Softver korisničke podrške za Web hosting industriju

Upotpunite svoju prisutnost u digitalnom svijetu s LiveAgent-om i pružite prvoklasnu korisničku uslugu.

Smanjite količinu dolaznih tiketa podrške pružajući sveobuhvatan samoposlužni portal koji je dostupan 24/7/365.

Zaštitite podatke vaših klijenata s vrhunskim sigurnosnim mjerama koje uključuju HTTPS enkripciju, DDoS mitigaciju i više.

Privucite nove klijente i povećajte životnu vrijednost klijenata pružanjem nezaboravnog iskustva koje stvara pozitivnu usmenu predaju.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Budite uvijek online i dostupni

Web hosting i održavanje poslužitelja zahtijevaju dosta pažnje i fokusa, baš kao i vaši klijenti. Jedan kratki bug može izazvati dosta problema za infrastrukturu, kao i za vaš uspjeh. Informirajte svoje klijente odmah, koristeći live chat u realnom vremenu, te im ponudite pravo rješenje za njihove potrebe.

be always available - illustration
lower support load - illustration

Smanjite teret za podršku

Pitanja, zahtjevi, problemi, upiti… Vaši klijenti imaju različitih briga koje trebaju biti riješene. Izgradite vlastiti korisnički portal povezan s bazom znanja i najčešćim pitanjima. Dajte svojim klijentima priliku da samostalno nađu odgovore. Vaši agenti podrške se sada mogu fokusirati na različite aspekte kao i pružiti osobniji pristup dok pomažu.

Kombinirajte više kanala

Srušite ograničenja velikog broja kanala koje vaši klijenti koriste da stupe u kontakt s vama. Počnite rješavati probleme na live chatu tijekom radnih sati, nastavite na tiketima uvečer i završite zahtjev idući dan putem poziva. Sve s istog mjesta – lijepo i uredno. Gledajte kako vaš prihod raste.

combine multiple channels - illustration

Više od 21.000 kompanija ne može biti u krivu

Pogledajte naše priče i svjedočanstva o uspjehu i saznajte kako LiveAgent može poboljšati vašu korisničku podršku i povećati zadovoljstvo vaših klijenata.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Što je softver korisničke podrške za Web hosting kompaniju?

Softver korisničke podrške za Web hosting kompaniju je zapravo softver za efikasnu korisničku uslugu. Softver nudi različite cjenovne planove za različite potrebe klijenata. Na primjer, ako imate veliku bazu korisnika, kao Web hosting kompanija, možda ćete trebati puni paket softvera korisničke podrške - tako da možete pružiti najbolje korisničko iskustvo.

Zašto Web hosting kompaniji treba softver za korisničku podršku?

Korisnička usluga može izdići ili uništiti vaš posao. Dakle, ključno je imati efikasnu podršku na svakoj platformi. LiveAgent je višekanalno rješenje za vašu korisničku podršku. Stoga, dozvoljava vam rješavanje svih klijentskih upita iz jedne upravljačke ploče bez potrebe za dodatnim osobljem.

Kako vaša Web hosting kompanija može imati koristi od LiveAgent-a?

Koristi uključuju poboljšani prihod, korisničko iskustvo i zadovoljstvo korisnika. Nadalje, štedi vrijeme i novac te smanjuje stopu odljeva.

Related Articles to Webhosting
Želite se prebaciti sa Pure Chat na LiveAgent? Naša korisnička i tehnička podrška vrlo rado će vam pomoći u prebacivanju vaših podataka na brz i siguran način. Sve to besplatno. Kontaktirajte nas danas kako bi popričali o prebacivanju podataka.

Prebacivanje s Pure Chat na LiveAgent?

LiveAgent je softver za korisničku službu koji nudi funkcije kao što su VoIP telefonski sustavi, samoposlužni softver i softver za upravljanje pritužbama. Postoje mogućnosti integracije i brojni jezici su podržani. LiveAgent također nudi Portal za podršku, a postoji i affiliate program i partnerski program. Tvrtka je osvojila nagrade i ima recenzije od korisnika. Trenutno se vrši izrada vašeg LiveAgent upravljača ploču (dashboard).

Istražite najbolji izbor live chat softvera na tržištu. Izaberite idealan live chat softver za vašu web stranicu i podignite svoju korisničku službu u zvijezde.

Live chat softver

Live chat aplikacije mogu dramatično poboljšati poslovnu izvedbu i zadovoljiti klijente. Uz njih, posjetitelji web stranice imaju personalizirano iskustvo i mogu dobiti pomoć 24/7. Live chat povećava produktivnost, gradi veze, poboljšava rješavanje u prvom kontaktu i prikuplja podatke. Cijena softvera ovisi o faktorima poput pretplate, cijenovnog modela i značajki. Za odabir najboljeg softvera važno je znati svrhu korištenja, veličinu poduzeća te integracije s drugim aplikacijama.

LiveAgent trenutno nudi dodatak za prebacivanje s Freshcaller-a koji će vam pomoći da uvezete svoje tikete. Besplatno prebacite svoje podatke već danas.

Migrirate s Freshcaller-a na LiveAgent?

LiveAgent nudi alate sa više od 175 značajki i preko 40 integracija, uz mogućnost izbora između besplatnog trajnog i triju plaćenih planova. Može se izabrati jezik među 43 opcije, a LiveAgent podržava widgete prilagodljive jeziku. Softver je idealan za poduzeća svih veličina, a naknada iznosi 39 $ mjesečno. LiveAgent je najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020.

Vodite li službu za korisničku podršku sa svog Google računa e-pošte? Podignite ga na sljedeću razinu i pređite na LiveAgent već danas.

Migrirate s Gmail-a?

LiveAgent nudi besplatan probni period od 7 ili 30 dana. Prednosti migracije s Gmail-a uključuju tiketni sustav i više komunikacijskih kanala. Sustav tiketa pomaže u organizaciji problema s kupcima, a podržani su računi e-pošte, chat uživo, pozivni centar, baza znanja i društveni mediji. Uštedite vrijeme i novac, te pomozite većem broju kupaca.

Koristeći LiveAgent pridružite se tisućama naših zadovoljnih klijenata. Stvorite bolje korisničko iskustvo zahvaljujući višenamjenskom rješenju.

Websignal

LiveAgent je softver za korisničku službu koji je brz, moćan i jednostavan za korištenje. Pruža podršku portalu za podršku, prebacivanju podataka te omogućuje integraciju i alternativne opcije. Osim toga, LiveAgent nudi podršku za VoIP telefonski sustav, samoposlužni softver, softver pozivnog centra i sustav za upravljanje pritužbama. Tvrtka iza LiveAgent-a također nudi blog, akademiju, rječnik, webinare i kalkulator troškova. LiveAgent je razvijen od strane Quality Unit, LLC.

Povećajte angažman klijenata s personaliziranom višekanalnom podrškom. Učinite da se vaši klijenti osjećaju dobro svaki put kada se susretnu s vašim poduzećem.

Povećajte angažman s LiveAgent-om

Softver za pametno angažiranje kupaca može vam pomoći da postavite bazu znanja na vašoj stranici i pružite 24/7 podršku svojim klijentima. Izuzetno je važno da damo korisnicima platformu za davanje povratnih informacija kako bismo povećali njihov angažman. Softver za korisnički portal može vam pomoći da dobijete prijedloge i prirodne uvide koji će poboljšati vaše usluge i proizvode.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo