Softver korisničke podrške za Web hosting industriju

Upotpunite svoju prisutnost u digitalnom svijetu s LiveAgent-om i pružite prvoklasnu korisničku uslugu.

Smanjite količinu dolaznih tiketa podrške pružajući sveobuhvatan samoposlužni portal koji je dostupan 24/7/365.

Zaštitite podatke vaših klijenata s vrhunskim sigurnosnim mjerama koje uključuju HTTPS enkripciju, DDoS mitigaciju i više.

Privucite nove klijente i povećajte životnu vrijednost klijenata pružanjem nezaboravnog iskustva koje stvara pozitivnu usmenu predaju.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Budite uvijek online i dostupni

Web hosting i održavanje poslužitelja zahtijevaju dosta pažnje i fokusa, baš kao i vaši klijenti. Jedan kratki bug može izazvati dosta problema za infrastrukturu, kao i za vaš uspjeh. Informirajte svoje klijente odmah, koristeći live chat u realnom vremenu, te im ponudite pravo rješenje za njihove potrebe.

be always available - illustration
lower support load - illustration

Smanjite teret za podršku

Pitanja, zahtjevi, problemi, upiti… Vaši klijenti imaju različitih briga koje trebaju biti riješene. Izgradite vlastiti korisnički portal povezan s bazom znanja i najčešćim pitanjima. Dajte svojim klijentima priliku da samostalno nađu odgovore. Vaši agenti podrške se sada mogu fokusirati na različite aspekte kao i pružiti osobniji pristup dok pomažu.

Kombinirajte više kanala

Srušite ograničenja velikog broja kanala koje vaši klijenti koriste da stupe u kontakt s vama. Počnite rješavati probleme na live chatu tijekom radnih sati, nastavite na tiketima uvečer i završite zahtjev idući dan putem poziva. Sve s istog mjesta – lijepo i uredno. Gledajte kako vaš prihod raste.

combine multiple channels - illustration

Više od 21.000 kompanija ne može biti u krivu

Pogledajte naše priče i svjedočanstva o uspjehu i saznajte kako LiveAgent može poboljšati vašu korisničku podršku i povećati zadovoljstvo vaših klijenata.

Related Articles to Webhosting
Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Ne slušajte vaše klijente – umjesto toga, uradite ovo | Kristen Berman | TEDxBerlin

Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Razumijevanje vaših kupaca, koje se temelji na njihovom ponašanju, njihovim sklonostima, njihovom iskustvu s vašom tvrtkom, koje su koristili za donošenje odluka.

Uvidi u korisnike

Uvidi u korisnike su ključni za bolje razumijevanje potreba kupaca i izgradnju dugoročnih odnosa te usmjeravanje marketinških i prodajnih aktivnosti. Implementirajte ih za uspjeh tvrtke.

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

Imajte na umu važnost empatije i komunikacije u korisničkoj službi. Izbjegavajte manipulaciju i gradite odnose s klijentima kako biste postigli uspjeh. Keisha Brewer naglašava važnost strateške komunikacije za postizanje uspjeha u osobnom i profesionalnom životu.

Kada bi zaposlenici pozivnog centra bili iskreni

Imajte na umu važnost empatije i komunikacije u korisničkoj službi. Izbjegavajte manipulaciju i gradite odnose s klijentima kako biste postigli uspjeh. Keisha Brewer naglašava važnost strateške komunikacije za postizanje uspjeha u osobnom i profesionalnom životu.

Chat korisničke službe pruža chat u stvarnom vremenu za klijente za razgovor s predstavnicima korisnika. To je jedan od alata za najbržu komunikaciju.

Chat usluga

Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Kako dodati live chat u Open Cart store

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x