• Predlošci
  • Email predlošci za E-commerce obavijest dostave i potvrdu povrata

Email predlošci za E-commerce obavijest dostave i potvrdu povrata

Email je odličan način za ostati u kontaktu sa s vojim klijentima, izgraditi identitet brenda i podići svijest o brendu. Propisna i dobro izvršena email marketinška strategija također može značajno poboljšati vaše brojke ispod crte.

Email marketing dokazano generira više konverzija nego svi ostali marketinški kanali i odgovoran je za 7% svih e-commerce transakcija. Još bolje, sudeći po DMA, moguće je zaraditi $42 od svakog dolara investiranog u email marketing. Ove statistike dokazuju da je email marketing nešto što svaka e-commerce tvrtka mora imati.

Pripremili smo popis primjera emailova poslije kupnje, povezanih s dostavom i povratom, kako bi vam pomogli poboljšati vašu trenutnu strategiju. Nastavite čitati i otkrit ćete kakve poruke možete slati vašim klijentima i kako ih informirati o određenim fazama procesa naručivanja.

email package

Emailovi poslije kupnje mogu sadržavati ove elemente:

  • Pristojan zahtjev za povratnim informacijama o proizvodu, što je izvor neprocjenjivog znanja o očekivanjima, mišljenjima i razočaranjima klijenta.
  • Proizvodi koji su slični ili dovoljno slični onima koje je klijent već kupio
  • Kratka “poruka zahvale” koja pokazuje zahvalnost za kupnju.
  • Dodatne informacije o održavanju proizvoda, primjere korištenja ili najčešća pitanja o proizvodu.

E-commerce obavijest dostave i naslov emaila za potvrdu povrata

  • Vaš paket će stići za 1-3 radna dana
  • Oznake dostave
  • Primit ćete vašu narudžbu iz [Naziv e-trgovine] u [Dan]
  • Narudžba broj: [broj] potvrda dostave
  • [Naziv proizvoda] će biti dostavljen vama danas
  • Potvrda povrata
  • Zaprimili smo vaš zahtjev za povrat
  • Vaša povratna pošiljka za [Naziv kompanije]
order delivery confirmation email

Email predlošci za E-commerce obavijest dostave i potvrdu povrata

E-commerce obavijest dostave email predložak #1

Dear [customer’s name],

Thank you for shopping with us. Your order number [number] has shipped. You can review the order details below:

INFORMATION ABOUT ORDER [NUMBER]
Order number: [number] placed at [time and date]
Payment: [payment method]
Shipping number: [number] sent by [courier’s name]

DELIVERY ADDRESS
[Delivery data provided by the customer]

Value of products:
Shipping cost:
Payment cost:
Paid:

Hassle-free returns

If you want to invoke your right to return a purchase without giving a reason, our returns system makes the process simple and safe.

Button: [Return the package]

Best,
Customer Service at [company’s name]

Attention: Before picking up your package, please check that it has not been damaged or tampered with. If the package is damaged, and you are afraid that the parcel may have been opened before it was delivered to you, remember to create a ticket with the courier. Only this way can we determine the guilty party and, if applicable, return your money or arrange another shipment.

E-commerce obavijest dostave email predložak #2

Hi [customer’s name],

Your order [order number] has been delivered to [name of collection point].

You can pick it up at [collection point address] before [date].

All the best,
[Company]

E-commerce potvrda povrata email predložak #1

Hello [customer’s name]

We have received your return request. Thank you for the information!

You can now prepare your return package and wait for the courier to pick it up.

As soon as we receive the package from you with the returned [name of the product(s) ordered], we will refund your money. Refunds take a maximum of [X] days.

Do you have any additional questions? Click this link to read our Frequently Asked Questions section: [Link to FAQ]

Regards,
The [company’s name] Team

E-commerce potvrda povrata email predložak #2

RETURN OF ORDER [order number] HAS BEEN ACCEPTED!

Hi [customer’s name]

We have accepted the return of your order number [order number].
——————————————————–

The package contained the following items:

Product 1: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
Product 2: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
Product 3: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]

——————————————————–

The refund will be added to your account within the next [X] business days.

Najčešća pitanja

Kada email s obavijesti za dostavu treba biti poslan?

Email s obavijesti za dostavu treba biti poslan kada fizički proizvod bude pokupljen od strane dostavljača ili dostavljačke kompanije iz vašeg skladišta. Očito, proces treba biti automatiziran.

Uloga obavijesti dostave je da informira klijenta što se događa s njihovom narudžbom. Ova poruka bi također trebala informirati primatelja o idućim koracima procesa dostave. Informiranje klijenata o svakoj fazi dostave će uštedjeti vrijeme koje bi vaši agenti potrošili na odgovaranje na pitanja klijenata o statusu njihovih narudžbi.

Koje informacije treba sadržavati email o obavijesti dostave?

Emailovi o obavijesti dostave trebaju biti personalizirani. Dakle, trebali biste navesti ime klijenta i direktno im se obratiti koristeći to ime. Nadalje, takvi emailovi bi trebali sadržavati ID broj narudžbe, broj dostave dodijeljen od strane dostavljačke kompanije, procijenjeno vrijeme dostave, kontakt informacije dostavljača i opcije povrata. Također bi trebali omogućiti vašem klijentu da prerasporedi datume dostave ako je moguće. Email o obavijesti dostave također može uključivati poveznicu za praćenje s ažuriranjima u realnom vremenu.

Email template customization
Easily personalize email templates right inside of LiveAgent

Koje informacije treba sadržavati email potvrde povrata?

Email potvrde povrata, slično kao email o obavijesti dostave, treba sadržavati:

  • Ime primatelja
  • Broj narudžbe ili ID
  • Broj dostave
  • Informaciju koji dostavljač je odgovoran za dostavljanje paketa natrag u trgovinu
  • Procijenjeni datum povrata novca

Takva poruka može informirati klijenta koliko dugo će čekati na primitak povrata novca.

Ready to put our notification and confirmation email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kada email s obavijesti za dostavu treba biti poslan?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Email s obavijesti za dostavu treba biti poslan kada fizički proizvod bude pokupljen od strane dostavljača ili dostavljačke kompanije iz vašeg skladišta. Očito, proces treba biti automatiziran.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koje informacije treba sadržavati email o obavijesti dostave?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Emailovi o obavijesti dostave trebaju biti personalizirani. Dakle, trebali biste navesti ime klijenta i direktno im se obratiti koristeći to ime. Nadalje, takvi emailovi bi trebali sadržavati ID broj narudžbe, broj dostave dodijeljen od strane dostavljačke kompanije, procijenjeno vrijeme dostave, kontakt informacije dostavljača i opcije povrata. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “v”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Email potvrde povrata, slično kao email o obavijesti dostave, treba sadržavati: ime primatelja, broj narudžbe/ID, broj dostave, informacije o dostavii procijenjeni datum povrata novca. Takva poruka može informirati klijenta koliko dugo će čekati na primitak povrata novca.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

    ×
    Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

    Dostupni smo na više datuma

    Dogovorite demo