Predlošci za priopćenje za medije

Trebate li poslati priopćenje za medije kao dio vaše marketinške strategije ali ne znate gdje početi?

Kreirali smo sadržaj koji će vam pomoći da pravilno oblikujete i napišete svoje priopćenje. Važno je navesti sve pozadinske podatke, tako da novinari i urednici mogu točno izvještavati o vašoj priči.

Slijedite naputke u ovom članku kako bi napravili uspješno priopćenje za medije.

Važnost slanja priopćenja za medije

Priopćenje za medije je zapravo službena izjava medijima koja ih informira o nečem novom ili bitnom u vezi s vašom kompanijom. Dobro napisano i efektivno priopćenje za medije može stvoriti dosta pozitivnog publiciteta za vaše poduzeće. Za velik broj malih kompanija, medijsko priopćenje je jedan od najboljih načina za generiranje medijske pokrivenosti kao dio njihove strategije odnosa s javnošću.

Kako Quality Unit koristi Elementor i WPML za uspješnu lokalizaciju dvije glavne web stranice

Kod pisanja priopćenja za javnost je važno imati na umu da su novinari i urednici veoma zaposleni. Oni dobivaju na stotine komada sadržaja svaki dan, tako da se morate pobrinuti da vaš nije monotono i dosadno priopćenje za javnost, nego da se ističe. Ako je dobro napisana i zanimljiva priča, povećat će se šanse da se prihvati.

Kako napisati naslov priopćenja za medije

Priopćenje za medije treba imati kratak i privlačan naslov. To znači da treba biti zanimljiv, pravovremen i relevantan za publiku novinara i urednika. Ako pretjerate s naslovom, vrlo je vjerojatno da novinar neće htjeti čitati ni pisati o vašem sadržaju.

Budite izravni i izbjegavajte ležeran ton, šale, viceve ili igre riječima – držite se natuknica za profesionalni stil. Naslov treba jasno i koncizno opisati o čemu je priopćenje za medije.

Primjeri naslova priopćenja za medije

  • Priopćenje za medije o novom proizvodu: [Naslov]
  • [Naslov] – Priopćenje za medije o lansiranju novog proizvoda
  • Priopćenje za medije o nadolazećim događajima: [Naslov]
  • [Naziv kompanije] vijesti – [Naslov]
  • Priopćenje za medije o nagradama: [Naslov]
  • Važne vijesti: [Naslov]
  • [Naziv kompanije] ažurirano priopćenje za medije: [Naslov]
  • Priopćenje za medije o novim zaposlenicima: [Naslov]
  • Priopćenje za medije o objavi novog partnerstva: [Naslov]
  • Priopćenje za medije o preuzimanju: [Naslov]
  • Želite li pisati o [Naslov]?
  • Zanima li vas ovo? [Naslov]
  • Prijedlog: [Naslov]

Kako napisati priopćenje za medije

Počnite s navođenjem datuma i kontakt detalja pisca na vrhu, onda uključite atraktivan naslov koji točno odražava sadržaj priopćenja za javnost. On može stvoriti ili uništiti vašu priču, tako da se pobrinite da bude zanimljiv i povezan sa sadržajem.

Nakon naslova, napišite kratki odlomak koji sažima temu priopćenja za javnost u jednoj do dvije rečenice. Nemojte da bude predug, jer želite da ga novinari brzo pročitaju i shvate. Na temelju toga će odučiti žele li pisati o tome.

U sljedećem odlomku ponudite više informacija o vašem poboljšanom proizvodu, kompaniji ili događaju vrijednom pisanja. Uključite sve bitne podatke, kao što su tko, što, kada, gdje i zašto, kako bi uistinu prodali vašu priču. Uključite citate vodećih ljudi ili ljudi koji su dio projekta, jer to povećava vjerodostojnost i čini priopćenje za medije zanimljivijim za čitanje. Dodajte dodatne elemente kao što su statistike i drugi podaci koji podupiru vaše tvrdnje.

