Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predlošci
  • Predlošci e-pošte za potvrdu narudžbe

Predlošci e-pošte za potvrdu narudžbe

Postoji mnogo različitih vrsta e-poruka koje biste trebali slati svojim klijentima: e-poruke dobrodošlice, e-poruke za oporavak kupaca i podsjetnici za napuštenu košaricu– imenujte ih.

Iako sve tvrtke za e-trgovinu ne šalju ove vrste e-pošte, postoji jedna vrsta e-pošte koju koriste gotovo sve trgovine e-trgovine: e-poruka s potvrdom narudžbe.

E-poruke potvrde narudžbe često se šalju po potrebi jer ne možete učinkovito upravljati e-trgovinom bez ove vrste transakcijske e-pošte.

Što je potvrda narudžbe?

Potvrda narudžbe poruka je koja obavještava kupca da je postupak kupnje koji je pokrenuo bio uspješan. Tvrtke šalju e-poštu s potvrdom narudžbe kako bi obavijestile kupce da je narudžba zaprimljena, da se odvijaju dodatne pripreme za isporuku i da mogu očekivati da će njihov paket stići uskoro. Međutim, marketinški stručnjaci za pametnu e-poštu znaju da prava vrijednost poruka e-pošte s potvrdom narudžbe leži u njihovoj sposobnosti generiranja veće prodaje.

Prilagodba predloška e-pošte
Prilagodite i automatizirajte predloške e-pošte izravno u LiveAgent-u

Podaci se trebaju uključiti u e-poruku s potvrdom narudžbe

Sve sljedeće informacije trebaju biti uključene u e-poruku s potvrdom:

  • Ime dobavljača
  • Ime i adresa kupca koji je poslao narudžbu
  • Datum potvrde narudžbe
  • Poruka “Hvala vam na narudžbi”
  • Cijena, slika i opis naručene robe
  • Predviđeno vrijeme dolaska zajedno s brojem za praćenje narudžbe
  • Podaci o plaćanju
  • “Hvala vam na narudžbi i što ste dio obitelji [tvrtke]!”

Moć e-pošte za potvrdu narudžbe

Zbog čega su ove e-poruke tako sjajne i zašto biste trebali brinuti?

Prvo, u smislu angažmana putem e-pošte, imaju izvanrednu stopu otvorenosti od otprilike 65%, što doprinosi prosjeku za maloprodajnu industriju od 12,7% (izvor). Uostalom, kupci žele znati da je njihov postupak kupnje bio uspješan.

Što je još važnije, korisnici koji primaju te poruke e-pošte predstavljaju nevjerojatno zainteresiranu i vrijednu publiku.

Opće je poznata činjenica da je puno lakše ponovno pretvoriti postojećeg kupca nego uvjeriti nekoga tko nikada nije kupio od vas da kupi nešto (izvor).

Nažalost, previše trgovina e-trgovinom daleko je od otkrivanja punog potencijala poruka e-pošte s potvrdom narudžbe.

Kako bismo vam pomogli da spoznate njihov pravi potencijal, stvorili smo snažne predloške e-pošte s potvrdom narudžbe koji će vam pomoći povećati konverzije i prihod od prodaje.

Predmeti e-pošte za potvrdu narudžbe

  • Vaš paket je na putu!
  • Broj narudžbe [broj] je poslan
  • Vaša narudžba će biti isporučena u sljedećih [X] dana…
  • Hvala vam na kupnji. Evo potvrde Vaše narudžbe.
  • Hvala vam! Vaša narudžba je potvrđena.
  • Vaša narudžba [broj] je primljena
  • Obrađujemo Vašu narudžbu.
  • Poslali smo Vašu narudžbu!
  • Na putu je…
  • Mi smo na tome
  • Naručili ste!

Predložak e-pošte za potvrdu narudžbe 1

Predložak e-pošte za potvrdu narudžbe 2

Predložak e-pošte za potvrdu narudžbe 3

Predložak e-pošte za potvrdu narudžbe 4

Predložak e-pošte za potvrdu narudžbe – često postavljana pitanja

Je li potrebno poslati e-poruku s potvrdom narudžbe nakon svake kupnje koju kupac obavi?

Predlošci e-pošte za potvrdu narudžbe

Kratak odgovor je – da. Potrebno je poslati e-poruku s potvrdom jer kupca obavještava da je sve prošlo dobro i da će mu biti poslani željeni proizvodi. U današnje vrijeme korisnici su navikli primati potvrdne e-poruke, a ako im ne pošaljete ovakvu poruku, vjerojatno će Vam se obratiti s pitanjem je li njihova narudžba potvrđena. To će Vas koštati više vremena i novca nego jednostavno slanje automatizirane e-pošte.

Kada trebam poslati e-poruku s potvrdom narudžbe?

Predlošci e-pošte za potvrdu narudžbe

E-poruku s potvrdom narudžbe potrebno je poslati odmah nakon što kupac naruči. Doslovno bi trebao stići za nekoliko sekundi nakon što klijent klikne “kupi” ili plati svoju kupnju. Ako kupac ne primi takvu poruku odmah, može pomisliti da je nešto pošlo po zlu. U slučaju da je vaš sustav sporiji i da je potrebno nekoliko minuta prije slanja automatizirane e-pošte, trebali biste obavijestiti korisnike da će možda morati pričekati nekoliko trenutaka prije nego što dobiju potvrdu.

Koliko treba trajati e-poruka s potvrdom narudžbe?

Predlošci e-pošte za potvrdu narudžbe

Takva bi poruka trebala biti kratka i sažeta, ali može biti i zabavna i kreativna. Zato nema zlatnog pravila koje biste trebali slijediti pri kreiranju e-poruka s potvrdom narudžbe. Ne zaboravite uključiti najvažnije podatke o narudžbi: naziv vaše tvrtke, adresu kupca, cijenu, predviđeno vrijeme dolaska i način plaćanja.

Ready to save our order confirmation email templates?

Save these templates inside of LiveAgent and save up to 15 hours of manual work every week.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Je li potrebno nakon svake kupnje poslati e-poruku s potvrdom narudžbe?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kratak odgovor je – da. Potrebno je poslati e-poruku s potvrdom jer kupca obavještava da je sve prošlo dobro i da će mu biti poslani željeni proizvodi.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kada trebam poslati e-poruku s potvrdom narudžbe?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-poruku s potvrdom narudžbe potrebno je poslati odmah nakon što kupac naruči. Doslovno bi trebao stići za nekoliko sekundi nakon što klijent klikne na kupovinu ili plati svoju kupnju. Ako kupac ne primi takvu poruku odmah, može pomisliti da je nešto pošlo po zlu. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koliko treba trajati e-poruka s potvrdom narudžbe?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Takva bi poruka trebala biti kratka i sažeta, ali može biti i zabavna i kreativna. Zato nema zlatnog pravila koje biste trebali slijediti pri kreiranju e-poruka s potvrdom narudžbe. ” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo