Primjeri emailova za dostavu i potvrdu povrata u E-commerce poslovanju. Kako pravilno komunicirati s klijentima i poboljšati vašu email marketinšku strategiju. Uključeni su predlošci za emailove spremni za korištenje.
Email je odličan način za ostati u kontaktu sa s vojim klijentima, izgraditi identitet brenda i podići svijest o brendu. Propisna i dobro izvršena email marketinška strategija također može značajno poboljšati vaše brojke ispod crte.
Email marketing dokazano generira više konverzija nego svi ostali marketinški kanali i odgovoran je za 7% svih e-commerce transakcija. Još bolje, sudeći po DMA, moguće je zaraditi $42 od svakog dolara investiranog u email marketing. Ove statistike dokazuju da je email marketing nešto što svaka e-commerce tvrtka mora imati.
Pripremili smo popis primjera emailova poslije kupnje, povezanih s dostavom i povratom, kako bi vam pomogli poboljšati vašu trenutnu strategiju. Nastavite čitati i otkrit ćete kakve poruke možete slati vašim klijentima i kako ih informirati o određenim fazama procesa naručivanja.
Dear [customer’s name],
Thank you for shopping with us. Your order number [number] has shipped. You can review the order details below:
INFORMATION ABOUT ORDER [NUMBER]
Order number: [number] placed at [time and date]
Payment: [payment method]
Shipping number: [number] sent by [courier’s name]
DELIVERY ADDRESS
[Delivery data provided by the customer]
Value of products:
Shipping cost:
Payment cost:
Paid:
Hassle-free returns
If you want to invoke your right to return a purchase without giving a reason, our returns system makes the process simple and safe.
Button: [Return the package]
Best,
Customer Service at [company’s name]
Attention: Before picking up your package, please check that it has not been damaged or tampered with. If the package is damaged, and you are afraid that the parcel may have been opened before it was delivered to you, remember to create a ticket with the courier. Only this way can we determine the guilty party and, if applicable, return your money or arrange another shipment.
Hi [customer’s name],
Your order [order number] has been delivered to [name of collection point].
You can pick it up at [collection point address] before [date].
All the best,
[Company]
Hello [customer’s name]
We have received your return request. Thank you for the information!
You can now prepare your return package and wait for the courier to pick it up.
As soon as we receive the package from you with the returned [name of the product(s) ordered], we will refund your money. Refunds take a maximum of [X] days.
Do you have any additional questions? Click this link to read our Frequently Asked Questions section: [Link to FAQ]
Regards,
The [company’s name] Team
RETURN OF ORDER [order number] HAS BEEN ACCEPTED!
Hi [customer’s name]
We have accepted the return of your order number [order number].
——————————————————–
The package contained the following items:
Product 1: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
Product 2: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
Product 3: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
——————————————————–
The refund will be added to your account within the next [X] business days.
Email s obavijesti za dostavu treba biti poslan kada fizički proizvod bude pokupljen od strane dostavljača ili dostavljačke kompanije iz vašeg skladišta. Očito, proces treba biti automatiziran.
Uloga obavijesti dostave je da informira klijenta što se događa s njihovom narudžbom. Ova poruka bi također trebala informirati primatelja o idućim koracima procesa dostave. Informiranje klijenata o svakoj fazi dostave će uštedjeti vrijeme koje bi vaši agenti potrošili na odgovaranje na pitanja klijenata o statusu njihovih narudžbi.
Emailovi o obavijesti dostave trebaju biti personalizirani. Dakle, trebali biste navesti ime klijenta i direktno im se obratiti koristeći to ime. Nadalje, takvi emailovi bi trebali sadržavati ID broj narudžbe, broj dostave dodijeljen od strane dostavljačke kompanije, procijenjeno vrijeme dostave, kontakt informacije dostavljača i opcije povrata. Također bi trebali omogućiti vašem klijentu da prerasporedi datume dostave ako je moguće. Email o obavijesti dostave također može uključivati poveznicu za praćenje s ažuriranjima u realnom vremenu.
Email potvrde povrata, slično kao email o obavijesti dostave, treba sadržavati:
Takva poruka može informirati klijenta koliko dugo će čekati na primitak povrata novca.
Ready to put our notification and confirmation email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Predlošci e-pošte za akviziciju
Tekst se odnosi na e-poštu i njezinu važnost u marketingu. Predstavljeni su primjeri emailova s vezama za korisničke vodiče o određenoj temi te se naglašava važnost instrumenata za komunikaciju putem e-pošte. Također se opisuju strategije za stvaranje baze aktivnih pretplatnika te se daje savjet o čišćenju baze podataka kako bi se poboljšala brzina listanja. Tekst također sugerira korištenje predložaka za obnavljanje e-pošte.
Email marketing je fleksibilni kanal komunikacije koji omogućava slanje poruka u različitim formatima. Postoje tri osnovna tipa email marketinških poruka: transakcijski, relacijski i promotivni emailovi. Transakcijski emailovi se odnose na transakciju između dvije strane, poput potvrde kupnje ili dostave. Relacijski emailovi se fokusiraju na angažman publike i educiranje klijenata. Promotivni emailovi se koriste za slanje promocija i ponuda klijentima. Email marketing je i dalje jedna od najkorištenijih komunikacijskih kanala te je važno koristiti predloške za poslovne emailove kako bi se kampanje lakše i brže kreirale.
Predlošci e-pošte za dobrodošlicu
The text discusses the importance of email marketing, including the use of templates for acquisition, gratitude, and renewal. Tips include cleaning up inactive subscriber lists and improving email collection strategies. The article also suggests using personalization and thanking customers for long-term relationships. The use of loyalty programs and special offers for renewal are also highlighted. Examples of successful marketing strategies on Etsy are included as well.
Ovaj tekst donosi mnoštvo predložaka e-pošte za različite marketinške potrebe. Predlošci uključuju onaj za prodajne prezentacije, zahvalu na narudžbu, dobrodošlicu novom članu tima ili novom zaposleniku tvrtke, emailove za naplatu, predstavljanje proizvoda, ažuriranje proizvoda, najavu kompanije, zahtjev za studiju slučaja, te blagdanske i promotivne emailove. Uz to, predstavljeni su i predlošci za upoznavanje korisnika s proizvodima, kao i različite verzije sažetaka i podsjetnika na događaj.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team