Primjer priopćenja za medije o nadolazećim događajima

Na kraju, završite priopćenje za medije pozivom na akciju i kontakt detaljima za novinare koji žele više informacija. Imena i funkcije vaših glasnogovornika mogu ovdje biti korisne, jer ih novinari ili urednici mogu poželjeti kontaktirati za daljnje komentare.

Trebali biste dodati i takozvani “boilerplate” na kraju priopćenja za medije. To je kratki paragraf koji novinarima i urednicima govori više o vašem poduzeću. Uključite informacije kao što je povijest vaše kompanije, izjava o misiji i bilo koje nagrade/priznanja koje ste primili ili vaša dobrotvorna postignuća.

Što uključiti u priopćenje za medije

  • datum i kontakt informacije
  • atraktivan naslov
  • kratki paragraf (uvodni)
  • prikladne detalje o vašem proizvodu, kompaniji ili nadolazećem događaju
  • citate vodećih ljudi ili ljudi koji sudjeluju na projektu
  • statističke podatke i ostale podatke koji podupiru vaše tvrdnje
  • poziv na akciju i kontakt detalji ) npr. telefonski broj, email adresa i računi društvenih medija za novinare koji žele više informacija)
  • boilerplate

Primjeri i predlošci priopćenja za javnost

Priopćenje za medije o novom proizvodu: [Naslov]

For immediate release: [Date]

[Contact Name], [Position]

[Company Name]

[Phone number]

[Email address]

[Title]

[City, State]: [Company Name] is launching [Product] on the public release date of [Launch Date] to help [Target audience] with [Problem].

“We are very excited about our new product launch for our customer base,” said [Name], [Position] at [Company Name]. “This original release is going to change the customer experience for the better.”

The [Product] is available for purchase at [Website] for a price of $[X].

[Company Name] is a [Type of Business] that helps [Target audience] by [What the company does]. It is headquartered in [City], [State], and has been in business since [Year].

[Naslov] – Priopćenje za medije o lansiranju novog proizvoda

For release on: [Date]

[Contact Name], [Position]

[Company Name]

[Phone number]

[Email address]

[Title]

[City, State]: The new [Product] in the [Range] will have a public release by [Company Name] on [Launch Date]. The key product features include:

Feature 1
Feature 2
Feature 3

“[Quote],” said [Name], [Position] at [Company Name]. “[Further Quote]”.

For more information, please visit [Website].

About [Company Name]: [Company History]

Priopćenje za medije o nadolazećim događajima: [Naslov]

For immediate release: [Date]

[Contact Name], [Position]

[Company Name]

[Phone number]

[Email address]

[Title]

On [Date], [Company Name] will be hosting a special event to coincide with their new product release of [Product]. The event will occur at [Location] and start at [Time]. It will include a presentation by company representatives, followed by a Q&A session. Light refreshments will be served.

For more information, please visit [Website].

About [Company Name]: [Company History]

[Naziv kompanije] vijesti – [Naslov]

For release on: [Date]

[Contact Name], [Position]

[Company Name]

[Phone number]

[Email address]

[Title]

[City, State]: [Company Name] is today announcing a new round of funding for $[X] at a valuation of [Total Valuation (if disclosed)], which was led by [Lead Investor] with participation from [Other Investor (if applicable)].

“[Quote from Investor],” says [Name], [Position] at [Lead Investor]. “[Additional Quote from Investor].”

[Name], [Position] at [Company Name], added: “[Quote from Company]”.

The areas that the company will focus on thanks to this new round of funding are:

Focus 1
Focus 2
Focus 3…

About [Company Name]: [Accomplishments].

