Koristan za svaku industriju

Otkrijte kako LiveAgent poboljšava vašu bankarsku ili osiguravajuću kuću.

  • ✓ Bez troškova postavljanja    
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Poboljšajte zastupništvo

Krewirajte pozitivno CX o kojem će vaši klijenti pričati.

24%

Srežite vrijeme odgovora

Poboljšajte stopu prvog odgovora s automatskim usmjeravanjem tiketa

37%

Smanjite količinu tiketa

Smanjite navalu tiketa podrške s bazom znanja

Industry background

Helpdesk softver za bankarsku industriju

Uložite u svoje klijente s prvoklasnom korisničkom podrškom.  Budite bliski vašim klijentima i pomozite im brže uz LiveAgent.
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Dodijelite svakodnevne ponavljajuće zadatke vašem helpdesk softveru tako da se vaši agenti mogu fokusirati na njegovanje veza s klijentima.

Poboljšajte efikasnost vaše podrške dok snižavate ukupne troškove s našim softverom za korisničku službu.

Zaštitite podatke vaših klijenata s najsuvremenijim sigurnosnim mjerama koje uključuju HTTPS enkripciju, DDoS mitigaciju i više.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Kapitalna prisutnost u online svijetu

Tehnologija i digitalna transformacija su promijenile način na koji klijenti dolaze u dodir s bankama i osiguravajućim kompanijama. Većina potreba može biti ispunjena online putem običnog računala ili mobilnih aplikacija. Iskoristite svoju web stranicu i donesite moć korisnike podrške vašem poslovanju uz LiveAgent za financijski sektor.

banking insurance-illustration
Banking insurance illustration

Držite korisnike u sigurnoj luci

Baš kao što vaši klijenti žele držati svoj novac na sigurnom i zaraditi na njemu, to isto vi želite sa svojom korisničkom službom. LiveAgent za financijski sektor vam donosi pregršt opcija za to, uz minimalni rizik.

Uštedite vrijeme

Uštedite ne samo svoje vrijeme, nego i vrijeme vaših klijenata s našim ultimativnim live chatom. Značajka projekcije tipkanja u realnom vremenu vam pomaže biti korak naprijed i daje vam tajni uvid u ono što vaši klijenti žele napisati. Tako možete pripremiti odgovore i pružiti ih u pravo vrijeme. Također možete iskoristiti softver za IT bazu znanja kako bi se odmah uhvatili u koštac s bilo kojim problemom, ma kako kompleksan on bio.

Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Uštedite više uz LiveAgent

Analizirajte i usporedite LiveAgent s različitim rješenjima korisničke podrške i izaberite ono koje ima najvažnije značajke za vašu industriju i najbolju cijenu.

Više od 21.000 kompanija ne može biti u krivu

Pogledajte naše priče i svjedočanstva o uspjehu i otkrijte pozitivni utjecaj implementacije softvera korisničke podrške na bankarsku industriju

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Zašto bankarskoj ili osiguravajućoj instituciji treba softver za korisničku službu?

Financijske institucije trebaju softver za korisničku službu kako bi pratile zahtjeve korisničke službe i efikasno usluživale svoje klijente.

Zašto izabrati LiveAgent?

LiveAgent-ov help desk softver vodi k povećanju zadovoljstva klijenata pružanjem bržeg i efikasnijeg načina odgovora na pitanja vaših klijenata. Nadalje, LiveAgent je jednostavan za korištenje, cjenovno pristupačan i ima više od 180 značajki za poboljšanje vaših svakodnevnih zadataka.

Koje su prednosti LiveAgent-a?

LiveAgent pomaže poduzećima u upravljanju korisničkom podrškom na jednoj platformi i nudi inovativna rješenja koja smanjuju vrijeme na telefonu, povećavaju jednostavnost korištenja i poboljššavaju korisničko iskustvo.

Related Articles to Bankarstvo i osiguranje
Želite li prijeći s Helpshifta na drugi softver za pružanje korisničke podrške? Pogledajte LiveAgent i saznajte da li je pravi izbor za Vas.

Tražite li alternativu za Helpshift?

LiveAgent je alat za komunikaciju s klijentima koji je pohvaljen od strane mnogih korisnika zbog ubrzavanja komunikacije, poboljšanja korisničke službe te stimuliranja agenata za pružanje bolje i brže podrške. Korisnici su također izrazili zadovoljstvo cijenom i funkcionalnošću LiveAgent-a, uz porast stope konverzije i zadovoljstva korisnika. Mnogi korisnici preporučuju LiveAgent kao vrlo dobro rješenje za podršku, komunikaciju i povećanje prodaje.

Tražite li bolju alternativu za LivePerson? Vidite LiveAgent, nagrađivani višekanalni softver službe za pomoć.

Tražite li boljualternativu za LivePerson?

Kupcima se može povećati zadovoljstvo korištenjem sjajnih ljudi i izvrsnog softvera te pravim alatima. LiveAgent nudi različite opcije za pružanje korisničke podrške, uključujući chat uživo, e-poštu, pozivanje centra i društvene mreže, a sve se to može pratiti putem pouzdanog sustava ticketa. Korisnici se mogu povezati sa svojim kupcima ili potencijalnim klijentima putem njihovih omiljenih kanala. LiveAgent je dostupan za prodajni tim ili agent za podršku.

Tražite pravu alternativu za osTicket? Usporedite odmah LiveAgent i osTicket te pronađite bolji softver za korisničku podršku već danas.

Tražite osTicket alternativu?

LiveAgent je alat za komunikaciju s klijentima koji povećava zadovoljstvo korisnika i prodaju. Korisnici imaju pozitivno iskustvo s podrškom i vremena odziva se poboljšalo za 60%. Stopa konverzije kupaca je porasla za 325% nakon aktivne upotrebe LiveAgent-a. Alat se jednostavno koristi i poboljšava produktivnost. Preporučuje se svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

Povećajte angažman klijenata s personaliziranom višekanalnom podrškom. Učinite da se vaši klijenti osjećaju dobro svaki put kada se susretnu s vašim poduzećem.

Povećajte angažman s LiveAgent-om

Softver za pametno angažiranje kupaca može vam pomoći da postavite bazu znanja na vašoj stranici i pružite 24/7 podršku svojim klijentima. Izuzetno je važno da damo korisnicima platformu za davanje povratnih informacija kako bismo povećali njihov angažman. Softver za korisnički portal može vam pomoći da dobijete prijedloge i prirodne uvide koji će poboljšati vaše usluge i proizvode.

Poboljšajte svoju korisničku službu uz napredne značajke korisničke podrške koje vam pomažu personalizirati komunikaciju i pružati brze odgovore vašim klijentima.

Trebate poboljšati svoju korisničku službu?

Tekst opisuje važnost kvalitetne korisničke usluge na društvenim medijima i preporučuje softver LiveAgent kao rješenje. Daje savjete za uspješnu korisničku službu i naglašava prednosti automizacije procesa podrške. Proaktivni predlošci za chat i izvanredna korisnička podrška također su navedeni kao ključni za uspjeh poslovanja. Implementacija LiveAgent-a može povećati zadovoljstvo klijenata i poboljšati tržišni imidž tvrtke.

Tražite Groove alternativu? LiveAgent je savršeno help-desk rješenje s više od 179 značajki i preko 40 integracija.

Tražite Groove alternativu?

Korisnici su isprobali razne platforme za podršku poput Zendesk, Freshdesk, i LiveZilla te zaključili da najbolje rješenje nudi LiveAgent zbog njegovih dobro osmišljenih modula, mobilne podrške, pristupačnosti, velike podrške, i značajki. Iako je Zendesk popularan, Live Agent nudi bolju funkcionalnost i podršku za korisnike, uz pristupačnu cijenu i neograničen broj zamjenskih e-adresa.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo