Pogledajte s kim komunicirate. Dodajte polja za svaki kontakt za pohranu prilagođenih podataka. Dodajte bilješke, pogledajte njihove prethodne Tikete i integrirajte dodatke. Uz LiveAgent uvijek ćete biti spremni. Upoznajte svoje kupce bolje i povećajte kvalitetu svog help deska.
Čuvanje važnih podataka o vašim Kontaktima može brzo povećati vašu prodaju i učinkovitost. LiveAgent nudi višenamjenski okvir s podacima o kontaktima u koji možete pohraniti sve podatke o kontaktima i još toga!
Okvir s podacima o tiketu

Okviri s informacijama o tiketima pohranjuju sve važne podatke, počevši od osnovnih podataka kao što su ime, adresa e-pošte, operativni sustav, jezik i preglednik. Brzo pronađite kupca pomoću značajke minimap.
Prednosti pohrane podataka o kupcima
- Poboljšano zadovoljstvo i zadržavanje kupaca
- Identificiranje najboljih i najprofitabilnijih klijenata
- Poboljšajte marketinšku i prodajnu praksu tvrtke
- I mnogo više…
Pogledajte prethodne sesije i pišite bilješke
Želite li dodati kratku napomenu za svoj kontakt? Nema problema. Krećite se kroz prethodne sesije tiketa i prebacujte se između njih. Uz LiveAgent Helpdesk sve informacije su vam pri ruci.

Napredne značajke
Pohranjivanje osnovnih podataka je u redu, ali što ako želite zadržati dodatne prilagođene podatke o svojim kupcima? Dodali smo novu funkciju ‘Dodaj polje’ za okvir za kontakt kako biste u svoje kontakte mogli dodati bilo kakve informacije. Želite li kupčevu adresu za dostavu zadržati u posebnom polju? Jednostavno dodajte novo polje i popunite podatke.

Lovite još informacija?
Spojite bilo koji dostupni dodatak treće strane. Možete ih pronaći u LiveAgent odjeljku za dodatke.
Prikupljanje podataka o vašim kupcima može imati brojne prednosti za vašu e-trgovinu, od jasnijeg pogleda na vaše ciljano tržište do poboljšanja komunikacije s kupcima. Pomoću softvera LiveAgent Helpdesk moći ćete pohranjivati i upravljati gotovo svim podacima vaših kupaca i imati koristi od toga!
Record unique customer insights
Create unique CRM fields to save more valuable information about your customers. Try it today. No credit card required.
Learn how to setup Ticket fields
Prebacujete se s Crispa na LIveAgent?
LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen SMB softver za korisničku službu u 2020. Pridružite se kompanijama kao što su Huawei, BMW, Yamaha i Sveučilište u Oxfordu u pružanju prvoklasne korisničke podrške vašim klijentima. Tiket i Tiket+chat su idealni za mala i srednja poduzeća, a LiveAgent je popularan među velikim kompanijama. Bez kreditne kartice, možete isprobati njihov softver za chat. LiveAgent može pomoći vašem poduzeću da migrira podatke s drugih live chat ponuđača.
Migrirate s Freshcaller-a na LiveAgent?
LiveAgent nudi alate sa više od 175 značajki i preko 40 integracija, uz mogućnost izbora između besplatnog trajnog i triju plaćenih planova. Može se izabrati jezik među 43 opcije, a LiveAgent podržava widgete prilagodljive jeziku. Softver je idealan za poduzeća svih veličina, a naknada iznosi 39 $ mjesečno. LiveAgent je najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020.
Migracija iz programa Outlook?
LiveAgent je sveobuhvatno rješenje za podršku korisnicima koje mnogi korisnici hvale zbog njegove brzine, funkcionalnosti i jednostavnosti korištenja. S mnogim zadovoljnim korisnicima koji su primjetili povećanje zadovoljstva klijenata, prodaju i povećanje učinkovitosti, LiveAgent je dobar izbor za brza poslovanja na mreži.
Hodajte ruku pod ruku sa svojim korisnicima
Multiple individuals from various companies have praised LiveAgent as a cost-effective and efficient solution for managing customer support requests through multiple channels including email and chat. LiveAgent has helped improve response times, customer satisfaction, and sales for these companies. The tool is easy to use and offers helpful features, such as ticket categorization and statistical tracking. LiveAgent is recommended as a better alternative to Kayako and surpasses competitors at higher price points.