Važne vijesti: [Naslov]

For immediate release: [Date]

[Contact Name], [Position]

[Company Name]

[Phone number]

[Email address]

[Title]

[Subtitle]

[City, State]: [Company Name] is announcing the commencement of a new partnership with [Partner Name] as of [Date], with the aims to:

Objective 1
Objective 2
Objective 3…

“[Quote from Company],” says [Name], [Position] at [Company Name]. “[Further Quote from Company].”

[Name], [Position] at [Partner Name], added: “[Quote from Partner]”.

About [Company Name]: [Company Accomplishments].

About [Partner]: [Partner Accomplishments].

Priopćenje za medije o novim zaposlenicima: [Naslov]

For release on: [Date]

[Contact Name], [Position]

[Company Name]

[Phone number]

[Email address]

[Title]

[Subtitle]

[City, State]: [Company Name] would like to announce the appointment of [Name of New Hire] will be joining as [New Hire’s Position], effective of [Start Date].

[Name of New Hire] will be joining [Company Name] from [Previous Company], where they were a [Previous Position] for [X] years, making them an industry authority in the [Industry].

To help us achieve the goal of [Objective], [Name of New Hire] will be bringing the following experience in [Area of Expertise] to [Company Name]:

Experience 1
Experience 2
Experience 3

“[Quote from New Hire],” says [Name of New Hire]. “[Additional Quote from New Hire].”

[Name], [Position] at [Company Name], added: “[Quote from Company]”.

About [Company Name]: [Company History].

[Naziv kompanije] ažurirano priopćenje za medije: [Naslov]

For immediate release: [Date]

[Contact Name], [Position]

[Company Name]

[Phone number]

[Email address]

[Title]

[City, State]: [Company name] is today announcing the successful accomplishment of [Milestone]. This achievement is a major step towards our mission to [Objective].

“[Quote from Company],” says [Name], [Position] at [Company Name]. “[Further Quote from Company].”

This news follows many other recent accomplishments made by [Company Name], including:

Professional Achievement 1
Professional Achievement 2
Professional Achievement 3

To learn more about [milestone], please visit [Website].

About [Company Name]: [Company History].

Priopćenje za medije o nagradama: [Naslov]

For Immediate Release: [Date]

[Contact Name], [Position]

[Company Name]

[Phone number]

[Email address]

[Title]

[Subtitle]

[Company Name] was named as the winner of [Award Name] at [Event Name], hosted by [Awarder] on [Date of Award]. This award recognizes recent [Accomplishment] by [Company] in the field of [Area of Accomplishment].

“[Quote from Awarder],” says [Name of Awarder]. “[Additional Quote from Awarder].”

[Name], [Position] at [Company Name], added: “[Quote from Company]”.

[Company Name] was selected as the winner thanks to achieving the best results in the following categories:

Criteria 1
Criteria 2
Criteria 3

About [Award Name]: [Previous Winners].

About [Company Name]: [Company Accomplishments].

Priopćenje za medije o objavi novog partnerstva: [Naslov]

For release on: [Date]

[Contact Name], [Position]

[Company Name]

[Phone number]

[Email address]

[Title]

[City, State]: [Company name] is today announcing that it has signed partnerships with the brand [Customer Name] as their [Product/Service Name] provider.

We are excited to partner with [Customer Name] to bring business growth for both companies and to provide [Target audience] with the following benefits:
Benefit 1
Benefit 2
Benefit 3…

“[Quote from Company],” says [Name], [Position] at [Company Name]. “[Further Quote from Company].”

[Customer Name], added: “[Quote from Customer]”.

About [Customer Name]: [Customer Accomplishments].

About [Company Name]: [Company Accomplishments].

Priopćenje za medije o preuzimanju: [Naslov]

For immediate release: [Date]

[Contact Name], [Position]

[Company Name]

[Phone number]

[Email address]

[Title]

[Subtitle]

[City, State]: We can announce today that [Company Name] has [merged with/acquired/been acquired by] [Merger Company], effective as of [Merger Date]. Together, the two companies have a combined market share of [X]%, making the new business an industry leader in the area of [Industry].

