• Predlošci
  • Email predlošci za novu objavu na blogu

Email predlošci za novu objavu na blogu

Pisati vrijedne blog objave redovno dok činite klijente zainteresiranima i angažiranima za vaše poduzeće može biti izazov. Ali posve druga vrsta izazova je zapravo informirati svoju publiku da je nova blog objava objavljena na vašoj stranici.

Naravno, postoje ljudi koji postave obavijesti za nove blog objave, dok drugi moraju provjeriti svaki dan, tjedan ili mjesec.

Drugi bi možda više voljeli primati informacije putem emaila, jer ne provjeravaju vaš blog redovno. Većina ljudi ima previše posla ili zaboravi posjetiti vaš blog toliko često, te neće pročitati vaše zadnje objave. Tu emailovi za novu blog objavu dolaze na scenu.

The Economist new article annoucnement
A new blog post email from the Economist

Što je zapravo email za novu blog objavu?

Jedan od najefikasnijih načina za obavijestiti svoje čitatelje o novoj objavi na blogu je poslati im povirivanje u članak ili isječak članka putem emaila. To je ono što se smatra emailom o novoj objavi na blogu. Njegova svrha je da obavijesti vaše pretplatnike o novim člancima.

Svrha ovog emaila je da namami vaše pretplatnike da pročitaju punu objavu na blogu, tako da se mogu angažirati u vezi vašeg poduzeća klikom na “Pročitajte više” ili prijavom za besplatan probni period..

To možete postići slanjem emaila o novoj objavi na blogu koji:

  • Zainteresira primatelja u vezi teme članka
  • Opiše kako će objava na blogu pomoći čitatelju u postizanju ciljeva ili rješavanju određenog problema.
  • Sadrži jasan poziv na akciju (CTA) koji daje poveznicu na punu objavu.
Mailchimp new blog post template

Naslovi za email o novoj blog objavi

  • Niste jedini koji se muči s [problem]…
  • Umorni od nedobivanja željenih rezultata? Mi smo tu da vam pomognemo
  • Nemojte propustiti ove odlične savjete za postizanje [cilj]!
  • Jeste li čuli za ovaj trik za [zadatak]?
  • Otvorite i saznajte kako postići [cilj]
  • Nemate vremena za [zadatak]? Ovih [X] savjeta će vam pomoći.

Predlošci za email o novoj objavi na blogu

Nova objava na blogu, email predložak 1 – suosjećajni u vezi bolne točke


Hi [name],

Are you having difficulty with [pain point 1]? Does just thinking about [pain point 2] give you a headache?

It’s really annoying, right? You’ve been working hard on [task] for hours, then you start struggling to make progress, and now you’re stuck.

Believe us, you’re not alone. In fact, these are very common problems that many of our readers have been facing.

But don’t worry, because we’re here to help. We’ve just published a new guide to help people just like you, which you can read on our website by clicking the button below.

[Read our new blog post]

Kind regards,
[Name], [position] at [company]

Nova objava na blogu, email predložak 2 – izazivanje znatiželje


Hey there,

Do you know what the single, most effective tip for completing [task] is? Well, you’re just one click away from finding out!

In our latest blog post, we are sharing our favorite tips for helping people achieve [objective].

Just click below to head on over to our website

[Go to the blog]

Thanks for reading!
[Company]

Nova objava na blogu, email predložak 3 – kako postići željeni cilj


Hi [name],

We know as well as anyone that trying to achieve your [objective] goals can be tough, which is why we’ve written a new blog post with [X] tips on how to do just that.

Here’s a sneak peek of the advice that you’ll find in our latest publication:

Tip for achieving objective 1
Tip for achieving objective 2
Tip for achieving objective 3…

To read the rest of our tips, click here [link] to read the full blog post on our website.

Best,
[Name], content writer for [company]

Discover all that LiveAgent has to offer

Take advantage of our free 14-day trial! No credit card required, and you'll have access to all of our advanced features like live chat, email templates, ticketing, call center, social media integrations, and more.

Frequently asked questions

Je li dobro uključiti cijelu novu blog objavu u primjerak emaila?

Neki autori zaista i šalju cijelu blog objavu u primjerku emaila, ali to nije najbolja strategija. To pogotovo vrijedi ako su vaši poslovni ciljevi podizanje prometa na vašoj web stranici i/ili dodavanje čitatelja na vaš marketinški popis, a ne želja da što je više moguće ljudi pročita ono što ste napisali. Umjesto toga, povirivanje u sadržaj ili isječak sadržaja bi trebali biti dovoljni da primatelj poželi pročitati puni članak na vašoj web stranici.

Koliko često trebam slati emailove o novoj objavi na blogu?

Najbolje je obavještavati vaše korisnike svaki put kada objavite nešto novo na blogu. To nas dovodi do pitanja koliko često trebate objavljivati na blogu. Odgovor na to ovisi o puno faktora, kao što je koliko vremena imate za pisanje i koliko novih materijala imate o kojima možete pisati.

Međutim, najvažniji aspekt je zakazati objavu vaših novih blog materijala na redovnoj bazi. To vam pomaže ne samo da nastavite pisati odličan sadržaj, nego još važnije, može pomoći stvoriti poznatu naviku za vaše čitatelje i izgraditi povjerenje u vaš brend.

Treba li email o novoj blog objavi biti običan tekst ili HTML?

Email o novoj blog objavi ne mora nužno sadržavati nikakve posebne elemente koji zahtijevaju HTML kodiranje. Ako je cilj vašeg emaila usmjeriti ljude na vašu web stranicu gdje mogu čitati punu objavu, onda email može biti i samo tekst koji opisuje o čemu se radi u objavi i poveznica na nju.

Međutim, pošto želimo ohrabriti primatelja da učini određenu akciju posjećivanja vaše web stranice kako bi pročitao puni blog, možda je bolje učiniti da emailovi budu što više vizualno privlačni uključivanjem HTML elemenata kao što su slike, boje i razne druge opcije formatiranja.

Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo