate naći pojedinca ili kompaniju koji će objaviti vaš članak.
Neki primjeri email predložaka za novi članak su navedeni ispod, za ohrabrivanje primatelja da pročitaju puni tekst putem poveznice kao i za kontaktiranje potencijalnih izdavača kada još nemate nijednog.
My latest article has just been published over on [external publisher’s name]’s website [link].
[Title] takes an in-depth look into [topic], covering the following points:
Subtopic 1
Subtopic 2
Subtopic 3…
Since you read our blog [name of blog and topic] regularly, I wanted to share this article with you as well. Don’t forget that you can find more similar content on our website by clicking on the link below.
[Read more articles]
Best wishes,
[Name], from [company]
We’ve recently written a new article called [title] that, as someone who has expressed an interest in [product/service/topic], we are sure you’ll find interesting.
You can find our article here [link] on [external publisher’s name]’s website.
It is a privilege for us to have our content shared there, and we hope that you will take the opportunity to read more of their other content too.
Hope you enjoy reading it!
Best,
[Company]
We’ve come up with a great idea for an article that we think would be a perfect fit for [potential publisher’s name] and will fit in with your other content on [topic].
The working title is [title], and the article will cover:
Subheading 1
Subheading 2
Subheading 3
Please let us know if this sounds like something that you’d be interested in publishing. If you have any questions please don’t hesitate to get in touch.
Kind regards,
[Name], content writer for [company]
Pošto će članak biti objavljen na web stranici ili u novinama koje nisu vlasništvo vaše kompanije, možda nemate prava ili dozvole za dijeljenje cijele kopije članka, čak i ako ste vi ili vaši zaposlenici autori. U ovom slučaju, trebate imati dozvolu od izdavača kako bi mogli podijeliti puni tekst. Međutim, čak i ako dobijete ovu dozvolu, možda nije najpametnije distribuirati cijeli članak putem emaila. To je zato što je glavna svrha emaila poboljšati promet stranice izdavača, kao i vlastite, putem povratnih poveznica.
Email o eksterno objavljenom članku je najizravniji način za obavještavanje vaše publike o sadržaju koji ste napisali, ali koji nije dostupan na vašoj web stranici gdje korisnici uobičajeno traže materijale. Međutim, postoji nekoliko neizravnih načina za proširiti vijesti kroz druge vrste sadržaja kao što su objave društvenih medija, vaša web stranica i novosti.
Pošto je vaš članak objavljen negdje drugo osim na vašim stanicama, apsolutno biste trebali uključiti povratne poveznice na vašu web stranicu. To će pomoći privući promet na vašu web stranicu, izgraditi svijest o brendu i poboljšati vašu optimizaciju pretraživača (SEO).
Start improving customer engagement and drive more traffic!
Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial today. Discover all that LiveAgent has to offer, including customizable email templates.
Kako napisati sažetak projekta? (Primjeri i predlošci)
Izvršni sažeci projekta su kratke verzije poslovnog plana koji se koriste za vanjsku publiku poput investitora ili dioničara. Sažeci projekta su veći dokumenti koji se koriste za unutarnju upotrebu i opisuju projekt u kratkim crtama. LiveAgent nudi različita rješenja za poboljšanje tijeka rada i korisničke podrške, uključujući softver za korisničku službu, VoIP telefonske sustave i besplatne predloške korisničke podrške. Važno je imati dobru korisničku podršku, odabrati pravi softver i automatizirati procese kako bi se postigla efektivnost.
Email predlošci za gostujući blogging
The article provides advice on how to inform customers about price increases in the B2B and B2C sectors, and includes email templates for various situations such as after a call, after a purchase, and for referral marketing. It also suggests using visually appealing emails to promote new blog posts and regularly promoting new blog content to develop reader habits and build trust with your brand. The article also recommends LiveAgent as a top platform for customer support, and emphasizes the importance of providing value to customers and offering rewards for referrals.
Email predlošci za zaključani sadržaj
The article discusses how to create email templates to improve marketing strategies and increase sales. It emphasizes the importance of gated or premium content, which is accessed by providing contact details. The purpose of gated content is to generate potential customers. Email templates for gated content are also provided. The article concludes by suggesting that a balance between free and gated content is important for a successful marketing strategy.
Predlošci za marketinški email
Postoje istraživanja koja pokazuju da je email marketing najučinkovitiji alat za prodaju i da većina ljudi preferira primati promotivni materijal putem emaila. Činjenice pokazuju da stopa konverzije za email marketing je veća nego za društvene medije, izravne poruke i ostale kanale. Predlošci emailova za prodaju su dostupni za prilagodbu industriji. E-mail bonton je važan za održavanje ugleda branda, a email bonton službe za korisnike pomažu u stvaranju i njegovaju dugotrajnih odnosa s klijentima. Automatski emailovi poslije kupnje zadržavaju angažman klijenata i generiraju više ponovljenih prodaja, te organizacije trebaju osigurati dobar način podrške kupcima kako bi smanjile osjećaj disonance nakon kupnje.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.