“[Quote from Merger Company],” says [Name], [Position] at [Merger Company]. “[Further Quote from Merger Company].”

[Name], [Position] at [Company Name. added: “[Quote from Company]”.

For more information on how the [merger/acquisition] will affect the existing and potential customer bases of both companies, please visit [Website].

About [Merger Company]: [Merger Company History].

About [Company Name]: [Company History].

Želite li pisati o [Naslov]?

Dear [Reporter’s Name],

We would like to invite you to cover [Company Name]’s upcoming newsworthy event, [Event Name]. The event will take place on [Date], at [Location], and will start at [Time]. There will be a presentation by the firm’s representatives followed by a question-and-answer session, and light refreshments will be provided.

For more information, please visit [Website].

About [Company]: [Company History]

If you are interested in attending or covering the event, please RSVP by clicking here [CTA]. If you have any further questions, please don’t hesitate to get in touch.

We hope to see you there.

Kind regards,

[Name], [Position] at [Company Name].

[Email address]

[Phone Number]

Zanima li vas ovo? [Naslov]

Hello [Reporter’s Name],

We came across your article, [Article Name], and noticed that you have a background in [Area of Expertise]. Given this, we thought you might be interested in covering a story about our [Announcement].

We would be happy to provide you with more information, or answer any questions you may have. You can reach us at [Email Address] or [Phone Number].

Thank you for your time, and we hope to hear from you soon.

Best,

[Name], [Position] at [Company Name]

Prijedlog: [Naslov]

Hi [Reporter’s Name],

I hope you’re doing well. I am writing to you because I am familiar with your reporting on [Area of Expertise]. Given this, I wanted to pitch you a story about [Company News Stories].

I think this would make for a great article, and I would be happy to provide you with more information or answer any questions you may have. You can get back to me at [Email Address] or [Phone Number].

Best wishes,

[Name], [Position] at [Company]

Najbolje prakse pri pisanju priopćenja za javnost

Kako bi napisali dobro priopćenje za javnost, neke stvari je potrebno imati na umu:

  • Neka vaš PR sadržaj bude kratak – novinari i urednici su vrlo zauzeti ljudi koji dnevno primaju jedan do pet komada sadržaja, tako da se morate potruditi da se vaš istakne. Ako kreirate dobro napisano i zanimljivo priopćenje za javnost kao što je uvodni sadržaj, vjerojatnije je da ćete zadržati njihovu pažnju.

  • Dodajte “objaviti odmah” ako je vaše priopćenje za javnost spremno za objavu odmah – to daje dodatnu težinu vašoj priči.

  • Pošaljite vaše priopćenje za javnost relevantnim medijima – ciljajte prave novinare i urednike koji će biti zainteresirani za vašu priču.

  • Napišite zadivljujući naslov – više pričajte o koristima nego o značajkama, kako bi čitateljima bilo zanimljivije.

  • Uključite ključne riječi s visokim učinkom  – kao dodatak naslovima, ovo će pomoći novinarima da lakše pronađu vašu priču putem pretraživača, platformi društvenih medija i slično. Istražite ključne riječi kako bi otkrili koji će se izrazi iz industrijskog žargona najvjerojatnije probiti.

  • Razmislite o dodavanju primjera multimedijalnog sadržaja kao što su slike, videa i/ili interaktivni elementi – vizualni elementi mogu učiniti vašu priču vizualno privlačnijom i pomoći u privlačenju pažnje prezaposlenih novinara. Razmislite o angažiranju publike, čak i za priopćenje za medije.

  • Kontaktirajte novinara ili urednika nakon slanja vašeg priopćenja za javnost – kako bi se uvjerili da su ga primili i da vidite imaju li ikakvih pitanja.

  • Napišite kratki paragraf (uvodni) koji daje presjek vašeg priopćenja za medije.

