Pisati vrijedne blog objave redovno dok činite klijente zainteresiranima i angažiranima za vaše poduzeće može biti izazov. Ali posve druga vrsta izazova je zapravo informirati svoju publiku da je nova blog objava objavljena na vašoj stranici.
Naravno, postoje ljudi koji postave obavijesti za nove blog objave, dok drugi moraju provjeriti svaki dan, tjedan ili mjesec.
Drugi bi možda više voljeli primati informacije putem emaila, jer ne provjeravaju vaš blog redovno. Većina ljudi ima previše posla ili zaboravi posjetiti vaš blog toliko često, te neće pročitati vaše zadnje objave. Tu emailovi za novu blog objavu dolaze na scenu.
Jedan od najefikasnijih načina za obavijestiti svoje čitatelje o novoj objavi na blogu je poslati im povirivanje u članak ili isječak članka putem emaila. To je ono što se smatra emailom o novoj objavi na blogu. Njegova svrha je da obavijesti vaše pretplatnike o novim člancima.
Svrha ovog emaila je da namami vaše pretplatnike da pročitaju punu objavu na blogu, tako da se mogu angažirati u vezi vašeg poduzeća klikom na “Pročitajte više” ili prijavom za besplatan probni period..
To možete postići slanjem emaila o novoj objavi na blogu koji:
Are you having difficulty with [pain point 1]? Does just thinking about [pain point 2] give you a headache?
It’s really annoying, right? You’ve been working hard on [task] for hours, then you start struggling to make progress, and now you’re stuck.
Believe us, you’re not alone. In fact, these are very common problems that many of our readers have been facing.
But don’t worry, because we’re here to help. We’ve just published a new guide to help people just like you, which you can read on our website by clicking the button below.
[Read our new blog post]
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
Do you know what the single, most effective tip for completing [task] is? Well, you’re just one click away from finding out!
In our latest blog post, we are sharing our favorite tips for helping people achieve [objective].
Just click below to head on over to our website
[Go to the blog]
Thanks for reading!
[Company]
We know as well as anyone that trying to achieve your [objective] goals can be tough, which is why we’ve written a new blog post with [X] tips on how to do just that.
Here’s a sneak peek of the advice that you’ll find in our latest publication:
Tip for achieving objective 1
Tip for achieving objective 2
Tip for achieving objective 3…
To read the rest of our tips, click here [link] to read the full blog post on our website.
Best,
[Name], content writer for [company]
Discover all that LiveAgent has to offer
Take advantage of our free 14-day trial! No credit card required, and you'll have access to all of our advanced features like live chat, email templates, ticketing, call center, social media integrations, and more.
Neki autori zaista i šalju cijelu blog objavu u primjerku emaila, ali to nije najbolja strategija. To pogotovo vrijedi ako su vaši poslovni ciljevi podizanje prometa na vašoj web stranici i/ili dodavanje čitatelja na vaš marketinški popis, a ne želja da što je više moguće ljudi pročita ono što ste napisali. Umjesto toga, povirivanje u sadržaj ili isječak sadržaja bi trebali biti dovoljni da primatelj poželi pročitati puni članak na vašoj web stranici.
Najbolje je obavještavati vaše korisnike svaki put kada objavite nešto novo na blogu. To nas dovodi do pitanja koliko često trebate objavljivati na blogu. Odgovor na to ovisi o puno faktora, kao što je koliko vremena imate za pisanje i koliko novih materijala imate o kojima možete pisati.
Međutim, najvažniji aspekt je zakazati objavu vaših novih blog materijala na redovnoj bazi. To vam pomaže ne samo da nastavite pisati odličan sadržaj, nego još važnije, može pomoći stvoriti poznatu naviku za vaše čitatelje i izgraditi povjerenje u vaš brend.
Email o novoj blog objavi ne mora nužno sadržavati nikakve posebne elemente koji zahtijevaju HTML kodiranje. Ako je cilj vašeg emaila usmjeriti ljude na vašu web stranicu gdje mogu čitati punu objavu, onda email može biti i samo tekst koji opisuje o čemu se radi u objavi i poveznica na nju.
Međutim, pošto želimo ohrabriti primatelja da učini određenu akciju posjećivanja vaše web stranice kako bi pročitao puni blog, možda je bolje učiniti da emailovi budu što više vizualno privlačni uključivanjem HTML elemenata kao što su slike, boje i razne druge opcije formatiranja.
Najbolji dijeljeni poštanski pretinac u gradu
U tekstu se govori o zaključanom sadržaju koji se može koristiti u marketinške svrhe, kao što su blogovi, e-knjige i webinari. Daju se primjeri email predložaka za održavanje dobrog odnosa s korisnicima te se naglašava važnost zahvalnosti i brige za kupca. Osim toga, spominje se softver za korisničku službu LiveAgent i njihov Affiliate program te se daju primjeri email opomena. Registracija za LiveAgent izvršava se online, a korisnicima se šalju podaci za prijavu nakon instalacije.
Email predlošci za zahtjev za povratnim informacijama
Tekst govori o važnosti uključivanja klijenata u strategije digitalnog marketinga kako bi se postigla vjernost klijenata i dosegnuli novi potencijalni klijenti. Email marketing je ključni element u implementaciji strategije uključivanja klijenata, te se predlažu različiti predlošci emailova za uključivanje. Također se navode primjeri email predložaka za novo spominjanje brenda, sakupljanje povratnih informacija i zaključani sadržaj kao oblik dolazne marketinške aktivnosti. Telefonska podrška je i dalje popularna, a ton koji koristi agent ima utjecaj na emocije klijenata. Predlošci uključuju pozdrave, zahtjeve za informacijama, stavljanje na čekanje i transfer poziva.
Predlošci za popratne emailove
Popratni emailovi mogu biti učinkovit način za održavanje dobrog odnosa s korisnicima. Treba preuzeti odgovornost za pogrešku, biti transparentan i ponuditi rješenje za probleme. Postoji 10 predložaka e-maila s isprikom za različite situacije. Automatski emailovi poslije kupnje poboljšavaju angažman i zadovoljstvo klijenata. Ključno je naglasiti zahvalnost i brigu za kupca te pružiti korisnu informaciju ili preporuku proizvoda. Popratni email nakon izostanka odgovora može biti učinkovit način da vas primatelj podsjeti i pruži priliku za odgovor. Naslov bi trebao biti jasan i konkretan, a dodavanje privitaka može biti korisno. Potreban je jasan poziv na akciju i pozitivan ton završetka.
Predlošci e-pošte za ažuriranje proizvoda
Izrada učinkovitih e-poruka za ažuriranje proizvoda je bitna za povećanje angažmana korisnika te prodaje. Navedeno je 10 predložaka e-pošte koje se mogu koristiti kao primjer. Ne postoji univerzalna formula za savršenu e-poštu, ali korištenje takvih e-poruka omogućuje predstavljanje novih značajki, poboljšanje korisničke satisfakcije i retencije, te povećanje prihoda kroz promociju premium značajki.
Zahvaljujemo vam na registraciji na LiveAgent.
Poslati ćemo vam poruku na vašu e-mail adresu koja sadrži vaše podatke za prijavu čim vaš račun bude instaliran.
Ukoliko pričekate ovdje nekoliko minuta, čim instalacija završi moći će te pristupiti vašem računu izravno odavde.
Kada proces bude gotov, poslati ćemo vam vaše podatke za prijavu u inbox.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma