Intercom integration
Što je Intercom?
Intercom je platforma za poruke koju poduzeća koriste za komunikaciju s klijentima. Poruke mogu biti upotrijebljene za prikupljanje i filtraciju podataka te kreiranje usmjerenih poruka.
Kako ga vi možete koristiti?
Upotrijebite ovu integraciju za praćenje i upravljanje porukama ili korisnicima. Možete dodavati događaje, bilješke, kreirati korisnike, rukovati oznakama, ažurirati kompanije, slati poruke i još više. Intercom integracija će vas obavještavati o novostima, ažuriranjima i novim klijentima.
Prednosti
- Pratite vaše poslovno dopisivanje
- Prikupljajte podatke i upravljajte korisnicima
- Nema više prebacivanja između aplikacija
Frequently Asked Questions
Što je Intercom?
Intercom je platforma za konverzaciju na kojoj možete spremati podatke i upravljati njima, još od 2011.
Kako možete koristiti Intercom integraciju unutar LiveAgent-a?
Integracijom Intercoma možete: - odgovarati klijentima iz LiveAgent-a - kreirati korisnike, ažurirati kompanije, dodavati oznake - prikupljati podatke iz poruka - poboljšati tijek rada korisničke službe
Integrirajte TelefonBG s LiveAgent-om za poboljšanu VoIP komunikaciju! TelefonBG nudi telefonske brojeve iz preko 60 zemalja, omogućujući jednostavnu implementaciju call centara i poboljšanu interakciju s korisnicima. Iskoristite prednosti neograničenih snimanja poziva i jednostavne integracije bez dodatnih troškova uz All-Inclusive paket. Prijavite se i započnite besplatno probno razdoblje!
Izvještaji o kanalima komunikacije
Otkrijte kako izvještaji o kanalima komunikacije u LiveAgent-u pružaju detaljan uvid u sve vaše komunikacijske kanale, uključujući e-mail, live chat i pozivni centar. Izvještaji su dostupni po odjelima, agentima i datumima, uz mogućnost izvoza u CSV format. Počnite s besplatnim probnim razdobljem sada i saznajte koji je najpopularniji kanal putem kojeg vas kupci kontaktiraju!