  • Održavajte dosljedan ton brenda – to je posebno važno ako se priopćenje za medije tiče spajanja ili suradnje s drugom kompanijom, što uključuje kombiniranu promociju.

  • Uključite citate od vodećih ljudi ili ljudi koji su sudjelovali u projektu – to daje vjerodostojnost i čini priopćenje za mediije zanimljivijim za čitanje. To može uključivati citate organizacija, partnera, vašeg CEO-a/ostalih izvršnih članova ili citate klijenata, ovisno o vrsti objave.

  • Dodajte dodatne informacije o kompaniji – simpatičan opis pozadine poduzeća može doprinijeti uvjerljivosti priopćenja za javnost.

  • Ubacite dodatne elemente kao što su statistički podaci i ostali podaci koji podržavaju vaše tvrdnje – to pokazuje da ste obavili vaše istraživanje i pomaže da vaša priča bude vjerodostojnija.

  • Oblikujte poziv na akciju i kontakt informacije za novinare koji žele više informacija – to im daje instant pristup za stupanje u kontakt s vama.

  • Personalizirajte svoj sadržaj – svaki primjerak treba biti personaliziran za određenog novinara ili medijsku kuću kojoj šaljete, te za njihov novinarski stil, ne samo isti masovni email koji šaljete svima na vašem email popisu.

Sažetak

Pisanje priopćenja za medije može biti vrlo zahvalno za vaše poslovanje, ali zahtjeva i dosta rada. Ako niste sigurni gdje početi ili vam se čini da je cijeli proces previše za vas, razmislite o korištenju predloška za priopćenje za medije. Trebat će vam još vremena i iskustva da ga zapravo objavite, ali predložak za priopćenje za medije je odličan način za započeti.

Save time with LiveAgent

LiveAgent's press release templates will make your communication swift and effective. Want to see all the possibilities for yourself?

Press release FAQ

What is the standard press release format?

There is no one correct answer to this question, but there are some general tips that you should keep in mind. Make sure that your press release is easily scannable for busy reporters. Be sure to use proper grammar and punctuation. Finally, make sure to include all of the necessary information (e.g. date, time, and contact information). The common press release format of the date and title at the top, followed by contact information, has been used in the above examples. You can use each example of a different announcement press release template above and organize pitches by type so that you can quickly get the word out whenever you need to.

When should I send out my press release?

This is entirely up to you, according to the newsworthiness of your announcement and your public relations strategy. If you have a time-sensitive press release, it is best to send it out as soon as possible. For an event press release template, you will want to allow extra time in advance so that your event marketing strategy can achieve the best possible results. However, if it is not time-sensitive, you may want to wait until you have more information or are closer to the event date.

Is an online press release or a PDF press release better?

It really depends on your audience and what you are trying to achieve. If you are targeting journalists, it is probably best to stick with the common type of text-based press release. However, if you are targeting consumers or businesses, an online marketing campaign that includes interactive images, videos, interactive content, and/or infographics may be more effective.

How long should my press release be?

Again, there is no one correct answer to this question. Even though most press releases are between 400 and 800 words, sometimes you can catch editors' attention with a direct tone and as little as 200 words. It really depends on the story you are trying to tell and how much information you have to share.

Who should I send my press release to?

Your list of media contacts will be different from anyone else's. Start by making a list of local, regional, and national media outlets that might be interested in your story, then research the specific reporters and editors who cover your industry or issue. Don’t forget to personalize each email or pitch so that it catches the recipient's attention. As you get to know the contacts on your list better, it will become easier to tailor your messages to different journalists over time and make creative replacements to each primary keyword in order to appeal to different key audiences. You can also use a distribution service to make sure a major outlet shares your announcement campaign for you. Distribution platforms like Business Wire will help get more eyes on your press release. Finally, don’t just use social media platforms for customer service, but also encourage your followers there to engage with your content through comments. This is also a way of expelling any customer doubts and thus increasing customer trust in your company.

Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo