Ovaj članak pruža savjete i primjere email predložaka za obavještavanje vaših pretplatnika o novoj objavi na vašem blogu. Također daje smjernice za objavljivanje dobre kvalitete članaka na eksternim web stranicama i ponudit će vam primjere email predložaka za kontakte s potencijalnim izdavačima.
Pisati vrijedne blog objave redovno dok činite klijente zainteresiranima i angažiranima za vaše poduzeće može biti izazov. Ali posve druga vrsta izazova je zapravo informirati svoju publiku da je nova blog objava objavljena na vašoj stranici.
Naravno, postoje ljudi koji postave obavijesti za nove blog objave, dok drugi moraju provjeriti svaki dan, tjedan ili mjesec.
Drugi bi možda više voljeli primati informacije putem emaila, jer ne provjeravaju vaš blog redovno. Većina ljudi ima previše posla ili zaboravi posjetiti vaš blog toliko često, te neće pročitati vaše zadnje objave. Tu emailovi za novu blog objavu dolaze na scenu.
Jedan od najefikasnijih načina za obavijestiti svoje čitatelje o novoj objavi na blogu je poslati im povirivanje u članak ili isječak članka putem emaila. To je ono što se smatra emailom o novoj objavi na blogu. Njegova svrha je da obavijesti vaše pretplatnike o novim člancima.
Svrha ovog emaila je da namami vaše pretplatnike da pročitaju punu objavu na blogu, tako da se mogu angažirati u vezi vašeg poduzeća klikom na “Pročitajte više” ili prijavom za besplatan probni period..
To možete postići slanjem emaila o novoj objavi na blogu koji:
Are you having difficulty with [pain point 1]? Does just thinking about [pain point 2] give you a headache?
It’s really annoying, right? You’ve been working hard on [task] for hours, then you start struggling to make progress, and now you’re stuck.
Believe us, you’re not alone. In fact, these are very common problems that many of our readers have been facing.
But don’t worry, because we’re here to help. We’ve just published a new guide to help people just like you, which you can read on our website by clicking the button below.
[Read our new blog post]
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
Do you know what the single, most effective tip for completing [task] is? Well, you’re just one click away from finding out!
In our latest blog post, we are sharing our favorite tips for helping people achieve [objective].
Just click below to head on over to our website
[Go to the blog]
Thanks for reading!
[Company]
We know as well as anyone that trying to achieve your [objective] goals can be tough, which is why we’ve written a new blog post with [X] tips on how to do just that.
Here’s a sneak peek of the advice that you’ll find in our latest publication:
Tip for achieving objective 1
Tip for achieving objective 2
Tip for achieving objective 3…
To read the rest of our tips, click here [link] to read the full blog post on our website.
Best,
[Name], content writer for [company]
Discover all that LiveAgent has to offer
Take advantage of our free 14-day trial! No credit card required, and you'll have access to all of our advanced features like live chat, email templates, ticketing, call center, social media integrations, and more.
Neki autori zaista i šalju cijelu blog objavu u primjerku emaila, ali to nije najbolja strategija. To pogotovo vrijedi ako su vaši poslovni ciljevi podizanje prometa na vašoj web stranici i/ili dodavanje čitatelja na vaš marketinški popis, a ne želja da što je više moguće ljudi pročita ono što ste napisali. Umjesto toga, povirivanje u sadržaj ili isječak sadržaja bi trebali biti dovoljni da primatelj poželi pročitati puni članak na vašoj web stranici.
Najbolje je obavještavati vaše korisnike svaki put kada objavite nešto novo na blogu. To nas dovodi do pitanja koliko često trebate objavljivati na blogu. Odgovor na to ovisi o puno faktora, kao što je koliko vremena imate za pisanje i koliko novih materijala imate o kojima možete pisati. Međutim, najvažniji aspekt je zakazati objavu vaših novih blog materijala na redovnoj bazi. To vam pomaže ne samo da nastavite pisati odličan sadržaj, nego još važnije, može pomoći stvoriti poznatu naviku za vaše čitatelje i izgraditi povjerenje u vaš brend.
Email o novoj blog objavi ne mora nužno sadržavati nikakve posebne elemente koji zahtijevaju HTML kodiranje. Ako je cilj vašeg emaila usmjeriti ljude na vašu web stranicu gdje mogu čitati punu objavu, onda email može biti i samo tekst koji opisuje o čemu se radi u objavi i poveznica na nju. Međutim, pošto želimo ohrabriti primatelja da učini određenu akciju posjećivanja vaše web stranice kako bi pročitao puni blog, možda je bolje učiniti da emailovi budu što više vizualno privlačni uključivanjem HTML elemenata kao što su slike, boje i razne druge opcije formatiranja.
Ovaj tekst sadrži niz predložaka za emailove koji se mogu koristiti u svrhu promoviranja sadržaja, poput zaključanog sadržaja, novih blog objava i pretplata na novosti. Također se navode informacije o webinarima i sadržaju na web stranicama kompanije. Dostupni su i popratni materijali kako bi se olakšala implementacija predložaka.
Predlošci follow-up email-ova korisničke podrške
The text discusses various topics related to job applications and business communication, offering templates and software solutions.
Popratni email nakon izostanka odgovora
Slanje emailova zahvale za narudžbu je ključno za gradnju vjernosti i marketing putem usmenog predavanja. Važno je biti pravovremen i uključiti izjavu zahvalnosti, broj narudžbe, očekivano vrijeme dostave, CTA i kod/kupon za popust. Personalizacija poruke, rukom pisana poruka i vizualno privlačan naslov mogu učiniti email zahvale učinkovitijim. Uključivanje relevantnog kupona može povećati angažman kupaca. LiveAgent nudi predloške emailova nakon kupnje i prijave za poboljšanje angažmana klijenata. Praćenje poslije događaja uključuje dijeljenje materijala i traženje povratnih informacija. Izrađujemo vaš LiveAgent i poslat ćemo vam podatke za prijavu nakon instalacije.
Predlošci za email zahvale za narudžbu
The article discusses the importance of sending thank you emails to customers after a purchase. It suggests including personal messages, details of the order, and a call to action in the email. The text provides examples and templates of thank you emails for different scenarios. Overall, the article emphasizes the significance of expressing gratitude to customers.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team