Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predlošci
  • Email predlošci za zahtjev za studiju slučaja

Email predlošci za zahtjev za studiju slučaja

Studije slučaja su najvažniji dio većine B2B marketinških strategija. Daju vam šansu da pokažete svojim mogućim klijentima primjere iz stvarnog života kako je vaš proizvod uspio zadovoljiti potrebe ostalih korisnika, riješiti njihove probleme i pomoći im u ostvarenju njihovih poslovnih ciljeva. Studije slučaja mogu zaslužiti povjerenje vaših potencijalnih kupaca i potvrditi da vaši proizvodi ili usluge uistinu rade. Idući članak naglašava zašto su studije slučaja esencijalni alat za content marketing i pruža korisne email predloške za zahtjev za studijom slučaja, zajedno sa standardnim pitanjima za intervju u vezi studije slučaja, kako bi vam pomogli da dobijete studije slučaja i uspješne priče od vaših klijenata.

LiveAgent case studies
Case studies displayed on our website

Zašto koristiti studije slučaja u vašoj marketinškoj strategiji?

  • 13% marketinških stručnjaka navode studije slučaja kao jedan od primarnih oblika medija koji koriste unutar svoje strategije sadržaja – to ih čini petim najpopularnijim oblikom sadržaja. Bolji su samo vizualni sadržaj, blogovi i e-knjige. (HubSpot-ov izvještaj stanja marketinga )
  • Studije korisničkih slučaja su najpopularnija samopromotivna taktika koju koriste upravitelji u marketinškim agencijama: 62.6% ispitanika ih je izglasalo kao korisnima za dobivanje potencijalnih kupaca. (eMarketer studija)
  • Studije slučaja/priče o uspjehu su treći najutjecajniji tip marketinga sadržaja u procesu kupovine i za mala i velika poduzeća. (B2B Technology Content Survey Report, Eccolo Media).

Email predlošci za zahtjev sa studiju slučaja od klijenta

Email zahtjev za formalnu studiju slučaja

Email zahtjev za ležernu studiju slučaja

Email zahtjev za studiju slučaja kao nastavak pozitivnog iskustva korisnika

Email zahtjev za formalnu studiju slučaja kao nastavak povratnih informacija korisnika

Email zahtjev za formalnu studiju slučaja nakon dolaska do prekretnice

Email zahtjev za studiju slučaja na kraju godine

Pitanja za intervju za poslovnu studiju slučaja koja možete pitati svoje klijente

Kako bi napisali uvjerljivu studiju slučaja/priču o uspjehu sastavljenu od uvida i podataka o vrijednosti vašeg proizvoda ili usluge – trebate pitati smislena pitanja – poštujući činjenicu da možda vaši klijenti ne mogu izdvojiti puno vremena na odgovore. Ovo su neka od najčešćih pitanja intervjua za studiju slučaja koja možete pitati kada provodite vlastite korisničke intervjue za studiju slučaja.

Intervju pitanja za studiju slučaja o stanju klijenta prije kupovine vašeg proizvoda

  • Što ste koristili prije našeg proizvoda?
  • Koje su tri glavne stavke frustracija s kojima ste se susreli?
  • S kojim ste se još izazovima susretali prije korištenja našeg proizvoda?
  • Koja je bila točka prekretnice, kada ste odlučili da trebate pokušati nešto novo?
  • Kako ste prvi put čuli o našem proizvodu?

Intervju pitanja za studiju slučaja o njihovom procesu odlučivanja

  • Koje ste ostale proizvode pregledavali prije nego ste odlučili da ćete koristiti naš?
  • Što ste tražili u rješenju?
  • Čime se naše rješenje isticalo od ostalih koje ste istraživali?
  • Koji su glavni razlozi da ste izabrali naš proizvod?
  • Koja značajka našeg proizvoda vam je bila najprivlačnija?

Intervju pitanja za studiju slučaja o korištenju vašeg proizvoda

  • Koliko lako ili teško je započeti koristiti naš proizvod?
  • Koliko vremena već koristite naš proizvod?
  • Kako vam je naš proizvod pomogao da pobijedite izazove s kojima ste se prije susretali?
  • Koja je vaša najomiljenija značajka ili dio našeg proizvoda? Zašto?
  • Koje je najpozitivnije iskustvo koje ste imali koristeći naš proizvod?

Intervju pitanja za studiju slučaja o rezultatima korištenja vašeg proivoda

  • Koje rezultate ste dosada postigli s našim rješenjem?
  • Možete li podijeliti ikakve metrike/KPI koje pokazuju uspjeh koji uživate s našim proizvodom?
  • S čime ste najviše impresionirani?
  • Možete li izmjeriti smanjenje troškova/poboljšanje produktivnosti/povećanje prihoda kao rezultat korištenja našeg proizvoda?
  • Koji je najveći razlog zbog čega bi vi preporučili naš proizvod?

Studija slučaja – Najčešća pitanja

Kako promovirati studiju slučaja?

Možete promovirati studiju putem emaila, davanjem više vidljivosti na vašoj web stranici, dijeljenjem putem kanala društvenih medija i stavljanjem poveznica na nju u vašim blogovima.

Koja je svrha emailova o studiji slučaja?

Studije slučaja su vrlo efikasan način za izgradnju kredibiliteta vašeg posla. Mogu vam pomoći objasniti prednosti vašeg proizvoda ili usluge i pokazati da imate stvarne klijente koji koriste vaš proizvod/uslugu.

Što definitivno trebate uključiti u studiju slučaja?

Kada pišete email o studiji slučaja, važno je spomenuti kako rješenje pomaže s opisanim problemima. Također možete dati poveznice na proizvod/uslugu. Ne zaboravite uključiti imena članova tima koji su radili na projektu.

Ready to amp up your sales?

Take advantage of our free, 14-day, all-inclusive trial. Gamify your support and utilize live chat to assist potential customers with choosing the right products.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kako promovirati studiju slučaja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Možete promovirati studiju putem emaila. davanjem više vidljivosti na vašoj web stranici, dijeljenjem putem kanala društvenih medija i stavljanjem poveznica na nju u vašim blogovima.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koja je svrha emailova o studiji slučaja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Studije slučaja su vrlo efikasan način za izgradnju kredibiliteta vašeg posla. Mogu vam pomoći objasniti prednosti vašeg proizvoda ili usluge i pokazati da imate stvarne klijente koji koriste vaš proizvod/uslugu..” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Što definitivno trebate uključiti u studiju slučaja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kada pišete email o studiji slučaja, važno je spomenuti kako rješenje pomaže s opisanim problemima. Također možete dati poveznice na proizvod/uslugu. Ne zaboravite uključiti imena članova tima koji su radili na projektu.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo